DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #850855  autor: tytoos
 12 lut 2016, 18:48
Udało się. Notka SMS wreszcie nie działa.
Aby wyłączyć Notkę SMS należy:

Wysłać SMS o treści DEAKT NSMS na nr 2601
Jeśli odpowiedź będzie "Usługa jest już aktywna" trzeba mimo wszystko aktywować aktywną usługę wysyłając SMS o treści AKT NSMS na nr 2601.
Odpowiedź powinna obiecywać aktywację usługi od jutra.
Następnego dnia należy wysłać zlecenie deaktywacji usługi, czyli DEAKT NSMS na nr 2601 i kolejnego dnia... Na wszelki wypadek jeszcze z "pińcet razy" puścić ##002# i... U mnie zadziałało, czego i Wam życzę ;-)

A tak w ogóle, to słabo ten Plus zaczyna wyglądać. Szkoda.
 #850877  autor: arkadyt
 12 lut 2016, 20:28
Potwierdzam. Wczoraj poszło AKT NSMS na 2601. Usługa Notka SMS będzie aktywna od jutra. Dzisiaj poszło DEAT NSMS na 2601 i "Usluga będzie nieaktywna od jutra". Ale już od razu zniknęły przekierowania na 601100545 i nie ma dręczących komunikatów,
 #851002  autor: ChuckyCiechanow
 13 lut 2016, 20:08
Mam kod do wyłączania Notki SMS w ofercie na kartę *122*00*03#.
 #875934  autor: areksz
 08 lip 2016, 13:41
odpowiedz do UKE od plusa .
Mam ofertę na kartę proszę zobaczyć na mataczenie tej sieci:

Szanowny Panie,

w związku z Pana korespondencją mailową Urząd wystąpił do Polkomtel Sp. z o.o. w celu wyjaśnienia sprawy.

Na wezwanie Spółka poinformowała, iż notka SMS jest nową częścią funkcjonalną usługi „Kto Dzwonił" (opcja III - „interaktywna" zwanej potocznie notką SMS), której wdrożenie miało miejsce od stycznia do marca br. i objęło wyłącznie abonentów korzystających z tejże usługi. W przypadku, gdy Abonent ma wyłączoną pocztę głosową i aktywną usługę „Kto Dzwonił" wraz z opcją III oraz jest niedostępny, dzwoniący do niego słyszą komunikat: „Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści:

• proszę o pilny kontakt - wybierz 1;

• zadzwonię do ciebie później - wybierz 2;

• odezwij się w wolnej chwiii - wybierz 3;

• spóźnię się, proszę zaczekaj na mnie - wybierz 4;

• przepraszam, nie dojadę, nie czekaj na mnie - wybierz 5;

• mam awarię, zadzwoń jak najszybciej - wybierz 6.”

Po wybraniu przez dzwoniącego jednego z powyższych wariantów, do Abonenta przesyłany jest odpowiedni SMS. Posiadanie opcji III w ramach usługi „Kto Dzwonił" jest bezpłatne, zaś połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne zgodnie z posiadanym przez dzwoniącego planem taryfowym (podobnie jak za połączenie z pocztą głosową). Tym samym opłatę za połączenie ponosi wyłącznie osoba dzwoniąca do Abonenta korzystającego z usługi „Kto Dzwonił" z opcją „interaktywną".

W tym miejscu pragnę wskazać, iż regulamin usług „Już Dostępny" i „Kto Dzwonił", w którym notka SMS opisana jest jako opcja III („interaktywna") w usłudze „Kto Dzwonił", jest dostępny na stronach www.plus.pl.

Uprzejmie informuję, że dezaktywacja opcji III w usłudze „Kto Dzwonił" następuje poprzez wysłanie przez Abonenta wiadomości SMS pod numer 2601 o treści „DEAKT NSMS" - zgodnie z pkt III ppkt 7 regulaminu.

Dodatkowo Spółka wskazała, że decyzja o ewentualnej rezygnacji z poszczególnych usług i ich dodatkowych opcji należy wyłącznie do danego Abonenta sieci Plus, który z nich korzysta (zgodnie z przekazaną informacją do UKE nie korzysta Pan z opcji III interaktywnej tj. notki SMS), zaś w kwestii połączeń otrzymanych w przypadku prowadzenia innej rozmowy Spółka nadmienia, że dla numeru 51xxxxxx nie ma aktywnego profilu poczty głosowej. Niemniej jednak nadal są na tym numerze ustawione przekazy na po głosową. W związku z powyższym nie zgłasza się komunikat poczty głosowej, natomiast pojawia się sygnał zajętości i rozłączenie połączenia, zaś przekierowanie połączeń Abonenci ustawiają samodzielnie z pozycji aparatu, bez pośrednictwa operatora.
 #875983  autor: Gregrin
 08 lip 2016, 20:28
areksz pisze:jest dostępny na stronach www.plus.pl.
Trochę nie na temat ale kiedy zacznie się wymagać podania dokładnego adresu dokumentu albo strony na której się on bezpośrednio znajduje ?? Obecnie pisanie "jest na stronie XYZ.pl" to tak jak by napisać "poszukaj sobie w google". W momencie pisania o konkretnym regulaminie powinno się przecież podać konkretnego linka a nie "internet".
 #898582  autor: asdaf
 04 gru 2016, 10:18
Tyle czasu minęło a notka dalej nieposkromiona. Kody nie działają. Włączyć zwykłej poczty zamiast notki nie mogę. Wyłączyć wszystkiego - nie mogę. Cudownie. :evil: Idę przeszukiwać net może jakiś sposób zadziała.
 #898702  autor: asdaf
 05 gru 2016, 09:56
@Patryk7588 Dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy ale to co podałeś niestety też nie działa :( (sprawdzałem już wcześniej).
 #898718  autor: habish
 05 gru 2016, 11:21
U mnie zadziałało. Może problem występuje na twoim numerze telefonu? Na plusforum.pl jest o tym wątek, poszukaj tam pomocy.
 #898724  autor: asdaf
 05 gru 2016, 12:35
Spróbuję. Ta karta jest przeniesiona z Plusha i chyba na niej nie działają wszystkie usługi.
 #906925  autor: negate
 24 sty 2017, 16:33
spróbuj wyłączyć w całości usługę kto dzwonił
 #948995  autor: biala1991
 04 wrz 2017, 14:51
Nawet nie wiem kiedy Plus uszczęśliwił mnie badziewiem zwanym Notka SMS. To wkurzające, że operator samowolnie uruchamia coś takiego i nawet nie uważa za stosowne poinformować o włączeniu niechcianej usługi. Klient dowiaduje się o tym od znajomych, którzy zostali skasowani za połączenie z automatem, który dodatkowo wprowadza w błąd informując o bezpłatności.
Sprawdziłam stary zapasowy nr, tu dla odmiany uaktywniła się poczta gł. Wysłałam kod *122*00#, przyszedł sms z potwierdzeniem dezaktywacji a szajs nadal działa. Restartowałam telefon do bólu i nic. Pomogło w końcu włączenie poczty i dopiero jej wyłączenie, chociaż pomogło to zbyt szumne słowo, bo wyłączyła się poczta a.. uruchomiła się notka SMS :) Kod *122*00*03#, którym udało się wyłączyć notkę na pierwszym nr tu nie działał. Efekt przyniosło ostatecznie włączenie kodu *122*00*02# a potem dopiero wyłączenie notki.

Jak dla mnie to się nadaje do UKE, klient w Plusie ma do wyboru albo pocztę albo.. pseudopocztę :) Jeśli wyłączy standardową pocztę (co wcale nie jest proste) na siłę uruchamia mu się usługę, która generuje koszty tak jak zwykła poczta a różni się tylko nazwą-Notka SMS. Pozbycie się Notki jest jeszcze trudniejsze niż zwykłej poczty i nie daje gwarancji, bo operator może wyłączoną przez klienta usługę uruchomić bez jego wiedzy a klient znów musi tracić czas na przywracanie własnych ustawień