DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 17 z 308
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 308
 #909068  autor: kozien70
 03 lut 2017, 12:01
Też mam takie miejsce od początku VoLTE: L1800 -118dBm, U2100 -100dBm, U900 -80dBm. Podczas rozmowy VoLTE następuje zrzut do U2100 i z reguły zrzut ten kończy się "głuchym połączeniem". Nie zerwaniem, lecz właśnie "ogłuchnięciem". Znajomy z telefonem VoLTE w T-mobile ma tam podobne problemy.

Technologia wymaga jeszcze sporo dopracowania.

Ja tymczasowo wyłączyłem VoLTE w telefonie. Brak usługi powiadomień "Ktoś dzwonił" był dla mnie sporym problemem - chwilowo jest mi to bardzo potrzebne. A że mam telefon z obsługą HD Voice w 2G i 3G, to nie czułem żadnej realnej przewagi VoLTE nad rozmowami w starszych technologiach.
 #909071  autor: Mixiorek
 03 lut 2017, 12:34
kozien70 pisze:Brak usługi powiadomień "Ktoś dzwonił" był dla mnie sporym problemem - chwilowo jest mi to bardzo potrzebne. A że mam telefon z obsługą HD Voice w 2G i 3G, to nie czułem żadnej realnej przewagi VoLTE nad rozmowami w starszych technologiach.
Mam aktywne połączenie oczekujące więc problem "z głowy".

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #909073  autor: kozien70
 03 lut 2017, 12:41
Mixiorek pisze: Mam aktywne połączenie oczekujące więc problem "z głowy".
I na szczęście nie masz prepaid-a...
No i nie w każdej sytuacji połączenie oczekujące jest fajne. W mojej nie, dlatego wole "Ktoś dzwonił" :-)
 #909719  autor: kozien70
 06 lut 2017, 17:44
Ja tak tylko dla przypomnienia: ten T-mobajl to niezmiennie syf. Próbowałem dziś wyjaśnić brak VoLTE/VoWiFi dla taryfy korpo. Odpowiedź: "nie ma, nie da się, nie". Płacenie co miesiąc 5-cyfrowych kwot za rachunki za bez mała 1000 telefonów nadal nie robi na tej sieci żadnego wrażenia.
Nadal stosują podejście "usług dla wybranych".

A chciałem przetestować HO VoWiFi->VoLTE na iphone 7 :?
 #909764  autor: WellDone
 06 lut 2017, 19:57
Od kilku dni nie działa cała platforma tmorrow a ty byś chciał VoLTE siakieś. ;)

Ta siec to jedna wielka pomyłka.

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #909784  autor: Mixiorek
 06 lut 2017, 20:51
kozien70 pisze:Ja tak tylko dla przypomnienia: ten T-mobajl to niezmiennie syf. Próbowałem dziś wyjaśnić brak VoLTE/VoWiFi dla taryfy korpo. Odpowiedź: "nie ma, nie da się, nie". Płacenie co miesiąc 5-cyfrowych kwot za rachunki za bez mała 1000 telefonów nadal nie robi na tej sieci żadnego wrażenia.
Nadal stosują podejście "usług dla wybranych".

A chciałem przetestować HO VoWiFi->VoLTE na iphone 7 :?
Obawiam się niestety, że mógłbyś zostać tak potraktowany nie tylko w TMobile. Chociaż 1000 kart sim robi wrażenie. A niektórzy chcą mieć na jednej karcie sim z przychodem 7zł dobrą obsługę :mrgreen:
Tak z ciekawości - rozmawiasz o tym bezpośrednio z KAMem czy z BOA? Czy jak to się tam w TMo zwie.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #909788  autor: kozien70
 06 lut 2017, 21:12
Musiałem z BOA, bo nasza KAM ma sraczkę czy coś tam i jest aktualnie "niedostępna". Ale ona i tak nigdy nie wie, co się dzieje i jak bym jej powiedział, że chcę VoLTE, to pewnie spytałaby o jaką rewoltę mi chodzi.
 #909797  autor: MaZuT
 06 lut 2017, 21:59
Mixiorek pisze: Obawiam się niestety, że mógłbyś zostać tak potraktowany nie tylko w TMobile. Chociaż 1000 kart sim robi wrażenie. A niektórzy chcą mieć na jednej karcie sim z przychodem 7zł dobrą obsługę :mrgreen:
Tak z ciekawości - rozmawiasz o tym bezpośrednio z KAMem czy z BOA? Czy jak to się tam w TMo zwie.
No nie wiem, u mnie w firmie wszystko obsluguje plus, rachunki miesieczne sa na poziomie 35tys zl, zadnych problemow z obsluga nie ma, urzadzenia, taryfy, wzmacniacze zasiegu, wszystko sie da. 1000 kart i taka obsluga az sie nie che wierzyc ze taka padaczke sie odstawia w tm.. wstyd :shock:
 #909798  autor: Mixiorek
 06 lut 2017, 22:03
kozien70 pisze:Musiałem z BOA, bo nasza KAM ma sraczkę czy coś tam i jest aktualnie "niedostępna". Ale ona i tak nigdy nie wie, co się dzieje i jak bym jej powiedział, że chcę VoLTE, to pewnie spytałaby o jaką rewoltę mi chodzi.
Skąd się biorą takie osoby na stanowiskach KAMów? Nie wiem czy ja mam zbyt duże wymagania ale od momentu złowienia klienta jest sik, długi, prosty, olewny. A często nawet nie uda się zdobyć tego klienta bo jak słyszę te ich wypociny, obietnice i proszę o to by się zmaterializowały na papierze w formie umowy to następuje długa cisza i kontakt się urywa. Wiedzę o sieci i pewnych usługach mam większą po tygodniu zapoznawania się z tematem. A oni robią to na co dzień. Masakra.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #909802  autor: nikodemdyzma
 06 lut 2017, 22:10
Mixiorek pisze:Skąd się biorą takie osoby na stanowiskach KAMów?
Z rekrutacji prowadzonej przez całkiem podobne osoby :)

Najgorsza cecha naszego narodu to powszechne przyzwolenie na bylejakość.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 #909839  autor: myk6414
 07 lut 2017, 08:42
kozien70 pisze:Ja tak tylko dla przypomnienia: ten T-mobajl to niezmiennie syf. Próbowałem dziś wyjaśnić brak VoLTE/VoWiFi dla taryfy korpo. Odpowiedź: "nie ma, nie da się, nie".
Szczęściarz z Ciebie... u mnie od wdrożenia VoLTE mmsy przestały działać (u wszystkich w firmie). I tak ani VoLTE/vowifi ani mmsow.

Nie ma jak to najlepsza sieć.

Ale zapewniam Cię, ze jakbyś był redaktorem poczytnego (???) miesięcznika o produktach japka i na Twitterze in napisał ze nie możesz aktywować, na rzęsach by stanęli aby Ci pomoc...
 #909884  autor: kozien70
 07 lut 2017, 13:06
@myk6414 - MMSy nie działają wam w ogóle czy tylko na iPhonach?
 #909885  autor: myk6414
 07 lut 2017, 13:07
Tylko na iphone'ach z ustawieniami operatora 27.1. Na 27.0 działają...
Ostatnio zmieniony 07 lut 2017, 13:09 przez myk6414, łącznie zmieniany 1 raz.
 #909886  autor: bobix
 07 lut 2017, 13:08
Dla wszystkich taryf czy wybranych?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #909890  autor: kozien70
 07 lut 2017, 13:27
@myk6414 - u nas podobnie. T-mobile taryfa korpo, ustawienia 27.1, MMSy na iPhone nie działają.
 #909891  autor: myk6414
 07 lut 2017, 13:29
Tak przez ciekawość - zgłaszałeś to im?
#najlepszasiec
 #910421  autor: kemtak
 10 lut 2017, 10:14
Dopiero zacząłem czytać ten wątek, ale u mnie na VoWiFi mms-y działają - sprawdziłem przed chwilą. Taryfa T3 bez limitu danych. Ustawienia 27.1. iPhone SE. iOS 10.2.1
Bardziej chciałem poczytać poczytać ten wątek, bo wczoraj wyłączyłem w domu przez przypadek modem kablowy do internetu, a router był włączony. Efekt - sieć wifi domowa dostępna, ale bez internetu. W telefonie
"T-Mobile WiFi" i się dziwiłem, że sms-a nie mogę wysłać. W sumie to bez sensu, bo myślałem, że to automatycznie się przełączy. A automat działa tylko jak sieć wifi "zniknie"
 #910424  autor: kozien70
 10 lut 2017, 11:05
kemtak pisze:Dopiero zacząłem czytać ten wątek, ale u mnie na VoWiFi mms-y działają - sprawdziłem przed chwilą. Taryfa T3 bez limitu danych. Ustawienia 27.1. iPhone SE. iOS 10.2.1
Super. Tyle że problem, o którym piszemy dotyczy taryf korpo, a nie indywidualnych. W taryfach korpo nie ma ani VoWiFi ani VoLTE.

@myk6414 - nasz helpdesk to zgłosił. Odpowiedź: chwilowe trudności, pracujemy nad rozwiązaniem.
  • Strona 17 z 308
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 308
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 308