DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 204 z 408
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 408
 #925390  autor: rudymax
 11 maja 2017, 21:58
Konoko pisze:Przed chwilą wypełniłem ankietę w Panelu i kody nadal te same jak na koniec stycznia.
Zgłoś to na infolinię. Chyba ktoś zapomniał o aktualizacji, to już czwarty miesiąc tych samych kodów. Jak nie będziemy monitować, to nadal tak będzie.
 #926579  autor: blacQ1
 18 maja 2017, 12:16
Panowie, mam pytanie za niedługo kończy mi się pakiet nielimitowane smsy ,aby je przedłużyć mogę je przedłużyć pakietem za 9 zł czyli chodzi mi 100 min 100 sms 100 mb czy ono przedłuży te nielimitowane smsy o kolejne 31 dni ? POZDRAWIAM! :-)
 #926593  autor: Rebeliant
 18 maja 2017, 13:13
blacQ1, już Ci pisałem, że nie uruchomisz pakietu 3w1 podczas ważności pakietu SMS-ów. Pakiet ten przedłużysz kodami z gazety, a następnie (gdy minie ważność pakietu SMS) będziesz mógł z powrotem używać pakietów 3w1.
 #926598  autor: blacQ1
 18 maja 2017, 13:36
Tak wiem o tym ,lecz moje pytanie dotyczy też tego czy te smsy po upływie tego terminu 20 ... maja nielimitowane będą dalej na stanie jeżeli wykupię dany pakiet ,a czy może od nowa trzeba będzie stan nielimitowanych smsów Rebeliant wiem o tym iż pisałeś lecz szkoda by mi było utracić nielimitowane smsy do wszystkich sieci tym bardziej ,że mogę doładować konto no i wykupić dany pakiet 3w1 będzie git :) tylko o to mi chodzi czy można POZDRAWIAM!
 #926622  autor: rudymax
 18 maja 2017, 15:20
Zgłosiłem na infolinii problem braku aktualizacji kodów za ankiety już od kilku miesięcy. Konsultant był z tych życzliwych, ale nie miał pojęcia jak to działa. Pytał czy te kody są przysyłane smsem, na pocztę, czy jeszcze inaczej. Obiecał zgłosić problem, ale dał do zrozumienia, że to jakby wykracza poza jego kompetencje i musi sprawę przekazać wyżej. Zasugerował, żeby zrobić zgłoszenie przez play24 opisać problem i wkleić w załączniku zrzut ekranu z ramką z kodami. Niestety od czasu rozmowy nie dostałem zaproszenia, nie mówiąc już o udanym wypełnieniu ankiety :) Jeżeli komuś uda się wypełnić ankietę niech spróbuje zrobić takie zgłoszenie wraz ze zrzutem ekranu z ramką z kodami (oczywiście jeżeli nadal będą te same).
 #926754  autor: blacQ1
 19 maja 2017, 07:47
Pakiet nielimitowane smsy mam ważne do 27 czyli nie da rade przedłużyć o parę dni no ale jak da radę w dniu tego dnia wykupić 3w1 to jestem zadowolony no i o ile idzie przedłużyć te smsy POZDRAWIAM!
 #926819  autor: Konoko
 19 maja 2017, 14:17
blacQ1 Możesz sprawdzić kodem *109# ile masz SMSów i jaki termin ważności?
Jeśli masz jakąś dużą ilość z datą 27 maja to spróbuj wysłać w środę 24 maja niewykorzystany kod z poniedziałku z gazety na 10 smsów. Ciekawi mnie co pozytywnego z tego wyniknie.
 #926832  autor: Arkadiusz1986
 19 maja 2017, 16:22
Witam. A ja mam inny problem. Mianowicie posiadam kilka numerów w fakt mobile. Do wczoraj miałem na nich uzbieranych trochę minut / godzin. Na jednym miałem uzbieranych nawet 8h. Wczoraj wpisałem kod z gazety na 10 min. Przyszedł sms zwrotny taki jak zawsze "dziękujemy za rejestrację kodu..." Dzisiaj patrzę, a tu na każdym z numerów mam tylko 10 min! Dzwoniłem w tej sprawie do bok i nie miła pani działa się, że minuty mi się kumulowały, że to był błąd systemu, bo nie mogły mi się kumulować. Czy to prawda? Zawsze wpisywałem w czwartek kod i te 10 minut dodawały mi się do tych, które mi zostały. Jak to jest u was? Czy da się te minuty jakoś odzyskać?
 #926851  autor: Konoko
 19 maja 2017, 19:04
Arkadiusz1986 o której godzinie wysyłałeś wczoraj smsa z kodem z gazety? czy ważność tych 10 min masz do 26 maja 23:59( sprawdzane kodem *102#)? Jeśli tak ,to raczej nic nie wywalczysz.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2017, 19:13 przez Konoko, łącznie zmieniany 1 raz.
 #926857  autor: Konoko
 19 maja 2017, 19:51
Arkadiusz1986 Raczej miałeś pecha, że system trochę się opóźnił i realizował zlecenie już w piątek(stąd ważność do końca następnego piątku). Na przyszłość po wysłaniu smsa z kodem w godzinach wieczornych sprawdź po 2 godzinach czy przyznano pakiet, jak nie to dzwoń na infolinię FM o przedłużenie ważności obecnego pakietu o 1 dzień.(chętniej to dają niż sam pakiet bo wg regulaminu mają 24 godziny i nie chcą aby coś się zdublowało) SMSy potwierdzające przyznanie pakietu w tak późnych godzinach nie są wysyłane , dopiero w następnym dniu od godz.9
  • Strona 204 z 408
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 408
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 408