DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #913256  autor: bigbrain
 27 lut 2017, 22:50
Wraz z żoną jesteśmy klientami Lajt Mobile od niedawna (włączenie usług nastąpiło 15-02-2017).
Niestety jesteśmy strasznie rozczarowani zasięgiem sieci. W mieszkaniu stabilny zasięg i możliwość niezakłóconej rozmowy można uzyskać stojąc tylko przy oknie. Na zewnątrz najczęściej telefony łapią zasięg 3G, LTE pojawia się tylko chwilami i to na 1 kreskę.
Problem pojawia się na 2 różnych telefonach i na 2 kartach SIM.
Żona dysponuje telefonem służbowym w sieci PLUS, więc mamy porównanie jak wygląda zasieg w tej sieci – tam nie ma problemu. Nawet w łazience, która jest najbardziej oddaloną częścią mieszkania zasięg jest – słaby, ale jest.
Przekładaliśmy kartę Lajtmobile do tego telefonu w którym na co dzień działa karta Plusa – nie zmienia to nic, Lajt na nim także ma wyraźnie słabszy zasieg.
Dodam tylko, że mieszkanie znajduje się w Krakowie, nie ma tu problemu z zasięgiem innych sieci.
Telefon jest nam niezbędny zarówno w życiu prywatnym jak i służbowym i nie wyobrażam sobie konieczności trzymania go na parapecie i prowadzenia rozmów tylko przy oknie przez najbliższy rok.
Co jakiś czas dostaję tylko smsy z informacją ,że "ktoś dzwonił".

Strasznie gówniany zasięg i nie wiem jak to działa, ale nie ma się nijak do zasięgu plusa.
 #913258  autor: bigbrain
 27 lut 2017, 22:55
Po tygodniu od wysłania reklamacji i braku odpowiedzi wysłałem zapytanie brzez Facebooka czy raczą odpowiedzieć na maila. Odpowiedzieli :
"Witam,

Na wstępie przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi, na podstawie poniższych informacji przyjęłam zgłoszenia do działu technicznego, zarówno dla Pana numeru jak i Małżonki. Dalsze kroki będziemy mogli podjąć po otrzymaniu odpowiedzi na zgłoszenie problemu z działu technicznego.
Dodatkowo zgodnie z regulaminem: "Usługa działa w oparciu o zasięg sieci GSM wybranego przez siebie operatora infrastrukturalnego. Zasięg zależy od ukształtowania terenu i liczby stacji bazowych na danym terenie. Mapa zasięgu dostępna jest na stronie Operatora."
Problemy zasięgowe, nie są podstawą do zamknięcia umowy bez kosztów, każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie. "
Teraz sobie zobaczcie jakie są koszty przy zerwaniu umowy. Normalnie bym olał i niech się udławią tymi 12 zł miesięcznie ale chcę odzyskać swój numer który mam od wielu lat i zapłacić kilka razy więcej za lepszy zasięg (np. w T-mobile)
 #913262  autor: Ramirez
 27 lut 2017, 23:08
Ale Lajt Mobile działa na zasiegu Plusa ;) Chyba że są gorzej traktowani. To też jest całkiem możliwe.
 #913268  autor: Ramirez
 28 lut 2017, 00:01
Bym się nie zdziwił jakby Plus traktował operatorów wirtualnych gorzej. Sam miałem podobne wrażenie tylko w przypadku prepaida Plusa i numeru Lycamobile i jak dla mnie Lycamobile miała słabszy sygnał w tym samym telefonie. Bawiłem się dobre pól godziny w przekładanie numerów i na Simplusie częściej numer siedział na LTE a na 3G sygnał zmieniał się w zakresie 90-95 dBm a na Lycamobile 95-100 dBm tylko czasami osiągając te 90 dBm które na simie plusa były normą. Nie wiem czy to przypadek, czy to technicznie jest realne ale dla mnie to było podejrzane.
 #913338  autor: bigbrain
 28 lut 2017, 12:00
Na forum plusa szybko znaleźli mi odpowiedz :)
Cytat z regulaminu LajtMobile:
„9. Podczas uzyskiwania przez Abonenta połączeń w sieciach
telekomunikacyjnych innych operatorów jakość świadczonych
usług może być inna niż w sieci głównego Operatora
Infrastrukturalnego, na którego sieci świadczone są usługi”.
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 11#p214811
 #913546  autor: JFK2016
 01 mar 2017, 00:52
bigbrain pisze: Teraz sobie zobaczcie jakie są koszty przy zerwaniu umowy. Normalnie bym olał i niech się udławią tymi 12 zł miesięcznie ale chcę odzyskać swój numer który mam od wielu lat i zapłacić kilka razy więcej za lepszy zasięg (np. w T-mobile)
Czego oczekujesz?! Za tak śmieszną kasę to może opłacą prąd i wystawią fakturę (co najwyżej na spamie trochę zarobią, udostępniając Twój e-mail, ewentualnie mogą liczyć że jak klienci nie będą mieli włączonej blokady danych po zużyciu pakietu, to ich za to zafakturują...). Nie widzę problemu-kup sobie ofertę u operatora macierzystego i zrób przekierowania i tak nie jest źle bo klienci dziś dużo mniej rozmawiają przez komórki-niż kilka lat wstecz, bo wybierałbyś połączenie x...razy aby je zestawić. (osobiście ponad 2 lata zrezygnowałem z abonamentu voice Play, bo jak wyjeżdżałem za miasto to była "jatka", choć w mieście OK).
 #913559  autor: habish
 01 mar 2017, 05:28
bigbrain pisze:Na forum plusa szybko znaleźli mi odpowiedz :)
Cytat z regulaminu LajtMobile:
„9. Podczas uzyskiwania przez Abonenta połączeń w sieciach
telekomunikacyjnych innych operatorów jakość świadczonych
usług może być inna niż w sieci głównego Operatora
Infrastrukturalnego, na którego sieci świadczone są usługi”.
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 11#p214811
Jak rozumieć ten zapis?
 #913603  autor: Gregrin
 01 mar 2017, 12:30
Patryk7588 pisze:Jak rozumieć ten zapis?
Do tej pory myślałem ze te zapisy służą głównie przycinaniu netu u MVNO ale w tej sytuacji widać ze trzeba to brać dosłownie :/
 #915317  autor: ManiacGSM
 11 mar 2017, 21:26
http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2 ... repaid.pdf

A orientujecie się może czy ten podwojony bonus za doładowanie (+100%) można w całości wykorzystać będąc na terenie UE dzwoniąc na polskie numery komórkowe?
Chodzi mi głównie czy nie ma ''haczyków''

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #915436  autor: jutek
 12 mar 2017, 14:28
bigbrain pisze:Na forum plusa szybko znaleźli mi odpowiedz :)
Cytat z regulaminu LajtMobile:
„9. Podczas uzyskiwania przez Abonenta połączeń w sieciach
telekomunikacyjnych innych operatorów jakość świadczonych
usług może być inna niż w sieci głównego Operatora
Infrastrukturalnego, na którego sieci świadczone są usługi”.
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 11#p214811
W związku z 4. 4.
"Telestrada świadczy usługi Lajt mobile w oparciu o sieć
infrastrukturalną innych uprawnionych Operatorów. W ramach
istniejących możliwości technicznych Operator Infrastrukturalny,
na którego sieci świadczona jest usługa, umożliwia Abonentowi
Lajt mobile korzystanie z sieci innych operatorów, z którymi
Operator Infrastrukturalny zawarł oddzielne porozumienia. Lista
tych operatorów i krajów, w których działają, jest dostępna w
Biurze Obsługi Klienta i na stronie internetowej
http://www.lajtmobile.pl. W uzasadnionych przypadkach Operator
Infrastrukturalny może ograniczyć dostępność niektórych
kierunków połączeń międzynarodowych lub korzystanie przez
Abonentów Lajt mobile z sieci niektórych operatorów w
poszczególnych krajach"

9. znaczy tylko tyle, że jeśli Operator Infrastrukturalny (Plus) udostępni zasięg innych operatorów dla klientów Lajt mobile to jakość świadczonych usług w tych sieciach może być inna niż w sieci Plus. W żadnym wypadku punkt 9. nie znaczy, że jakość usług w sieci Plus (Operator Infrastrukturalny) dla klientów Lajt mobile może być gorsza niż jakość usług w sieci Plus dla klientów Plusa. Pani odpisująca na forum Plusa zrobiła nadinterpretację (by nie napisać wprost: błędną interpretację) rzeczonego zapisu.
 #915469  autor: macc
 12 mar 2017, 16:15
pocieszająca odpowiedz o równym traktowaniu abonentów korzystających z tego samego operatora,.
 #916119  autor: biotyt
 15 mar 2017, 22:20
Kompan pisze:Miałem zamiar przenieść do nich numer,kurier odprawiony z odmową przyjęcia przesyłki.Skan dowodu wymagają.
Tak, wymagają i jest to jasno zakomunikowane. Cóż, nie wierzą kurierom że potwierdzą dane. A z drugiej strony co ze skanem można zrobić? Nic oprócz pobrania pełnych danych, ale przecież operator te dane pobiera. Dla mnie nie jest to problem, choć fakt że skanu dokumentu nie powinno się pobierać.

biotyt
 #916122  autor: macc
 15 mar 2017, 22:41
Przy przeniesieniu numeru z karty na kartę nie przekazujesz kurierowi ksera dowodu tylko przez stronę lajta składasz wniosek rejestracyjny i robisz przelew w konta bankowego osoby na którą jest zarejestrowany numer telefonu u starego operatora w celu potwierdzenia danych osobowych.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dokumenty:

Abonament

kurier, lub mozna wyslac skan dowodu na adres: [email protected] W temacie wpisujac numer umowy

Karta

przejazdzka do W-wy do siedziby lajt mobile, lub przelew ze swojego banku w celu weryfikacji danych osobowych


Rejestracja numeru na kartę w Lajt Mobile

Rejestracja numeru w Lajt Mobile polega na wypełnieniu formularza online i dokonaniu przelewu (pieniądze zasilą Twoje konto). Ważne jest, aby dane wpisane w formularzu oraz dane konta, z jakiego zostanie nadany przelew były tożsame (imię i nazwisko oraz adres).

Formularz online
Wypełnij formularz dostępny na tej stronie, podając numer swojego telefonu oraz numer karty SIM Możesz dodać kilka numerów. Kliknij Dalej.

Następnie podaj swoje dane: imię i nazwisko, typ i numer dokumentu tożsamości, PESEL, adres. Opcjonalnie możesz dodać e-mail.

Zaznacz obowiązkowe oświadczenia. Są oznaczone gwiazdką. Pozostałe nie są konieczne do rejestracji. Kliknij Zapisz.

Potwierdzenie danych za pomocą przelewu
Aby zweryfikować podane przez Ciebie dane, należy dokonać przelewu na kwotę 1-500 zł na konto: 70 1240 6247 1111 0000 4978 5148, Telestrada S.A., ul. Murmańska 25, 04-203 Warszawa. W tytule przelewu należy podać numer lub numery telefonów, która mają zostać zarejestrowane.

Środki z Twojego przelewu zostaną dodane do Twojego konta i podwojone w ramach bonusu za rejestrację. W przypadku rejestracji kilku numerów kwota doładowania zostanie proporcjonalnie podzielona na ich ilość, podwoimy tę wartość i doładujemy nią każdy z numerów.

Rejestracja osobiście w siedzibie firmy
Jest to rozwiązanie dla osób, które nie posiadają konta. Z pobranym z tej strony formularzem oraz dowodem osobistym i kartą SIM należy zgłosić się w siedzibie operatora: Telestrada S.A., ul. Murmańska 25, 04-203 Warszawa.
 #916130  autor: Kompan
 15 mar 2017, 23:54
Skan miałem dołączyć kurierowi do dokumentów zwrotnych lub przesłać na adres mailowy [email protected] + przelew jeżeli chciałbym skorzystać z promocji.Widocznie taką mają dziwną procedurę przy przenoszeniu numeru.
 #916135  autor: myslak12
 16 mar 2017, 06:46
Szukasz dziury w całym. Do lajt wysyłasz tylko jedną stronę dowodu tam gdzie jest imię, nazwisko i pesel, drugiej nie.
  • Strona 7 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8