DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 1 z 19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
 #903170  autor: Gregrin
 02 sty 2017, 17:55
Jak niektórzy piszą w temacie [PLAY] 100 zł, 10 GB i RWK - (w 1. Poście INFO zbiorcze) tu i tu bonusy za rejestracje przyznane po uaktualnieniu regulaminu czyli od 17.11.2016, pomimo poprawnego przedłużenia i wyświetlania dłuższej daty ważności kasują się równo po 30dniach od przyznania (prawdopodobnie z dokładnością godzinową). Kasowany jest TYLKO bonus za rejestracje. Bonus za doładowanie, pakiety netu, kody fanta, pozostaje nienaruszony.

Żeby poszerzyć wiedze na ten temat, w swoich wypowiedziach proszę podać datę (dobrze tez byłoby wpisać orientacyjna godzinę) aktywacji bonusu oraz zauważenia jego zniknięcia (data rejestracji karty tez można podać). Można tez podać sposób jakim był przedłużany bonus ale to prawdopodobnie nie ma znaczenia.

Bonusy aktywowane przed 17.11.2016 jest bezpieczny jeśli chcemy go przedłużać. Data 17.11 jest tu przyjęta teoretycznie (ale bardzo prawdopodobna bo we wcześniejszej wersji regulaminu nie było zapisu o 30dniach ważności bonusu) gdyż później zaczęły się pojawiać zgłoszenia ze bonus przepada.
Bonus w PInk przepada prawdopodobnie gdy został aktywowany trochę wcześniej (czyli początek listopada). Prawdopodobnie wtedy wprowadzono zmiany w systemie a w regulaminach PInk już był zapis o 30dniach wiec nie trzeba było go zmieniać.

To wszystko domysły oparte na postach użytkowników bo play oczywiście nie wyda oficjalnego komunikatu dlatego warto dzielić się w tym wątku swoimi spostrzeżeniami.

EDIT:
Dodaje regulaminy:
Regulamin1 z 06.06.2016 (info o tym ze bonus jest ważny 30dni, pkt.7.1) http://www.play.pl/resources/pdf/2016/R ... 062016.pdf

Regulamin2 z 20.10.2016 (brak info o tym ze bonus jest ważny 30dni, pkt.7.1)
http://www.play.pl/resources/pdf/2016/R ... 102016.pdf
ograniczyli liczbę bonusów z 10 do 3 na jeden pesel (mimo to, play podobno ludzi którzy zarejestrowali choć jeden numer przed ta data, podciąga pod wcześniejszy regulamin i pozwala aktywować 10 bonusów. Info tu i tu) i przy okazji zapomnieli napisać ze bonus jest ważny 30dni.

Regulamin3 (aktualny) z 16.11.2016 (info o tym ze bonus jest ważny 30dni, pkt.7.1) http://www.play.pl/resources/pdf/2016/R ... 112016.pdf

Pomimo ze po wprowadzeniu drugiego regulaminu play "wstecznie", na korzyść użytkownika, pozwala aktywować mu 10 bonusów to jeszcze nikt nie napisał żeby play później odwołał się np do pierwszego regulaminu i zabierał środki z bonusu. Dlatego jeszcze raz uspokoję ze pomimo zapisu o 30 dniach już w pierwszym regulaminie, play nie zabiera środków za rejestracje przed data 17.11. Jest to związane pewnie z tym ze wpadanie bonusu (czyli samo przyznawanie a nie kombinacja przy już przyznanych) zostało zmienione w listopadzie i uaktywnione wraz ze zmiana regulaminu 17.11.

EDIT2:
Jedyne co pozostaje w tej sytuacji to pisanie reklamacji, jednak są sygnały ze play trzyma się wersji ze "bonus jest ważny 30dni i kropka". To ze bonus powinien być normalnie przedłużany wcześniej play potwierdzał i może warto się na to powoływać http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22#p901822

EDIT3:
Cały post opiera się na przypuszczeniach wysnutych z obserwacji relacji użytkowników z tego forum, dlatego usunąłem określenia podobno, prawdopodobnie itd. bo było ich za dużo i informuje o tym w tym miejscu.

EDIT4:
Reklamacja o RWK który według regulaminów play powinien wydłużać o 365dni (jednak nie zapisał od kiedy wiec na korzyść użytkownika powinno to być po prostu o 365dni od obecnej ważności konta a nie jak robi to play od dnia aktywacji) http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 76#p903676

EDIT5:
Istotne moim zdaniem stanowisko play w momencie ogłaszania bonusów przytoczone tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p904215 i tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 21#p904221 Oraz artykuł http://zielony71.blogspot.com/2017/01/gra-nie-fair.html

EDIT6:
Pełne info na forum play https://forumplay.pl/showthread.php/426 ... wiedziach-!-(Aktualne-na-dzie%C5%84-13-01-2017
Ostatnio zmieniony 14 sty 2017, 19:23 przez Gregrin, łącznie zmieniany 12 razy.
 #903171  autor: forum_tg
 02 sty 2017, 17:58
Mam kilka numerów zarejestrowanych przed 17.11.16 i w dniu dzisiejszym każdy z nich w dalszym ciągu ma pieniądze za zarejestrowanie numeru, a w sumie to za odebranie profitu bo każdy był zarejestrowany kilka lat temu.
 #903173  autor: Gregrin
 02 sty 2017, 18:07
tomektg pisze:przed 16.11.16 i w dniu dzisiejszym każdy z nich w dalszym ciągu ma pieniądze za zarejestrowanie numeru
Bo przed tą datą nie powinny przepadać. Bardziej przydał by się post kogoś kto aktywował 16 i/lub 17 żeby potwierdzić ze 16 nie przepadło a 17 już tak ;)
Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, 02:42 przez Gregrin, łącznie zmieniany 2 razy.
 #903249  autor: pavesi
 03 sty 2017, 04:30
Dostałem bonusy ponad miesiąc temu 200 zł na 60 dni. Skasowali mi po trzydziestu dniach ponad 30 zł czyli z pierwszej stówki.. Napisałem reklamację. Wczoraj dzwonił konsultant. Twierdził że minął okres 30-stu dni na to ja że miałem 60 dni ważne bonusy. Konsultant przyznał mi rację obiecał że w ciągu 24 godzin 30 zł wróci do mnie.
 #903250  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2017, 04:42
Jeśli dany bonus trafi na konkretne subkonto i NAJLEPIEJ w 29 dniu jego ważności dołączą nowe do tego samego subkonta, wówczas stare środki NIE POWINNY SIĘ USUNĄĆ tylko ze sobą skumulować.
Przykład: taryfa Play na Kartę 0 gr w Play, mamy 10 GB pod saldem *108# ważne do 27-01-2017, jeśli do tego salda dołożymy środki z pakietu jednorazowego płatnego 1 GB za 9 zł, które włączymy NAJSZYBCIEJ na 2 dni przed końcem tych 10 GB czyli 25-01-2017, wówczas otrzymamy łącznie 11 GB ważne do 24-02-2017, a byłyby ważne najpóźniej do 25-02-2017 (Play ma 24h na aktywację nowych środków, obecnie pakiety aktywują się w ciągu kilku godzin). Jeśli nie zareagujemy wcześniej na przedłużenie środków, nie zdziwmy się, że one przepadną. Nie warto czekać na ostatnią chwilę.
A sytuacja, którą miał pavesi nie powinna mieć wgl miejsca (środki promo po przeniesieniu numeru i pierwszym doładowaniu są dłużej ważne niż 30 dni). Niemniej jednak warto zapobiegliwie powiększać środki pakietowe co 28-29 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #903256  autor: rudymax
 03 sty 2017, 07:53
Karlos20 pisze:Jeśli dany bonus trafi na konkretne subkonto i NAJLEPIEJ w 29 dniu jego ważności dołączą nowe do tego samego subkonta, wówczas stare środki NIE POWINNY SIĘ USUNĄĆ tylko ze sobą skumulować.
I w tym cały problem, że tak pokazuje system bilingowy Play, ale praktyka jest inna. Teoretycznie pakiety się kumulują i wyświetla się nowa łączna długość skumulowanego pakietu, a mimo to Play jakoś "ręcznie" usuwa środki z pakietów za rejestrację. Dzieje się tak na starterach na których bonus został uruchomiony po zmianie regulaminu ( w taryfach internetowych od 20 października, a w głosowych od 17 listopada ). Może być też ważna data rejestracji, ale nie mam pewności. Mogę podać dwa przykłady.

1. Starter zarejestrowany i uruchomiony 29 października i od razu odpalony bonus za rejestrację, ważny do 27 listopada. Taryfa Pink9. W dniu 27 listopada doładowanie za 5 pln. Bonusowe konto internetu skumulowane i nowa data ważności całego pakietu 4 grudnia. 28 listopada, krótko po północy pakiet pomniejszony o 102400 MB. Złożone trzy reklamacje, wszystkie załatwione odmownie. Krótki cytat z odpowiedzi „Bonus za rejestrację numeru w Play pakiet danych jest przyznawany na okres 30 dni. Dlatego w dniu 28.11.2016 r. niewykorzystany transfer został usunięty z Pani salda." Właścicielka nie zdecydowała się na skargę do UKE.

2.Starter głosowy zarejestrowany na pewno sporo przed 20 października, ale bonus uruchomiony 1 grudnia. Starter dawno aktywny w sieci stąd bonus 300 zł i 10 GB. Data ważności 30 grudnia. Bonus złotówkowy przedłużony korkiem z Fanty nowa ważność skumulowanego pakietu złotówek 23 stycznia 2017, bonus 10 GB skumulowany z pakietem z promocji rok internetu za darmo, nowa ważność 21 stycznia 2017. 31 grudnia krótko po północy wykasowane nie wykorzystane środki z obu bonusów około 230 zł i prawie 10 GB danych.

Warto dodać, że w reklamacjach podnoszono, że ważność pakietów była sprawdzana kodami zgodnie z regulaminami promocji i żadnego odniesienia do tego w odpowiedziach. Jeżeli nawet przyjąć, że Play ma trochę racji, to system informowania klientów o stanie konta ewidentnie wprowadza w błąd. Dowód? Potrafiłem podać tylko te dwa przykłady, bo przez przypadek zanotowałem daty. Opiekuję się wieloma numerami w bliższej i dalsze rodzinie i niestety innych dat nie pamiętam, bo nie zapisałem. Dla klienta jedynym obecnie wyjściem jest notowanie daty włączenia bonusu i z kalendarzem w ręce pilnowanie daty jego ważności, jeżeli zostanie skumulowany z innym pakietem. Nie jest to zbyt uczciwe ze strony operatora. Dodam, że oba przypadki dotyczą normalnych użytkowników, a nie osoby włączające maksymalne ilości bonusów.
 #903264  autor: rudymax
 03 sty 2017, 08:44
Maniek99 pisze:A czy ktoś stracił bonus, jeżeli przedłużał czymś innym niż korkami?
Zdaję sobie sprawę, że mój poprzedni post był trochę przydługi, ale napisałem tam, że skasowano bonusy przedłużone:
1. doładowaniem
2. korkiem
3. innym pakietem
Nie to decydowało, ale data uruchomienia bonusu (i rejestracji?)
 #903265  autor: LaBt3c
 03 sty 2017, 08:50
U mnie na jednym numerze, też wykasowano bonusy. O tyle dziwne, że akurat dwa dni wcześniej przedłużyłem kodem fanta/cola.

Hmm możemy składać reklamacje w masowej ilości, ale nie wiem czy to dobry sposób bo jak Play ogarnie swój informatyczny bajzel to skończą się ich 'promocyjne wisienki'
 #903270  autor: darekka
 03 sty 2017, 09:19
Koledzy wypowiedzmy operatorowi masowo "wojnę" doczytując dokładnie i ze zrozumieniem wyjaśnienie Rok ważności konta omówione dokładnie w pkt.7.3 Regulaminów Bonusy za rejestrację poprzez porównanie tego co otrzymaliśmy z tym co w podanym pkt. obiecał operator.
Dotyczy to wszystkich regulaminów we wszystkich submarkach: Play,RBM,RBMenergy.

"Wojnę" rozumiem pod domaganiem się dokładnie tego co mamy zapisane w w.w Regulaminach czyli DODATKOWEGO ROKU poł.wychodzących liczonego od STAREJ WAŻNOŚCI(nie zaś od momentu aktywacji Bonusów). Jak wiecie ja na 9 numerach(RBMenergy rejestrowane między 26-30grudnia-obowiązuje Reg.z dnia 20października 2016 dla tych taryf ponieważ inny nie został wydany po tej dacie) obecnie oczekuję na rozpatrzenie takich reklamacji, a jak odrzucą to 9zgłoszeń do UKE w tej sprawie pójdzie.
Jeśli mi znikną bonusy(pod koniec stycznia) to reklamacje i skargi do UKE, bo brak jest podstaw do kasowania przedłużonych bobnusów(łączy się ta promocja z innymi).

Dodatkowo o zaginione mimo przedłużenia bonusy walczmy składając reklamację, którą najpewniej operator odrzuci i składajmy następnie skargi do UKE.

Moim zdaniem nie może być tak aby Play robił sobie takie żarty z własnych regulaminów, a my siedzieć będziemy cicho i tu na forum swe żale wylewać.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #903315  autor: Gregrin
 03 sty 2017, 13:25
Karlos20 pisze:Jeśli dany bonus trafi na konkretne subkonto i NAJLEPIEJ w 29 dniu jego ważności dołączą nowe do tego samego subkonta, wówczas stare środki NIE POWINNY SIĘ USUNĄĆ tylko ze sobą skumulować.
Wiemy jak to działa ale sytuacja się zmieniła i bonus jest "programowany" w specyficzny sposób od jakiegoś czasu (~polowa listopada). Dlatego powstał ten post. Opis przedłużania środków jest w tym poście [PLAY] Przedluzanie bonusów netu/zlotówek.
 #903361  autor: juhuhu
 03 sty 2017, 17:17
chciałem zapytać jak wygląda sytuacja osób , które dorejestrują numer na swój numer zarejestrowany według strego regulaminu - czy takie osoby będą miały nowy numer na starych zasadach - czy w momencie aktywacji bonusu włączą się nowe zasady , bo rejestracji dokonano po listopadzie. ?

Mój numer pierwszy był zarejestrowany we wrześniu i nie ma problemu z przedłużeniem bonusa, ale nie wiem jak będzie jak dorejestruje do niego następny ?
 #903412  autor: telefontosmycz
 03 sty 2017, 21:47
Dorzucę jeden kamyczek do ogródka.
Play konfiskuje bonusy bez skrupułów i nie dotyczy to tylko bonusów za rejestrację. W listopadzie Play oskubał teściową ze wszystkich GB nazbieranych przez Rok Internetu za Darmo. Oddali po zgłoszeniu, ale zadziwiające było, że w ogóle zajumali z puli, która nie dotyczy promocji o której wszyscy tu piszą. Zwrot nastąpił przez włączenie dodatkowych pakietów widocznych z poziomu P24 równej sumie GB z roszczenia. W 29 dniu przyszło ostrzeżenie, że pakiety są ważne tylko do następnego dnia. Po 30 dniach ilość GB nie zmniejszyła się, lecz pakiety w P24 wyłączyły się. Wynika z tego, że system wcale nie działa sztywno jak sugerują konsultanci i nie dotyczy to tylko przepadaniu GB o okresie ważności 30 dni.
... nie można już ufać Playowi. :|
 #903415  autor: Gregrin
 03 sty 2017, 22:12
juhuhu pisze:chciałem zapytać jak wygląda sytuacja osób , które dorejestrują numer na swój numer zarejestrowany według strego regulaminu - czy takie osoby będą miały nowy numer na starych zasadach
Zgaduje ze wszystkie bonusy uruchomione po 16.11.2016 będą przepadać bo zmienili "sposób przechowywania" bonusu i jest on raczej globalny i nie ma powiązania z data rejestracji innej karty.
telefontosmycz pisze:Play konfiskuje bonusy bez skrupułów i nie dotyczy to tylko bonusów za rejestrację. W listopadzie Play oskubał teściową ze wszystkich GB nazbieranych przez Rok Internetu za Darmo.
Play miał parę czkawek systemu (może właśnie w nim grzebali) gdzie nie zdążało zsumować pakietów i przepadały i wtedy ze zwrotem nie powinno być problemu. W przypadku bonusu za rejestracje nie chcą uznawać reklamacji bo (ci "z góry") każą im mówić ze bonus był ważny 30dni i kropka...
 #903419  autor: Hohopitan_1980
 03 sty 2017, 22:26
:| Ja się z koniem kopać nie będę. Postanowiłem opuścić Playa. Mam internet (abonament) i kartę i po tym nieładnym numerze bonusowym postanowiłem zrezygnować z tego operatora.
 #903427  autor: Kompan
 03 sty 2017, 22:49
Hohopitan_1980 pisze::| Ja się z koniem kopać nie będę. Postanowiłem opuścić Playa. Mam internet (abonament) i kartę i po tym nieładnym numerze bonusowym postanowiłem zrezygnować z tego operatora.
Zmień awatar na znak protestu 8)
 #903460  autor: ptcom2000
 04 sty 2017, 08:56
Pewne jest to, że dziś wyparowało z mojego konta bonusowego całe 400 zł które po przedłużeniu nakrętkami miało być ważne do 30.01.2017 r. a później przez FB przedłużane przez kolejne miesiące....
Kolejny raz okazuje się, że kto szybszy ten lepszy!
Nie znam poprzedniego regulaminu. Nie było w nim konkretnego zapisu o 30 dniach ważności bonusów?
Numer rejestrowałem 5 grudnia 2016 r. Formuła Mini Max na Kartę.
Nie ukrywam, że jestem wkur....y!!!
 #903485  autor: Gregrin
 04 sty 2017, 11:53
bartek07 pisze:Z tego co czytam karty sprzed chyba bezpiecznie napisać sierpnia, są bezpieczne i nie usuną bonusu. Przynajmniej na dzień dzisiejszy.
Np. w pierwszym poście jest wspomniana "data graniczna" 16.11.2016 wiec chodzi o listopad nie sierpień.
ptcom2000 pisze:Nie znam poprzedniego regulaminu. Nie było w nim konkretnego zapisu o 30 dniach ważności bonusów?
Tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 64#p901664 jarekt zauważył ze właśnie zapomnieli o tym napisać. Dlatego pewnie nie mogli uaktywnić zmiany w systemie tak wcześnie (i niespodziewanie) jak w PInK tylko najpierw musieli zmienić regulamin. Dorzucę regulaminy do 1 posta.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2017, 12:28 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #903488  autor: daromar
 04 sty 2017, 11:59
Na 3 numery którymi się opiekuje na wszystkich środki zostały.
Pierwszy przeniesiony z RedBulla na początku września a bonus włączony pewnie w okolicach 1 października, kolejne 2 numery przeniesione 22 i 24 października z innych sieci (Viking i Virgin) i w ten sam dzień włączone bonusy.
  • Strona 1 z 19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19