DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #897752  autor: Gregrin
 28 lis 2016, 23:32
Witam
Znajoma dostała "służbowy" telefon z karta plus. Nigdy nie bylem w tej sieci i nie wiedziałem nawet że żeby zalogować się na stronę do obsługi konta wymagany jest kontakt z BOK...
Mimo ze ma go dopiero 3 dni już parę razy dzwonili do niej z reklamami lub z zastrzeżonego...

Czy kontakt z bok to jedyne wyjście żeby dostać się na konto do obsługi tego numeru ?? Jakieś dobre rady na pozbycie się niechcianych telefonów ?? Da się gdzieś w obsłudze online zablokować telefony z zastrzeżonych ??

PS. Cz kontakt z bok jest rozliczany z pakietu minut czy jest liczony osobno ??
 #897754  autor: ManiacGSM
 29 lis 2016, 00:21
A znajoma jaki ma telefon? Jeśli iOS lub Android to można użyć truecaller- osobiście używam na dwóch telefonach, ten co wymyślił powinien dostać nagrodę Nobla, a ode mnie ma piwo.

Osobiście to używam jeden numer PLUS na abo,który dałem teraz w ręce starszej osobie z rodziny, który jest już przedłużany w nieskończoność-więc nie wiem czy w Plusie się nic nie zmieniło. Ale w jednej ramce podczas logowania wpisujesz ''swój'' numer -czy też Ona, a potem przychodzi sms z jednorazowym hasłem.


http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... p_faqid=61

Osobiście myslałem ,że plus kod już nie jest wymagany -do ''startu'' na stronie Plus po zakupie abonamentu -więc o tym nie piszę bo w sumie średnio pamiętam jak to aktywowałem.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #897762  autor: Gregrin
 29 lis 2016, 08:20
ManiacGSM pisze:Ale w jednej ramce podczas logowania wpisujesz ''swój'' numer -czy też Ona, a potem przychodzi sms z jednorazowym hasłem.
No właśnie według opisu na stronie potrzebuje e-haslo (żeby dokonywać zmian na koncie -włączyć pocztę czy cokolwiek) i podobno można go dostać tylko przez infolinie. Alternatywa jest plus kod (który służy do przeglądania konta) ale jego tez można dostać tylko przez infolinie (podobno jest tez gdzieś na fakturze ale do niej nie mamy dostępu.
Myślałem ze mając numer dostane taki kod automatycznie smsem...

Co do połączenia z infolinia znalazłem tylko takie info "koszt połączenia jest zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz". Oczywiście nie wiemy jaka posiada. Wiemy ze powinien być to nolimit +150MB? za 25zl.
 #897771  autor: Andrzej24
 29 lis 2016, 10:02
Jako osoba trzecia nic z tym nie zrobisz. Nie jesteś właścicielem/ką numeru więc takiego kodu i tak nie dostaniesz. Jedynie właściciel może ci to zrobić. Lepiej nie kombinujcie bo potem będziecie mieć problemy. Niech znajoma porozmawia z włascicielem numeru aby to wyłączył.
 #897826  autor: habish
 29 lis 2016, 14:00
Niech zainstaluje mobilną aplikację Plus Online, do stanu pakietów powinna mieć dostęp bez logowania.
Wymagany jest APN plus.
 #897839  autor: Gregrin
 29 lis 2016, 14:55
Patryk7588 pisze:Niech zainstaluje mobilną aplikację Plus Online
Miała tam chyba coś takiego jak plus.pl (telefon brandowany) i przekierowywało mnie na stronę ale zobaczę jeszcze dokładnie. Dzięki.
A jak wygląda sprawa z lejkiem w plus abo ? Jeśli jest pakiet to lejek tez powinien być ??
 #897886  autor: Ruben
 29 lis 2016, 19:32
Jeżeli jest to numer służbowy, to jako użytkownik za dużo sama nie zrobi.
W większych kontraktach biznesowych różne usługi są włączane bądź blokowane i jedynie osoba upoważniona do kontaktów z opiekunem może zgłaszać pewne zmiany.
Sam użytkuję kartę z dużego kontraktu w Plusie (ponad 1 tys. SIM) i nie wiedzieć czemu zablokowane jest LTE. Trudno jest uzyskać informacje a jako użytkownik zablokowaną mam możliwość włączenia. Nie ma natomiast problemu z roamingiem, są jakieś duże pakiety wykupione i nawet sprawdzić ich nie bardzo mogę ale póki nikt nie zgłasza, że przekroczyłem, to nie ma problemu.
Tak jak radzono wyżej, niech załatwia to znajoma z osobą odpowiedzialną w firmie.
 #897887  autor: Gregrin
 29 lis 2016, 19:41
Świat robi się dziwny. Powiem znajomej. Znając życie to ścieżka przej jaka musi przejść pytanie to pewnie parę osób w firmie żeby dojść do przełożonego, później od niego do kogoś kto ma jakieś pojecie o tych umowach a później do kogoś w plusie kto może udzielić wyjaśnień itp.

PS. w kontrakcie ma napisane żeby w razie "problemów technicznych" najpierw kontaktować się z infolinia plusa ale tez myślę żeby najpierw zapytać u "szefowej" :/

PS2. Słyszałem że w plusie przekierowania są płatne, w takich "zbiorowych taryfach" tez ? Czy niekoniecznie ?

PS3. Jako służbowy telefon którego może używać do celów prywatnych to trochę dziwne uczucie ze firma może sobie przeglądać ile i gdzie dzwonimy, a dzwonią do nas w godzinach wieczornych (ok 21) z reklamami odkurzaczy (tak podaje strona kto dzwonił) albo z zastrzeżonych numerów. Nic tylko wyłączyć taki tel po godzinach pracy bo nie jest to "prezent" od firmy tylko zmora za która sama musi płacić (odciągane od wypłaty -grosze ale i tak absurdalne żeby płacić za coś co tylko przysparza nam problemów i nad czym nie mamy kontroli).

Zna ktoś jakiś program na androida (chyba 4.4.2) do wyciszania telefonu według określonego harmonogramu (od do w odpowiednie dni) ale z wyjątkami na kilka numerów ??
 #897896  autor: Ruben
 29 lis 2016, 20:07
@Gregrin,
takie kontrakty rządzą się innymi prawami. Możliwe, że w tym przypadku ma większą "kontrolę i suwerenność" w doborze usług. Co do przekierowań, to nie wiem jak jest w "zbiorowych taryfach" ale w indywidualnych to chyba poza Play i MVNO np. Premium Mobile przekierowania są płatne. Nie wiem jak jest z Lajt Mobile.
Rozumiem, że dotarcie do osoby kompetentnej w firmie i wytłumaczenie może być uciążliwe. Sam to samo przechodziłem. W prepaid jest dostępne LTE a tutaj mamy blokadę i darowałem sobie dochodzenie, bo w BOK jak i na Forum Plus nie mają podobno dostępu do tych informacji. Może przy kolejnej umowie to odblokują, chyba, że to celowe działanie ze względu na videostreaming? Na kartach internetowych mamy odblokowane LTE.
Niech znajoma spróbuje, może u niej jest krótsza ścieżka.
 #897931  autor: Gregrin
 29 lis 2016, 23:53
Dzisiaj się pytała i ma iść do salonu plusa z danymi (pin, puk). Za parę dni pewnie pójdzie i dam znać co i jak.
Patryk7588 pisze:Niech zainstaluje mobilną aplikację Plus Online, do stanu pakietów powinna mieć dostęp bez logowania.
Wymagany jest APN plus.
Nie zadziałało :/
 #898587  autor: tytoos
 04 gru 2016, 11:21
Ruben pisze: Sam użytkuję kartę z dużego kontraktu w Plusie (ponad 1 tys. SIM) i nie wiedzieć czemu zablokowane jest LTE. Trudno jest uzyskać informacje a jako użytkownik zablokowaną mam możliwość włączenia.
Rozumiem, że kod *101*11*24# nie zadziałał?
 #898595  autor: tytoos
 04 gru 2016, 11:45
Patryk7588 pisze:W abonamencie miał zadziałać?
2 lata temu miałem identyczny problem z telefonem służbowym (abo) żony. Bez opiekuna w firmie (kilkaset aktywacji) ani rusz. Wklepałem kod i LTE poszło chyba nawet bez restartu OIDP.
 #898622  autor: Ruben
 04 gru 2016, 15:57
tytoos pisze:
Ruben pisze: Sam użytkuję kartę z dużego kontraktu w Plusie (ponad 1 tys. SIM) i nie wiedzieć czemu zablokowane jest LTE. Trudno jest uzyskać informacje a jako użytkownik zablokowaną mam możliwość włączenia.
Rozumiem, że kod *101*11*24# nie zadziałał?
Niestety nie zadziałał. Przychodzi SMS, że nie mam uprawnień.
 #898749  autor: tytoos
 05 gru 2016, 15:25
Ruben pisze: Niestety nie zadziałał. Przychodzi SMS, że nie mam uprawnień.
Najwyraźniej uszczelnili system :(