DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 199 z 402
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 402
 #916743  autor: Konoko
 19 mar 2017, 17:32
Jak wysyłacie zgłoszenie?, bo po zalogowaniu na konto na 24.play.pl dla numerów Fakt nie mam zakładki "Zgłoszenia". Problem z datą ważności MB mam ten sam. Kody *106# i *107# pokazują ważność do końca 24.03 a konsultant z infolinii twierdzi że u niego w systemie jest do końca 25.03 i nic nie chce zrobić.
 #916820  autor: bolek2004
 20 mar 2017, 07:57
Konoko Logujesz się przez play24 na numer w fakcie z którego chcesz wysłać zgłoszenie po czym w nowym oknie otwierasz to: https://24.play.pl/Play24/Complains
Najlepszy sposób na reklamację to dzwonienie na bok faktu z karty play ze stanem darmowym, wtedy nie tracimy żadnych pieniędzy.
 #916843  autor: ricki123
 20 mar 2017, 09:30
Hehe jestem świeżo po rozmowie z Panią konsultant. No cóż według niej przedłużyło ważność netu do piątku a nie soboty bo... pierwszy dzień terminu to sobota i dlatego 7 dni kończy się w... piątek. Na moje pytanie dlaczego w takim razie do tej pory było to inaczej liczone i czy nastąpiły zmiany oczywiście odpowiedzieć nie potrafiła. Co najśmieszniejsze z10 minut wcześniej dzwoniłem na infolinię bo nie aktywowało mi pakietu sms z dziś i inny konsul bez problemu go uruchomił co skutkowało przedłużeniem ważności smsów do poniedziałku a nie niedzieli. Ręce opadają
 #916938  autor: aupol
 20 mar 2017, 17:00
Uzyskałem taką samą odpowiedź jednak nie dałem sobie wmówić, że 7 dni to czas krótszy niż 168 godzin od aktywacji kodu i konsultant zmienił datę o jeden dzień. Dzisiejszy kod zadziałał tak jak zwykle ale jeśli zmienią zapis regulaminu to jak dla mnie nie będzie sensu zbierać tych kodów.
 #917484  autor: blacQ1
 23 mar 2017, 19:28
Zależy na jakiego konsultanta traficie ja dziś wykupiłem pakiet za 9 zł razy 2 no i oczywiście nie chciało mi aktywować pakietu 10 min ważne na 7 dni no ostatni tel do sieci fakt (mobile) i mówię iż jaki jest problem od ręki konsultant aktywował na moje dwa nr tel po 10 min no i wykupiłem pakiety za 18 na dwa nr POZDRAWIAM
 #917753  autor: szunaj
 25 mar 2017, 14:32
szunaj pisze:Tak.Też kupiłem pakiet i koniec stresów że przepadnie. Na jednym numerze (żony) jest bardzo mało i niepotrzebnego neta więc zostawiłem do sprawdzenia.
Jednak net przepadł.
 #918493  autor: kolor100
 30 mar 2017, 11:21
Marlenka12 pisze:Miał ktoś przy aktywowaniu kodu z gazety taki komunikat
Kod: Zaznacz cały
Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu.
a po wpisaniu kodu jeszcze raz wywala komunikat o przekroczeniu dozwolonej liczby aktywacji.
Znowu mają jakieś problemy czy co
Pomimo takiego komunikatu minuty powinny być dodane, a jak nie to infolinia pozostaje.

ps. U mnie dzisiaj kod zadziałał bez problemu.
 #918544  autor: Rebeliant
 30 mar 2017, 17:49
Pandyzowany_Kapiez pisze:Fajnie, że w końcu naprawili pakiety internetowe w Fakcie. Może ukróci się wasze zbieractwo, w końcu ta sieć zaczyna działać zgodnie ze swoimi regulaminami. :D
Co masz na myśli, że coś naprawili?
  • Strona 199 z 402
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 402
  • 1
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 402