DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 39
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 39
 #912692  autor: jarekt
 24 lut 2017, 11:38
Nie napisałem jeszcze nic w kwestii czy mogę, chcę, czy mi ktoś pozwoli opublikować "poradnik" czy raczej nie mogę, nie chcę, nikt mi nie pozwala na to.
Ale OK.

Tym razem mogę zrobić wyjątek i napiszę co wiem w tej kwestii ale muszę dostać wiadomość PW od co najmniej 5 osób ze stażem minimum 2 lata i napisanymi minimum 200 postami (@Marcel82, załapujesz się :) ) o treści "NAPISZ!" (lub jakiejkolwiek innej nawiązującej do "sprawy").
Mam nadzieję, że warunki nie są zbyt wygórowane.

Bo może nikt tego nie chce wiedzieć (albo wie ale nie chce aby Play zablokował tę możliwość) bo np. temat nieciekawy i każdemu i tak BzR dawno przepadł, a nie będziemy tu robić "śmietnika" i liczyć publicznie ile jest głosów za, a ile przeciw i dyskutować o tym.

Przy czym wpis opublikuję w tym wątku: viewtopic.php?f=22&t=88133 ("Bonus za rejestracje w play znika") bo będzie bardziej odpowiedni.
 #912722  autor: kemor44
 24 lut 2017, 15:34
Ja też miałem dostać PW od @jarekt na temat przedłużenia bonusu(regulamin od 17.11.2016). Niestety nic nie dostałem ,widocznie nie spełniam wymogów 200 postów i dwa lata stażu na forum(wtedy Twój @jarekt regulamin chyba nie działał jeszcze).
Był swojego czasu taki Stan Tymiński i miał czarną teczkę,jakoś tak mi się skojarzyło :lol:
 #912725  autor: jarekt
 24 lut 2017, 16:31
Przepraszam, ale zapomniałem o Tobie @kemor44. Szkoda, ze się nie przypomniałeś na PW (w tamtym swoim wątku też przestałeś pisać - ostatni jest mój post z 3 lutego viewtopic.php?f=22&t=88393&start=30#p909201).
Ale i tak miałem Ci napisać tylko, że po tym co postanowiłeś 3 lutego to z mojego "sposobu" byś nie skorzystał (napisałeś, cytuję "Może znalazłem dla siebie wyjście.Zostaję na taryfie Play na Kartę Start.Kupuję pakiet internetu(...)").
 #912730  autor: Marcel82
 24 lut 2017, 16:58
jarekt pisze:@Marcel82, załapujesz się :)
Ale po co mam się załapywać? :P
Napisałem, że mi się normalnie przedłuża (aktywacja wrzesień). Lubisz chyba, żeby ludzie prosili Cię o coś, czego nie potrzebują...
Tak sobie jaja robię, a Ty jakieś regulaminy wymyślasz :shock:
jarekt pisze: Tym razem mogę zrobić wyjątek i napiszę co wiem w tej kwestii ale muszę dostać wiadomość PW od co najmniej 5 osób ze stażem minimum 2 lata i napisanymi minimum 200 postami
Czujesz dziwną przyjemność z proszenia Cię i potrzebę bycia potrzebnym, docenianym.
Ja też kończę temat.
Pozdr.
PS. Tylko nie pisz, że też żartowałeś, bo nie pierwszy raz tak robisz.
 #912737  autor: jarekt
 24 lut 2017, 17:11
@marcel82, ja pisałem poważnie i to nie jest regulamin tylko propozycja bo wolałbym nie podawać tej informacji do publicznej wiadomości ale tak jak napisałem mogę zrobić wyjątek tylko muszę wiedzieć czy są jakieś osoby, które są "za".
A wyjątek dlatego bo w końcu za parę dni i tak te Bonusy (aktywowane w ostatnich dniach pierwotnego terminu) wszystkim przepadną i nie będzie już tematu (pozostaną jeszcze osoby, które aktywowały Bonus od 2 do 17 lutego).
 #913009  autor: patrix-83
 26 lut 2017, 16:34
jarekt pisze:@marcel82, ja pisałem poważnie i to nie jest regulamin tylko propozycja bo wolałbym nie podawać tej informacji do publicznej wiadomości ale tak jak napisałem mogę zrobić wyjątek tylko muszę wiedzieć czy są jakieś osoby, które są "za".
A wyjątek dlatego bo w końcu za parę dni i tak te Bonusy (aktywowane w ostatnich dniach pierwotnego terminu) wszystkim przepadną i nie będzie już tematu (pozostaną jeszcze osoby, które aktywowały Bonus od 2 do 17 lutego).
jarekt

Dołączam się do prośby pozostałych i prosiłbym Cię o ujawnienie tego sposobu ponieważ mam na 3 numerach bonus aktywowany po 17.11.2016 i chciałbym go móc skutecznie przedłużać gdyż już niedługo zbliża się termin końca jego ważności.

Z góry dzięki.
 #913027  autor: sodapro
 26 lut 2017, 18:21
jarekt pisze:@marcel82, ja pisałem poważnie i to nie jest regulamin tylko propozycja bo wolałbym nie podawać tej informacji do publicznej wiadomości ale tak jak napisałem mogę zrobić wyjątek tylko muszę wiedzieć czy są jakieś osoby, które są "za".
A wyjątek dlatego bo w końcu za parę dni i tak te Bonusy (aktywowane w ostatnich dniach pierwotnego terminu) wszystkim przepadną i nie będzie już tematu (pozostaną jeszcze osoby, które aktywowały Bonus od 2 do 17 lutego).
jarekt

Jestem "za"! :) Jutro, tz. 27.02.2017, znika mi bonus, także byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki...
 #913046  autor: jarekt
 26 lut 2017, 20:22
Od razy napiszę żeby była jasność, że ten sposób można będzie chyba zastosować do przedłużenia Nowego Bonusu za Przeniesienie (200zł) gdyby i on przepadał po 60 dniach mimo "przedłużenia" pakietem 10za5 czy poprzez FB (oczywiście to się okaże dopiero najwcześniej około 2/3/4 kwietnia czy faktycznie przepada czy jednak można go normalnie przedłużać bez "cyrków").

Ale oczywiście gdy napiszę publicznie co i jak tu na forum to szybko "furtka" w systemie zostanie zamknięta.
Na razie sprawa publikacji jest raczej przesądzona (jeszcze powiedzmy 2 głosy "za" potrzebuję) no i nie ma ani jednego głosu sprzeciwu...
 #913054  autor: sodapro
 26 lut 2017, 20:50
jarekt

Robimy z tego niepotrzebne zamieszanie i stety niestety, tym samym wątek się poszerza, a niepotrzebnie... Poprosiliśmy Ciebie o zgłębienie tematu i szczerze mówiąc nie wiem co stoi na przeszkodzie, abyś nam dyskretnie pomógł przez PW?
Ostatnio zmieniony 26 lut 2017, 23:49 przez sodapro, łącznie zmieniany 1 raz.
 #913058  autor: jarekt
 26 lut 2017, 20:58
Nic nie stoi na przeszkodzie - większość pisze do mnie bezpośrednio na PW i informacje dostaje. Zgłosiłeś się na PW czy raczej zaśmiecasz wątek :) (pytanie żartobliwe) ?
 #913076  autor: sodapro
 26 lut 2017, 23:51
Ok, jeżeli to wymóg formalny, to zaraz to uczynię... Wydawało mi się, że sporządziłeś jakiś "regulamin" i czekamy na pozostałych zainteresowanych, jak to sam określiłeś w poście z 20:22.
 #913678  autor: jarekt
 01 mar 2017, 20:40
Już 20:30 a na kilkunastu numerach (prawie 15 sztuk) wciąż mi się "świeci" aktywny pakiet "10za5" - jest ważny do dzisiaj.
Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby tak długo był jako "Włączony" - powinien już dawno (rano/przed południem) się wyłączyć umożliwiając tym samym włączenie kolejnego i przedłużenie PromoZŁ na kolejne 30 dni (oczywiście pod warunkiem że aktywacja kolejnego pakietu potrwa krótko a nie 24 godziny).

Ciekawe czy to "awaria" związana z krótkim lutym czy tak już będzie zawsze tym samym czyniąc przedłużanie PromoZŁ tylko pakietem "10za5" niemożliwym (choć było to i tak zawsze bardzo ryzykowne).

---edit---
22:30 Pakiet dalej "Włączony" na wszystkich numerach. Dotarłem do jeszcze kilkunastu innych numerów, które pakiet "10za5" miały aktywowany 30 stycznia i PromoZŁ były ważne do 1 marca. Na wszystkich tych numerach pakiet jest również wciąż "Włączony".
Kod USSD również informuje, że pakiet jest wciąż włączony i oczywiście nie można włączyć kolejnego.

---edit---
1:30 kolejnego dnia (2 marca) - pakiet dalej "Włączony" na wszystkich numerach!
9:00 Pakiety wreszcie się wyłączyły (trudno powiedzieć o której dokładnie godzinie), po 32 dniach!

PromoZŁ zostały wcześniej przedłużone doładowaniami poprzez SD ale gdyby to nie zostało zrobione to dzisiaj rano PromoZŁ zostałyby wyzerowane (z racji niemożności aktywowania Pakietu 10za5 ostatniego dnia jego ważności czyli 1 marca).

Nie wiem czy to wina "krótkiego lutego" czyli to tzw. "awaria na zamówienie" w Play (idealny moment aby zrobić "awarię" a potem pisać w odpowiedziach, że "to nie było celowe działanie operatora") czy to po prostu już takie zmiany na stałe aby nie było możliwości przedłużania PromoZŁ cały czas tylko pakietami 10za5.

Prosiłbym aby ktoś jeszcze sprawdził kiedy dokładnie (po ilu dniach) pakiet "10za5" zniknął mu z Play24 (albo kod *111*81*3# pokazywał, że pakiet nie jest włączony).
 #914355  autor: logun
 06 mar 2017, 09:50
Miałem ważny bonus 100zł za rejestrację do końca lutego.
26.02 przedłużyłem go pakietem 10 za 5.

Następnie sprawdziłem STAN KONTA - bonus został przedłużony wraz z innymi środkami promocyjnymi do końca marca (dwudziesty któryś).

W tej chwili sprawdzam stan konta i w ramach środków promocyjnych mam tylko złotówki powyżej tych 100zł, które miałem wcześniej i 10zł z pakietu 10za5. Cały bonus przepadł.

Dysponuję smsem z 26.02, który potwierdza przyjęcie do realizacji zgłoszenia 10za5

Czy mogę jakoś odzyskać te środki? Ktoś miał podobny problem? Pozostaje mi reklamacja na Play24 co napisać, na co się powołać by zwiększyć szansę na pozytywne rozpatrzenie?

Bardzo proszę o pomoc. Na tym forum są świetni użytkownicy, którzy nie raz bardzo mi pomogli. Może ktoś będzie potrafił doradzić coś w tej sprawie?
Strasznie mi zależy żeby to jakoś rozwiązać, bo kwota bonusowa jest niemała...

Z góry bardzo dziękuję.
 #914381  autor: adik
 06 mar 2017, 12:19
przecież on nie pytał o RWK a o nie przedłużenie promocyjnych środków, a te Play nie przedłuża nikomu chyba że bonus aktywowałeś w zeszłym roku, zanim wszedł nowy regulamin, kwestia przedłużenia RWK to zupełnie inna bajka.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #918906  autor: jarekt
 02 kwie 2017, 21:18
(UWAGA! Wersja skrócona tego wpisu: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 02#p919402)

Korzystając z okazji, że systemy informatyczne/bilingowe Play przez ostatnie tygodnie tak jakby się uspokoiły i znormalniały - nie było żadnej poważnej wpadki pomijając jedną związaną z kasowaniem numerów z Pla24 - postanowiłem przeprowadzić niecodzienny i hardkorowy eksperyment związany z przedłużaniem Promocyjnych Złotówek (PromoZŁ).

Chciałem sprawdzić czy jest możliwe bezproblemowe i skuteczne (albo z małymi problemami ale skuteczne) przedłużenie PRZETERMINOWANYCH (nieważnych) PromoZŁ.

Czyli PromoZŁ mam ważne np. do 23 marca do 23:59 a ja je przedłużę (tzn. spróbuję) 24 marca o godzinie powiedzmy 0:05.
Dzięki temu można np. uzyskać dodatkowy 1 dzień ważności :)
Żeby było trudniej i aby wyniki były bardziej miarodajne zrobię to na 20 różnych numerach i dodatkowo będę płacił kartą (płatności kartą między 0:00 a 1:00 bardzo często są odrzucane w sporej liczbie banków).

Wiem, że dla niektórych to może być nieco absurdalne zadanie: skoro środki są ważne do 23 marca do 23:59 i po tym terminie przepadają (bo przepadają), a 24 marca o godzinie 0:05 jest oczywiście już po tym terminie, to wtedy (24 marca o 0:05) tych środków już przecież nie będzie i nie będzie co przedłużać.

Na szczęście w Play z ważnością środków promocyjnych (czy nawet głównych) złotówkowych, gigabajtowych, minutowych, itp. jest jak np. z datą ważności sera pleśniowego: następnego dnia po tej dacie ser wciąż jest jadalny i smaczny i nawet nie spleśniał :)... tzn. środki w Play zaraz po północy dalej najczęściej są, a ewentualne kasowanie następuje z reguły między 2 a 3 rano.

Ale czy Play nie blokuje jakoś przedłużania takich w końcu nieważnych już środków, których w zasadzie już nie ma (jeszcze je widać ale już ich nie ma bo straciły ważność)?

Przedłużenie zrobię poprzez Bonus 15%/30% PromoZŁ za doładowanie poprzez Strefę Doładowań na Facebooku Play (ale z pominięciem FB). Pakiet 10za5 się nie sprawdzi w takim teście bo on lubi się włączać nawet i po wielu godzinach, a nawet kolejnego dnia, a tu się będą liczyły minuty więc przedłużanie przeterminowanych PromoZŁ pakietem 10za5 zostawiam większym hardkorom ode mnie.

Ponieważ takie doładowania robi się dość szybko (30-60 sekund na jedno doładowanie czyli 10-20 minut na 20 doładowań) będę miał "przygotowane" 2 karty i będę nimi płacił na zmianę - a to dlatego, że już kilka razy zablokowano mi kartę po piątej czy szóstej takiej płatności ze względów "bezpieczeństwa", że to podejrzane, że tak szybko obciążam kartę :)
Powiem więcej: kilka razy zablokowano mi karty po DWÓCH/TRZECH TYGODNIACH (!!!) od dnia, w którym wykonałem kilkadziesiąt doładowań - kasa już dawno z konta zeszła, płatności po 2 dniach rozliczono (zeszły blokady na koncie), bank nie miał żadnych uwag, aż tu znienacka blokada wszystkich kart do moich rachunków ze względów "bezpieczeństwa" - dzwonię: "bo za dużo i za szybko Pan 2 tygodnie temu płacił" (T-Mobile Usługi Bankowe Dostarczane Przez Alior Bank...) - ale ja nie o tym chciałem się tutaj rozpisywać, sorki.

Dochodzi jeszcze dodatkowy problematyczny element - pośrednik operacji płatności za doładowanie czyli PayU. Nie będę tematu o nazwie "PayU" rozwijał. Napisze tylko, że 99,99% opóźnień w doładowaniach (czy to 5-minutowych czy 5-godzinnych) jest spowodowanych przez PayU.
Dodatkowo oni też maja swoje osobne systemy informatyczne i one też lubią różnie pracować między 0:00 a 1:00 (lub nie pracować).

Dodam również, że zdarza się w Play, że zlecenia (np. włączanie usług/pakietów/zmiana taryfy) złożone w godzinach 0:00-1:00 są przenoszone do realizacji... na następny dzień (!) na godzinę 2:00-3:00 (to jest raczej jakiś błąd w systemach Play - po prostu jakaś procedura w tych godzinach tuż po północy jeszcze myśli że jest poprzedni dzień i dla niej 2-3 rano następnego dnia to jutro, a że "jutro" już własnie jest no to wychodzi pojutrze).

Reasumując: dzięki testowi będę wiedział jak się sprawy mają i czy można zyskać 1 dodatkowy dzień ważności oraz może kiedyś - gdy zaśpię z przedłużaniem PromoZŁ i obudzę się 5 minut po północy już w innym świecie (świecie niby bez środków promocyjnych) - ta wiedza mnie uratuje, bo umożliwi przedłużenie środków których niby już nie ma. Może też ktoś z czytających z tych informacji skorzysta. Zobaczymy.

Na szalę położyłem 20 kart PnKLubięTo! (Bonus 30%) z około 130zł PromoZŁ na każdej (pisałem, że eksperyment hardkorowy :) ). PromoZŁ ważne do 23 marca do 23:59.

Zacząłem 24 marca równo o godzinie 0:03.
Pierwsze doładowanie poszło (wszystkie czynności po mojej stronie wykonałem w 30 sekund).
Przychodzą od razu 3 maile (standardowo) jeszcze tej samej minuty.
Ten trzeci mail to "Realizacja doładowania telefonu" od PayU i ten mail oznacza, że kasę kilka sekund wcześniej przekazano Playowi.

Na razie nie sprawdzam, czy faktycznie doładowanie doszło i czy Bonus 30% doszedł i przedłużył PromoZŁ - nie mam na to czasu!

Robię następne - drugie - doładowanie. Jest 0:04.
Postanowiłem zwolnić i robić w rytmie 1 doładowanie co 60 sekund (chyba, że się nie wyrobię - a zdarza się bo cały czas nucę jakieś nowe piosenki DM i czasami tracę kontakt z komputerem i nie wiem gdzie jestem, tzn. na którym etapie - a jest ich kilkanaście na numer w całej procedurze).

Autoryzacja karty nie przechodzi już przy 2 numerze - bank odmówił autoryzacji.
Zakładam, że to standardowy problem z bankiem o tej porze - po prostu źle trafiłem i trafiłem w sesję obliczeniową banku podczas której bank nie lubi autoryzować transakcji.

Czekam 3 minuty i ponawiam próbę. Jest 0:07.
Autoryzacja karty ponownie nie przechodzi - bank odmówił autoryzacji.
Czekam kolejne 3 minuty i ponawiam próbę. Jest 0:10.
Autoryzacja karty ponownie nie przechodzi - bank odmówił autoryzacji.

Czekam kolejne 5 minut i ponawiam próbę. Jest 0:15.
Wreszcie drugie doładowanie poszło (tzn. mam podsumowanie w SD, że zlecono doładowanie; teraz Play czeka na kasę od PayU czyli na 3. maila - bo mój bank kasę PayU już dawno dał :) ).
Jeszcze 18 numerów :)

Ładuję (zlecam doładowania, płacę) kolejne numery i płatności kartą idą już bez problemów (przypominam: płacę na wszelki wypadek na zmianę dwoma kartami czyli co około 2 minuty dana karta jest ponownie obciążana - a nie co minutę).

Niestety minuty mijają (robiąc kolejne doładowania), a ja wciąż - począwszy od 2. numeru - dostaję co minutę tylko 2 pierwsze maile. 3. mail informujący o doładowaniu numeru (przekazaniu kasy przez PayU do Playa) nie przyszedł wciąż dla ŻADNEGO numeru (poza pierwszym).
Oho, PayU próbuje zarobić na mojej kasie przetrzymując ją maksymalnie ile można. Halo! Ale ja zaraz złotówki promocyjne stracę!

Ostatni - dwudziesty - numer. Jest 0:31 (20 numerów zrobiłem w 18 minut czyli troszkę szybciej niż chciałem - to przez DM :) ).
Wciąż dla 19 numerów nie otrzymałem od PayU 3. maila o "Realizacji doładowania telefonu".

Czekam spokojnie (hardkor się nie denerwuje).
Wreszcie o 0:33 się odetkało: przychodzi hurtem 19 brakujących maili o "Realizacji doładowania telefonu" (niestety nie miałem czasu sprawdzić czy doładowania faktycznie jeszcze nie doszły czy to tylko wysyłka maili się opóźniła - stawiam na 99% że doładowania rzeczywiście nie doszły aż do godziny 0:33).

Mam dopiero teraz chwilę (jest 0:34) aby w Play24 sprawdzić czy coś już "widać".
Loguję się. Wszystkie numery są na jednym koncie więc spoko.
Sprawdzam ostatni numer jaki ładowałem - jego doładowanie zleciłem o 0:31 a mail potwierdzający doładowanie przyszedł o 0:33 (a teraz jest 0:34).

Kasa na Konto Główne przyszła ale co najważniejsze przyszła również kaska na Konto PromoZŁ - 30% - i je przedłużyła o 30 dni. Oczywiście stare środki nie przepadły: zsumowały się z Bonusem 30% i oczywiście przedłużyły. Na pozostałych numerach również wszystko OK. Kolejnego dnia (25 marca) wszystkie PromoZŁ dalej są więc wszystko jest naprawdę OK. Sukces.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2017, 08:49 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 3 z 39
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 39
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 39