DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 578 z 692
  • 1
  • 576
  • 577
  • 578
  • 579
  • 580
  • 692
 #921639  autor: Cichy51
 19 kwie 2017, 17:26
Masz przypisane usługi do taryfy SOLO w regulaminie ( tabela nr 1 ).

Już nie szalejcie z tą TV , że jeszcze byście chcieli obniżyć cenę do 15 PLN bez TV :)
 #921642  autor: nasa32
 19 kwie 2017, 17:51
iPlus pisze:czyli twierdzisz, że abonament da się obniżyć z 25 zł do 15 zł po wyłączniu TV ?
W świetle postanowień wynikających z Regulaminu brak jest podstaw do uniemożliwienia wyłączenia usługi TV. Gdyby miało to być zakazane, to takie zastrzeżenie Play zawarłby w punkcie dotyczącym tej usługi, podobnie jak zrobił to przy innych usługach takich jak: sms/mms, internet, rozmowy.
Cichy51 pisze:Masz przypisane usługi do taryfy SOLO w regulaminie ( tabela nr 1 ).
Fakt ich przypisania nie oznacza automatycznie, że nie można ich wyłączyć. Wyłączyć nie można jedynie tych usług przy których zawarto stosowne zastrzeżenie. Kolejna odsłona tego Regulaminu z pewnością będzie już miała takie zastrzeżenie.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2017, 17:54 przez nasa32, łącznie zmieniany 1 raz.
 #921643  autor: kitas5
 19 kwie 2017, 17:54
Przecież w regulaminie jest opisane, że klient w ofercie z TV otrzymuje specjalny rabat na abonament. Rabat ten wynosi tyle ile kosztuje TV.
W ofercie bez TV nie ma rabatu. Tak więc nie ma opcji wyłączenia tego i zaoszczędzenia. Janusze biznesu nie zrobią z tego oferty za 15zł.
 #921645  autor: nasa32
 19 kwie 2017, 18:00
kitas5 pisze:Przecież w regulaminie jest opisane, że klient w ofercie z TV otrzymuje specjalny rabat na abonament. Rabat ten wynosi tyle ile kosztuje TV.
W ofercie bez TV nie ma rabatu. Tak więc nie ma opcji wyłączenia tego i zaoszczędzenia. Janusze biznesu nie zrobią z tego oferty za 15zł.
Skoro tak twierdzisz, to zacytuj proszę zapis z Regulaminu, który potwierdza Twoje stanowisko.
 #921646  autor: Cichy51
 19 kwie 2017, 18:01
kitas5 Dokładnie. Tym co nie chcą to niech nie walczą o tą taryfę.

Mnie tam nie interesowała TV , tylko nielimitowane GB.
 #921647  autor: nasa32
 19 kwie 2017, 18:06
Cichy51 pisze:Już nie szalejcie z tą TV , że jeszcze byście chcieli obniżyć cenę do 15 PLN bez TV :)
Tu nie chodzi o szaleństwo, tylko o zasady. Zdaję sobie sprawę, że konsultanci Play będą musieli tłumaczyć klientom, że tego wyłączyć nie można. Proszę ich wtedy zapytać o wskazanie zapisu z Regulaminu, który tego zabrania.
 #921649  autor: Wiola_K
 19 kwie 2017, 18:11
Wysłałam zgłoszenie że chcę zmienić ofertę na tą z telewizją. Zobaczymy co zrobią czy się obejdzie bez wypowiedzenia.
 #921661  autor: kitas5
 19 kwie 2017, 19:24
nasa32 pisze:
kitas5 pisze:Przecież w regulaminie jest opisane, że klient w ofercie z TV otrzymuje specjalny rabat na abonament. Rabat ten wynosi tyle ile kosztuje TV.
W ofercie bez TV nie ma rabatu. Tak więc nie ma opcji wyłączenia tego i zaoszczędzenia. Janusze biznesu nie zrobią z tego oferty za 15zł.
Skoro tak twierdzisz, to zacytuj proszę zapis z Regulaminu, który potwierdza Twoje stanowisko.
W ofercie wcześniejszej którą mam tak było opisane.
W tej rzeczywiście zapisu nie ma, ale masz zapis, że:
usługi i pakiety przypisane do taryfy.
Tam wszystkie wyszczególnione.
 #921663  autor: Cichy51
 19 kwie 2017, 19:47
Wiola_K pisze:Wysłałam zgłoszenie że chcę zmienić ofertę na tą z telewizją. Zobaczymy co zrobią czy się obejdzie bez wypowiedzenia.
Lepiej zadzwoń , może od ręki dostaniesz. A tak będziesz czekać.
 #921665  autor: Wiola_K
 19 kwie 2017, 20:02
Trochę mi się nie chce płacić ponad 2 zł.za rozmowę. Niech zadzwonią. Mnie się nie spieszy.
 #921668  autor: Cichy51
 19 kwie 2017, 20:08
Weż telefon od kogoś z innej sieci. Wtedy zapłacisz jak za zwykłą rozmowę na komórkę ( chyba , że ktoś ma no limit to za free ). Ja tak robię.
 #921671  autor: Wiola_K
 19 kwie 2017, 20:32
Trochę to dziwne że będąc w play, mając no limit trzeba płacić dzwoniąc do własnej sieci. Nie to że mi żal ale liczy się sam fakt.
 #921686  autor: nasa32
 19 kwie 2017, 22:04
kitas5 pisze:W ofercie wcześniejszej którą mam tak było opisane.
W tej rzeczywiście zapisu nie ma, ale masz zapis, że:
usługi i pakiety przypisane do taryfy.
Tam wszystkie wyszczególnione.
Fakt przypisania o niczym nie świadczy. Nielimitowane rozmowy, smsy, mmsy, internet też są przypisane a mimo to zawarto przy nich zastrzeżenie, że nie można z nich zrezygnować. Idąc Twoim tokiem rozumowania nasuwa się od razu pytanie: skoro ww. elementy składowe też są przypisane do taryfy, to w jakim celu czterokrotnie pojawia się zapis, że nie można z nich zrezygnować? Natomiast przy usłudze TV takiego zastrzeżenia nie ma. Być może jest to niedopatrzenie działu prawnego. Obecny stan prawny jest jednak taki, że brak jest podstaw do uniemożliwienia klientowi rezygnacji z usługi TV przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych składowych elementów taryfy. Zdaję sobie sprawę, że Play nie będzie zachęcał klientów do rezygnacji z TV, bo wiązać się to będzie z pomniejszeniem abonamentu o 10 zł.
 #921690  autor: nasa32
 19 kwie 2017, 22:15
Wiola_K pisze:Trochę to dziwne że będąc w play, mając no limit trzeba płacić dzwoniąc do własnej sieci. Nie to że mi żal ale liczy się sam fakt.
Lepsze traktowanie osoby dzwoniącej z innej sieci do BOK Play niż tej będącej w Play nie można nazwać eleganckim. Ta praktyka dotyczy większości krajowych operatorów więc Play nie jest sam w tym towarzystwie. Zgadzam się, tu nie chodzi o kwotę a o pewne zasady.
 #921694  autor: iPlus
 19 kwie 2017, 22:31
nasa32 pisze:
Wiola_K pisze:Trochę to dziwne że będąc w play, mając no limit trzeba płacić dzwoniąc do własnej sieci. Nie to że mi żal ale liczy się sam fakt.
Lepsze traktowanie osoby dzwoniącej z innej sieci do BOK Play niż tej będącej w Play nie można nazwać eleganckim. Ta praktyka dotyczy większości krajowych operatorów więc Play nie jest sam w tym towarzystwie. Zgadzam się, tu nie chodzi o kwotę a o pewne zasady.

w jakim sensie lepsze traktowanie osoby dzwoniącej z innej sieci - żeby skorzystała taka osoba z przeniesienia numeru z innej sieci ?
 #921705  autor: bombi1981
 19 kwie 2017, 23:55
WITAM.
dziś około 13:30 rozmowa z DUK
Warunki:
REPLAY FORMUŁA SOLO TYLKO SIM + Z TV II
za 25zł (po 12 miesiącach można wyłączyć "opcje dodatkowe" które od 13-go miesiąca będą płatne 2 zł)
umowa na czas nieoznaczony

godz 15:30 warunki weszły w życie

(ofertę dostałem bez problemu po złozeniu wypowiedzenia)
 #921706  autor: nasa32
 20 kwie 2017, 00:21
iPlus pisze: w jakim sensie lepsze traktowanie osoby dzwoniącej z innej sieci - żeby skorzystała taka osoba z przeniesienia numeru z innej sieci ?
Ten prosty przykład powinien to wyjaśnić: mamy dwóch użytkowników jeden w Play a drugi w sieci Plus. Każdy z nich posiada nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i płaci identyczną kwotę abonamentu. Uzytkownik sieci Play chcąc skontaktować się ze swojego telefonu ze swoim własnym BOK musi ponieść opłatę, która zostanie mu doliczona do abonamentu. Jeśli jednak będzie miał pod ręką telefon w sieci Plus, to takie połączenie będzie darmowe. W związku z tym osoby spoza Play są lepiej traktowane niż te w Play.
 #921710  autor: Adriano
 20 kwie 2017, 06:44
bombi1981 pisze:WITAM.
dziś około 13:30 rozmowa z DUK
Warunki:
REPLAY FORMUŁA SOLO TYLKO SIM + Z TV II
za 25zł (po 12 miesiącach można wyłączyć "opcje dodatkowe" które od 13-go miesiąca będą płatne 2 zł)
umowa na czas nieoznaczony

godz 15:30 warunki weszły w życie

(ofertę dostałem bez problemu po złozeniu wypowiedzenia)
Co się wyświetla u Ciebie po wybraniu *107#?

Sent from my m2 using Tapatalk
  • Strona 578 z 692
  • 1
  • 576
  • 577
  • 578
  • 579
  • 580
  • 692
  • 1
  • 576
  • 577
  • 578
  • 579
  • 580
  • 692