DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #906741  autor: supporter89
 23 sty 2017, 19:27
Witam, mam problem ze swoja motorola moto g 2 na której jest android.
Dzis po wyłączeniu sie telefonu i ponownym włączeniu, ukazuje sie komunikat optymalizowanie aplikacji 1 z 137. dochodzi do 137 i telefon sie resetuje i ponownie ta sama sytuacja.. Ktoś miał coś podobnego i sobie z tym poradził ?
Proszę o możliwie szybka odpowiedz, z góry dziekuje za pomoc
pozdrawiam.
 #918653  autor: Ambasador Lenovo Moto
 31 mar 2017, 16:43
Cześć!

Rzeczywiście zdarza się jeszcze, że taki problem może występować. Istnieją dwie możliwości:

A) Do resetu dochodzi w momencie jednoczesnego ładowania telefonu - spróbuj tego samego, ale bez podłączonej ładowarki.

Jeśli to nie pomoże to:

B)

Wykonaj te kroki:

1. Upewnij się, że urządzenie jest wyłączone i niepodłączone do ładowarki.

2. Naciśnij i przytrzymaj Volume Down (przycisk ściszania) i Power (przycisk włączania) przez około 3 sekundy.

3. Z menu "Boot Mode Selection" wybierz Recovery.

Ważne: Korzystaj z przycisku Volume Down przeskakiwania między opcjami w menu i przycisku Volume Up (podgłaśniania) celem wyboru danej opcji.

4. Na ekranie "No Command" (figura Androida leżącego na plecach) wybierz i przytrzymaj przycisk Power i następnie przytrzymaj i puść przycisk Volume Up by wyświetlić opcje menu.

5. Wybierz "wipe cache partition".

Ważne: Korzystaj z przycisków ściszania/podgłaśniania celem wyboru opcji, a przyciskiem Power wybierasz daną opcję.

6. "Reboot system now" zostanie podświetlone, przyciśnij przycisk Power by wybrać tę opcję.

Ważne: Do zakończenia tego procesu potrzeba będzie przynajmniej kilku minut, cierpliwości! :)

Pozdrawiam!