DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 33 z 173
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 173
 #922312  autor: trecik
 23 kwie 2017, 15:40
Narazie jest tak mało opcji, że kody w zupełności wystarczają. Pozatym żadnej apce bym co do stanu konta nie zaufał.
 #922398  autor: negra
 24 kwie 2017, 08:15
lakers67 pisze:
zwariowany.kurczak pisze:
lakers67 pisze:Bałem się trochę choć to nie pierwsze moje przeniesienie numeru. Ale z Virgin były same problemy...
A jak kierunkowania? VM zawsze mi robił numer iż z części sieci PO przeniesieniu do innego OPA z części sieci numer był nieosiągalny... Reklamacja do nowego OPA, leciała do VM a dalej do PLAY i dopiero zadziałało jak powinno.
To ciekawe co piszesz. Numeru używa mama. Będę musiał ją uczulić na "sygnały" że ktoś nie może się dodzwonić. Mam dwa numery VoIP różnych operatorów więc to na pewno sprawdzę.

Pzdr
Lakers67
@Lakers67 sprawdziłeś czy wszystko działa poprawnie? Sam się waham z przenosinami z Virgin do a2 słysząc różne opinie, lub jakieś problemy z poprawnym działaniem sieci . Możesz napisać o Twoich problemach z Virgin M.?Jeszcze jedno jeżeli można to proszę o wyrozumiałość i odpowiedz :wink:
czy problemy o których pisał @zwariowany.kurczak występują u innych użytkowników?
czy można utworzyć swoje konto i na nim gromadzić/podglądać środki pieniężne na cykliczne doładowanie pakietu , bo rozumiem że opcja cyklicznego odnawiania w a2 jest dostępna
w formularzu ; liczba dni ; ma znaczenie jaką wpiszę ? w V.M. mam przykładowo ważność do 11 każdego miesiąca .
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi :)
 #922446  autor: Gregrin
 24 kwie 2017, 12:02
negra pisze:czy problemy o których pisał @zwariowany.kurczak występują u innych użytkowników?
czy można utworzyć swoje konto i na nim gromadzić/podglądać środki pieniężne na cykliczne doładowanie pakietu , bo rozumiem że opcja cyklicznego odnawiania w a2 jest dostępna
w formularzu ; liczba dni ; ma znaczenie jaką wpiszę ? w V.M. mam przykładowo ważność do 11 każdego miesiąca .
Tak jak pisałem, problemy z kierowaniami mogą zdarzyć się u każdego operatora. Ja miałem tam w RBM a w orange nie mogli się do mnie dodzwonić z spoza orange.
Co chcesz kumulować ?? Nolimity czy net który tez jest nielimitowany ale ograniczany progami szybkości ?
O liczbę dni zapytaj na infolinii ale pewnie nie ma to znaczenia jeśli chcesz przenieść się jak najszybciej a u obecnego operatora nie masz umowy.
 #922455  autor: zwariowany.kurczak
 24 kwie 2017, 12:38
negra pisze:czy problemy o których pisał @zwariowany.kurczak występują u innych użytkowników?
VM zawsze mi taki numer robił kiedy oddawał numer, oni lecą przez PLAY i nie wszystko co miało się wykonać, się nie wykonało... reklamacja u nowego OPA trwa, można zadzwonić wtedy do VM i jeśli trafisz na kumatego, "poklika" i sprawa załatwiona.

T o dziwo nie zrobiło numeru - ale usługi już tak, "przypadkiem" włączyło się coś droższego niż na umowie :) BOK ich to tragedia, są tak zafascynowani SOBĄ iż Klient jest zbędny i niepotrzebny.
Plus "wyciął" mi stacjonarne, ale wyszło to po okołu roku :)
Orange raz numer aktywował 16h....
VM/Play bardziej utrudniają przy oddawaniu niż przyjmowaniu numeru z kierunkowaniem.

I abyś się nie denerwował, nie są to problemy masowe, może tak trafiam? Znam osoby przenoszące XXX numerów i nigdy nie było problemów, a u mnie takie kwiatki :)

Nie wiem jak UKE to rozwiązało, ale miała być centralna baza numerów przeniesionych, nie wiem czy jest jedna, czy Opy synchronizują sobie taką bazę u siebie - mniej kierunkowań, problem F5 :-)

Co do a2, SMS kto dzwonił nie mam ;( eBOK moze w technicznej przerwie majowej? Dla BDI jest, takie samo cudo dla a2 i będzie dobrze.
 #922462  autor: lakers67
 24 kwie 2017, 13:02
@Lakers67 sprawdziłeś czy wszystko działa poprawnie? Sam się waham z przenosinami z Virgin do a2 słysząc różne opinie, lub jakieś problemy z poprawnym działaniem sieci . Możesz napisać o Twoich problemach z Virgin M.?Jeszcze jedno jeżeli można to proszę o wyrozumiałość i odpowiedz :wink:
Dzisiaj testowo wykonałem dwa połączenia VoIP z HaloNet i Supervoip wszystko było OK.
Jeśli chodzi o problemy z VM to sprawa dotyczyła wymiany dowodu (tutaj pisałem skargę do UKE), która zakończyła się sukcesem, choć VM upierał się, że aktualizację można dokonać tylko poprzez przesłanie skanu. Był również problem z przeniesieniem numeru, który niestety po 24h był „głuchy”, ale tutaj sprawę po kilku telefonach rozwiązali.
Przeniesienie do a2mobile odbyło się już bez problemu. Numer został aktywowany około 2:30 w sobotę.

pzdr.
lakers67
 #922521  autor: negra
 24 kwie 2017, 17:55
Dziękuję Wam za wszystkie odpowiedzi i wyjaśnienia . Zaryzykowałem i wypełniłem formularz , rubryka ;ilość dni ; precyzuje od kiedy chcemy przenieść swój numer , a dokładnie liczy się to od momentu zwrotu przez Kuriera naszych dokumentów . Myślę że przeniesienie i działanie sieci a2 będzie bez problemowe .
 #922525  autor: xander21
 24 kwie 2017, 18:13
Wczoraj sie nieźle wkurzyłem. Zasięg skakał jak szalony. Nie mogłem się dodzwonić. Przerywało rozmowy i tak całe popołudnie. :(
 #922548  autor: zwariowany.kurczak
 24 kwie 2017, 20:08
xander21 pisze: Wczoraj sie nieźle wkurzyłem. Zasięg skakał jak szalony. Nie mogłem się dodzwonić. Przerywało rozmowy i tak całe popołudnie. :(
Rebeliant pisze: Z moich doświadczeń, w plusowatych najbardziej zasięg skacze wewnątrz budynków. Tak jest tu, tak samo w Kluczu.
z czego macie te budynki? azbest/blacho-dachówka/żelbet???
 #922565  autor: Rebeliant
 24 kwie 2017, 21:57
zwariowany.kurczak pisze:z czego macie te budynki? azbest/blacho-dachówka/żelbet???
Napisałem w liczbie mnogiej, czyli zapewne z różnych materiałów. Od cegieł, pustaków aż po beton (wielka płyta). Na dworze jest już full i trzyma się stabilnie. Już nie mówiąc o dobrym zasięgu tam gdzie inne sieci wymiękają.
 #922576  autor: aeroxd
 24 kwie 2017, 23:07
Mi tam nic nie skacze na GSM 900 MHz, widocznie problem tkwi w nadajnikach, mocno są przeciążone lub w telefonach waszych, wybierzcie sobie ręcznie tryb sieci tylko LTE, 3G, 2G.
 #922592  autor: piotras
 25 kwie 2017, 08:55
Czy ktoś jeszcze boryka się z problemem niskiego uploadu w a2mobile korzystając z technologii LTE? Różne godziny pomiarów i różne dzielnice dużego miasta, wykluczam przeciążenie nadajników.

ObrazekObrazekObrazek

Problem tylko na LTE, korzystając z 3G można wyciągnąć oszałamiające 3Mbitps uploadu. Dla porównania karta Orange w identycznym miejscu 70/25 Mbitps.
 #922597  autor: abberline
 25 kwie 2017, 09:33
U mnie też ten problem występuje. Zastosuje się do rady kolegi @dwaeuro.

EDIT:
Zadzwoniłem do BOK i opisałem sytuację. Konsultantka powiedziała żeby na maila przesłać print screeny ze speedtestów, jaka technologia, w jakich lokalizacjach używa się internetu i coś jeszcze ale już nie pamiętam bo mnie zasypała tą listą rzeczy do zrobienia. :D Zrobię to później bo teraz nie mam jak.
 #922640  autor: marcin19883
 25 kwie 2017, 13:09
Jak wyjdę na balkon to plus ma lepsze 2G niż reszta. Jak wejdę do środka plus słabnie a reszta prawie bez zmian
 #922680  autor: Crusio
 25 kwie 2017, 16:17
U mnie problem jest identyczny od samego początku. Stojąc nawet przy samym nadajniku, gdzie download sięga w granicach 60 Mbit/s, upload to marne 0,3 Mbit/s. Sprawdzałem to w kilku miejscach w Łodzi, Sieradzu i innych miastach z województwa. Problem jest identyczny.
Wracam do Virgin, gdzie internet działał zdecydowanie lepiej-->szybciej i sam zasięg jest zdecydowanie lepszy w Łodzi.
Najśmieszniejsze jest jednak to, że testowałem zaraz bezpośrednio obok inną karte SIM z sieci PLUS GSM i tam prędkośc uploadu była kilkukrotnie wyższa. Wniosek z tego raczej taki, że sam operator sztucznie zaniża prędkości internetu.
 #922683  autor: Ricki1980
 25 kwie 2017, 16:34
Dostałem dzisiaj nowy starter A2. Ile czasu trwa jego aktywacja? Czy kurier musi dostarczyć papiery, aby karta zalogowała się do sieci Plus?
 #922685  autor: RicoExus
 25 kwie 2017, 16:46
Dokładnie miałem ten sam problem wysłałem reklamację do a2mobile powiedzieli, że trzeba czekać na reklamację do 30 dni. Kupiłem kartę Plusa i wszystko śmiga aż miło, wczoraj złożyłem wniosek o przejście do Plush na kartę. Sieć a2mobile jednak jest trochę do D...
Takie testy:
Obrazek

Obrazek
 #922695  autor: Rebeliant
 25 kwie 2017, 17:17
Ricki1980 pisze:Dostałem dzisiaj nowy starter A2. Ile czasu trwa jego aktywacja? Czy kurier musi dostarczyć papiery, aby karta zalogowała się do sieci Plus?
U mnie zatrybiła od razu po włożeniu simki do slotu. Zapewne musisz włączyć roaming krajowy.
 #922705  autor: Ramirez
 25 kwie 2017, 19:00
U mnie jest w normie. Zrobiłem trzy testy na LTE przy zasiegu -115 dBm czyli niezbyt mocnym i było pobieranie/wysyłanie 7/8 i 4/10 , 5/12 mega. Moze wyniki nie powalają ale wieczór jest. I tak jestem zadowolony bo przy mocniejszym sygnale playa miałem 0,5/1 w LTE i 3/1 w 3G :D
  • Strona 33 z 173
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 173
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 173