DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #896511  autor: szymowy
 21 lis 2016, 11:05
Witam, po udanej rejestracji numeru zauważyłem na formualrzu pozaznaczane praktycznie wszytkie zgody (marketingowe itd.), czy konsultanci w salonie mogą automatycznie je zaznaczać i podsuwać do podpisu?
I który sposób na ich wyłączenie (np. sms jeśli jest taka możliwość, przez internet) polecacie, czy to bez znaczenia? Jak wiadomo operatorzy oferują zniżki za zgodę na marketing (kilka złotych), czy to jest tylko przy abonamencie i przy ofercie na kartę nic za taką rezygnację nie policzą/doliczą? I czy faktycznie taka rezygnacja ze zgód marketingowych zadziała, czy już dane krążą u Partnerów Operatora?

+ pytanko z innej beczki, jak już zakładam temat, czy podczas przenoszenia numeru na kartę trzeba mieć wyłączone wszelkie usługi ja te melodie/piosenki, które słyszy dzwoniący do nas i inne pakiety, czy nie ma to najmniejszego znaczenia i wszystko się automatycznie dezaktywuje i nic nie naliczą?

Pozdrawiam.
 #896516  autor: -Gosc-
 21 lis 2016, 11:21
Nie napisałeś jaka to sieć? T-m?
Zgód nie musisz wyrażać, jedynie formularz rejestracyjny T-mobile jest tak napisany żeby możnabyło poznaznaczać (po twoim wyjściu) zgody marketingowe, jest to przestępstwo oszustwa i poświadczenia nieprawdy. Nie mają prawa zaznaczać ci żadnych zgód. Nadużyciem jest w tym przypadku sama konstrukcja ich formularza, powinny być tam kratki zaznaczające "tak" lub "nie" - wówczas nie mogliby niczego sfałszować poprzez dopisanie/zaznaczenie. Możesz to potem wyłączać przez boki albo na stronie w internecie, jednakże czasem zwłaszcza T-m od tych zgód uzależnia jakieś bonusy. Zwróć na to uwagę.
 #896521  autor: -Gosc-
 21 lis 2016, 11:30
Jeżeli podsunął ci formularz z zanznaczonymi zgodami przez niego to go nie podpisujesz, każesz wypisać nowy bez wyrażonych zgód. Te cwaniaki tak robią szybko szybko, podpisz i już, trzeba uważać i czytać.
 #896534  autor: garfield-
 21 lis 2016, 13:31
to co masz aktywowane, nie ma znaczenia do przenoszenia karty, Ciebie to już nie obchodzi.
 #896561  autor: DanielR
 21 lis 2016, 16:15
Nie. W karcie (obojętnie jakiej sieci), jak na razie nie robią takich cudów, że doliczają jakąś "ekstra" opłatę za brak zgód na marketingowy spam. Także bez obaw.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #898566  autor: szymowy
 03 gru 2016, 23:26
Dzięki za odpowiedzi. A czy przy przenoszeniu numeru konto musi być ważne?
+ jeszcze co do tych zgód, zauważyłem, że na formularzu rejestracji jest napisane, że numer dowodu wpisać tylko jeśli nie posiada się peselu, a konsultant uzupełnił i pesel i numer dowodu - co to za praktyki. .?
 #898646  autor: -Gosc-
 04 gru 2016, 18:51
Nielegalne, ustawa mówi pesel a jeżeli go nie posiadasz to wtedy seria i nr. dokumentu (mogą być cudzoziemcy), w jakiej to sieci taki cwany konsultant?
 #899012  autor: xander21
 07 gru 2016, 13:57
W każdej sieci, każdy konsultant domyślnie ma zaznaczone zgody marketingowe. Musisz ich prosić o odznaczenie. Lepiej mieć zgody marketingowe wyłączone przed przeniesieniem numeru, bo ci będą reklamy wysyłać, niezależnie czy jesteś u nich czy nie.