Najpierw może przyjść SMS, że przyjęto zlecenie i że pakiet/usługa zostanie włączona w ciągu 24 godzin.
Dopiero po jakimś czasie - czasami są to sekundy/minuty, a czasami wiele godzin czy nawet do następnego dnia (bo 24h) - przychodzi kolejny SMS o aktywacji pakietu/usługi.
Być może więc korzystałeś z numeru gdy jeszcze pakiety się faktycznie nie aktywowały.
Poza tym może być tak, że jeśli nie włączysz Stanu Darmowego (w OdN nazywa się to "Darmowe minuty i SMS do PLAY"), a masz tylko wykupione "100 minut do innych sieci..." to będzie leciało z konta głównego gdy będziesz dzwonił/SMSował do Play/RBM/Fakt/Virgin/itd. - przy czym nie testowałem tego osobiście.
Podaj więcej informacji: czy przyszedł SMS o aktywacji usługi, czy tylko o przyjęciu zlecenia, z jakich aktywności korzystałeś (rozmowa/SMS/net) i do jakich sieci, co pokazuje Play24 (zakładka "Pakiety i Usługi" i "Połączenia").
Dopiero po jakimś czasie - czasami są to sekundy/minuty, a czasami wiele godzin czy nawet do następnego dnia (bo 24h) - przychodzi kolejny SMS o aktywacji pakietu/usługi.
Być może więc korzystałeś z numeru gdy jeszcze pakiety się faktycznie nie aktywowały.
Poza tym może być tak, że jeśli nie włączysz Stanu Darmowego (w OdN nazywa się to "Darmowe minuty i SMS do PLAY"), a masz tylko wykupione "100 minut do innych sieci..." to będzie leciało z konta głównego gdy będziesz dzwonił/SMSował do Play/RBM/Fakt/Virgin/itd. - przy czym nie testowałem tego osobiście.
Podaj więcej informacji: czy przyszedł SMS o aktywacji usługi, czy tylko o przyjęciu zlecenia, z jakich aktywności korzystałeś (rozmowa/SMS/net) i do jakich sieci, co pokazuje Play24 (zakładka "Pakiety i Usługi" i "Połączenia").