DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #911332  autor: areksz
 16 lut 2017, 09:58
Czyli wystarczy skargę wysłać do UKE . Ewentualnie reklamacja.
Tylko nie pisz, że przeniosłeś tymczasowy :)
Ciekawe jak to ogarną .
Umowa podpisana, termin wypełniony.
Teraz niech dawca płaci odszkodowanie.
Za nie zrealizowanie ustawowego przeniesienia. Bez podania przyczyny.
 #911491  autor: Ricki1980
 17 lut 2017, 06:55
Krótko przed północą numer z Virgin Mobile przestał działać i chwilę później karta Orange otrzymała wiadomość potwierdzającą aktywacje nowego numeru. Niestety ani rozmowy, ani sms'y nie działają. Dzwoniąc pod wskazany numer łączy dość długo i po dłuższej chwili odrzuca połączenie. Bonusowe 2 GB danych działają na karcie Orange i to chyba na tyle.
 #911523  autor: rudymax
 17 lut 2017, 10:37
Ricki1980 pisze:Krótko przed północą numer z Virgin Mobile przestał działać i chwilę później karta Orange otrzymała wiadomość potwierdzającą aktywacje nowego numeru. Niestety ani rozmowy, ani sms'y nie działają. Dzwoniąc pod wskazany numer łączy dość długo i po dłuższej chwili odrzuca połączenie. Bonusowe 2 GB danych działają na karcie Orange i to chyba na tyle.
U mnie wszystko śmiga jak należy. 10 min po północy na starą kartę przyszedł sms od Orange, że numer został przeniesiony. Po godzinie (wcześniej nie mogłem) zadzwoniłem z karty Orange i wyświetlał się już przeniesiony numer. Dzisiaj od rana testuję i nie ma problemów, można dzwonić i odbierać z sieci macierzystej i z obcych.
BTW w październiku przenosiłem numer do Orange w salonie i na karcie było 1pln ważny rok, ale nie jako promocja rwk, ta promocja była i jest nadal wyłączona na tym numerze. To dosyć istotna różnica, dlatego zastanawiam się, czy obecnie zasady przeniesienia w salonie też uległy zmianie? Może ktoś ostatnio przenosił przez salon i mógłby się podzielić wiedzą.
 #911532  autor: janekiwan
 17 lut 2017, 10:59
Przenosiłem z dwa tygodnie temu w salonie. Nie uruchamiałem numeru tymczasowego, tylko kartę włożyłem do telefonu już gdy stara przestała mi działać. Na koncie miałem 0 złotych ważne 31 dni na połączenia wychodzące i rok na przychodzące. Usługa RWK wyłączona.
 #911536  autor: rudymax
 17 lut 2017, 11:06
janekiwan pisze:Przenosiłem z dwa tygodnie temu w salonie. Nie uruchamiałem numeru tymczasowego, tylko kartę włożyłem do telefonu już gdy stara przestała mi działać. Na koncie miałem 0 złotych ważne 31 dni na połączenia wychodzące i rok na przychodzące. Usługa RWK wyłączona.
Szkoda, bo miało to swoje zalety. Dodam, że przenosiłem do taryfy ONE, którą już Orange chyba wycofało z oferty.
 #911628  autor: Ricki1980
 17 lut 2017, 18:48
U mnie od południa sytuacja ulegla zmianie. Po wybraniu przeniesionego numeru natychmiast mam informację, że numer nie istnieje. Ładnie się to zaczyna. Od ok. 1:00 w nocy niby numer jest w Orange na co dostałem potwierdzenie przez email.
 #911629  autor: areksz
 17 lut 2017, 18:55
Można aktywować na numerze tymczasowym pod koniec lutego bonus :)
W marcu zgłosić aktywację drugiego bonusu - za podanie danych teleadresowych chyba 100GB (ja w trybie reklamacji zgłaszam w marcu)
 #911630  autor: artix
 17 lut 2017, 18:58
ign123 pisze:Rozumiem, że numer "właściwy" nie został przeniesiony?

We wniosku o przeniesienie można wybrać tylko marcowa datę przeniesienia, luty jest już niedostępny :(
Starter nieaktywny. Jak dzwonie na niego, to informacja, że nie ma takiego numeru :)
 #911712  autor: Ricki1980
 18 lut 2017, 11:29
Obawiam się, że bez zgłoszenia do Orange dzwoniąc na niego caly czas będzie informacja iż numer nie istnieje. Tak mam przynajmniej z połączeniem Play - Orange. W drugą stronę wszystko działa. Sms tak samo.
 #911715  autor: artix
 18 lut 2017, 11:54
Dzwoniłem właśnie do działu technicznego Orange, gość poległ z tym problemem. Mówi, że nie ma żadnej informacji w systemie o przeniesieniu dla tego numeru, oprócz wniosku i wysłał mnie do poprzedniego operatora z pytaniem czy oddali numer. Błądził jak dziecko we mgle :D
 #911725  autor: Fricco
 18 lut 2017, 12:45
Kończy mi się abonament w Play 19 marca 2017. Jaką datę wpisać jako początkową od kiedy ma działać numer w Orange: 20 marca? Pytam, bo nie wiem, czy nie za późno teraz (bo chyba trzeba miesiąc przed końcem umowy najpóźniej to załatwiać) i czy jeszcze jeden miesiąc dodatkowo nie będę w Play. Co jeśli wpiszę złą datę?
 #911726  autor: asdaf
 18 lut 2017, 13:02
Fricco pisze:Kończy mi się abonament w Play 19 marca 2017
To na umowie? A kiedy masz okres rozliczeniowy?
artix pisze:Błądził jak dziecko we mgle :D
Nie ładnie tak wkręcać biednego konsula jak się samemu tak namotało, nakręciło, nawydziwiało :smt018 ;)
 #911727  autor: artix
 18 lut 2017, 13:03
@Fricco Myślę, że za późno, bo pewnie nie wziąłeś pod uwagę, że w czasie wypowiedzenia musi upłynąć co najmniej jeden okres rozliczeniowy. Jeśli wpiszesz wcześniejszą datę, to najprawdopodobniej będziesz musiał zapłacić jeden abonament Play.

@asdaf Pomówienia! Ja tylko przeniosłem, zgodnie z prawem, zarejestrowany na mnie numer tymczasowy! :P
 #911733  autor: artix
 18 lut 2017, 13:25
Wyłączony, siedzi w próżni. Chociaz sprawdziłem teraz na stronie jakasiec i podaje że numer należy do Orange. Tylko że nie istnieje, jak sie na niego dzwoni :)
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10