DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 26 z 53
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 53
 #911730  autor: macc
 18 lut 2017, 13:17
jason22 pisze:Witam,


Czy blokada premium w abonamecie domyślnie jest włączona czy wyłączona?

włączona!. Ja za każdym razem po przeniesieniu dzwonię i proszę o zablokowanie wszystkich usług premium.
Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę, aby wyłączyć *101*00*17# Usługę można również włączyć i wyłączyć poprzez kontakt z naszą infolinią 727-700-700 lub e-mail: info@lajtmobile.pl
 #911736  autor: Wulo
 18 lut 2017, 13:44
Moja mama dostała SMSa 16.02, że numer zostanie przeniesiony (z Play) do Lajt Mobile 20.02. Na początku zastanawiałem się dlaczego "tak późno" ale zerknąłem na umowę i po prostu ktoś z konsultantów wpisał 3 dni robocze :wink: na infolinii powiedziałem, żeby był 1 dzień no ale to już nieznaczący szczegół. To teraz czekamy na przełączenie numeru, a mama non stop panikuje, żeby przypadkiem jej tego nie wyłączyli w ciągu dnia, "bo co ona wtedy zrobi" :mrgreen: próbowałem jej tłumaczyć, że w 99,99% przełączanie następuje w nocy, że nie ma się czego bać, ale słabo to do niej dociera :lol:
 #911750  autor: Safiro
 18 lut 2017, 15:01
jason22 pisze:...

Czy blokada premium w abonamecie domyślnie jest włączona czy wyłączona?
Odnośnie usług premium to w celu ich blokady należy skontaktować się
Biurem Obsługi Klienta pod numerem 727 700 700.
 #911767  autor: myslak12
 18 lut 2017, 17:21
taki44 pisze:Wy tu panowie o rejestracji, a koledze @molibden chodzi o przeniesienie numeru i tu kurier raczej musi przyjechać. z tego co pamiętam są 4 dokumenty do podpisania w tym wniosek o przeniesienie numeru. A jak już się kurier pojawi to ksero dowodu też zabierze.
do mnie kurier nie wjechał tylko przyszedł z dokumentami zapakowanymi w kopercie. Karta, dokumenty itp.. :P
 #911781  autor: Gregrin
 18 lut 2017, 18:44
Wulo pisze:mama non stop panikuje, żeby przypadkiem jej tego nie wyłączyli w ciągu dnia, "bo co ona wtedy zrobi" :mrgreen: próbowałem jej tłumaczyć, że w 99,99% przełączanie następuje w nocy, że nie ma się czego bać, ale słabo to do niej dociera :lol:
W orange zdarzyło mi się ze do południa nie dało się dodzwonić z innej sieci na przenoszony numer wiec takie obawy nie są bezpodstawne ;)
 #911788  autor: macc
 18 lut 2017, 19:37
Zgodnie z prawem przenoszony numer może nie działać przez maksymalnie 24 godziny
 #911827  autor: Katrinka
 18 lut 2017, 23:57
Jeśli ktoś jeszcze po złożeniu wniosku długo czeka na telefon konsultanta, to zamiast próbować dodzwonić się przez infolinię, radzę napisać do nich maila. Ja nie doczekałam się telefonu przez ponad 2 tygodnie, więc przypomniałam im się mailowo (info@lajtmobile.pl) i oddzwonili po 13 minutach. Także polecam ten sposób, zamiast tracenia czasu i/lub pieniędzy na infolinię.
 #911832  autor: macc
 19 lut 2017, 07:04
Po napisaniu emaila na info@lajtmobile.pl na odpowiedz czekałem prawie 1 tydzień, więc nie jest też to żadna reguła. W lajt nie przeglądają tego emaila regularnie.
 #911914  autor: Safiro
 19 lut 2017, 18:51
Problemy w kontakcie mailowym są raczej sporadyczne. Nie licząc mojego "zaginionego" maila kontakty tą drogą były szybkie. :D Nauczony doświadczeniem trzeba po prostu trzymać rękę na pulsie i w razie opóźnienia reagować w innej formie.
 #911974  autor: macc
 20 lut 2017, 06:31
Trzeba pytać się kiedy ruszą z nową stroną www z możliwością samoobsługi swoich ustawień.
 #911976  autor: antekwars
 20 lut 2017, 07:00
Dziś w nocy przenieśli mi numer z abonamentu play i pierwsze schody. Ja mogę dzwonić wysłać sms mms i dochodzą internet także działa ale do mnie nie można zadzwonić słychać informację wybrany numer nie istnieje. Trzeba będzie pofatygować się na infolinię.
 #911997  autor: Gregrin
 20 lut 2017, 10:29
antekwars pisze:Trzeba będzie pofatygować się na infolinię.
Raczej typowe opóźnienie we wprowadzaniu zmian u innych sieci (platformie UKE ?). Ja przechodząc Play->Orange do południa nie moglem się dodzwonić na ten numer z sieci play. Z orange można było bez problemu. Sytuacja trwała do południa a podobno ustawowo jest 24h. Chyba warto sobie ustawiać date przeniesienia na jakiś "wolny" dzień ;)
 #912010  autor: Wulo
 20 lut 2017, 11:35
Od dzisiaj numer mojej mamy już w Lajt Mobile. Musiałem jej tylko ręcznie ustawić Internet i MMSy. Reszta usług typu LTE itp została włączona automatycznie. Na razie wszystko działa bez problemu, zobaczymy co przyniosą kolejne dni :wink:
Jedyna uwaga to słabo rozwinięty panel użytkownika na stronie Lajt Mobile, miejmy nadzieję, że wkrótce to się zmieni na wzór dużych operatorów, że dodadzą płatności online itp.
 #912066  autor: Wulo
 20 lut 2017, 15:33
macc pisze:Ma być niedługo nowa strona www z rozbudowanym panelem sterowania usługami.

doładowania https://www.whitemobile.pl/lajtshop/platnosc.php#charge
O płatności online to chodziło mi o opłacanie abonamentu online, tak jak mam na przykład w t-mobile, że klikam tylko opłać i automatycznie przekierowuje mnie na stronę z wyborem banku, tak zwane szybkie płatności. W Lajt Mobile jak na razie jest tylko robienie standardowego przelewu z konta.
 #912079  autor: myslak12
 20 lut 2017, 16:56
W banku możesz wydać stale polecenie zapłaty i problem zniknie.
 #912088  autor: antekwars
 20 lut 2017, 17:42
Po 4 godz od zgłoszenia do lajt, że nie można się do mnie dodzwonić z play a słyszy się komunikat, że taki numer nie istnieje naprawili to także szybko sie uporali z problemem pozostałym po przeniesieniu.
 #912137  autor: macc
 21 lut 2017, 06:56
coraz to więcej osób lajtuje.... :wink: :D :lol:
  • Strona 26 z 53
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 53
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 53