rudymax pisze:dysponując danymi identyfikującymi i rejestracyjnymi przypisanymi do karty
Można oczywiście zadzwonić do Play (lub zrobić zgłoszenie) i poprosić o pewne szczegóły. Ale trzeba jeszcze wiedzieć o co zapytać, bo przecież nie powiesz "Proszę mi powiedzieć wszystko o tym numerze!".
Ja jednak nie dzwonię (ani nie robię zgłoszeń) - przynajmniej w tym momencie i w tej sprawie.
Po prostu wszystkie operacje historyczne niewidoczne w Play24 typu zmiana taryfy, zakup usługi, wyłączenie usługi, daty, terminy, ilości, itp., itd., mam zapamiętane w specjalnym arkuszu (kalkulacyjnym) do tego stworzonym.
Niewielki (sporo kolumn jest ukrytych, wiele komórek ma bardzo długie wpisy) fragment tego arkusza wygląda tak (odpowiednio go przeskalowałem aby nie dało się nic odczytać
):
rudymax pisze:ciekawe, czy myślimy podobnie
Wymyślenie jakiejś logicznej teorii na szybko, która by to zjawisko (13 pakietów zamiast 12) tłumaczyła chyba nie byłoby trudne. Ja jednak muszę to precyzyjnie wybadać i to w taki sposób aby zmusić system aby ten błąd powtórzył na każde moje zawołanie w przyszłości
zoltan666 pisze:nam tego nie zdradzisz
Skłamałbym jeśli bym Ci odpisał, że na 100% poinformuję Was wszystkich jak błąd "wymusić".
Ale napiszę prawdę, że jak będę mógł to się informacja podzielę (albo publicznie albo prywatnie).