DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #905650  autor: Spiite
 16 sty 2017, 22:09
Witam. Chciałem przenieść numer do Orange na kartę i skorzystać z promocji polecenia w której polecający i osoba polecana otrzymują 60 dni no-limit i 200gb internetu,promocja trwa do 18 stycznia. W piątek byłem w trzech salonach i w żadnym nie mogli zrobić przeniesienia,w jednym po prostu nie było kart. Dziś także próbowałem w innym salonie, w innym mieście. Konsultant od razu mnie poinformował, że już był ktoś przede mną i próbował facetowi przenieść numer przez dwie godziny i nic z tego. Jest jakiś błąd(niby) u nich w sieci że nie sposób.. A jakoś na nowy starter na kartę można i do abonamentu też.. Tak mi sam konsultant powiedział i proponował.. Miał ktoś z Was taką sytuację w ostatnich dniach? Może sprawą powinno się zainteresować UKE lub inny urząd?..

Telefonom dotykowym i abonamentom mówię stanowcze NIE
 #905665  autor: Konoko
 17 sty 2017, 00:24
Siedem godzin temu przenosiłem numer do Orange w salonie firmowym w W-wie, właśnie z myślą o tej promocji, a gdy piszę ten post to przyszedł sms , że numer w Orange jest już aktywowany.
Konsultant miał jakieś problemy (chyba przy trzecim etapie w ich programie do przeniesienia numeru) ale po dwóch poradach telefonicznych (z centrum) zaskoczyło.Coś tam w rubrykach było nieaktywne (na szaro) a program wymagał wypełnienia tego. Było to w końcowych momentach formalności przypuszczalnie przy przypisaniu numeru telefonu przenoszonego do nowej karty sim wydanej przez salon z numerem tymczasowym Orange.

edit: po włożeniu (około godz 02:00 w nocy) do telefonu karty Orange można było już wykonywać połączenia wychodzące i u odbierającego wyświetlał się prawidłowo mój numer przeniesiony, ale nie można było oddzwonić do mnie - komunikat u dzwoniącego" wybrany numer nie istnieje".

Po godz .3:30 sprawdzałem i wszystko jest OK .Stan konta głównego 1,00zł ; środki ważne 366dni.
Teraz czekam na smsa potwierdzającego automatyczne przyznanie bonusu " nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich sieci komórkowych i rozmowy na stacjonarne i 200 GB na 60dni.!!!
 #905668  autor: Niezgodna7
 17 sty 2017, 07:41
Tylko nie gadajcie zbyt długo w jednym kierunku — do Was też niech podzwonią.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #905696  autor: Maniek99
 17 sty 2017, 10:17
Ja też kilka razy próbowałem przenieść numer do prepaida Orange i mi się nie udało.
A to kart nie było pod dany numer, a to jeszcze jakieś inne farmazony, u nikogo innego takiego problemu niema.

Nie wiem czy to jest kwestia tego, że salony nic z tego nie mają (sprawdzałem w kilku dużych centrach handlowych). Z abo nie byłoby pewnie problemu.
Zgłaszałem to kilka razy rzecznikowi, ale widzę że niewiele się zmieniło.
 #905710  autor: areksz
 17 sty 2017, 11:20
Mam tak samo jak ww.
Co robisz:
idziesz do salonu składasz wniosek o przeniesienie.
Konsultant mówi, że nie może, potrafi, błąd.
Prosisz go (wymagasz od niego) pisemnego potwierdzenia co jest przyczyną odmowy przyjęcia wniosku, ewentualnie jego przełożony ma to wypełnić...
Dokładnie oczekujesz opisania i podpisania takiego pisma.
Z takim pismem zgłasza problem, do UKE./
Ja jestem teraz na etapie z tego tematu Pozasądowe rozwiązanie sporu, to już UKE nie zgłasza zapytania do Orange ale roszczenie i stanowisko...
Mam nadzieje , że to zakończy ten cyrk w salonach.
W innym wątku mam to opisane:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=84886
 #905866  autor: Konoko
 18 sty 2017, 04:21
Konoko pisze:...Teraz czekam na smsa potwierdzającego automatyczne przyznanie bonusu " nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich sieci komórkowych i rozmowy na stacjonarne i 200 GB na 60dni.!!!
I pewnie bym się nie doczekał, bo jak sprawdziłem smsem ILE na numer 80156 to aż wyświetlacz w telefonie przeczyściłem dla pewności "Zostało Ci 400GB oraz nielimitowane minuty i smsy do wszystkich ważne przez 58 dni"
 #905992  autor: sa
 18 sty 2017, 19:23
Coś jest z tym orange,bo od piątku próbuję przenieść numer do orange i w 2 salonach ta sama śpiewka brak kart sim do ofert na kartę bo w magazynie nie ma i pytać na koniec tygodnia...
 #906384  autor: areksz
 21 sty 2017, 13:29
userro2 pisze:Wczoraj wysłałem szwagra do punktu - bez problemu, przyszedł SMS na przenoszony numer, że planowo włączą go w Orange 16.02.
Jest też taka grupa klientów , w tym ja, że w Orange mają problem z przeniesieniem aktualizacją danych ...
TA grupa jak ja ma kartotekę która sięga Popa jego początków, mam zarejestrowanych numerów około 24szt. Większość już ma kto inny. Jednak te dane są w systemie i blokują rozrost na nowe numery..
Orange ze mną ma już problem od roku i NIC Z TYM NIE ROBI!
 #906391  autor: Gregrin
 21 sty 2017, 13:52
areksz pisze:Jednak te dane są w systemie i blokują rozrost na nowe numery..
Ja mam w sumie 1 aktywny i 1 stary numer który kiedyś był w nju/orange. W salonie partnerskim chciałem przenieść do nich numer ale nie byli sobie w stanie z tym poradzić (tzn stwierdził ze musiałby wysyłać zgłoszenia bo on sam tego by nie umiał zrobić) i odesłali mnie do firmowego i tam podobno da się to zrobić na miejscu.
 #906464  autor: sa
 21 sty 2017, 20:50
Gregrin pisze:
areksz pisze:Jednak te dane są w systemie i blokują rozrost na nowe numery..
Ja mam w sumie 1 aktywny i 1 stary numer który kiedyś był w nju/orange. W salonie partnerskim chciałem przenieść do nich numer ale nie byli sobie w stanie z tym poradzić (tzn stwierdził ze musiałby wysyłać zgłoszenia bo on sam tego by nie umiał zrobić) i odesłali mnie do firmowego i tam podobno da się to zrobić na miejscu.
Może i się da,ale pod warunkiem że będą mieć na stanie karty do przeniesienia na kartę :mrgreen: bo jak nie to niewiele zdziałasz.Liczę że do końca m-ca uda mi się nr przenieśc do orange w końcu wg. regulaminu z bonusami do 28 lutego jest teoretycznie szansa na wyrwanie tych 100gb..dodam ż na minutach i tym wirtualnym 1000zł mi nie zależy chodzi mi tylko net. :D Dzięki orange i playowi od października mam neta "prawie" za darmo...I jadę na mobilnym i wcale za kablowym mi nie tęskno. :-D
 #906477  autor: Hohopitan_1980
 21 sty 2017, 22:06
U mnie w Częstochowie też różowo nie ma. Salonów jest niewiele. W tych największych kolejki są duże. I też jest problem z przenoszeniem numeru na kartę. To jest chyba jakaś ogólnopolska choroba. Najczęściej tłumaczą się brakiem kart do przenoszenia.
 #906483  autor: bebolek1
 21 sty 2017, 22:46
Startery do przejścia na kartę to te same karty co do przejścia na abonament, jedynie z nano czesto są problemy bo ich schodzi dużo :) Ale konsultanci nie chcą tego robić bo nie ma z tego prowizji. Nad często są problemy z przeniesieniem jeżeli miało się kiedyś jakieś zadłużenia w orange abo.
 #906485  autor: Niezgodna7
 21 sty 2017, 23:08
I tak brak prowizji za prace prowadzi do patologii....

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #906516  autor: Gregrin
 22 sty 2017, 10:59
Calm7 pisze:I tak brak prowizji za prace prowadzi do patologii....
Ja nie potwierdzam ze nie chcą przenosić na kartę. Bylem dzisiaj (niestety nie w firmowym bo nie pomyślałem ze w niedziele będzie zamknięty) i Pani nie widziała problemu żeby mnie przenieść dopóki nie zaczęła tego robić ;) Fakt ze zagadywała ze przecież przenosząc się z karty na kartę "będę miał te same stawki wiec może abo" ale jak powiedziałem ze przecież maja fajne pakiety we free to chyba stwierdziła ze jestem "świadomym" i nic mi nie zaproponowała. Wiec w 2 salonach nie miałem jakiś "wyimaginowanych problemów" tylko realnie coś w systemie w moim przypadku jest nie tak :/ Tu Pani gdzieś dzwoniła ale nic nie dało się zrobić :/

PS. na koniec podsumowała ze "oni są bardziej od abonamentów" i może w tym firmowym maja większe kompetencje ;) To pokazuje ze w salonach oferta na kartę nie istnieje ale tak jak pisałem, ja problemów żeby "chcieli" mnie przenieść nie miałem.
 #906526  autor: asdaf
 22 sty 2017, 12:11
Byłem w ciągu ostatniego miesiąca w trzech salonach: dwóch franczyzowych i jeden firmowy.
Pierwszy franczyzowy: "my nie przenosimy na kartę"
Drugi franczyzowy: "koleżanka która ma uprawnienia do przenoszenia na kartę zajmuję się w tej chwili fakturami i musi Pan poczekać "ze dwie godzinki"
Firmowy: "nie mamy startówek do przenoszenia numerów na kartę"
Mają fantazję skurczybyki :D
 #906527  autor: Spiite
 22 sty 2017, 12:14
Właśnie na abonament u mnie też mówili, że nie było by problemu. A konta pozostałe to dla nich problem przy karcie..

Telefonom dotykowym i abonamentom mówię stanowcze NIE
 #906529  autor: Gregrin
 22 sty 2017, 12:25
zwariowany.kurczak pisze:weź nazwisko tej Pani - zgłoś w BOK - a ta Pani nie będzie miała prowizji i przy okazji nawet zmieni prace, jak ma "wyimaginowane problemy"
Gregrin pisze:nie miałem jakiś "wyimaginowanych problemów"