DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 14 z 19
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 19
 #906655  autor: darekka
 23 sty 2017, 10:05
Wskaz prosze gdzie jest jakakolwiej informacja, ze bonusem jest Zmiana/ustawienie waznosci konta na rok od aktywacji-ja widze, ze obiecali dolozyc rok do starej waznosci(cytat wlasciwy podales i mowi on o tym, ze WYDLUZA o 365dni).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #906656  autor: Gregrin
 23 sty 2017, 10:12
ign123 pisze:więc nic nie "każe sądzić", tylko sprawdza się regulamin promocji (czyli bonusów) i tam jest wyraźnie napisane:
No i sam cytujesz "przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni"
"Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, "..."w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”". Jesi przedłużają "Okres ważności połączeń wychodzących" o 365dni to "oznacza" 365dni "dni kalendarzowych, "..."w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”". Inaczej ci nie umiem przedstawić mojej interpretacji.
 #906664  autor: wyzwolenia
 23 sty 2017, 10:35
abberline pisze:U mnie przedłużenie będzie jeszcze w styczniu. Jeśli do tego czasu będzie już jakieś rozwiązanie i sprawdzony sposób na ewentualną reklamację to oczywiście ją wyślę. W długodystansowej potyczce nie wezmę udziału.

EDIT: Tzn. źle się wyraziłem. Czy tak czy tak wyślę wtedy reklamację, bo może się uda ale nie będę pisał 10 reklamacji itd.
Przedluzylo sie?
 #906677  autor: ign123
 23 sty 2017, 11:28
@Gregrin

To wytłumaczę na dwa sposoby:

1. matematycznie:

Załóżmy, że mam w tej chwili konto ważne 100 dni na wychodzące.

„Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, liczonych od momentu Aktywacji konta przez Użytkownika lub ostatniego Doładowania konta Użytkownika o danej wartości, w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”

Czyli:
"Okres ważności połączeń wychodzących" = 100 dni

I teraz wstawiamy tę wartość do definiczji:

"Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni"

I dostajemy:

"Rok Ważności Konta – przedłużenie 100 dni o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni".

Czyli 100 dni + 365 dni = 465 dni

2. obrazowo, przez analogię:

Masz umowę abonamentową podpisaną 1.01.2015 obowiązującą przez 24 mies., czyli do 31.12.2016.
1.06.2016 roku podpisałeś aneks, który wydłuża jej obowiązywanie o 12 miesięcy.
Twoja umowa z operatorem obowiązuje do 31.12.2017, a nie do 31.05.2017.
 #906680  autor: darekka
 23 sty 2017, 11:54
Koledzi/kolerzanki zamiast tu sie "produkowac" aby przekonac osoby o innym pogladzie(szanuje ich ale sie z nimi nie zgadzam)na pkt.7.3 za z nie co dzialac praktycznie poprze napisanie reklamacji i puzniejsze skargi do UKE poniewaz ja jestem maly miki i sam z operatorem sobie nie poradza(licze, ze UKE na moje skargi rozpocznie stosowne dzialania wobec operatora).
Jak to mowia "w kupie sila". Jesli dalej bedziecie bezczynnie czekac to sie mozemy nie doczekac(ja byc moze swoje ugram ale nie liczylbym na to, ze zadziala to globalnieni wszystkim oskubanym doloza 365dni).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #906689  autor: ign123
 23 sty 2017, 13:01
darekka pisze:Koledzi/kolerzanki zamiast tu sie "produkowac" aby przekonac osoby o innym pogladzie
Ale po to jest forum, żeby dyskutować :-) Dyskusja przecież nie wyklucza składania reklamacji i skarg.
 #906690  autor: darekka
 23 sty 2017, 13:04
Luzik mam dystans. Z promocjami jest tak, ze ich celem jest reklama operatora i jest skuteczna o ile nie bedzie on walkow robil w jej trakcie. Jesli je robi a znajdzie sie grupa obrotniejszych "lowcow wisienek" i zostanie ona zlana to musi sie liczyc operator, ze w tej grupce(znikomej zreszta) jest jakis procent dup*trujcow, ktorzy upomna sie o swoje. Wystarczyloby takim jak ja dac to czego oczekuja(mam oczekiwania oparte tylko na warunkach promocji) i bylby wilk syty i owca cala. Niestety brak profesjonalizmu Dzialu reklamacji(o autorach regulaminow to inna historia) doprowadzil do sytuacji w, ktorej operator jawnie nas skubac zaczol z resztki bonosow(przedluzonych inna promocja) i nie wypelnil warunkow promocji (ichnie RWK zamiast dodana roku), a to budzu bunt. Teraz musza sie zmierzyc z efekem odwrotnym od zamierzonego(jeden niezadowolony odradzi kilku innym) poprzez proby wmiwienua, ze to byl blad systemu itp. Do tego dojda sprawy skarg do UKE i duzo stracic moga.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #906699  autor: Marcel82
 23 sty 2017, 14:01
ign123 pisze: Masz umowę abonamentową podpisaną 1.01.2015 obowiązującą przez 24 mies., czyli do 31.12.2016.
1.06.2016 roku podpisałeś aneks, który wydłuża jej obowiązywanie o 12 miesięcy.
Twoja umowa z operatorem obowiązuje do 31.12.2017, a nie do 31.05.2017.
W Cyfrowym Polsacie jest lepiej ;) Anulują ostatnie miesiące i dają darmowe znowu :mrgreen:
"Podziwiam", że Wam się jeszcze nie znudziło :wink:
 #906714  autor: reboot
 23 sty 2017, 16:08
wyzwolenia pisze:
abberline pisze:U mnie przedłużenie będzie jeszcze w styczniu. Jeśli do tego czasu będzie już jakieś rozwiązanie i sprawdzony sposób na ewentualną reklamację to oczywiście ją wyślę. W długodystansowej potyczce nie wezmę udziału.

EDIT: Tzn. źle się wyraziłem. Czy tak czy tak wyślę wtedy reklamację, bo może się uda ale nie będę pisał 10 reklamacji itd.
Przedluzylo sie?
Nie przedłużyło się - numer od 2013 w sieci, bonus odebrany 23.12, ważny do 22.01 do 23:59:59.
Co najśmieszniejsze 5 minut po północy wciąż było prawie 400 zł, ale kilkanaście minut później zniknęło. Zostało jedynie 0,75 zł z Facebooka.
Marcel82 pisze:W Cyfrowym Polsacie jest lepiej Anulują ostatnie miesiące i dają darmowe znowu
Widzę, że od kiedy przestałem korzystać z abonamentu, zmieniło się bardzo dużo.
1) od kiedy aneks jest dopisywany do czasu trwania obecnej umowy? Przecież to nie ma sensu, bo albo podpisuje się na nowych warunkach, albo na starych, a tu widzę niezłą patologię tzn. warunki oferty są nowe, ale okres jest zsumowany ze starym.
W Plusie 10-15 lat temu przy przedłużaniu umowy na 1-3 miesięcy przed końcem starej nikt nie dopisywał starych miesięcy do trwania nowego zobowiązania.

2) kiedyś telefon kosztował 1zł, a abonament miesięczny 100 zł, co dawało 2401zł i gdy operator zmieniał ofertę na gorszą, klient miał prawo zrezygnować i nic nie płacił. Widzę, że mądre głowy wymyśliły "niech abonament wynosi 30zł, a rata za telefon 70 zł", co dla klienta sumarycznie daje opłatę 100 zł/mc, ale jeśli operator pogorszy ofertę np. zabierze darmowe połączenia w roamingu lub je ograniczy do 1000 minut, to okazuje się, że klient może rozwiązać umowę i nie płacić za abonament, ale wciąż musi spłacać raty za telefon np. 24*70=1680zł. Brawo operatorzy :evil:

WKS
 #906728  autor: marcz123456
 23 sty 2017, 17:46
A jeszcze jedno pytanie. W jakiej taryfie play są korzystniejsze rozmowy do innych sieci, jakiś pakiet czy cuś. Ale nieregularne, nie chodzi mi o nolomit za 30zł na miesiąc. do 30 minut miesięcznie.

PS. czytałem że w przypadku włączenia na red bulla nie przepada rwk.
 #906757  autor: garfield-
 23 sty 2017, 21:14
Potwierdzenie z streamingu rzecznika Gruszki:

- kto udostępnił dane przed 20.10 - może otrzymać 10 bonusów - jak w starym regulaminie.
- bonusu za rejestrację nie można przedłużać - "zostało to zablokowane" - sorry - liczymy się z tym, że będziecie źli :P
Ostatnio zmieniony 24 sty 2017, 11:01 przez garfield-, łącznie zmieniany 1 raz.
 #906762  autor: p2225
 23 sty 2017, 21:40
Z góry przepraszam jeśli nie jestem w temacie (np. jakby w niektórych taryfach działało przedłużanie), ale u rodziców w Formule Play na kartę przedłużam bonusy od maja/czerwca i są nadal aktywne. Ostatnie przedłużenie zrobiłem ostatniego dnia grudnia, a nie powiem tata nieźle zużywa swoje 500+. A to niby kobiety lubią dużo gadać :P

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #906765  autor: reboot
 23 sty 2017, 21:59
garfield- pisze:- bonusów nie można przedłużać - "zostało to zablokowane" - sorry - liczymy się z tym, że będziecie źli
Generalnie dowiedzieliśmy się... w sumie nic się nie dowiedzieliśmy :)
Nie spróbował nawet udzielić odpowiedzi na trudniejsze pytania.
Szkoda.
Będę w Play tak długo jak starczy mi promocyjnych PLN i ważności konta, a potem bez sentymentów zmieniam sieć.
Za bonusy jestem im wdzięczny, bo to fajna sprawa, ale prawdziwego operatora poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy, a niestety Play trochę niemiło postąpił, bo zupełnie inaczej traktowane są osoby z rejestracją/bonusem sprzed 20.10 i te po 17.12, co jestem w stanie zrozumieć, ale nie rozumiem czemu osoby które dokonały rejestracji przed 20.10 a bonus wbiły po 17.12 są traktowane gorzej skoro korzystają z tego samego regulaminu?

Podobnie dużo nerwów kosztowało mnie skasowanie DIL w RBM7 (wyłączyli mi to, chociaż zgodnie z regulaminem nie powinni), więc jak to w biznesie - nie ma sentymentów, jako klient idę tam, gdzie dają więcej, a że wszędzie jest podobna oferta w podobnej cenie, to idę tam, gdzie jeszcze nikt wobec mnie nie zastosował dziwnych praktyk.

WKS
 #906771  autor: garfield-
 23 sty 2017, 22:30
@reboot: Ty idziesz, a ja już robię trzecie kółko ;)
Tak jak mówisz, nie ma sentymentów biznes is biznes jak mówił klasyk.
 #906775  autor: telefontosmycz
 23 sty 2017, 22:37
Konferencja ? To było raczej manifestowanie pozycji dominującej przez kilka osób o wątpliwej znajomości zasad wywiązywania się ze świadczeń wynikających z zawartych umów. Nie tylko w części uregulowanej w formie pisemnej, ale także dotyczącej świadczeń wynikających z dotychczasowych działań i praktyk operatora. Żenujący obraz świadomości prawnej tych kilku osób dobitnie podkreśliły wyróżnione i ostatecznie zwycięskie pytania.
 #906777  autor: Dorotea
 23 sty 2017, 22:51
Rzecznik mówił coś o pomyłce, błędzie w jednym z regulaminów, a sam ich regulamin wspomina o prawach nabytych (punkt 20) więc nie mogą sobie ot tak coś zabrać i tłumaczyć, że dali przez pomyłkę.

Ogólnie wytrzymałam jakieś pół godziny tej żenującej niby konferencji i dalej chyba nie dam rady.
  • Strona 14 z 19
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 19
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 19