DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 13 z 19
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19
 #906435  autor: bolek2004
 21 sty 2017, 18:17
A ja myślę że to jest celowy zabieg marketingowy/wizerunkowy że pod koniec promo zrobić coś takiego.
Zresztą rzecznik jest od tego żeby mówić co mu karzą, a na pytania będzie miał odpowiedzi od tych którzy się tym zajmują i wiedzą jak to działa.
 #906458  autor: bolek2004
 21 sty 2017, 20:24
Jeśli bonus aktywowałeś po 17.11.16 to nie ma się co cieszyć bo to że datę taką pokazuje to nic nie znaczy, niezależnie od daty bonus przepadnie po 30 dniach. Hahaha
Nawet jak z FB zrobią porządek to zostaje 10za5, no chyba że i to zablokują ale w przypadku aktywacji bonusu po połowie listopada i tak nic się nie zmienia.
 #906468  autor: sa
 21 sty 2017, 21:13
darekka pisze:Pewnie robią "kuku" przedłużaniu bonusów-może działa jeszcze 10za5?
Działa, chyba że tam też jest "łikendowa" awaria co raczej mnie nie zdziwi...
 #906479  autor: darekka
 21 sty 2017, 22:14
Play to chyba żadnej promocji nie wycofał zgodnie z regulaminami np. skasowanie DILa w RBM 7, zmiany regulaminów bonusów za rejestrację itp.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #906547  autor: bobiwr
 22 sty 2017, 14:42
Już Wam "odbija" z tymi teoriami spiskowymi... Jestem technikiem i wiem, że nie ma techniki niezawodnej na 100%. Można obniżać prawdopodobieństwo wystąpienia awarii ale to kosztuje. Im bardziej chcemy być pewni, tym większe pieniądze należy wyłożyć.
 #906549  autor: darekka
 22 sty 2017, 14:47
Te "teorie spiskowe" w przypadku Playa akurat mają rację bytu na podstawie wcześniejszych "cudów" i można się spodziewać wszystkiego po operatorze. Jaskoś do chwili obecnej nie wyjaśniono "niby awarii" DILa w RBM7 jak w czasie kiedy nieoficjalnie skasowali DILa zażekał się rzecznik. Niby awaria to była(oficjalnie) a koniec końców okazało się, że DILa skasowali bez ostrzeżenia(wymaganego regulaminem oferty). O cudach z przedłużaniem bonusów również nie wspomne.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #906555  autor: bobiwr
 22 sty 2017, 15:18
Nie twierdze, że Play to super operator. Ale jestem w nim z nastoma numerami prepaid, bo mi to odpowiada. Nie mam czasu ani ochoty dochodzić w jakiś arbitrażach czy mnie kiwają na przedłużeniu konta albo na przedłużaniu pakietów. Dotąd bilans mojego bycia w play wychodzi mocno dodatnio. Jak to się zmieni lub całkiem przestanie mi się podobać, to pójdę gdzie indziej. (W sumie już firmę (ale to abo) ostatnio przeniosłem do cytrusa bo... dali lepszą ofertę.)
 #906616  autor: ign123
 22 sty 2017, 22:22
Gregrin pisze:
ign123 pisze:Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, liczonych od momentu Aktywacji konta przez Użytkownika lub ostatniego Doładowania konta Użytkownika o danej wartości, w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.
I ile jest tych dni po aktywacji RWK ?? Widać tu tez ze liczy się to od "zdarzenia" (w tym przypadku doładowania) a to ze nie ma wymienionej promocyjnej oferty która przedłuża o rok, każe sądzić ze jest tak samo jak w przypadku doładowania.
Kolego, jesteś w "mylnym błędzie" ;-)
Już tłumaczę: w cenniku, który został zacytowany, "nie ma wymienionej promocyjnej oferty która przedłuża o rok" - oczywiście, że nie ma, bo to tylko cennik oferty (czyli takie podstawowe ramy), a promocje mają swoje własne regulaminy, więc nic nie "każe sądzić", tylko sprawdza się regulamin promocji (czyli bonusów) i tam jest wyraźnie napisane:
Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni
"Okresu ważności połączeń wychodzących" jest zapisany z wielkiej litery, bo to termin regulaminowy (zdefiniowany w cenniku), a przedłużenie tego okresu ma być "o 365 dni" na wychodzące i "o 455 dni" na przychodzące.
Wszystko jest jasno zapisane.
 #906636  autor: darekka
 23 sty 2017, 07:36
I wlasnie tego domagalem sie od operatora w reklamacjach, ktore z uporem maniaka play odzucal. Skoro Play po dobroci nie chcial zrealizowac wlasnych zapisow regulaminu to przekazalem sprawy UKE, ktory chyba bedzie w stanie operatora do pionu ustawic.

Przypominam, ze taka definicja bonusu rejestracyjnego RWK jest w kazdym regulaminie bonusow za rejestracja dla kazdej taryfy za wyjatkiem oferty z DILem i proponuje skladac reklamacje i po ich odzuceniu slac wszystko do UKE.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #906641  autor: goral2099
 23 sty 2017, 09:01
O ile czasem Playowi zdarza się wypuścić jakiś bubel w regulaminie, to tu akurat wszystko jest dokładnie określone. I jestem pod ogromnym wrażeniem do jakich nadinterpretacji regulaminów potrafią dojść niektórzy użytkownicy. :)

"Rok Ważności Konta – przedłużenie Okresu ważności połączeń wychodzących o 365 dni oraz Okresu ważności połączeń przychodzących o 455 dni"

„Okres ważności połączeń wychodzących oznacza liczbę dni kalendarzowych, liczonych od momentu Aktywacji konta przez Użytkownika lub ostatniego Doładowania konta Użytkownika o danej wartości, w ciągu których Użytkownik może inicjować połączenia.”

Z tych dwóch fragmentów można wyczytać, że ważność konta jest wydłużana o X dni dla wychodzących połączeń i o Y dla przychodzących od momentu jakiegoś zdarzenia (aktywacja konta, doładowanie itp), a tu konkretnie o 365/455 dni od aktywacji promocji. Te fragmenty się nie wykluczają, ale uzupełniają. Moim zdaniem możecie słać reklamacje do Play, pisma do UKE, a nawet do samego papieża jeżeli chcecie. I nic wam to nie da, gdyż jesteście, jak to wcześniej ujął kolega ign123, w mylnym błędzie. ;)
  • Strona 13 z 19
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19