DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 54
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 54
 #918438  autor: amigo007
 29 mar 2017, 20:03
Dziwna sprawa. Tak jak mówiłem wysyłałem 14 dniowe wypowiedzenie. W poniedziałek dzwoniłem, i babka powiedziała że jestem jeszcze w abonamencie. Powiedziała, że oddzwoni do mnie. Do dziś brak kontaktu. Wszystkie usługi działają. Niezły bałagan tam mają.
 #918461  autor: Arturro_
 29 mar 2017, 22:35
Wczoraj rozmawiałem z konsultantką.
Dziś przyjechały dokumenty do podpisu i w ciągu 2dni ma wszystko działać.
Zobaczymy czy to był strzał w 10tkę ;)
 #918560  autor: biotyt
 30 mar 2017, 20:23
Zauważyłem u siebie, nie wiem czy też to potwierdzicie, że w lajt zmienili na plus, że jak dzwonię do kogoś to nie ma już prefiksu +48 tylko odbiorca rozmowy widzi sam numer telefonu.
To jak nasz numer się komuś prezentuje zależy nie od naszego, ale od operatora odbiorcy. W Orange polskie numery wyświetlają się bez +48, w T-Mobile, Plusie i Play wyświetla się z +48. Mi osobiście w Orange przeszkadza brak +48 bo muszę to ręcznie dopisywać by w przyszłości jakby co móc normalnie zadzwonić w roamingu.

biotyt
 #918561  autor: KR2615
 30 mar 2017, 20:29
Nie wiem, czy Twoja teoria jest do konca prawdziwa bo mi sie zdazylo odebrac w Orange polaczenie z numeru 48 516 ... (bez plusa na poczatku) wlasnie w WiFi
 #918681  autor: biotyt
 31 mar 2017, 22:19
VIP-Card pisze:Nie wiem, czy Twoja teoria jest do konca prawdziwa bo mi sie zdazylo odebrac w Orange polaczenie z numeru 48 516 ... (bez plusa na poczatku) wlasnie w WiFi
Z WiFI? Rozumiem miałeś WiFi calling od Orange? Najwidoczniej tak wdrożyli usługę, że w ten sposób prezentuje się numer. Akurat działam trochę jako administrator centrali telefonicznej. Z mojej wiedzy przekazanie danych o połączeniu przychodzącym to jedno, a drugie to jak centrala (naszego operatora) obsłuży to połączenie. Włącznie z CLIP czyli prezentacją numeru.

biotyt
 #918685  autor: biotyt
 31 mar 2017, 22:38
Dodam jeszcze, że miałem różnych operatorów i tylko w Orange właśnie jest tak, że połączenia z polskich numerów prezentują się jedynie dziewięcioma cyframi bez kierunkowego kraju, ale już wiadomości przychodzą z kierunkowym kraju zawsze. Tak jednak było jeszcze około 2000 roku za czasów Idei i pozostało do dziś również w nju. Nie wiem jak z operatorami wirtualnymi, bo prawie ich nie ma na sieci Orange, chyba tylko Toya, kablówka z Łodzi i więcej nic.

Na potwierdzenie jeszcze dodam, że da się zmienić jak numer u nas-odbiorcy się zaprezentuje. Przecież bywa że SMS-y przychodzą nie z numeru a np. podpisane Biedronka. Tak samo u jednego operatora miałem, że zamiast numeru wyświetliło mi się coś w stylu 'Biuro Obsługi Klienta'. Nie było to call center. Ktoś dzwonił bezpośrednio z siedziby operatora i dość decyzyjny bo odkryłem pewien błąd, na który sam się naciąłem i klienci inni też by mogli. Oczywiście dostałem gratyfikację bardzo zadowalającą.

biotyt
 #918817  autor: Gregrin
 02 kwie 2017, 09:03
Phenresin pisze:Strona, której szukasz nie istnieje lub została usunięta

Takie cos sie wyswietla na stronie lajta. Moze wkoncu strone robis ?
Teraz jest już ok (sprawdzane na FF).
 #918846  autor: macc
 02 kwie 2017, 12:11
strona wyświetla się poprawnie.
 #919521  autor: Arturro_
 06 kwie 2017, 23:49
Przeniosłem numer do abonamentu na strzał w 10.
Wpisuje kod ussd *100# pokazuje mi kwotę 399.55zl do 04-04-2022... Czy to normalne? Na stronie patrze billing ile ostatnia rozmowa 51s koszt 20gr. Za pakiet danych 45gr
Czy to ma tak wyglądać?
 #919523  autor: Kryniczanin
 07 kwie 2017, 03:32
Tak wszystko prawidłowo. Te teoretyczne pieniążki będą schodzić poniżej 100 system doładuje Ci z automatu kolejną 100-ką.

Lajt działa na platformie prepaid plusa i tak to sprytnie rozegrali.
 #919529  autor: molibden
 07 kwie 2017, 08:32
Słuchajcie, przeniosłem numer starszej osoby do lajta, ale że mieszkam dość daleko od niej to nie mam dostępu do karty. Chciałbym jej zablokować numery premium. Można to zrobić jakimś kodem, zdalnie czy trzeba jakoś dzwonić do nich?
Druga sprawa. Czy lajt domyślnie przy przenosinach włacza jakieś usługi w typie granie na czekanie czy coś podobnego co podwyższałoby wysokośc rachunku na fakturze?
 #919531  autor: Kryniczanin
 07 kwie 2017, 08:41
Żadnych usług extra, poza pocztą głosową. Zablokowanie premium tylko w BOK.
 #919535  autor: macc
 07 kwie 2017, 08:59
CHCĘ ZABLOKOWAĆ POŁĄCZENIA Z NUMERÓW ZASTRZEŻONYCH

Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę, aby wyłączyć blokadę *101*00*17#
Usługę można również włączyć i wyłączyć poprzez kontakt z naszą infolinią 727-700-700 lub e-mail: [email protected]
 #919543  autor: molibden
 07 kwie 2017, 10:00
@macc

nie wiem czy to do mnie była kierowana odpowiedź ale mi zależy na zablokowaniu premium a nie zastrzeżonych. Tak żeby nie uruchomiła przypadkiem jakichś esemesów za 6zł albo nie zadzwoniła na bajabongo bo ktoś da jej numer wyglądający na warszawski stacjonarny a w rzeczywistosci to bedzie kierunkowy do Burkina Faso (choć nie wiem czy zwykłe miedzynarodowe da się zablokować). Da sie to zrobić zdalnie?
 #919548  autor: macc
 07 kwie 2017, 10:30
wszystkie numery premium zablokujesz jedynie dzwoniąc do BOK lajta i zlecisz telefonicznie taką usługę.
 #919610  autor: peterka90
 07 kwie 2017, 13:21
Jeżeli polecę znajomka to tylko ja będę miał te 2 miesiące gratis? Czy on też może coś wynegocjować? Bo coś czytałem, że można wynegocjować też aktywację za 1zł. Czyli tam rzeczywiście tak luźno to wygląda?
 #919635  autor: myslak12
 07 kwie 2017, 16:16
JAK MOŻESZ POLECIĆ NAM SWOJEGO ZNAJOMEGO?

Zadzwoń na infolinię 727 700 700

Napisz maila na adres info@lajtmobile

Skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej.


ILE MOŻESZ ZYSKAĆ ZA POLECENIE SWOICH ZNAJOMYCH?

Dostajesz tyle zniżki ile wyniesie abonament Osoby Poleconej przez Ciebie czyli:

Gdy osoba polecona zawrze umowę na abonament 36,99 zł /mc Ty dostajesz zniżkę w kwocie 36,99 zł na Twoje usługi.



JAK DŁUGO MASZ ZNIŻKĘ Z TYTUŁU POLECENIA?

Ilość miesięcy, w których masz zniżkę zależy od okresu Twojej umowy, jeśli posiadasz:

Umowę na 24 miesiące - przysługuje Ci zniżka na 3 miesiące (za każdą Poleconą Osobę)

Umowę na 12 miesięcy - przysługuje Ci zniżka na 2 miesiące (za każdą Poleconą Osobę)

Umowę bezterminową - przysługuje Ci zniżka na 1 miesiąc (za każdą Poleconą Osobę)

Jeśli polecisz 3 osoby to Twoja znizka pomnoży się przez 3 czyli przy umowie na 24 m-ce masz aż 9 mc-y zniżki!
 #919660  autor: Safiro
 07 kwie 2017, 19:37
molibden pisze:...albo nie zadzwoniła na bajabongo bo ktoś da jej numer wyglądający na warszawski stacjonarny a w rzeczywistosci to bedzie kierunkowy do Burkina Faso (choć nie wiem czy zwykłe miedzynarodowe da się zablokować). Da sie to zrobić zdalnie?
Wychodzących międzynarodowych z poziomu BOK chyba nie da się zablokować. Pozostaje opcja blokady w ustawieniach telefonu.

Oooo skłamałem... Jednak BOK ma możliwość zablokowania wykonywania połączeń międzynarodowych.
  • Strona 38 z 54
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 54
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 54