DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #906530  autor: goral2099
 22 sty 2017, 12:30
Takie rzeczy, to nie tylko w E... w Orange. Pamiętam jak w Playu chciałem rezygnacje złożyć w salonach, to im drukarki przestawały działać, internet znikał, i system się zawieszał. Normalnie człowiek może pomyśleć, że jakieś klątwa nad nim wisi i awarie powoduje swoją obecnością. :)

Jak chciałem przenieść nr z oferty abonamentowej na kartę w Orange, to oczywiście się nie dało - przedłużenie abo bez problemu oczywiście. A więc mówię: nie to nie. Idę do Play. Play: Nie da się przenieść na kartę, bo nie mamy kart odpowiednich. Ale z chęcią podpiszemy umowę na abonament...i tak w kilku salonach. W końcu ten nr przeniosłem do T na kartę z braku innej możliwości. :?
 #906540  autor: zwariowany.kurczak
 22 sty 2017, 14:13
goral2099 pisze:Takie rzeczy, to nie tylko w E... w Orange. Pamiętam jak w Playu chciałem rezygnacje złożyć w salonach, to im drukarki przestawały działać, internet znikał, i system się zawieszał. Normalnie człowiek może pomyśleć, że jakieś klątwa nad nim wisi i awarie powoduje swoją obecnością. :)

Jak chciałem przenieść nr z oferty abonamentowej na kartę w Orange, to oczywiście się nie dało - przedłużenie abo bez problemu oczywiście. A więc mówię: nie to nie. Idę do Play. Play: Nie da się przenieść na kartę, bo nie mamy kart odpowiednich. Ale z chęcią podpiszemy umowę na abonament...i tak w kilku salonach. W końcu ten nr przeniosłem do T na kartę z braku innej możliwości. :?
ja zawsze biorę nazwisko takiej "nie da się", reklamacja i nagle w takim salonie "się da"...
 #906557  autor: Gregrin
 22 sty 2017, 15:22
zwariowany.kurczak pisze:ja zawsze biorę nazwisko takiej "nie da się", reklamacja i nagle w takim salonie "się da"...
W moim przypadku w obu salonach informowali mnie ze mogą zrobić zgłoszenie bo sami nie byli w stanie sobie z tym poradzić. Podjechałem jeszcze z ciekawości do 3 salonu i z tego co się "podpytałem" to konsultantka twierdzi ze teoretycznie to może być stare abo w Orange -ale nigdy nie miałem. Wychodzi wiec na to ze może to być (jestem teraz na 99% pewny) stary abo w nju który kiedyś był na mnie. W systemie orange nie widza tego konta bo to nju, a potrzebny jest jego numer żeby "pójść dalej". Może w firmowym daliby rade ale niestety nie będę miał chyba możliwości podejścia tam w tygodniu dlatego sprawa ruszyła w 3 salonie i czekam na telefon czy mogę podejść podpisać wniosek o przeniesienie...
 #906562  autor: Konoko
 22 sty 2017, 16:14
Problemy z przeniesieniem numeru na kartę do Orange to nie tylko "chcą lub nie chcą". To też stary problem techniczny z programem do przenoszenia (błąd w systemie), jakieś kłopoty typu "stary-nowy" klient Orange http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=84886 Intuicyjnie konsultant ma nikłe szanse aby to zrobić.
 #906567  autor: ManiacGSM
 22 sty 2017, 16:28
Hmm .. widzę ,że to jest jakaś ogólnopolska epidemia. Ja co prawda w obecnej chwili nic nigdzie nie przenosiłem ,ale pamiętam jak jakieś dwa lata temu potrzebowałem wymienić kartę SIM na microSIM. Objeździłem cały Będzin (trzy salony) C.H M1 Czeladź i nagle jak nie mają formularzy to stara śpiewka ,że kart im brakło. A w jednym salonie na Sosnowcu (dwa centra hanlowe) Pani zapytała wprost -''karta czy abonament" i jak tylko dowiedziała się ,że mam ofertę na kartę to już jej mina zrzedła (kupiłem telefon z takim formatem-więc to nie było moje widzimisie tylko chciałem korzystać z tego telefonu) po czym stwierdziła ,że niestety nie ma takiej możliwości. Dopiero zrobiłem test ponownie na Będzinie (kilka dni później) ,salon na rogu Kołłątaja, była trochę bardziej rozgarnięta babka ,która była szczera do bólu -ale przynajmniej nie robiła mnie w *****ja.
Powiedziała ,że mają mały zapas kart microSIM ,ale tylko dla klientów którzy biorą abonament, podała mi zatem wizytówkę swojego salonu z numerem i żeby w okresie dwóch tygodni dzwonić codziennie (od poniedziałku do soboty) i dopytywać kiedy będą mieli ''większą'' ilość kart na wymianę. :smt005 :x i jakimś cudem na drugi tydzień udała się taka operacja. Przy czym kobieta która mnie obsługiwała nie wiedziała co napisać ''w system'' -więc przyczyną wymiany karty było jej zagubienie! :smt041 :smt038

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #906574  autor: Przemix
 22 sty 2017, 17:13
Milionowa akcja marketingowa z przeniesieniem numeru do orange, a w salonach opór materii, awarie, i niedasizm. Jak Lebara wynosiła się z Polski i miałem 24h na przeniesienie numeru - poszedłem do playa bo play się specjalizuje w przenoszeniu numerów do siebie i poszło gładko, zdążyłem. A u innych to żal się fatygować, choć reklamy zeby przeniesc tam numer atakują zewsząd, ale co z tego.
 #906598  autor: bebolek1
 22 sty 2017, 19:26
ManiacGSM pisze:Hmm .. widzę ,że to jest jakaś ogólnopolska epidemia. Ja co prawda w obecnej chwili nic nigdzie nie przenosiłem ,ale pamiętam jak jakieś dwa lata temu potrzebowałem wymienić kartę SIM na microSIM. Objeździłem cały Będzin (trzy salony) C.H M1 Czeladź i nagle jak nie mają formularzy to stara śpiewka ,że kart im brakło. A w jednym salonie na Sosnowcu (dwa centra hanlowe) Pani zapytała wprost -''karta czy abonament" i jak tylko dowiedziała się ,że mam ofertę na kartę to już jej mina zrzedła (kupiłem telefon z takim formatem-więc to nie było moje widzimisie tylko chciałem korzystać z tego telefonu) po czym stwierdziła ,że niestety nie ma takiej możliwości. Dopiero zrobiłem test ponownie na Będzinie (kilka dni później) ,salon na rogu Kołłątaja, była trochę bardziej rozgarnięta babka ,która była szczera do bólu -ale przynajmniej nie robiła mnie w *****ja.
Powiedziała ,że mają mały zapas kart microSIM ,ale tylko dla klientów którzy biorą abonament, podała mi zatem wizytówkę swojego salonu z numerem i żeby w okresie dwóch tygodni dzwonić codziennie (od poniedziałku do soboty) i dopytywać kiedy będą mieli ''większą'' ilość kart na wymianę. :smt005 :x i jakimś cudem na drugi tydzień udała się taka operacja. Przy czym kobieta która mnie obsługiwała nie wiedziała co napisać ''w system'' -więc przyczyną wymiany karty było jej zagubienie! :smt041 :smt038
To wynika z tego że nie każdy salon (partnerski) posiada dostęp do tego systemu co mają w firmowych a w ich systemach możliwa jest wymiana sim tylko abonamentowego lub zetafon.
Co do stanu kart to fakt, w tych partnerskich salonach jest jakiś wieczny problem z ilością kart na stanie i tu wine nie ponosi salon tylko magazyn.
 #906607  autor: adacomp
 22 sty 2017, 21:01
Nie ma znaczenie czy partnerski czy firmowy.
Potrzebne są tylko karty do MNP.
Zbywają klienta na kartę bo jest mniej dochodowy po prostu.
Problemy tylko są jak miałeś kiedyś kilka-kilkanaście numerów w Orange lub dawnej Idei.
Wtedy system wariuje i potrzebne są odpowiednie uprawnienia które ma najczęściej kierownik salonu to raz.
Po drugie jeśli to nie pomaga to oni już to załatwiają z centralą Orange i zapraszają za 2-5 dni lub dzwonią kiedy system jest gotowy.
Po przybyciu dostajesz kartę MNP (do wyboru micro lub nano) z tymczasowym numerem i najczęściej po północy już jesteś przeniesiony (średnio między 0:15-2:00).
Przenosiłem tak 2 numery z VirginNK w grudniu i 1 z VNK na początku stycznia.
Przy przeniesieniu można wybrać POP NOGO ONE lub YES , nie ma FREE ale potem bez problemu można na nią przejść bezpłatnie kodem SMS lub w Mój Orange.
 #906619  autor: DanielR
 22 sty 2017, 22:53
adacomp pisze:Zbywają klienta na kartę bo jest mniej dochodowy po prostu.
Sendo! To naprawdę nadaje się tylko do UKE. Te pierdzistołki powinny w końcu ruszyć swoje cztery litery i ostro zadziałać w tym temacie. Przecież to jakaś patologia. Szarego Kowalskiego gawno obchodzą ich wyimaginowane problemy. :x

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #906654  autor: Gregrin
 23 sty 2017, 10:03
DanielR pisze:
adacomp pisze:Zbywają klienta na kartę bo jest mniej dochodowy po prostu.
Sendo! To naprawdę nadaje się tylko do UKE. Te pierdzistołki powinny w końcu ruszyć swoje cztery litery i ostro zadziałać w tym temacie. Przecież to jakaś patologia.
Ja powtórzę, w 3 salonach u mnie w mieście (Rybnik) nie miałem problemu ze zbywaniem i wszędzie były karty i nikt nie robił żadnych problemów. Problem jest (w moim przypadku) gdy zacznie się używać systemu i nie można przejść dalej bo konto już jest ale oni nie maja podglądu żeby dostać chociażby numer tego konta.
Tych co nie byli w salonie proszę o trochę obiektywizmu i nie wyciąganiu pochopnych wniosków.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2017, 10:18 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #906658  autor: Sig
 23 sty 2017, 10:18
DanielR pisze:
adacomp pisze:Zbywają klienta na kartę bo jest mniej dochodowy po prostu.
Sendo! To naprawdę nadaje się tylko do UKE. Te pierdzistołki powinny w końcu ruszyć swoje cztery litery i ostro zadziałać w tym temacie. Przecież to jakaś patologia. Szarego Kowalskiego gawno obchodzą ich wyimaginowane problemy. :x
To może niech "szaty Kowalski" ruszy cztery litery i złoży skargę? Urząd nie jest wszechwiedzący i wszechobecny. Sprawie trzeba nadać formalny bieg. Jest zgłoszenie, będzie na nie odpowiedź i jeżeli odpowiedź będzie olewcza - wtedy należy się oburzać.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #906711  autor: asdaf
 23 sty 2017, 15:52
To Orange traci wizerunkowo, że ma niedopracowany system i w salonach sprzedawców "olewaczy". To Orange traci pieniądze na reklamy z zaproszeniami do przenoszenia numeru. I to najbardziej im powinno zależeć na wyeliminowaniu tej patologii. Ale oni może lubią gdy na forach opisuje się pomysły ich "pracowników" jak spławić klienta.
 #906774  autor: DanielR
 23 sty 2017, 22:33
Sig pisze:To może niech "szaty Kowalski" ruszy cztery litery i złoży skargę?
Nie przenoszę w tej chwili żadnego numeru. Więc miałbym złożyć skargę na co? Ale jeśli tylko mnie spotkałoby coś podobnego przy MNP, to czemu nie.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #906803  autor: Gregrin
 24 sty 2017, 08:57
DanielR pisze:Nie przenoszę w tej chwili żadnego numeru.
Właśnie zauważyłem ze wiele osób się tu oburza i tworzy się takie wrażenie ze orange broni się przed przenosinami do własnej sieci. Tez odniosłem takie wrażenie i myślałem ze sporo w tym prawdy, tymczasem we wszystkich salonach nikt się nawet nie zająknął ze u nich będzie problem z przeniesieniem. Fakt ze ostatecznie (w moim przypadku) był problem w systemie, nie zmienia sytuacji ze pracownicy bezproblemowo zabierają się za przenoszenie.

2K post :D
 #906828  autor: Konoko
 24 sty 2017, 11:05
Gregrin pisze:... tworzy się takie wrażenie ze orange broni się przed przenosinami do własnej sieci..... był problem w systemie, nie zmienia sytuacji ze pracownicy bezproblemowo zabierają się za przenoszenie.
Właśnie o to chodzi. Pracownicy bezproblemowo zabierają się za przenoszenie i po dojściu do etapu gdzie występuje błąd w systemie pada stwierdzenie "nie da się", bo Orange broni się przed przenosinami do własnej sieci przez "zaniechanie" naprawy błędu w systemie występującego ponad rok.
 #906837  autor: adacomp
 24 sty 2017, 11:21
Konoko pisze:
Gregrin pisze:... tworzy się takie wrażenie ze orange broni się przed przenosinami do własnej sieci..... był problem w systemie, nie zmienia sytuacji ze pracownicy bezproblemowo zabierają się za przenoszenie.
Właśnie o to chodzi. Pracownicy bezproblemowo zabierają się za przenoszenie i po dojściu do etapu gdzie występuje błąd w systemie pada stwierdzenie "nie da się", bo Orange broni się przed przenosinami do własnej sieci przez "zaniechanie" naprawy błędu w systemie występującego ponad rok.
Da się :)
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 34#p906834
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 0&start=15
 #906839  autor: DanielR
 24 sty 2017, 11:44
Gregrin pisze:tymczasem we wszystkich salonach nikt się nawet nie zająknął ze u nich będzie problem z przeniesieniem.
Ale ja pisząc swoją uwagę miałem na myśli także i to, że
Gregrin pisze:był problem w systemie
A ów "problem" występuje już od dłuższego czasu, z tego co czytuję forum. To jest niedopuszczalne.
Jeszcze raz. Szarego Kowalskiego nie interesuje, czy to pracownik nie chce przenieść numeru (z różnych względów), czy jest to tzw. "wina systemu". No bez przesady. Usługa przenoszenia numeru obowiązuje już od kilku lat w prepaid. W 2016/17 powinno to działać jak w zegarku - we wszystkich sieciach. A już szczególnie w Orange, które raczej nie powinno równać do Vecton Mobile.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #906842  autor: Gregrin
 24 sty 2017, 11:53
DanielR pisze:A ów "problem" występuje już od dłuższego czasu, z tego co czytuję forum. To jest niedopuszczalne.
To racja. U nich tak to wygląda (taka maja procedure albo postępowanie w takiej sprawie -przynajmniej tak to zaobserwowałem) ze zgłaszają to "gdzieś" i dopiero wtedy można przejść.
DanielR pisze:Jeszcze raz. Szarego Kowalskiego nie interesuje, czy to pracownik nie chce przenieść numeru (z różnych względów), czy jest to tzw. "wina systemu".
Ale to jest spora różnica. I czemu w takim razie tu na forum ludzie piszą ze konsultanci nie chcą, nie przenoszą skoro salon po kontakcie "z kimś wyżej" przenosi numer (zobaczę jak będzie w moim przypadku) i nie jest to z winy pracowników. A tym czasem lecą tu uogólnienia ze pracownicy specjalnie utrudniają lub nie przenoszą bo nie maja z tego prowizji. Winne jest orange ale jest hejt na pracowników bo kowalskiego to nie interesuje ?
To ze to jest nienormalne żeby każdy taki przypadek był rozwiązywany poza salonem to już całkiem inny temat.
Dodatkowo jest jeszcze kwestia czy rzeczywiście każdy "stary" użytkownik ma taki problem czy dotyczy to pojedynczych przypadków i wiąże się to np z niezapłaconą faktura czy coś podobnego.
 #907014  autor: sa
 24 sty 2017, 21:43
Gregrin pisze:
DanielR pisze:A ów "problem" występuje już od dłuższego czasu, z tego co czytuję forum. To jest niedopuszczalne.
To racja. U nich tak to wygląda (taka maja procedure albo postępowanie w takiej sprawie -przynajmniej tak to zaobserwowałem) ze zgłaszają to "gdzieś" i dopiero wtedy można przejść.
DanielR pisze:Jeszcze raz. Szarego Kowalskiego nie interesuje, czy to pracownik nie chce przenieść numeru (z różnych względów), czy jest to tzw. "wina systemu".
Ale to jest spora różnica. I czemu w takim razie tu na forum ludzie piszą ze konsultanci nie chcą, nie przenoszą skoro salon po kontakcie "z kimś wyżej" przenosi numer (zobaczę jak będzie w moim przypadku) i nie jest to z winy pracowników. A tym czasem lecą tu uogólnienia ze pracownicy specjalnie utrudniają lub nie przenoszą bo nie maja z tego prowizji. Winne jest orange ale jest hejt na pracowników bo kowalskiego to nie interesuje ?
To ze to jest nienormalne żeby każdy taki przypadek był rozwiązywany poza salonem to już całkiem inny temat.
Dodatkowo jest jeszcze kwestia czy rzeczywiście każdy "stary" użytkownik ma taki problem czy dotyczy to pojedynczych przypadków i wiąże się to np z niezapłaconą faktura czy coś podobnego.
Zgadzam się,u mnie najpierw nie było kart,ale dziś się pokazały ale CRM stanął "okoniem".Pracownik jak zobaczył z czym ma do czynienia poprosił o pomoc swojego kierownika a ten po obejrzeniu tego systemowego błędu od razu zaczął wyżej wydzwaniać pracownika przeprosił i zajął jego miejsce i udało mu się sporządzić wniosek z moimi danymi do centrali by tam sporządzili kolejny wniosek ogarniający"nadmiar kont" który zostanie odesłany ponownie do salonu i dopiero wtedy będzie można chyba wszcząć normalną procedurę przeniesienia....W każdym razie jestem optymistką. że dadzą radę ogarnąć własny system który każe im trzymać state dane po numerach które już dawno zmieniły sieć, lub są nieaktywne :lol:
 #907019  autor: adacomp
 24 sty 2017, 22:04
Po pierwsze kierownik i/lub z-ca muszą mieć odpowiednie uprawnienia do CRM.
Jeśli to nie pomaga to tylko poprzez centralę oni to załatwiają ale na 100% da się :)
Zapraszają za około 3-5 dni , zadzwonią jak coś.
W tym czasie sporządzają wniosek do centrali i jak ona da zielone światło to dostajemy telefon od konsula z salonu i po przyjściu jest przeniesienie.
Ale da się na pewno sam tak zrobiłem na kilku kartach.
CRM Orange ma kilkanaście lat (podobnie jak CRM Plus) sami tak twierdzą i na jednym PESEL widnieje nieraz kilkanaście/kilkadziesiąt numerów które kiedykolwiek miał klient od czasów Idei w 1.03.1998 roku.
Mają bajzel i nie wykreślają numerów nieaktywnych , niezarejestrowanych lub przeniesionych do innych sieci.
Ja też mam nadal numer w ich CRM z początku marca 1998 501xxxxxx który od 2009 roku jest w Play :) oraz kilka nieaktywnych od bardzo dawna numerów Idea POP z końca lat 90 :)