DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 115 z 199
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 199
 #898617  autor: Hods
 04 gru 2016, 15:28
Jakby ktoś nie mógł dodzwonić się pod 799 555 222 / *222:
facebook.com/VirginMobilePolska pisze:Kochani,
Nasza centralka telefoniczna spłatała nam niedzielnego figla. Chwilowo nie możemy odbierać Waszych telefonów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem profilu Facebook lub pisząc maila na adres: [email protected]. Za kłopot serdecznie przepraszamy!
 #898619  autor: arr-strz
 04 gru 2016, 15:46
Po 25 minutach słuchania muzyki udało mi się dowiedzieć. Awaria jest zgłoszona już od piątku, nie wiadomo kiedy będzie zrobione. Spece cały czas pracują nad tym.
 #898630  autor: sa
 04 gru 2016, 17:22
arr-strz pisze:W 3 smartfonach to samo, dzwonić idzie internetu brak.
W play normalnie net działa na zasięgu własnym(używany w modemie) ale to chyba zależne od miejsca pobytu.Napisz w jakiej części kraju mieszkasz i i czy jest to miejscowość powyżej 100tysięcy luda a najlepiej nazwę miejscowości jeżeli to nie jakaś tajemnica..Bo u mnie zasięg playa działa normalnie a jeżeli wm korzysta z zasięgu playa to znaczy że awaria na pewno jest na łączach wm.
arr-strz pisze:Po 25 minutach słuchania muzyki udało mi się dowiedzieć. Awaria jest zgłoszona już od piątku, nie wiadomo kiedy będzie zrobione. Spece cały czas pracują nad tym.
U mnie na SE cedarze net z VM działa na zasięgu własnym playa,ten z t-mobile też działa.no i plus też tzn. 3g jest aktywne, ale raczej jadę na 2g czyli lejku bo mam zero pakietów neta więc obstawiam że na pełnym zasięgu może być różnie .Z tego co wiem sporo smartfonów ma problem z lejkami tj nie działają na nich, ale zwykłe telefony z netem działają.
 #898690  autor: xander21
 05 gru 2016, 01:48
Ostatnio Virgin ma problemy z serwerami. Raz był pożar, teraz znów coś :D co oni wyprawiają.
 #899556  autor: piechucki
 11 gru 2016, 20:32
Czy komuś udało się przenieść numer z Formuły Stacjonarnej (Play albo innej oferty "stacjonarnej" z kartą SIM) do Virgin Mobile? Czy to jest wykonalne/możliwe?
 #900078  autor: data17
 14 gru 2016, 17:32
Kupilem starter z Virgin Mobile i nie moge z niego zadzwonic bo zablokowali mozliwosc bez rejestracji ale beznadzieja!
 #900079  autor: Hods
 14 gru 2016, 17:40
Obudziłeś się... :) każdy numer na kartę zakupiony po 25 lipca 2016 musi być zarejestrowany przed użyciem! Niezależnie, czy to Virgin, Orange, T-Mobile, czy inne.
 #900096  autor: pantin
 14 gru 2016, 18:53
data17 pisze:hehe no myślalem, że zablokują dopiero w lutym :D
W lutym to wyłączą całkowicie, a nie zablokują :D
 #900100  autor: Gregrin
 14 gru 2016, 19:13
Mi się wydaje ze jednak zablokują i ludzie po przyjściu do salonu i zarejestrowaniu będą mogli dalej korzystac a nie tak jak do tej pory ze jak numer wyłączali to przepadał w otchłań.
 #901429  autor: xander21
 23 gru 2016, 23:07
Jakieś ponad 2 tyg temu chciałem przenieść numer plusa wcześniej zarejestrowany. Nie udało się, operator odrzucał wniosek. Chyba się coś zmieniło odnośnie Plusa, bo dziś wysłałem zapytanie do virgin, że mają spróbować jeszcze raz przenieść mój numer. Ku mojemu zdziwieniu wniosek przeszedł. Czyli już Plus nie wymaga uzupełnienia danych rejestracyjnych o adres? czyli jest jak u wszystkich z samym PESEL przejdzie? :)
 #902011  autor: marcz123456
 28 gru 2016, 14:28
Wiecie może czy po rejestracji numer virgin nie kombinują coś z taryfą?
Mam BK i chcę żeby tak zostało.
 #902013  autor: Liquid
 28 gru 2016, 14:44
marcz123456 pisze:Wiecie może czy po rejestracji numer virgin nie kombinują coś z taryfą?
Mam BK i chcę żeby tak zostało.
Rejestrowałem dwa numery VM w tym jeden z taryfą BK 2002 i taryfa ta pozostała. Rejestracja numeru nie zmienia taryfy.
 #902153  autor: DanielR
 29 gru 2016, 01:03
Potwierdzam to co napisał powyżej Liquid. Ja również kilka miesięcy temu rejestrowałem dwa numery, w tym jeden z taryfą BK 2012. I wszystko (jak na razie) jest ok.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #903246  autor: Sig
 03 sty 2017, 01:34
Tak się zastanawiam, czy taryfy Bez Kompromisów nie porzucić i po raz pierwszy od dawna odwiedziłęm stronę VM. Wow, pozmieniało się trochę :-).
To całe Freemium i 300MB darmowe, o ile rozumiem po jego skończeniu jest lejek? Tak jest chyba w każdej taryfie VM?

Późno jest, ale ktoś tu cos piał o problemach z odnowieniem Freemium po 6 miesiącach. Jak się tego nie zrobi to na jaką taryfę VM przeskakuje? Po prostu goły cennik? Nie jest to wielki problem jak się da bez problemu znów włączyć.

Może kogoś zainteresuje - rejestracja numeru w VM przeniesionego kiedyś. Dane można potwierdzić w rozmowie z CMOK i to wystarczy. Była też opcja wysłania ich mejlem, ale nie chciałem. Już byłem zły, że będę musiałpolować na kuriera, albo iść do punktu. Stąd też mi się VM przypomniał z rzadko używanej karty :-)

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #903247  autor: Hods
 03 sty 2017, 01:38
Po 300 MB jest lejek. Jeżeli po 6 miesiącach nie włączysz #FREEMIUM, to zostaniesz na "gołej" taryfie, 29gr/min, 9gr/sms, 25gr/mms i lejek na internet.
 #903428  autor: DanielR
 03 sty 2017, 22:52
Pytanie do użytkowników taryfy BK 2012. Czy zauważyliście, że po doładowaniu konta (obojętnie jaką kwotą), przychodzi SMS potwierdzający (dziękujący za doładowanie), ale zawsze kwotą 5 zł? Uzupełniam konto mamie średnio raz w miesiącu za 10 zł. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to taryfa archiwalna i już nie promowana. Jednak trochę mnie to irytuje. Ale nie chce mi się na razie tego zgłaszać. Nie wiem czy to warte świeczki. Najważniejsze, że stan konta + bonus się zgadzają.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
  • Strona 115 z 199
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 199
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 199