Za którymś razem, więcej niż trzecim, zaskoczyło Dzięki!
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ups, wbiłem kod na przedłużenie o 365 dni i nie aktywował się do 24:00... Rozpatrzą mi pozytywnie reklamację w takiej sytuacji?
Chcę zmienić taryfę RBM5 na coś z RWK i o dziwo na www pojawia się takie coś, tylko RBME i Play OdNowa
Jak przejść do PlayRWK. Bo z OdNowa można tylko do Play na Kartę, RBME i Formuła Play na Kartę.
Nie potrzebny SD. Chcę wykorzystać środki na SMS premium
Jak przejść do PlayRWK. Bo z OdNowa można tylko do Play na Kartę, RBME i Formuła Play na Kartę.
Nie potrzebny SD. Chcę wykorzystać środki na SMS premium
Wbij kod *163# - będziesz miał więcej taryf...
Nie mam fizycznie karty. Została gdzieś tam w routerze. Przez infolinię play da radę
Tak, przez infolinię Ci zostało lub poprzez zgłoszenie w Play24.
Oczywiście infolinia szybsza ale możesz trafić na konsula bez uprawnień, który zrobi zgłoszenie zamiast Ci zmienić taryfę - dopytaj czy zmienił Ci taryfę czy zrobił zgłoszenie (aby Ci ktoś inny zmienił taryfę), a najlepiej zapytaj o to na samym początku i jak konsul nie ma uprawnień to się rozłącz i połącz ponownie aż trafisz na odpowiednią osobę.
Potem jeszcze ewentualnie mail na [email protected], a w ostateczności zwykły list (najlepiej polecony bo musisz podać swoje dane) lub nawet pocztówka (nie polecam ). Oczywiście salon też może być ale to prawie to samo co zgłoszenie poprzez Play24 czy zgłoszenie zrobione poprzez infolinię).
---edit---
Wysyłając list można wykorzystać fakt, że Play (P4 sp. z o.o.) ma podpisaną umowę z PP i wysłać list za darmo (lub z niewielką dopłatą do poleconego) - trzeba dopisać "Przesyłka opłacona. Umowa z PP nr... " i tu nr umowy ale nie mam tego w głowie
Oczywiście infolinia szybsza ale możesz trafić na konsula bez uprawnień, który zrobi zgłoszenie zamiast Ci zmienić taryfę - dopytaj czy zmienił Ci taryfę czy zrobił zgłoszenie (aby Ci ktoś inny zmienił taryfę), a najlepiej zapytaj o to na samym początku i jak konsul nie ma uprawnień to się rozłącz i połącz ponownie aż trafisz na odpowiednią osobę.
Potem jeszcze ewentualnie mail na [email protected], a w ostateczności zwykły list (najlepiej polecony bo musisz podać swoje dane) lub nawet pocztówka (nie polecam ). Oczywiście salon też może być ale to prawie to samo co zgłoszenie poprzez Play24 czy zgłoszenie zrobione poprzez infolinię).
---edit---
Wysyłając list można wykorzystać fakt, że Play (P4 sp. z o.o.) ma podpisaną umowę z PP i wysłać list za darmo (lub z niewielką dopłatą do poleconego) - trzeba dopisać "Przesyłka opłacona. Umowa z PP nr... " i tu nr umowy ale nie mam tego w głowie
Ostatnio zmieniony 21 maja 2017, 15:57 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
przez to też zrobisz RWK przechodząc do RBME potem do PnKRWKas1as pisze:na www pojawia się takie coś
Ostatnio zmieniony 21 maja 2017, 15:58 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
@Jarekt dziękuję Jak zawsze wyczerpująca odpowiedź. Mam czas do 30.05, możliwe że będę miał kartę, jak nie na pewno będę w salonie lub Infolinie.
Zapytam jeszcze czy przenosiny do innej sieci mają sens, chodzi o bonusy?
Zapytam jeszcze czy przenosiny do innej sieci mają sens, chodzi o bonusy?
Oczywiście możesz też zmienić taryfę 2/3 razy na około tak jak sugeruje @24bis24 czyli:
a) RBM5 > rbmE > PnKRWK
lub
b) RBM5 > OdN > FPnK > PnKRWK
Kolejna zmiana taryfy tego samego dnia jest możliwa najwcześniej po około 3,5 - 4 godzinach czyli na wariant a) potrzeba minimum 3,5 godziny, a na wariant b) minimum 7 godzin.
A jeśli chodzi o "sens Bonusów": jeśli Bonusy mają dla Ciebie sens to jest sens się przenosić. Tak uważam
a) RBM5 > rbmE > PnKRWK
lub
b) RBM5 > OdN > FPnK > PnKRWK
Kolejna zmiana taryfy tego samego dnia jest możliwa najwcześniej po około 3,5 - 4 godzinach czyli na wariant a) potrzeba minimum 3,5 godziny, a na wariant b) minimum 7 godzin.
A jeśli chodzi o "sens Bonusów": jeśli Bonusy mają dla Ciebie sens to jest sens się przenosić. Tak uważam
Jest sens bo wtedy możesz mieć RBM5 z RWK (czyli ta taryfa która ci odpowiada +RWK) a wcześniej RBM7MNP z 200zl i 20GB na 60dni.as1as pisze:Zapytam jeszcze czy przenosiny do innej sieci mają sens, chodzi o bonusy?
Do migracji do RBM potrzebne są wszystkie dane teleadresowe podane przy rejestracji karty u innego operatora? Czy styknie sam PESEL? Jak to teraz jest od obowiązkowej rejestracji?
Na stronie T-Mobile nie widzę opcję sprawdzenia podanych danych...
Na stronie T-Mobile nie widzę opcję sprawdzenia podanych danych...
jeszcze numer dowodu oraz adres zameldowania jeśli jest w dowodzie
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Nie orientujesz, czy można sprawdzić online, czy miła Pani spisała adres zameldowania?24bis24 pisze:jeszcze numer dowodu oraz adres zameldowania jeśli jest w dowodzie
No cóż, najwyżej zawitam w TM w celu aktualizacji danych.
Jeśli dobrze widzę, przy migracji do RBM7 wpada RWK, które po przeniesieniu do RBM5 zostaje i pozostaje kupować najtańszy pakiet mb, aby działało Darmowe LTE? Nadal to działa?
na potwierdzeniu, które otrzymujesz będziesz widział na online w moje konto>moje daneDzejkob pisze:Nie orientujesz, czy można sprawdzić online, czy miła Pani spisała adres zameldowania?
wystarczy pesel , imię i nazwiskoDzejkob pisze: No cóż, najwyżej zawitam w TM w celu aktualizacji danych.
oraz 200 zł 20gb na 60 dniDzejkob pisze: Jeśli dobrze widzę, przy migracji do RBM7 wpada RWK
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
@24bis24 - dzięki za pomoc!
Byłem dziś w salonie Play. Jak się okazuje, nie mają nowych kart do migracji RBM. Mają jakieś stare, ale one ponoć są wygaśnięte...
W praktyce niby karty mają być, ale nie wiedzą kiedy. Zostałem zbyty czy serio nie wiedzą kiedy mogą mieć nowe karty?
Byłem dziś w salonie Play. Jak się okazuje, nie mają nowych kart do migracji RBM. Mają jakieś stare, ale one ponoć są wygaśnięte...
W praktyce niby karty mają być, ale nie wiedzą kiedy. Zostałem zbyty czy serio nie wiedzą kiedy mogą mieć nowe karty?
trzeba było w salonie dzwonić do BOK a karty pewnie by się znalazły albo by były na jutro
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Jutro chyba tak zrobię, bo mam po drodze.
@edit
Zadzwoniłem do BOK. Konsultant otworzył zgłoszenie z konkretnym salonem i kontaktem do mnie. Mam dostać telefon od salonu, gdy karta dotrze.
@edit
Zadzwoniłem do BOK. Konsultant otworzył zgłoszenie z konkretnym salonem i kontaktem do mnie. Mam dostać telefon od salonu, gdy karta dotrze.
Cześć jestem tutaj nowy. Chciałem zapytać o DIL. No to może od początku. Poszedłem do t-mobile i dostałem taki bezpłatny starter kartę sim na 20 GB. Internet tam chodził w maxie 3 Mbps. Interweniowałem w w salonie bez rezultatu. No to dziś poszedłem do Play zmieniłem sieć na RBM z RWK+200pln+20GB. Powiedziano mi że wejdzie taryfa RBM7. I teraz nie wiem co zrobić aby mieć DIL. Kiedy muszę doładować za 50pln? Czytałem wątek ale jest dużo indywidualnych sytuacji no i nie które możliwości były dość dawno. Stąd moje pytanie co teraz zrobić jak mi przeniosą numer do RBM.
Gdy będziesz już w RBM7MNP odpal Bonus za Przeniesienie. Upewnij się, że go otrzymałeś.
Wykorzystaj 200zł i 20GB zanim przejdziesz do DIL-a (w zasadzie do RBM5 ) - albo i nie jeśli Ci na tych środkach nie zależy, a zależy Ci tylko aby jak najszybciej mieć DIL-a.
Zmień taryfę na RBM5. Upewnij się, że taryfa się zmieniła (odczekaj 1-4 godziny).
Doładuj 50zł. Aktywuj DIL-a na 30 dni (potem znowu aktywuj na kolejne 30 dni itd.).
Po 100 dniach od doładowania kup jednorazowy pakiet 600MB za 5zł (2GB ważne 100 dni otrzymasz za doładowanie 50zł) i po kolejnych 30 dniach kup następny itd. lub od razu kup pakiet cykliczny 600/700MB/5zł - bo przynajmniej 2 Bajty na koncie MB/GB są wymagana aby DIL działał z pełna prędkością (gdy masz mniej niż 2 Bajty DIL śmiga z prędkością 32kbit/s).
Uzupełniaj konto złotówkami w taki sposób abyś w dniu aktywacji DILa na kolejne 30 dni miał na koncie minimum 30zł. Po aktywacji DILa konto możesz wyzerować na co chcesz ale za 30 dni znowu musisz mieć minimum 30zł aby usługa się uruchomiła.
Terminy aktywacji DILa, doładowań i kupowania pakietów MB to będą 3 zupełnie różne terminy i tylko czasami będą się pokrywać.
Z różnych względów zalecam uruchamiać DILa zawsze 1. dnia miesiąca czyli za pierwszym razem poczekać np. do 1. czerwca. DIL działa przez 30 dni i dzień jego uruchomienia jest pierwszym dniem dlatego w miesiącach 31-dniowych, np. 31. lipca DIL już nie działa (choć do 9 rano jeszcze często działa) - zalecam wstrzymać się wtedy z reaktywacją DILa 31. dnia aż do 1. dnia kolejnego miesiąca (można to zrobić tuż po północy przed pójściem spać jeśli ktoś tak długo siedzi).
Drobnym problemem jest luty (28 lub 29 dni) - ale tylko drobnym. Po prostu gdy luty będzie miał 29 dni to nie robimy 1-dniowej przerwy 31. stycznia, a gdy będzie miał 28 dni to nie robimy 1-dniowej przerwy od grudnia aż do lutego.
I tak przez 365 dni od dnia przejścia do RBM5.
Wykorzystaj 200zł i 20GB zanim przejdziesz do DIL-a (w zasadzie do RBM5 ) - albo i nie jeśli Ci na tych środkach nie zależy, a zależy Ci tylko aby jak najszybciej mieć DIL-a.
Zmień taryfę na RBM5. Upewnij się, że taryfa się zmieniła (odczekaj 1-4 godziny).
Doładuj 50zł. Aktywuj DIL-a na 30 dni (potem znowu aktywuj na kolejne 30 dni itd.).
Po 100 dniach od doładowania kup jednorazowy pakiet 600MB za 5zł (2GB ważne 100 dni otrzymasz za doładowanie 50zł) i po kolejnych 30 dniach kup następny itd. lub od razu kup pakiet cykliczny 600/700MB/5zł - bo przynajmniej 2 Bajty na koncie MB/GB są wymagana aby DIL działał z pełna prędkością (gdy masz mniej niż 2 Bajty DIL śmiga z prędkością 32kbit/s).
Uzupełniaj konto złotówkami w taki sposób abyś w dniu aktywacji DILa na kolejne 30 dni miał na koncie minimum 30zł. Po aktywacji DILa konto możesz wyzerować na co chcesz ale za 30 dni znowu musisz mieć minimum 30zł aby usługa się uruchomiła.
Terminy aktywacji DILa, doładowań i kupowania pakietów MB to będą 3 zupełnie różne terminy i tylko czasami będą się pokrywać.
Z różnych względów zalecam uruchamiać DILa zawsze 1. dnia miesiąca czyli za pierwszym razem poczekać np. do 1. czerwca. DIL działa przez 30 dni i dzień jego uruchomienia jest pierwszym dniem dlatego w miesiącach 31-dniowych, np. 31. lipca DIL już nie działa (choć do 9 rano jeszcze często działa) - zalecam wstrzymać się wtedy z reaktywacją DILa 31. dnia aż do 1. dnia kolejnego miesiąca (można to zrobić tuż po północy przed pójściem spać jeśli ktoś tak długo siedzi).
Drobnym problemem jest luty (28 lub 29 dni) - ale tylko drobnym. Po prostu gdy luty będzie miał 29 dni to nie robimy 1-dniowej przerwy 31. stycznia, a gdy będzie miał 28 dni to nie robimy 1-dniowej przerwy od grudnia aż do lutego.
I tak przez 365 dni od dnia przejścia do RBM5.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2017, 21:04 przez jarekt, łącznie zmieniany 3 razy.
Orientuje ktoś, ile czasu trzeba czekać na zamówioną simkę RBM do salonu? ;-P