DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 53
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 53
 #905503  autor: macc
 16 sty 2017, 10:45
Dzwoniłem to trwają prace przy stronie internetowej
 #905556  autor: euro01
 16 sty 2017, 14:04
Pytanie. Jak w takiej sieci jak lajt mobile wygląda roaming zagraniczny?
Istnieje w ogóle? Jeżeli tak, to jak jest rozliczany?
 #905606  autor: rafmik
 16 sty 2017, 18:21
macc pisze:Dzwoniłem to trwają prace przy stronie internetowej

Może będzie na nowa, "współczesna" wersja, o której mówili :D
 #905666  autor: macc
 17 sty 2017, 07:14
Nie musi być to super ładne grunt by było można samodzielnie po zalogowaniu się na własne konto włączyć i wyłączyć funkcje, oraz znaleźć informacje, których potrzebujemy min. zużycie transferu internetu.
 #905714  autor: macc
 17 sty 2017, 11:43
Do każdego zamówienia dorzucają coś gratis:
pierwsze przeniesienie 1 numeru
1. starter z 9zł+ opaska odblaskowa na rękę + zawieszka np. do samochodu z nazwą sieci
drugie przeniesienie 2 numeru
2 raz ładny kalendarz na 2017r.

Lajt mobile gratisy
 #905743  autor: niestela2
 17 sty 2017, 15:08
Czy wiecie jak włączyć połączenie oczekujące? Włączając z pozycji telefonu mam komunikat : niespodziewana odpowiedź sieci ;)
 #905758  autor: macc
 17 sty 2017, 15:50
zadzwon do lajta to zrobia to. U mnie bylo podobnie
 #905780  autor: macc
 17 sty 2017, 17:14
euro01 pisze:Pytanie. Jak w takiej sieci jak lajt mobile wygląda roaming zagraniczny?
Istnieje w ogóle? Jeżeli tak, to jak jest rozliczany?
z facebooka
lajt mobile Posiadamy dwa pakiety, z których po aktywacji można korzystać w roamingu na terenie UE. Oba pakiety są ważne przez 30 dni od momentu aktywacji.

* Roaming 50/100/50 – cena 29,99 zł na 30 dni
- 50 minut na rozmowy wychodzące
- 100 minut na połączenia przychodzące
- 50 SMS-ów wychodzących
* Roaming 100/200/100 – cena 58,99 zł na 30 dni
- 100 minut na rozmowy wychodzące
- 200 minut na rozmowy przychodzące
- 100 SMS-ów wychodzących

A jeżeli chodzi o internet? Jak nie ma pakietów to jakie stawki?

lajt mobile niestety nie posiadamy pakietów internetowych do wykorzystania w roamingu,
 #905802  autor: cyanoone
 17 sty 2017, 19:46
Ile czekaliście na telefon od konsultanta po złożeniu zamówienia?

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #905811  autor: macc
 17 sty 2017, 20:18
Słuchaj ja dzwonię do BOK i wybieram 1 - 1 - 1 i zlecam w ten sposób przeniesienie numeru.
Dzisiaj zleciłem przeniesienie 3 numeru.
 #905814  autor: KR2615
 17 sty 2017, 20:46
macc pisze:Nie musi być to super ładne grunt by było można samodzielnie po zalogowaniu się na własne konto włączyć i wyłączyć funkcje, oraz znaleźć informacje, których potrzebujemy min. zużycie transferu internetu.
Nie zgodzę się z tobą. spróbuj sobe wejść na taką niesuperładną stronę z komórki, chociażby na telepolis. Mi osobiście przypominają się wtedy czasy internetu 56kbps...
 #905925  autor: niestela2
 18 sty 2017, 13:36
Kolejny dzień w Lajcie:
Zgodnie z sugestią Kolegi moje kłopoty z przeniesieniem drugiego numeru wiązały się z faktem, że Play go nie zwolnił bo twierdził, że był kontrakt na nim. Po interwencji w Lajcie po 00.00 wszystko poszło już gładko.
Kolejny problem to uruchomienie usługi połączenie oczekujące. W skrócie:
1. Zgłaszamy sprawę do Lajta.
2. Gdy z pozycji telefonu nie da się dalej uruchomić usługi (komunikat o błędzie) prosimy Lajta o zrestartowanie usługi i wtedy uruchamiamy ją z pozycji telefonu.
U mnie tak trzeba było zrobić na Not 3, MyPhone i jakimś zwykłym Samsungu. Czyli to nie zależy od samego telefonu. U innych operatorów usługa zawsze włączał mi się automatycznie. Poza tym wszystko OK!
 #905970  autor: macc
 18 sty 2017, 17:23
Możliwe, że problem występuje na telefonach samsung bo u mnie było podobnie.
 #905985  autor: rafmik
 18 sty 2017, 18:36
cyanoone pisze:Ile czekaliście na telefon od konsultanta po złożeniu zamówienia?

Po 2-3 dniach czekania sam zadzwoniłem, znaleźli mnie na liście i od razu załatwiliśmy sprawę.
 #905986  autor: rafmik
 18 sty 2017, 18:37
niestela2 pisze: Kolejny problem to uruchomienie usługi połączenie oczekujące.

Wczoraj włączyłem u siebie. Wystarczy kod *43*11# i od razu ruszyło.

Jutro będzie mój 3 tydzień w Lajt Mobile i nie ma żadnego problemu :D
 #905989  autor: macc
 18 sty 2017, 18:55
rafmik skąd miałeś ten kod by włączyć te oczekujące? U mnie też działa bez problemu chyba 3 dzień.
 #905991  autor: rafmik
 18 sty 2017, 19:08
Z BOK Lajt Mobile.
Ale jak wrzuciłem go w google to widzę, że to jest kod z sieci Plusa.
  • Strona 6 z 53
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 53
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 53