Witam.
Posiadam główny numer w pluszu jednak potrzebuję drugiego numeru dla moich podopiecznych i ich rodzin.
Zarejestrowałem ten drugi numer(Virgin) w terminie, natomiast gdy próbuje wykonać połączenie słyszę ";Przepraszamy Twoje konto zostało zawieszone" Dodam iż posiadam środki na koncie i mogę odbierać połączenia. Zwróciłem się z prośbą w mailu jednak w odpowiedzi poproszono mnie o podanie wrażliwych danych do identyfikacji czego nie mam zamiaru robić.
Postanowiłem przenieść numer i tu pytanie gdzie. Numer będzie służył do odbierania rozmów i bardzo sporadycznego odpisywania bądź oddzwaniania. Ma być jak najbardziej budzetowo. Z góry dziękuję.
Posiadam główny numer w pluszu jednak potrzebuję drugiego numeru dla moich podopiecznych i ich rodzin.
Zarejestrowałem ten drugi numer(Virgin) w terminie, natomiast gdy próbuje wykonać połączenie słyszę ";Przepraszamy Twoje konto zostało zawieszone" Dodam iż posiadam środki na koncie i mogę odbierać połączenia. Zwróciłem się z prośbą w mailu jednak w odpowiedzi poproszono mnie o podanie wrażliwych danych do identyfikacji czego nie mam zamiaru robić.
Postanowiłem przenieść numer i tu pytanie gdzie. Numer będzie służył do odbierania rozmów i bardzo sporadycznego odpisywania bądź oddzwaniania. Ma być jak najbardziej budzetowo. Z góry dziękuję.