DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 3 z 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25
 #926803  autor: abberline
 19 maja 2017, 11:28
To niech dadzą komunikat, że promocja się skończyła. Przecież to by było jak najbardziej zgodne z regulaminem. Nie widzę problemu. A tak sprawdzam codziennie czy już można wypełnić formularz.
 #926831  autor: Pablo70
 19 maja 2017, 16:02
Ja wczoraj uzyskałem informację, że jest awaria i pracują nad jej usunięciem.Konsultantka zapewniała mnie, że promocja się nie skończyła i po usunięciu awarii zaprasza do składania wniosku ;)
 #926914  autor: darekka
 20 maja 2017, 06:53
No i o północy 19/20maj stare SIMki wyłączone, a z rana nowe od T-mobile już śmigają.
Podsumowując:
-10 maja był kurier DHL z kwitami na 3 numery do przeniesienia(nieogarnięty ale daliśmy radę)
-20 maja numery elegancko przeniesione(działają), a od T-mobile na kontach po 5,01zł
-mimo braku doładowania i odznaczenia WSZYSTKICH ZGÓD MARKETINGOWYCH(już w formularzu na stronie 90dnizadarmo.pl) konta ważne ROK do 20 maj 2018, a taryfa to Frii !!! :lol:
Sumarycznie-w to mi graj. 8)

Pozostaje jeszcze Uwolnić internet i można powiedzieć,że wszystko OK.

:arrow: P.S. wg.Regulaminu NIE MAMY wyznaczonego terminu przepadania darmowych 3 msc.-możemy doładować za 25zł. w KAŻDEJ CHWILI i od tego momentu liczyć będą się 3msc.za darmo!!! PATRZ. pkt.2.1 i pkt.2.9
Bonus za rejestrację- ten za doładowania po 25zł. dający 30dni nolimit+10GB, a następnie po 10GB za każde doł.kwotą 25zł przez 11msc. również się należy-smsy o tym przysłali.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926928  autor: jarekt
 20 maja 2017, 09:06
To co się stanie z taką kartą w T-Mobile gdy w pierwszym miesiącu po doładowaniu dostaniesz jednocześnie 2 NoLimity (drugi trzeba ręcznie aktywować)? Czy karta to wytrzyma? Czy system to wytrzyma? W końcu mówimy o T-Mobile :)

PS. @darekka - promocja "90 dni za darmo" wyklucza się z promocją "Bonusy za rejestrację" i poza tym ten Bonus o którym mówisz niby "za rejestrację" to zupełnie inna promocja i nie związana z rejestracją - jest to po prostu zwykła usługa/pakiet cykliczny kosztujący 25zł miesięcznie (promo od 1.01.2017 do odwołania). I akurat ten pakiet nie jest wykluczony z promocji "90 dni za darmo".
Być może w SMSie jest błąd informujący o tym, ze to Bonus za Rejestrację ale stawiam, że to Twoje "nadużycie" :)
 #926930  autor: darekka
 20 maja 2017, 09:27
Fakt chyba chodziło im o opcję płatną za 25zł. gdyż podesłali kod sprawdzający *140*265*1#

Co do 2x RWK to czort ich wie, bo na 3 przeniesionych numerach(dziś zmieniły operatora) mam 5,01zł. i aktywnośc do 20 maja 2018. Niby regulaminowe RWK w tej promocji powinno zaskoczyc dopiero po doładowaniu ale u mnie już są mimo braku jakiegokolwiek doładowania.
Ale z drugiej strony zgodnie z warunkami pkt.2.3.4 w ramach usługi(mamy ją za darmo przez 90dni od doładowania za 25zł.) dostaniemy JEDNORAZOWO RWK-po mojemu to możemy poczekać do końca ważności konta(ja do 20 maja 2018) i dopiero doładować za 25zł. dzięki czemu aktywujemy promocję 90dni za darmo i do niej dostaniemy RWK liczone od jej aktywacji(do 72godz. od doładowania). Tylko po takim "myku" nie wolno dopuścić do samodnowienia się usługi w 4 miesiącu za 25zł, bo zaskoczą wtedy warunki z jej regulaminu.

Wychodzi na to, że "przypadkiem" wyszła im fajna promocja i 2 lata konta dla zuchwałych za 25zł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926938  autor: biala1991
 20 maja 2017, 10:36
I wyjaśniła się przyczyna awarii, po przeniesieniu system nie czekając na regulaminowe zasilenie przyznaje RWK :) Ktoś w TM zauważył ten błąd więc do czasu usunięcia usterki zablokowali możliwość składania wniosków.
po mojemu to możemy poczekać do końca ważności konta(ja do 20 maja 2018) i dopiero doładować za 25zł.
Z tym odwlekaniem doładowania do maja 2018 to trochę się rozpędziłeś :) ograniczają nas ramy czasowe działania promocji a ta trwa do końca roku (przy dobrych wiatrach, bo odwołać choćby z powodu wspomnianego błędu mogą w każdej chwili)
 #926939  autor: darekka
 20 maja 2017, 10:45
Do końca roku to musimy jesli chcemy załapać się na promocję zlecić i sfinalizowac przeniesienie numeru(patrz. pkt.1.1 -opisuje on co jest przedmiotem promocji-jest nim PRZENIESIENIE)-NIC WIĘCEJ NIE MUSIMY, bo to jest wszystko co jest wymagane aby załapać się na promocję. 8)

Jak się już załapiemy na nią(numer przeniesiemy) to nie mamy ram czasowych na aktywację darmowych 90dni i nowego RWK-musimy jedynie doładować za 25zł(kiedy chcemy możemy doładować, bo na promocję się już załapliśmy przenosząc numer)!!!

Ktoś(jak ja) kto już przeniósł numer ma regulaminem spełniony warunek załapania się na niniejszą promocję z wszystkimi jej zaletami/wadami i na jej zasadach-inni mogą się nie załapać, bo SAMO dokonanie przeniesienie w tej promocji wiąże obie strony prawem nabytym. A zmieniając operatora w tej promocji(zlecając i finalizując to w czasie jej obowiązywania) spełniamy jedyny warunek promocji i otrzymujemy WSZYSTKO co jest zapisane.

Kto skorzystał jest "nietykalny", bo nabył prawa w momencie zlecenia przeniesienia i jego realizacji więc operator MUSI wypełnić zobowiązania promocji czyli PO DOŁADOWANIU(brak ram czasowych od przeniesienia) za 25zł. dać 3msc. za darmo i nowe RWK(jeden raz po aktywacji usługi po doładowaniu). Więc mogą se potupać najwyżej, a i tak MUSZĄ wywiązać się z prawa nabytego.

Ta nietykalność i podwójne RWK oraz cuda z roamingiem są prawdopodobnym powodem "przypadkowego" zdechnięcia formulaża na 90dnizadarmo.pl

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926943  autor: jarekt
 20 maja 2017, 11:07
darekka pisze:Kto skorzystał jest "nietykalny", bo nabył prawa w momencie zlecenia przeniesienia i jego realizacji więc operator MUSI wypełnić zobowiązania promocji czyli PO DOŁADOWANIU
@darekka, nie tak to niestety działa. Profity nabędziesz dopiero po spełnieniu wszystkich warunków promocji, a więc i po doładowaniu. Od tego dopiero momentu jesteś "nietykalny" - wtedy, po nabyciu i aktywowaniu promocyjnej usługi, gdyby operator zakończył promocję następnego dnia, Ty masz dalej prawo do 90 dni NoLimitów i 30GB bo po doładowaniu nabyłeś prawo do tych usług zgodnie z promocją.

Także samo przeniesienie nic Ci jeszcze nie daje - nie nabywasz jeszcze nic (poza prawem do korzystania z taryfy Frii :) i paru innych rzeczy).

Oczywiście można system tak zaprogramować (błędnie - a w T-Mobile to możliwe), że jeśli zdążyłeś przenieść numer, a nawet tylko zdążyłeś złożyć wniosek, to na takim numerze usługa się aktywuje nawet jeśli promocja zostanie wcześniej zakończona.

Można to będzie w praktyce sprawdzić zostawiając 1 numer do samego końca promocji (zakończonej zgodnie z pierwotnym terminem lub przed terminem) i wtedy po zakończeniu promocji testujemy ten numer poświęcając 25zł na doładowanie. Możemy przyjmować zakłady czy promocja wtedy zadziała czy nie. Ja obstawiam, że nie. A jak zadziała to tylko w wyniku błędu :)

PS. Kluczowy jest punkt 2. (2.1.) bo tam są wymienione WSZYSTKIE WARUNKI OFERTY. Punkt 1. to tylko wstęp i opis bez podawania warunków i szczegółów.
 #926944  autor: darekka
 20 maja 2017, 11:17
Z podanego pkt. wynika jedynie, że jeśli łącznie: przeniesiesz numer oraz doładujesz za 25zł. to dostaniej usługę za darmo na 90dni ale nie widzę nic co by miało nam nakazać doładowanie do końca roku aby z 90dni skorzystać za darmo-jest w regulaminie jeden zapis w pkt.1.1 informujący o dacie obowiązywania promocji polegającej na-"promocyjnym przeniesieniu".
Ostatnio zmieniony 20 maja 2017, 11:21 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926946  autor: jarekt
 20 maja 2017, 11:20
No właśnie nie musisz tego od razu zrobić. Ale jeśli operator zakończy wcześniej promocję to już raczej promocji Ci nie włączą jeśli doładujesz po jej zakończeniu - dokładnie tak samo było np. w Play z Bonusami za Rejestrację - niektórzy zarejestrowali i próbowali aktywować promocję w marcu czy kwietniu bo twierdzili (na podobnej zasadzie jak Ty teraz), że nabyli prawo do Bonusu i że w regulaminie nie ma terminu na aktywowanie tego Bonusu. Oczywiście się przejechali bo nie zdążyli nabyć Bonusu (bo nie wpisali kodu na jego aktywację) więc go nie nabyli więc nie mieli jeszcze do niego praw - i tak - moim zdaniem poprawnie - systemy w Play i u innych opów zaprogramowano i tak działają.

Z regulaminu wynika jasno: warunki (wszystkie - a więc i doładowanie) musisz spełnić w czasie trwania promocji aby otrzymać Bonus. Możesz więc doładować dopiero po kilku miesiącach.
Jeśli doładujesz 1 grudnia to nawet jeśli operator zakończy promocję 2 grudnia to ty nadal będziesz miał 90 dni gratisów (aż do 1 marca) - operator 2 grudnia nie skasuje Ci promocji bo zdążyłeś nabyć do niej prawo dzień wcześniej.
Ale jeśli doładujesz 3 grudnia (a dzień wcześniej operator zakończy promocję) to z gratisów nici bo nie zdążyłeś spełnić warunków i nie nabyłeś tych gratisów - przynajmniej tak to na 99% jest (powinno być) zaprogramowane.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2017, 11:31 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #926948  autor: darekka
 20 maja 2017, 11:25
Tylko, że w naszej promocji operator proponuje promocję polegającą na przeniesieniu numeru,a spełnienie tego warunku wg.mnie jest pełnym załapaniem się na promocję.
Reszta czyli nowe RWK i 90dni za darmo nalezy się niezależnie od tego czy promo zdechnie czy nie ponieważ my już z niej skorzystaliśmy przenosząc numer.

Co do bonusów za rejestrację w Play to ja na 9 numerach wywalczyłem DODATKO po roku konta od dnia ich upływania nie zaś od aktywacji bonusu jak operator wciskał(teraz w nowej wersji regulaminu napisał, że RWK to wydłużenie DO 365dni-w starych wersjach RWK było wydłużeniem O 365dni) gdyż operator źle realizował swoje stare regulaminy zmieniając klientom ważność konta na 365dni ale od aktywacji bonusa mimo zapisów nakazujących DODANIE roku ważności.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926951  autor: jarekt
 20 maja 2017, 11:37
RWK w Play to była inna broszka spowodowana przez błąd jakiegoś nieudacznika (lub ich grupy), a być może i zwykłą literówkę - w tym wypadku klient mógł być przekonany, że faktycznie konto powinno się przedłużyć o 365 od obecnej ważności konta a nie od daty aktywacji (bo nie było to sprecyzowane, a użyto przyimka "o" zamiast "do"). No i na upartego Play takie reklamacje uznawał zwłaszcza jeśli ich ktoś z góry przycisnął.

Nie ma co się rozpisywać dalej w tej kwestii ale zakładanie w ciemno, że za pół roku (a tym bardziej za rok po zakończeniu promocji) spokojnie sobie "90 dni za darmo" aktywujesz doładowaniem (nie mając 100% pewności czy promocja będzie do tego czasu kontynuowana) jest moim zdaniem niebezpieczne.
 #926952  autor: darekka
 20 maja 2017, 11:44
Ja tam miałem w nosie powód zapisów Playa-było wydłużenie o 365dni i tego chciałem-stękali, że wsio gra jak zmienili konta na równo 365dni od aktywacji bonusa, odrzucali reklamacje powołując się na inne/bez związku pkt.regulaminu(skrzętnie unikali odniesień do konkrentnego zapisu O 365dni) ale uznać nie chcieli. Dopiero 9 interwencji UKE rozjaśniło im w głowie i przyznali dodatkowy rok konta do tych numerów(do 25 grudnia 2018).

W promo T-mobile również w razie czego im nie odpuszcze(mam 4 limitowane "Masz złotówkę masz no limit..." więc znają mnie dobrze z reklamacji/zwrotów/rekompensat/wydłużeń kont za błędy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926954  autor: jarekt
 20 maja 2017, 11:55
@darekka, reklamację to zawsze warto złożyć. Nawet jak regulamin jest oczywisty i błąd jest po twojej stronie i bez dwóch zdań zaistniały problem nie jest winą np. operatora to ten operator może przychylić się do twojego wniosku (trzeba go tylko dobrze wtedy napisać i absolutnie w nim nie wrzeszczeć) pisząc coś w stylu:

"Z tego powodu reklamacja jest niezasadna ale mając na uwadze pro-klienckie nastawienie operatora i dobro przyszłych naszych stosunków postanowiłam przychylić się do Pana wniosku i uznać Pana konto kwotą..."

Ja kilkanaście razy zawaliłem (zapomniałem, przedobrzyłem, nie doczytałem itp.) różne tematy w różnych sprawach w różnych "miejscach" i moja wina była ewidentna ale napisałem reklamację w odpowiednim tonie i gdzieś tak w 50% przypadków reklamację mi uznawano.
 #926957  autor: darekka
 20 maja 2017, 12:20
Nie zrozum mnie źle-jesli piszę reklamację/zgłaszam coś przez konsultantów to robięto kulturalnie(konsulom zawsze powtarzam, iż nie mam do nich pretensji, bo to nie oni zawalili tylko np. system) i zawsze mam zasadny powód(zajumanie kasy, pad usługi, niewywiązanie się operatora/banku z warunków oferty/promocji itp).

Nie jestem typem :"mnie dejta bo mnie sie należy a jak nie to darł sie bede, że bijo" ale i z drugiej strony nie dam się robić w Karolka w szczególności kiedy zapisy są jasne, ja je spełniłem, a Bank/operator nie wywiązuje się z własnych obowiązków(np.kończyłem umowę z operatorem ale ten mimo moich ponagleń,przypomnień, próśb i gróźb niedostarczył faktury do opłacenia w terminie. Dostałem ją po reklamacji ale po terminie płatności. Opłacona natychmiast ale operator zażyczył sobie odsetek 16 groszy. No nie ja dałem ciała żebym miał odpowiadać, poszła oficjalna reklamacja. Wynik listem poleconym, oficjalnie przeprosili i anulowali odsetki-dla 16 groszy zysku zaryzykowali i stracili koszty obsługi reklamacji, listu poleconego i wnerwili klienta. Zasady są dla obu stron. Nie chodziło tu o 16groszy ale o zasade.
Operatorzy również jak dają ciała to płacą rekompesaty, zwroty za usługi wadliwie działające, wydłużają konta itp. Ja im płace ale i wymagam.

P.S.w Play to nie był pojedyńczy incydent z zapisami: wydłużenie o 365dni(takie zapisy były we WSZYSTKICH regulaminach bonusów rejestracyjnych i dla wszystkich submarek-więc to literówka nie była ale znikoma ilość osób zagłębiła się dokładnie w Regulamin i jeszcze mnie się domagało zrealizowania ich zapisów w pełni więc operatorowi w to graj było-do czasu :twisted:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926963  autor: jarekt
 20 maja 2017, 12:50
U opów (i w innych biznesach) jeśli z regulaminem jest w miarę spoko (wg nich, czyli mało reklamacji albo wcale, wszystko w miarę w systemie działa tak jak to sobie w regulaminie zaplanowano i zapisano) to gdy tworzą kolejną ofertę bardzo podobną do poprzedniej albo wręcz identyczną bo tylko daty się zmieniają bo promocje przedłużono albo coś tam delikatnie zmieniono w ofercie to robią kopiuj-wklej ze starego regulaminu i nic nie zmieniają tylko to co trzeba w związku z nową promocją czy nową edycja promocji (np. te Bonusy za Rejestrację w Play).

I błędy, których wcześniej nikt nie zauważył albo się na nie nie powoływał dalej są powielane w nowych regulaminach w kolejnych miesiącach czy latach. A w regulaminach Play/RBM/Fakt jest tego dosyć sporo do dnia dzisiejszego. Niektóre są korzystne dla klientów (bo system zaprogramowano wg błędnych zapisów regulaminu korzystnych dla klienta, choć czasami zaprogramowano niezgodnie z regulaminem ale też korzystnie dla klienta), a niektóre - jak ten RWK - są niekorzystne i w ten zły sposób zaprogramowane.

PS. @darekka, ja nie pisałem w poprzednim poście wprost do Ciebie (nawet słowa typu "twój" napisałem tam z małej litery żebyś wiedział, że nie piszę konkretnie do Ciebei ale ogólnie). Czasami jednak i tak trzeba w reklamacji "nawrzeszczeć" i "żądać", a nie "prosić" i "wnosić".
 #926965  autor: darekka
 20 maja 2017, 13:00
Spoko "nie dąsam" się, również mam doświadczenia różne z reklamacjami ale staram się szanować drugą osobę(pracownika opa/banku) ale jak trzeba to i żądać mi się zdażało za oczywiste winy opa/banku.
Generalnie ZAWSZE zapisy regulaminu są dla mnie wiążące i nadrzędne.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #926978  autor: biala1991
 20 maja 2017, 15:29
Nie zrozum mnie źle-jesli piszę reklamację/zgłaszam coś przez konsultantów to robięto kulturalnie(konsulom zawsze powtarzam, iż nie mam do nich pretensji, bo to nie oni zawalili tylko np. system) i zawsze mam zasadny powód(zajumanie kasy, pad usługi, niewywiązanie się operatora/banku z warunków oferty/promocji itp).


Moim zdaniem w tym przypadku reklamacja nie byłaby zasadna. Z pkt.2.1 wyraźnie wynika, że trzeba spełnić dwa warunki: przenieść nr i doładować konto. Przeniesienie nr to połowa sukcesu, jeśli z pozostałym warunkiem-doładowaniem nie zmieścimy się w czasie obowiązywania promocji zgodnie z regulaminem usługa nie powinna zostać aktywowana.
Co innego gdyby regulamin narzucał termin doładowania, np. 30 dni od momentu przeniesienia nr. W takiej sytuacji gdyby doładowanie nastąpiło po zakończeniu promocji ale nie przekroczyło tych 30 dni, uważam że prawo zostało nabyte. System z automatu by pewnie odrzucił ale tutaj reklamacja miałaby podstawy.

Zastanawia mnie to przedwcześnie przyznane RWK, może to wcale nie błąd? TM je daje na dzień dobry wiedząc, że za chwilę klient i tak je straci w wyniku aktywacji promocji i to nastąpi nie po trzech miesiącach promocyjnych ale już w pierwszym miesiącu działania początkowo bezpłatnej usługi a wszystko zgodnie z jej zasadami. Szkoda że sama nie będę miała okazji tego przetestować, patrząc z jakim zapałem TM usuwa awarię wątpię żeby promocja miała szansę wrócić do życia :)
 #926982  autor: jarekt
 20 maja 2017, 15:47
biala1991 pisze:Co innego gdyby regulamin narzucał termin doładowania, np. 30 dni od momentu przeniesienia nr. W takiej sytuacji gdyby doładowanie nastąpiło po zakończeniu promocji ale nie przekroczyło tych 30 dni, uważam że prawo zostało nabyte. System z automatu by pewnie odrzucił ale tutaj reklamacja miałaby podstawy.
Tak - wtedy to by było rzeczywiście co innego.
  • Strona 3 z 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25