DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 22 z 33
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33
 #906113  autor: Dorotea
 19 sty 2017, 14:43
Nie chciałabym, żeby autor skargi do UKE moje komentarze odebrał jako krytykę pod swoim adresem. Dobrze, że napisał, a odpowiedź UKE jest wskazówką jaką linię obrony zajmuje Play, a ta linia ma swoje słabe strony i dzięki niemu dowiedzieliśmy się tego.
goral2099 pisze:Dorotea: No to czekam na jakieś konkrety od Ciebie. Powklejaj pisma jakie do instytucji powysyłasz i odpowiedzi. Czekam z niecierpliwością - chętnie poczytam. Pewnie nie tylko ja. :)

Skarżyłam już kiedyś Play do UKE w innej sprawie z pozytywnym rezultatem i opublikowałam co należy na forum Play więc jak zdecyduję się znowu coś napisać, to zamieszczę tu i nie tylko tu. Na razie czekam co się urodzi ze zgłoszeń do UKE i UOKiK: http://gsm.biz.pl/2016/12/14/klientow-s ... ac-zawsze/
 #906550  autor: Dodo84
 22 sty 2017, 14:48
Nie wiem czy było wcześniej ale play zaczął stosować nową formę "obrony" Obrazek

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #906746  autor: Ruben
 23 sty 2017, 20:13
@Dodo84,
takiej odpowiedzi jeszcze nie widziałem :D Nie dość, "że spadek internetu" to jeszcze wynika ze zmian w Prawie Telekomunikacyjnym.

Ja otrzymałem odpowiedź, oczywiście bełkot o optymalizacji itp. Podczas rozmów otrzymałem informację, że tak najprawdopodobniej zostanie. Otrzymałem rabat 15pln przez 2 m-ce, później mam kolejny raz pisać gdyby nic się nie zmieniło.
 #907081  autor: Benjamin Linus
 25 sty 2017, 11:23
patryk007 pisze:D- 1,21 mbps
U- 0,17 mbps
Ping- 28 ms

Tak wygląda maksymalna prędkość jaką osiągam na macierzystym LTE.
Mieszkam w Gdańsku, abonament solo L

nie przekroczyłeś ?
Jeśli w danym Okresie Rozliczeniowym przekroczysz 10 GB, P4 obniży prędkość transmisji danych do końca danego Okresu Rozliczeniowego.
W takim przypadku będziesz móc nadal korzystać z transmisji danych z największą prędkością, jaka jest możliwa do
osiągnięcia w danych warunkach technicznych. Wyniesie ona do 1 Mb/s (górna granica prędkości) dla danych pobieranych oraz do
384 kbit/s (górna granica prędkości) dla danych wysyłanych.
 #913248  autor: niXmR___
 27 lut 2017, 20:55
Skoro P4 "przyciął" pasmo DATA w roamingu krajowym do 3Mbps to znaczy, że musi ich to finansowo "boleć".
Zastanawia mnie pewna rzecz.
Nowe karty SIM mają domyślnie zablokowany dostęp do roamingu orange (Kontakt z BOK zdejmuję ograniczenie).
Czy w związku z powyższym umowa z orange jest na tyle niekorzystna dla P4, że musi stosować blokadę na nowych numerach ?
Czy gdy użytkownik sporo "ciśnie" na roamingu krajowym orange (np, usługa DATA - nielimitowany stream YouTube w RBM) to P4 ma większy rachunek wobec "poręczy" niż analogicznie u "minusa" lub "ti-bombaja" ??
 #913325  autor: Mixiorek
 28 lut 2017, 11:10
Tak z perspektywy jak TMobile mogło podpisać taką umowę? Chcieli na szybko dosypać kasy i strzelili sobie w stopę? Przecież Play by teraz leżał bez umowy z TMobile albo by płacił krocie Plusowi/ Orange. A tak do 2020/2021 zdążą wybudować swoją sieć.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #913332  autor: Mixiorek
 28 lut 2017, 11:26
Nie no, ja wiem, że TMobile to jest stan umysłu ale myślałem, że są jakieś granice ;-)
Oni często chcą przekładać pomysły z rynku niemieckiego na nasz 1:1 a jest tak, że rynek, klient niemiecki jest zupełnie inny niż nasz.

P.s.
TMobile nadal nie umożliwił przeniesienia numeru w prepaid "online". Musi być wizyta w salonie. Niech się pukną w głowę własną stopą.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #913336  autor: kozien70
 28 lut 2017, 11:53
W T-mobile główny problem to właściciel czyli spółka matka. Do pruskich zakutych łbów nie dociera, że to, co sprawdza się na rynku niemieckim, nie działa identycznie na polskim. Różnica mentalności jest ogromna, a pruskie pały nie są w stanie tego pojąć. Niemiecka centrala nadal nie kuma, o co tym głupim Polaczkom chodziło z tymi czterema groszami. W końcu z nich zrezygnowali, ale tylko ze względu na presję. Kumać - nadal tego nie kumają.
To kwestia ogólnego podejścia Niemców do Polaków, nie będę rozwijał offtop-a.
 #913359  autor: Remington
 28 lut 2017, 12:53
Mixiorek pisze:P.s.
TMobile nadal nie umożliwił przeniesienia numeru w prepaid "online". Musi być wizyta w salonie. Niech się pukną w głowę własną stopą.
Z W4 zrobiło to tylko Orange, więc TM to żaden ewenement.
 #913360  autor: macc
 28 lut 2017, 13:02
kozien70 pisze:W T-mobile główny problem to właściciel czyli spółka matka. Do pruskich zakutych łbów nie dociera, że to, co sprawdza się na rynku niemieckim, nie działa identycznie na polskim. Różnica mentalności jest ogromna, a pruskie pały nie są w stanie tego pojąć. Niemiecka centrala nadal nie kuma, o co tym głupim Polaczkom chodziło z tymi czterema groszami. W końcu z nich zrezygnowali, ale tylko ze względu na presję. Kumać - nadal tego nie kumają.
To kwestia ogólnego podejścia Niemców do Polaków, nie będę rozwijał offtop-a.
kozien 70 szklaneczkę melisy polecam, uspokoisz się trochę, mi pomaga. Jednak operatorzy mogą wykończyć człowieka i doprowadzić do nerwicy. Dobry temat pracy doktorskiej
"Wpływ operatorów telekomunikacyjnych na zachowania zdrowotne swoich użytkowników". Wyluzuj chłopie :D :lol: :partyman:
 #913366  autor: kozien70
 28 lut 2017, 13:30
Jestem całkiem spokojny, wyraziłem tylko swoją opinię na podstawie mojej prawie 15-letniej bardzo bliskiej współpracy korpo z centralą T-mobile.pl i kilkoma innymi kontrahentami z Niemiec.
A skoro pijesz melisę i Ci pomaga, to pij dalej, wuju Dobra Rado :-)
 #913732  autor: kozien70
 02 mar 2017, 09:01
Pytanie - czy dlatego, że wzrósł ogólny ruch roamingowy, czy też może dlatego, że musieli pchać więcej ruchu przez partnera, z którym mają mniej korzystną umowę? Tego się nie dowiemy.
  • Strona 22 z 33
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33