DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 60 z 202
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 202
 #913154  autor: darekka
 27 lut 2017, 12:50
No jeszcze jest sprawa z rejestracją-a raczej ze zmianą danych abonenta.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #914050  autor: michcio123
 04 mar 2017, 09:24
Witam.
Ostatnimi czasy widzę coraz mniej postów z problemami w usłudze Masz złotówkę... czyżby w końcu technicy na dobre uporali się z problemami typowymi dla tej usługi. Za kilka dni i ja dołącze do elitarnego grona :D (kończy się umowa w orange). Mój starter miał tylko raz aktywowaną tą usługę w maju i od tamtej pory był wyłącznie "podtrzymywany" aby go nie wyłączyli. Mam nadzieje że usługa uruchomi się bez problemów.
 #914052  autor: kaspeed
 04 mar 2017, 09:45
Problemy są cały czas ale nikt tu nie pisze.Kolega buja sie 2miesiac z lejkiem ;)ja miałem ostatnio 11 dni lutego problemy

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #914163  autor: jakubd
 04 mar 2017, 21:07
Ja miesiąc znowu walczę. Raz dostałem odpowiedź, że OK, ale działało 1 dzień. Potem dostałem info typu "SOA#1" i lejek jak był tak dalej jest.
Za to ciekawostka: mimo 100% lejka czasem jak robię speedtest.net na Skynet.dc to potrafi wyjść z lejka na czas pomiaru...
 #914190  autor: darekka
 04 mar 2017, 23:05
A u mnie śmiga bez problemów(pomijam comiesięczne "pożyczenie" na jednym z numerów 3zł. przez operatora, które po zgłoszeniu oddają). Jedyny grubszy problem to brak lub zniknięcie zleconych blokad premium na 3 z 4 numerów-stratny nie jestem 8) ( 2 rekomensaty po 25zł, a na numerze gdzie zajumali za premium 28,38zł: zwrot 30zł. i oczekiwanie na 5dyszek dodatkowo z powodu "zapomnienia" przez Dział Reklamacji dodania żądanej rekompensaty w kwocie 50zł).

Technicznie usługa działa bez zażutu. :!:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #914285  autor: notsure
 05 mar 2017, 19:30
U mnie trzeci cykl leci bez problemów. Włączam kolejny co 31 dni (dzień po tym jak przychodzi sms, że można ponownie aktywować usługę). Mam nadzieję, że tak zostanie :)

Tylko u mnie openload.co nie działa ;( Wszystkie filmy na tym hoście 300 Kbps/s, podobnie vshare. Przez VPN w operze działa lepiej ale to prowizoryczne rozwiązanie.

http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=1&t=48039

Reklamacja bez odpowiedzi a jestem 100% pewny, że to nie problem po mojej stronie.
 #914297  autor: kaspeed
 05 mar 2017, 20:50
Moj rekord to 3cykle ok.Nie jest to usługa działająca dłuzej niz 3mies prawidłowo.Kolega ma co dwa mies drugi co miesia problemy.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #914349  autor: darekka
 06 mar 2017, 09:26
Ja zawsze aktywuję 31dnia najpóźniej o 7-8rano(bywa, że i o 3 wysyłam sma aktywacyjnego) co pozwala mieć prawie 24godziny w gratisie.
Pamiętać trzeba aby przed północą rozłączyć internet i ponownie połączyć dopiero po smsie potw.aktywację usługi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #914388  autor: surface123
 06 mar 2017, 13:12
Jak wiadomo usługa po 30 cyklach wyłaczana jest na dzien kolejny około 2 w nocy

Czyli gdyby np aktywować około 24.30-01.00 to mysle ze wyłaczenie by nastapiło dnia kolejnego własnie około 2 w nocy, czyli wynika z tego ze wtedy mamy praktycznie całe 31 dni.
 #914398  autor: Taki_tam
 06 mar 2017, 14:04
Usługa jest przedłużana o godzinie o której wysłałeś zgłoszenie do usługi (wysłanie sms'a). Każdego dnia dostajesz 2 pakiety ważne do końca jutrzejszego dnia i tak włączane przez 30 dni.
Przycięcie pasma może się zdarzyć kiedy usługa nie zostanie odnowiona i wpadniesz w tzw bezpieczny internet, który po 100MB kończy się przycinaniem pasma. W takim przypadku od razu trzeba zgłaszać reklamację. Po rozpatrzeniu reklamacji (dodaniu pakietu danych) trzeba zarwać starą sesję data i nawiązać nową.
 #914965  autor: odkrywca1
 09 mar 2017, 22:09
papay pisze: Kupiłem od rymi nieaktywny starter i po rejestracji, doładowaniu i aktywacji startera poprzez wykonanie połączenia głosowało dostałem SMS z zaproszeniem do promocji masz złotówkę, usługę aktywowałem i korzystam także na 100% da się aktywować i teraz tą usługę na kartach z tej limitowanej edycji,
To dobrze że ci się udało :smt006
pozostaje tylko życzyć miłego kontaktu z BOK bo jak wiadomo ta usługa tak ma hahaha
 #914992  autor: rymi
 10 mar 2017, 08:21
papay pisze:Kupiłem od rymi, polecam bo podobno ma jeszcze kilka heyah
dementuję ;-)

Został mi już tylko jeden, ale ten nie jest na sprzedaż, bo jak wyłączą DIL w RMB to się przyda :-)
 #915045  autor: surface123
 10 mar 2017, 12:52
@papay

To miałes szczęscie ( lub ja pecha )

Jak kupiłem we wrześniu taki zestaw z T-mobile, niestety promocji nie dało sie właczyć...

Nawalczyłem sie kilka miesięcy z t-mobie i UKE i niestety podparli się w koncu regulaminem dając do zrozumienia ze mogę się cmoknąć i tyle.
 #915052  autor: darekka
 10 mar 2017, 13:31
Zgodnie z regulaminem mieliśmy czas na aktywację startera do 30 kwietnia 2016- po tym terminie to jak już jakwiesz sam starter nie powinien wogóle zadziałać, a o działającej usłudze to nawet nie powinno się mażyć.
Koledze wyżej się pofarciło(pewnie błąd systemu) ale to wyjątek od reguły.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #915061  autor: -Gosc-
 10 mar 2017, 14:24
Ja ostrzegam przed T-mobilem i ich "marketingiem" trudno na to znaleźć inne słowo niż w najlepszym wypadku "naciąganie". Tak cwaniwckiego zachłannego marketingu chyba nie ma nigdzie jak w T-mobile w prepaidzie, niby coś jest, niby coą dają.... ale musisz na wszystko uważać, wszystko non stop monitorować bo ci złodzieję włączą jakieś "bezpieczne internety" których oczywiście nie chcesz, nigdy w żaden sposób nie zamawiałeś i skasują za to 3zł, ilu takich jeleni daje się naciągnąć? Ilu zgłasza im reklamację? Kary nałożone przez UOKiK niczego tę bandę cwaniaków nie nauczyły. Zgłaszajcie reklamacje, piszcie do UKE i UOKiK, zróbmy z nimi porządek, nauczmy ich jak się powinno traktować klienta. Albo masowo rezygnujcie z ich usług - to najlepsza kara, niech idą na finansowe dno, takie samo dno jak obsługa w ich sieci. A jak do tej pory T-łby robią wszystko żeby odpływ klientów był jak największy
 #915075  autor: kaspeed
 10 mar 2017, 17:24
Wyluzuj :mrgreen: to jest po to aby ci z 200zł nie zjechało konta do 0;) Ale w wypadku naszej usługi racja nie powinno mieć miejsca.:)Ale reklamacja i oddają+ dodatkI:)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
  • Strona 60 z 202
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 202
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 202