DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 53
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 53
 #911381  autor: Phenresin
 16 lut 2017, 13:30
Dziś Rano przeniesli mi numer, dzwonilem pare minut na stacjonarne i normalnie na stronie internetowej liczy hajs. A mam te opcje za 2zł na stacjonarne. Tez tak macie ?
 #911390  autor: lero
 16 lut 2017, 14:02
Koledzy a o co chodzi z tym:

DOSTĘP DO INTERNETU - GPRS/MMS
Aktywacja usługi - *101*11*02#
Deaktywacja usługi - *101*00*02#

Bez aktywacji tego MMSy nie działają czy co?
 #911415  autor: macc
 16 lut 2017, 16:09
Phenresin pisze:Dziś Rano przeniesli mi numer, dzwonilem pare minut na stacjonarne i normalnie na stronie internetowej liczy hajs. A mam te opcje za 2zł na stacjonarne. Tez tak macie ?

zanim o coś zapytacie to proszę poczytajcie ten wątek bo wiele problemów było już tu omawianych.
Obrazek

rafmik pisze:
Kilka spraw które już zaobserwowałem:

- w tym starym panelu administracyjnym nalicza opłaty za internet. połączenia i SMSy - tym się mam nie przejmować, koszta będą zgodnie z umową. Po prostu tak będzie do momentu włączenia nowego panelu administracyjnego
(wtedy też będzie można sobie opcje wy klikać - blokady premium itd), na razie pozostaje telefon do BOK lub USSD.

- pakiet internetu jest odnawiany zgodnie z datą przeniesienia numeru - czyli jak przeniosłem numer 29 grudnia, to każdego 29 dnia miesiąca będę miał nowy pakiet do netu.
Faktury są wystawiane w okresie pierwszy-ostatni dzień miesiąca.

Ostatnio zmieniony 03 mar 2017, 07:14 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
 #911438  autor: passat99
 16 lut 2017, 18:59
witam, mam pewna zagwozdkę bo moja zona przeniosła numer 10stycznia i ani sladu faktury za ten miesiac ? u mnie juz była a u niej jeszcze nie, nie to żebym narzekał ale nie chce żeby pózniej jej numer wyłączyli, czy ktoś tutaj miał taką sytuację żeby nie wysłali faktury ??
 #911466  autor: macc
 16 lut 2017, 21:52
zadzwoń do BOK i poproś o ponowną wysyłkę faktury na emaila bo może faktura znalazła się w spamie i ją wykasowaliście.
 #911494  autor: molibden
 17 lut 2017, 08:43
Mam jeszcze kilka pytań dotyczących procedury. Konkretnie o rozmowę z BOK po złożeniu wniosku o przenosiny. Co trzeba podawać przy tej rozmowie bo będę musiał ten telefon zostawić starszej osobie i nie wiem czy sobie poradzi. Drugie pytanie to czy przychodzą jakies sms weryfikacyjne w trakcie przenosin i czy trzeba na nie odpowiadać. a trzecie to takie że numer będzie przenoszony z prepaida więc teoretycznie bardzo szybko i zastanawiam się czy nie bedzie przerwy między momentem kiedy otrzymam zgodę na przeniesienie, wyłączeniem numeru a otrzymaniem karty. Numer wyłączają prepaidowy dopiero jak dostaną info że kurier dostarczył kartę?
 #911591  autor: macc
 17 lut 2017, 15:11
molibden pisze:Mam jeszcze kilka pytań dotyczących procedury. Konkretnie o rozmowę z BOK po złożeniu wniosku o przenosiny. Co trzeba podawać przy tej rozmowie bo będę musiał ten telefon zostawić starszej osobie i nie wiem czy sobie poradzi.

imię nazwisko, numer pesel, z jakiej sieci numer przenoszony, numer telefonu,kiedy ma zostać przeniesiony i na jaką ofertę w lajt mobile. Takie podstawowe pytania.


Drugie pytanie to czy przychodzą jakies sms weryfikacyjne w trakcie przenosin i czy trzeba na nie odpowiadać.


nie


a trzecie to takie że numer będzie przenoszony z prepaida więc teoretycznie bardzo szybko i zastanawiam się czy nie bedzie przerwy między momentem kiedy otrzymam zgodę na przeniesienie, wyłączeniem numeru a otrzymaniem karty.

nie ma żadnej przerwy. Tam wyłączają tu włączają


Numer wyłączają prepaidowy dopiero jak dostaną info że kurier dostarczył kartę?

nie ma takiej opcji nic tobie w taki sposób nie wyłączą. Masz konkretnie podaną datę przeniesienia numeru do lajta
 #911597  autor: taki44
 17 lut 2017, 16:26
nie ma takiej opcji nic tobie w taki sposób nie wyłączą. Masz konkretnie podaną datę przeniesienia numeru do lajta[/quote][/quote]
Nie do końca tak jest. U mnie dwa numery dopiero przed południem udało się zalogować do sieci. Ale tragedii nie ma :wink:
 #911622  autor: molibden
 17 lut 2017, 17:53
Numer wyłączają prepaidowy dopiero jak dostaną info że kurier dostarczył kartę?
Uściślijmy. Chce zrobić tak aby nie wyłączyli mi w dotychczasowej sieci numeru zanim kurier dostarczy mi kartę. Nigdy nie przenosiłem z prepaidu. zawsze z abonamentu i nie jestem pewien czy dobrze rozumiem całą procedurę. Podejrzewam więc, że to pytanie o datę przeniesienia o której wspominasz trzeba sobie ustalic w wyprzedzeniem tak aby primo- skonsumować środki na dotychczasowej karcie prepaid, secundo - aby kurier zdążył dojechać z kartą i sprawdzić dane oraz zabrać ksero dowodu. Jak ustalę datę na jutro po złożeniu wniosku rozmowie z BOK to przecież nie mam karty Lajt. Więc należałoby datę przeniesienia wyznaczyć na kilka dni po konsultacji z BOK tak aby kurier dojechał z kartą. Tak mam zrobić?
 #911624  autor: gobo
 17 lut 2017, 17:58
Kurier przywozi Ci umowę wraz z kartą. Umowę podpisujesz i zabiera ją kurier. Jak wszytko będzie ok po kilku dniach dostajesz SMS o terminie przeniesienia.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 #911632  autor: taki44
 17 lut 2017, 19:05
molibden pisze:
Numer wyłączają prepaidowy dopiero jak dostaną info że kurier dostarczył kartę?
Uściślijmy. Chce zrobić tak aby nie wyłączyli mi w dotychczasowej sieci numeru zanim kurier dostarczy mi kartę. Nigdy nie przenosiłem z prepaidu. zawsze z abonamentu i nie jestem pewien czy dobrze rozumiem całą procedurę. Podejrzewam więc, że to pytanie o datę przeniesienia o której wspominasz trzeba sobie ustalic w wyprzedzeniem tak aby primo- skonsumować środki na dotychczasowej karcie prepaid, secundo - aby kurier zdążył dojechać z kartą i sprawdzić dane oraz zabrać ksero dowodu. Jak ustalę datę na jutro po złożeniu wniosku rozmowie z BOK to przecież nie mam karty Lajt. Więc należałoby datę przeniesienia wyznaczyć na kilka dni po konsultacji z BOK tak aby kurier dojechał z kartą. Tak mam zrobić?
Nikt ci nie wyłączy numeru jeśli nie wie, że ma to zrobić. Kurier przywozi kartę, ale też wniosek o przeniesienie numeru. Jak dokumenty wróca do lajta to ten dopiero na podstawie twojego wniosku o przeniesienie występuje do dotychczasowego operaqtora o zwolnienie numeru. Jak lajt dostanie potwierdzenie, że numer może być zwolniony wysyła ci smsa z datą włączenia twojego numeru do ich sieci.
 #911673  autor: macc
 17 lut 2017, 23:07
Przy przeniesieniu numeru z karty na kartę nie przekazujesz kurierowi ksera dowodu tylko przez stronę lajta składasz wniosek rejestracyjny i robisz przelew w konta bankowego osoby na którą jest zarejestrowany numer telefonu u starego operatora w celu potwierdzenia danych osobowych.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dokumenty:

Abonament

kurier, lub mozna wyslac skan dowodu na adres: [email protected] W temacie wpisujac numer umowy

Karta

przejazdzka do W-wy do siedziby lajt mobile, lub przelew ze swojego banku w celu weryfikacji danych osobowych
 #911679  autor: myslak12
 17 lut 2017, 23:34
Rejestracja numeru na kartę w Lajt Mobile

Rejestracja numeru w Lajt Mobile polega na wypełnieniu formularza online i dokonaniu przelewu (pieniądze zasilą Twoje konto). Ważne jest, aby dane wpisane w formularzu oraz dane konta, z jakiego zostanie nadany przelew były tożsame (imię i nazwisko oraz adres).

Formularz online
Wypełnij formularz dostępny na tej stronie, podając numer swojego telefonu oraz numer karty SIM Możesz dodać kilka numerów. Kliknij Dalej.

Następnie podaj swoje dane: imię i nazwisko, typ i numer dokumentu tożsamości, PESEL, adres. Opcjonalnie możesz dodać e-mail.

Zaznacz obowiązkowe oświadczenia. Są oznaczone gwiazdką. Pozostałe nie są konieczne do rejestracji. Kliknij Zapisz.

Potwierdzenie danych za pomocą przelewu
Aby zweryfikować podane przez Ciebie dane, należy dokonać przelewu na kwotę 1-500 zł na konto: 70 1240 6247 1111 0000 4978 5148, Telestrada S.A., ul. Murmańska 25, 04-203 Warszawa. W tytule przelewu należy podać numer lub numery telefonów, która mają zostać zarejestrowane.

Środki z Twojego przelewu zostaną dodane do Twojego konta i podwojone w ramach bonusu za rejestrację. W przypadku rejestracji kilku numerów kwota doładowania zostanie proporcjonalnie podzielona na ich ilość, podwoimy tę wartość i doładujemy nią każdy z numerów.

Rejestracja osobiście w siedzibie firmy
Jest to rozwiązanie dla osób, które nie posiadają konta. Z pobranym z tej strony formularzem oraz dowodem osobistym i kartą SIM należy zgłosić się w siedzibie operatora: Telestrada S.A., ul. Murmańska 25, 04-203 Warszawa.
 #911693  autor: taki44
 18 lut 2017, 06:39
Wy tu panowie o rejestracji, a koledze @molibden chodzi o przeniesienie numeru i tu kurier raczej musi przyjechać. z tego co pamiętam są 4 dokumenty do podpisania w tym wniosek o przeniesienie numeru. A jak już się kurier pojawi to ksero dowodu też zabierze.
 #911700  autor: molibden
 18 lut 2017, 08:41
Wy tu panowie o rejestracji, a koledze @molibden chodzi o przeniesienie numeru i tu kurier raczej musi przyjechać.
Chodzi mi o przeniesienie numeru prepaid z sieci X na abonament do sieci Y gdzie y = lajt mobile.
Chciałem żeby ktoś mi wyjaśnił jak to jest z ustalaniem daty przeniesienia. Jeden z kolegów pisze że podczas rozmowy z BOK ustala się ta datę. Więc ja pytam na który moment ją ustalić aby karta przyjechała zanim sieć X wyłączy mi numer bo jak będzie to za szybko to przeciez karty nie bedę miał jeszcze od Lajt Mobile (być może). Chyba nie mogę zrobić tak że załóżmy dziś ustalę sobie datę przeniesienia na poniedziałek bo prepaida można przenieść zdaje się nawwet w 1 dzień, ale co mi po przeniesieniu w poniedziałek jak nawet kurier nie przyjedzie do wtorku.
Nie wiem... przenoszę numer starszej osobie która nie bardzo sama się w tym orientuje a przeciez nie zabiorę jej tego telefonu na kilka dni ani nie wprowadze się tam wiec musze jej wszystko dokładnie wytłumaczyć co ma mówić i jak rozmawiać z konsultantem

ps. doczytałem to co napisał kolega taki44 i sprawa jaśniejsza. Wygląda to tak że składam wniosek przez www, oddzwania konsultant w celu potwierdzenia danych i dopiero przyjeżdża kurier z wnioskiem o przneiesienie + reszta papierków i kartą. Potem sieć składa za mnie wniosek u dotychczasowego operatora i tyle. Tylko nie wiem po co ja mam ustalac datę przeniesienia z konsultantem BOK skoro ja nie wiem kiedy to bedzie możliwe i kiedy do mnie kurier w ogóle dotrze.
Aha... jeszcze niech ktoś mi napisze czy jak na przykład wyznaczę sobie datę przeniesienia na 1 marca a umowę przy kurierze podpiszę np 20 lutego to czy Lajt na fakturze nie obciąży mnie zapłatą za te 10 dni abonamentu w którym jeszcze nie bedze miał przeniesionego numeru. Kiedyś NJU dawało coś takiego jak numer tymczasowy, ale jak się ni korzystało to się nie płaciło. nie wiem jak jest w lajt. I generalnie żeby nie robić ceregieli i prolemów - jak zrobić żeby po prostu wziął papiery, zostawił kartę i numer przenieśli najszybciej jak tylko oni dostaną dokumenty bez bawienia się w wyznaczanie terminów?
 #911723  autor: reboot
 18 lut 2017, 12:40
Jeśli podana data jest późniejsza niż data załatwienia całej papierologii, to spokojnie czekasz do tej daty i dopiero wtedy jest przenoszony numer. Np. ustawisz na 15 marca, a 25 lutego wszystko będzie gotowe, więc operatorzy poczekają z przeniesieniem do 15 marca.

Jeśli podana data okaże się wcześniejszą niż to możliwe, to po prostu zostaniesz przeniesiony pierwszego dnia roboczego po załatwieniu całej papierologii. Np. wybierasz 22 lutego, a papiery zostaną ogarnięte 23, wiec przeniosą Cię nie 22 (bo jeszcze wtedy obie strny nie miały pełnej wiedzy na temat całego procesu przeniesienia) a 24.
molibden pisze:jak zrobić żeby po prostu wziął papiery, zostawił kartę i numer przenieśli najszybciej jak tylko oni dostaną dokumenty bez bawienia się w wyznaczanie terminów?
Podaj datę np. 19 lutego, jak opisałem wyżej oznacza to pierwszy dzień po ogarnięciu papierów, kurierów itp. Dostajesz sms "operator wyznaczył datę przeniesienia numeru na XX-YY-ZZZZ" i np. będzie to 23 lutego.

WKS
 #911724  autor: jason22
 18 lut 2017, 12:43
Witam,

u mnie też przeniesienie dwóch numerów do abonamentu bez problemu.
Faktura za niepełny okres rozliczeniowy zgadza się co do grosza.
Cały proces przeniesienia bez zarzutu, rozmowa z Konsultantem rzeczowo, krótko i na temat, naprawdę polecam.
rafmik pisze:(wtedy też będzie można sobie opcje wy klikać - blokady premium itd), na razie pozostaje telefon do BOK lub USSD.
Czy blokada premium w abonamecie domyślnie jest włączona czy wyłączona?
 #911728  autor: molibden
 18 lut 2017, 13:15
Jeśli podana data okaże się wcześniejszą niż to możliwe, to po prostu zostaniesz przeniesiony pierwszego dnia roboczego po załatwieniu całej papierologii.
no i super. Wszystko jasne - o to mi właśnie chodziło.
  • Strona 25 z 53
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 53
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 53