DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 54 z 193
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 193
 #915634  autor: bosake
 13 mar 2017, 16:27
Witam. Skończył mi się pakiet 100 GB przedłużany 250 pakietem 250 Mb co miesiąc, Teraz szukam rozwiązania na internet, mógłby ktoś rozpisać jak uzyskać darmowe LTE w RBM ? Z góry dziękuję.
 #915636  autor: adacomp
 13 mar 2017, 16:44
Trzeba mieć taryfę RBM5 zwaną także RBM II lub RBM która czasem jest błędnie nazywana RBM7/RBM I.
DIL nie działa w taryfie z przeniesienia czyli RBM7MNP więc aby go mieć trzeba przejść do taryfy RBM5.
Minimalnie trzeba mieć 30zł na koncie głównym oraz należy włączyć jakikolwiek pakiet neta np. 600mb za 5zł i potem Pakiet aktywuje się kodem USSD *111*480*1# albo za pomocą serwisu Play24 lub aplikacji Play24 na telefony. Czekamy na potwierdzenie SMSem, że usługa jest aktywna.
 #915638  autor: jarekt
 13 mar 2017, 16:53
@adacomp, zmień w tym fragmencie:
adacomp pisze:(...)pakiet neta np. 600mb za 5zł i potem Pakiet aktywuje się(...)
drugie słowo "Pakiet" na "Usługę" bo jest trochę niepoprawnie i może dezorientować :)
 #915652  autor: bosake
 13 mar 2017, 17:49
A jakoś inaczej da się ;) ? mam jeszcze nie aktywowany starter PiNK 9 z możliwością przedłużania pakietem 250 mb, czy działa jeszcze ten sposób ?
 #915654  autor: jarekt
 13 mar 2017, 17:55
Z PInK9 (i jakiejkolwiek innej internetowej taryfy) oficjalnie nie da się przejść do żadnej taryfy głosowej RBM/Play/Fakt (i w druga stronę również jest oficjalnie niemożliwe). Wszystkie taryfy RBM (nawet te typowe pod DIL) są taryfami głosowymi.

Można też przejść do RBM5 (w którym jest DIL) z FaktM ale będziesz miał 14 dni ważności konta. Opis jak to zrobić był tu podany na forum wiele razy.
 #915727  autor: adacomp
 13 mar 2017, 22:38
bosake pisze:A jak zmienię taryfę na RBM5 to stracę RWK ?
Nie stracisz jeśli zmienisz taryfę na RBM5 z taryfy "przeniesieniowej" czyli RBM7MNP lub PnKRWK i odpalisz na niej RWK a potem dopiero przeniesiesz się do RBM5.
Jeśli przejdziesz na RBM5 z pozostałych taryf Play (z wyjątkiem PnKRWK)lub Fakt to wtedy stracisz RWK i konto się ustawi na 14dni.
 #915730  autor: 3G
 13 mar 2017, 22:43
Jak zmienisz z Faktu to stracisz.
Jak zmienisz z RBM7 MNP (taryfa z przenosin) to zachowasz.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #915734  autor: 24bis24
 13 mar 2017, 23:05
adacomp pisze:
bosake pisze:A jak zmienię taryfę na RBM5 to stracę RWK ?
Nie stracisz jeśli zmienisz taryfę na RBM5 z taryfy "przeniesieniowej" czyli RBM7MNP lub PnKRWK i odpalisz na niej RWK a potem dopiero przeniesiesz się do RBM5.
Jeśli przejdziesz na RBM5 z pozostałych taryf Play (z wyjątkiem PnKRWK)lub Fakt to wtedy stracisz RWK i konto się ustawi na 14dni.
ale z PnKRWK nie przejdziesz do RBM5

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #916622  autor: olafo
 18 mar 2017, 21:43
Mam pytanie czy ten lejek 2MBit jest już na stałe? Bo nie wiem czy jest sens pisać zgłoszenie, że mi go nie zdjęli mimo nowego okresu rozliczeniowego.
 #916626  autor: adik
 18 mar 2017, 22:04
no chyba 2 Mb a nie 2 MB i lejek nie jest na stałe, sprecyzuj co rozumiesz za nowy okres rozliczeniowy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #916631  autor: olafo
 18 mar 2017, 22:17
No tak, napisałem przecież 2 Mbit, tylko omsknął mi sie shift przy b.
Za okres rozliczeniowy rozumiem każdy miesiac. W marcu cały czas mam lejek.
 #916665  autor: adik
 19 mar 2017, 10:41
okres rozliczeniowy liczy się od włączenia usługi i może to być każdy dzień w miesiącu, nie jest tak że od 1 dnia miesiąca jest reset lejka, reset jest dopiero od następnej aktywacji usługi.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #916668  autor: arat99
 19 mar 2017, 10:57
Data włączenia usługi nie ma żadnego znaczenia, okres rozliczeniowy zaczyna się 1-go danego miesiąca i trwa do jego końca.
Wiec lejek zostanie zdjęty 1 kwietnia.
 #916676  autor: adik
 19 mar 2017, 11:40
data włączenia ma jak najbardziej znaczenie, okres rozliczeniowy od 1 dnia miesiąca na sztywno obowiązuje tylko w jednej taryfie play a mianowicie w formułe mini max, w każdej innej 30 dni jest liczone od dnia aktywacji a nie od 1 dnia miesiąca.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #916677  autor: arat99
 19 mar 2017, 11:45
Limit w RedBull liczy się od 1 do ostatniego dnia miesiąca.
Sprawdzone w praktyce i na infolinii, data włączenia usługi nie ma znaczenia.
  • Strona 54 z 193
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 193
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 193