DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 11 z 19
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19
 #905826  autor: reboot
 17 sty 2017, 21:58
W biznesie nie ma sentymentów - skoro dają, to trzeba brać i nie można oceniać takich ludzi "Polaki cebulaki".
Po prostu regulaminy są po to, aby je respektować.

Walczę z nimi, bo skoro zostałem ich klientem i kupiłem kilka starterów PINK 9zł, aby mieć 100 GB na rok, a teraz się okazuje, że mogę sobie nimi podetrzeć d*pę, bo regulaminów bonusów nikt nie respektuje... inaczej... respektują zapisy regulaminów, ale tylko te, które są dla nich korzystne.

Nie działa kod *108# - peszek :)
Pod *101# pokazuje zsumowany pakiet X ważny do Y, a w dniu Y nagle znika z niego 100 GB - peszek :)
Ważność 30 dni - TAK, TAK, to jest najważniejsze.

Mnie interesuje interpretacja tego, że pakiet jest ważny 30 dni.
Przykładowo jeśli konto główne mam ważne 10 dni i doładuję 5 dnia za 50 zł, dostanę za to 100 dni ważności konta, czyli licząc od dnia 1 będzie miał konto ważne do 105 dnia od momentu aktywacji, to przecież nie powinno to mieć miejsca, skoro na starterze jest wyraźnie napisane, że konto jest ważne 10 dni.
Jeśli 100 dnia doładowuję konto za 50 zł, to od momentu aktywacji mam konto ważne do dnia nr 200 i teraz pytanie - czy na koncie mam 50 zł czy 100 zł?
Według Play interpretacja - doładowanie 50 zł na 100 dni oznacza, że 100 dnia mam 50+50=100zł, 101, 102, 103, 104 i 105 dnia też, dopiero 106 dnia ZNIKA 50 zł, bo przecież nigdzie nie ma mowy o sumowaniu, a jedynie, że 50 zł jest ważne 100 dni :)

Kiedy nikt nie myślał o setkach złotych bonusów (teraz wystarczy kupić starter za 5zł, aby dostać 100zł na rozmowy) zbierałem mozolnie $$ poprzez doładowania promocyjne - nazbierałem na głównym koncie 200zł, a na promocyjnym 300 zł i... zgodnie z regulaminem straciłem te pieniądze, bo pomyliły mi się dni, kiedy należy doładować - czy coś z tym robiłem? Nie, bo wiedziałem, że nic nie wskóram skoro regulamin mówił wyraźnie co należy zrobić w jakim terminie. Sfrajerowałem się na własne życzenie, ale nie miałem pretensji do Play.

Jednak w tym przypadku uważam, że Play mnie okrada i oszukuje zmieniając reguły gry w trakcie gry... jednocześnie tych reguł nie zmieniając (formalnie treść regulaminów się nie zmieniła) :)

WKS
 #905849  autor: rudymax
 17 sty 2017, 23:51
reboot pisze:Walczę z nimi, bo skoro zostałem ich klientem i kupiłem kilka starterów PINK 9zł, aby mieć 100 GB na rok, a teraz się okazuje, że mogę sobie nimi podetrzeć d*pę, bo regulaminów bonusów nikt nie respektuje... inaczej... respektują zapisy regulaminów, ale tylko te, które są dla nich korzystne.
Zapasy starterów Pink9 i Pink19, których raczej nikt by nie kupił, gdyby nie możliwość przedłużania bonusów za rejestrację, zninęły ze sklepów jak świeże bułeczki. Może własnie o to chodziło?
 #905854  autor: reboot
 18 sty 2017, 00:02
Szczerze - kilka uruchomiłem, ale kilka zostało, więc tak 50/50 :)
Jeśli ktoś chce korzystać normalnie i świadomie, to ta oferta jest lepsza niż nowa z żółtym paskiem - w nowej miesiąc kosztuje 49zł, w starej 45 zł.

WKS
 #905862  autor: Gregrin
 18 sty 2017, 02:45
reboot pisze:bonus od 12.11, w grudniu ważność pakietu przedłużyła się do 7.01 (widoczne pod *101#), ale ~12.12 skasowało się 100 GB.
Dla pink'a było to właśnie wcześniej niż 17.11. Pisałem o tym w 1-szym poście.
Gregrin pisze:Bonus w PInk przepada prawdopodobnie gdy został aktywowany trochę wcześniej (czyli początek listopada). Prawdopodobnie wtedy wprowadzono zmiany w systemie a w regulaminach PInk już był zapis o 30dniach wiec nie trzeba było go zmieniać.
 #905912  autor: Dorotea
 18 sty 2017, 12:19
Play namieszało w regulaminach bardziej niż niektórym się wydaje.

Regulaminów bonusu jest kilka, w zależności od daty aktywacji bonusa podlegamy pod ten wtedy obowiązujący zgodnie z zapisem w samym regulaminie o prawach nabytych (punkt 20).

1) Regulamin z czerwca 2016: http://promocje.play.pl/rejestracja/pdf ... 062016.pdf

Obrazek
Obrazek

2) Regulamin z października 2016: http://www.play.pl/resources/pdf/2016/R ... 102016.pdf

Obrazek
Obrazek

W tym z października bonus jak najbardziej powinien być ważny bezterminowo bez konieczności przedłużania. W czerwcowym bonus jest nadal przedłużany bez przeszkód tak jak od lat sumowały/przedłużały się promocje i zgodnie z obietnicą rzecznika (sama przedłużam na 3 numerach).

Żaden z regulaminów, łącznie z najnowszym z listopada nie ma zapisu wprost, który powoduje brak możliwości przedłużania bonusu. Po prostu w pewnym momencie ustawili sobie tak w systemie.

Powstał chaos i sami się już pogubili w wyjaśnieniach i interpretacjach, obsługa Play z ich oficjalnego forum i FB wielokrotnie potwierdzała, że bunus można przedłużać (na FB nawet pod koniec grudnia): https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post392152
 #905919  autor: darekka
 18 sty 2017, 12:45
Jeszcze tresc pkt.7.3 jest "deczko" odmienna od faktycznie otrzymywanego bonusu pod nazwa "Rok waznosci konta".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #905920  autor: reboot
 18 sty 2017, 12:46
Dorote - w obu regulaminach punkt 15 mówi
Dodatkowy pakiet złotówek ważny jest 30 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania z zastrzeżeniem pkt. 16.
a da się przedłużać te za staż na starych starterach, więc to jest pitolenie Playa.

Czytam cenniki i nie ma nigdzie informacji o tym, że zwykłe doładowania sumują się :) więc tam też powinni kasować $$ z konta.

WKS
 #905928  autor: darekka
 18 sty 2017, 13:49
Play widzy-my nie musimy wystarczy, ze im zaufamy(przeciez nas by nie oskubali).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #905933  autor: telefontosmycz
 18 sty 2017, 14:14
Każda promocja w Play, od lat łączy się w określony sposób z innymi promocjami przez konta do których dopisane są bonusy. Dotyczy to bonusowych złotówek otrzymanych np. za przeniesienie numeru, doładowanie przez FB, kody z nakrętek itd. Konto promocyjnych GB podobnie kumuluje GB ze wszystkich usług lub promocji oferowanych przez Play. Konto Minut do Wszystkich także kumuluje tylko dodatkowe usługi otrzymane tylko w postaci Minut do Wszystkich ze wszystkich możliwych usług lub promocji. W przypadku smsów sytuacja jest analogiczna.
Ponadto Play w każdym regulaminie usług, także w promocjach, bo to też usługa jednakowo opisuje ilość środków, okres ich ważności i konto na którym są widoczne.
Tak dla przypomnienia, na początku promocji Play przyznawał Użytkownikowi dodatkowy bonus w postaci Pakietu Złotówek za staż w Play. Jeśli nie zwróciliście uwagi na duże litery w środku zdania, jak na początku tego "nie zauważał" Play, to nie zostaniecie docenieni za wcześniejszy staż w okresie abonamentowym. Tak, Play po kilku miesiącach "zauważył" w swoim regulaminie, że Użytkownik w Play to nie to samo co użytkownik w Play i zaczął liczyć tylko okres w prepaid.
W obecnej interpretacji bonusu rejestracyjnego widzę analogiczne zachowanie operatora. Kolejny przypadek w tej jednej usłudze???
Play obecnie "poprawił" system i twierdzi, że trzyma się zapisów regulaminu :-D . Bardzo wybiórcze traktowanie regulaminu dotyczy okresu ważności pakietów do 30 dni, oraz stażu Użytkownika w Play. Wszystkie podjęte działania uderzają w klienta, ponieważ operator pominął zapisy o bonusach dotyczących kont zdefiniowanych np. przez Pakiet Złotówek.
Użycie dużych liter i wytłuszczonej czcionki dla Pakietu Złotówek, pakietu 10GB oraz Roku Ważności Konta jest jednoznaczne z definicją konta na którym kumulowane są co do typu jednakowe środki.
Zapis regulaminu w punkcie 9 także potwierdza kumulowanie pakietów na określonych kontach. Na tym zakończę, bo chyba :?: każdy regulamin usług przedłużających ważność poszczególnych kont odnosi się do tych samych definicji. Wyraziłem wątpliwość :? , ponieważ oparłem się tylko na dotychczasowych "zwyczajach" operatora i nie czytałem wszystkich regulaminów pod tym "Kontem".
 #905943  autor: reboot
 18 sty 2017, 15:12
telefontosmycz pisze:nie zostaniecie docenieni za wcześniejszy staż w okresie abonamentowym
Istotna była jedynie data aktywacji w Play, a ile w międzyczasie było się w Play, RBM, Fakt nikt nie sprawdzał - tu przynajmniej respektowali własny regulamin.

Karygodnym zachowaniem operatora jest pokrętne tłumaczenie typu "stan konta pod *101# niekoniecznie musi być wiążący dla użytkownika, nawet jeśli regulamin twierdzi, że to jest sposób na sprawdzenie dostępnych danych".

WKS
 #905976  autor: Dorotea
 18 sty 2017, 17:49
To z bloga Play, ciekawe co rzecznik odpowie jak już się dowie: https://blogplay.pl/2017/01/dwa-tygodni ... ent-290961
logik pisze:Panie rzeczniku, odwagi! Pytanie jest proste i bardzo konkretne.

Krótka piłka: proszę o wykazanie zgodności odpowiedzi na pytanie nr 10 („systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości”) z punktem 9. regulaminu („Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem”).



Cytat z forum play:

Pytanie 10: Jak sprawdzić termin ważności środków promocyjnych za rejestrację?

Odpowiedź: W zależności od bonusu Środki są ważne 30 dni (bonus za rejestrację) lub 60 dni (bonus za przeniesienie ) od momentu ich przyznania. Zgodnie z odpowiedzią na pytaniem 9, systemowo (Play24, USSD) nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do wcześniejszego zanotowania daty aktywacji bonusu.



Cytat z aktualnego regulaminu:

9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 zł – kod *101#
9.2. Bonus 10 GB – kod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na
Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play,
Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
9.3. Bonus 10 GB – kod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
9.4. Bonus Rok Ważności Konta – kod *101#,
Tymczasowa odpowiedź rzecznika:
Marcin Gruszka pisze:nie wiem, ale poproszę osobę odpowiedzialną za ten obszar, żeby pomogła to wyjaśnić.
...
Oczywiście, ze odpowiem, nikogo nie olewam. Jestem tylko człowiekiem i nie mam czasu z gumy. Obiecałem i zrobię
logik pisze:Będę zobowiązany.

Przy okazji uprzejmie proszę o wyjaśnienie pozostałych „kontrowersyjnych” spraw (w tym Pana roli), choćby tych opisanych tutaj:
https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post395450

Widzę, że na forumPlay jakakolwiek dyskusja nie jest tolerowana, a wątek „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)” (którego oczywiście nie można komentować!) traktowany jest przez Play jako prawda objawiona, z którą nie wolno polemizować.
...
Czy pan rzecznik wypowie się w poniższej sprawie? Zwracam uwagę, że informacje o zamykaniu wątków pojawiły się PRZED publikacją Prawdy Objwionej pt. „Bonus za rejestrację w pytaniach i odpowiedziach ! (Aktualne na dzień 13.01.2017)”.

„Zagadką pozostaje, dlaczego bonusy stały się nagle tematem tabu i wątki im poświęcone są zamykane pod absurdalnym pretekstem „OT”.”

https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394669
 #906005  autor: reboot
 18 sty 2017, 20:36
Jak rozumiem jeśli mam numer (zwykły, nie internetowy) zarejestrowany kilka lat temu, a bonus na nim uruchomiony 24.12.2016, to za kilka dni bez problemu przedłużę ważność bonusu, bo obowiązuje mnie regulamin sprzed 20.10, w którym nie było słowa o 30 dniach?

Jeśli skasują, to mam się na to powoływać w reklamacji oraz na to, że *101# zwraca komunikat o sumie środków ważnych od-do?

WKS
 #906033  autor: bolek2004
 19 sty 2017, 00:43
reboot Nie ma znaczenia że masz numer od kilku lat, liczy się data aktywacji bonusów, jeśli aktywowałeś po 17.11.16r to bonus ma ważność 30 dni, niezależnie w jaki sposób go przedłużysz i jaka będzie data końcowa, nie ma to znaczenia bo i tak te środki przepadną.
Reklamować można ale wg mnie już raczej w play mieli szkolenie albo dotarło do wszystkich z góry że bonus jest na 30 dni i ciężko będzie to przeskoczyć.
 #906036  autor: bart223
 19 sty 2017, 01:08
A ja 30 stycznia bonusem chciałbym sobie przedłużyć ważność skumulowanych 85gb z nakrętek i pakietów, wiem że bonus mi zniknie po 30 dniach, ale czy nie stanie się tak też z resztą GB? Oczywiście doładuję 28 lutego czy tam 1 marca. :) Czy lepiej 30.01 zamiast włączać bonus po prostu włączyć pakiet za piątaka i utrzymać te GB które mam? Na złotówkach mi nie zależy, RWK też.
Aha i jeszcze jedno limit 3 numerów na odbiór bonusa jest liczony oddzielnie dla każdej z ofert? (chodzi mi konkretnie o RBM, Playa na Kartę i Playa internet na Kartę), nie odbierałem ich przed "magicznymi" datami.
 #906045  autor: adacomp
 19 sty 2017, 07:16
Limit 10 czy 3 numerów liczony jest łącznie na wszystkie numery Play(Play , PINK , RBM i Fakt) i jeden numer PESEL.
 #906057  autor: surface123
 19 sty 2017, 10:07
Hmm

Chyba RBM nie wlicza się w Play z bonusami

Aczkolwiek ja aktywowałem na starych zasadach z 4-5 bonusów, teraz po nowych miałem juz zablokowane ale udało mi się wywalczyc trzy bonusy na RBM7 i trzy bonusy na Play Online ( aczkolwiek jak się dowiaduje na forum za 30 dni i tak mi z Play online zabiorą te 100 GB :(
 #906065  autor: Gregrin
 19 sty 2017, 11:10
bart223 pisze:wiem że bonus mi zniknie po 30 dniach, ale czy nie stanie się tak też z resztą GB?
Z tego jak ja rozumie znikanie bonusu (tylko on znika a reszta zostaje i się przedłuża) to pozostałe środki bonus normalnie powinien przedłużyć i je będzie obowiązywać data spod *101 a tylko bonus jest "wyjątkiem".
 #906114  autor: pavesi
 19 sty 2017, 14:55
Na jednym numerze zabrali mi bonus ponad 120 zł ( miesiąc do końca - 60 dni ma być) po reklamacji oddali pieniądze i przez pomyłkę wpisali ważność bonusa zamiast do 18 lutego to do 20 marca , czyli miesiąc będzie dłużej ...
  • Strona 11 z 19
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19