Witam serdecznie. Zwracam się do Państwa z gorącą prośbą o pomoc. Końcem maja tego roku - podpisałem umowę - jednocześnie kupując nowy telefon - IPhone 6s Plus - wersji 128 GB - w sieci T - mobile. Telefon był sprowadzany do salonu - jeszcze przed podpisaniem umowy, razem ze sprzedawcą sprawdzaliśmy, czy jest wszystko w porządku i czy nie ma żadnych uszkodzeń. Okazało się, że na dolnej krawędzi obudowy, jest nie wielkie, ale mocne zarysowanie, przy śrubce - z obu jej stronach. Jest ono widoczne z daleka. Bardzo pilnie wtedy potrzebowałem telefonu i sprzedawca zaproponował rozwiązanie - zamiast czekać tydzień na przesłanie do salonu innego egzemplarzu - miałem podpisać umowę, korzystać z telefonu i po 4 miesiącach od zakupu - zanieść telefon do salonu T - mobile - i oddać go w ramach gwarancji do serwisu. Sprzedawca stwierdził również, że telefon zostanie po prostu wymieniony na nowy.
Po minięciu 4 miesięcy - rozmawiałem z całkiem miłą Panią konsultant w telefonicznym biurze obsługi klienta, która potwierdziła to, co mówił wcześniej sprzedawca w salonie. Stwierdziła, że nie będzie żadnego problemu i wymiana telefonu w takiej sytuacji mi się należy. Kilka dni później zgodnie z jej instrukcjami - usunąłem dane z telefonu, wyłączyłem lokalizacje i zaniosłem go do salonu. Tam konsultant stwierdził, że będzie jeszcze koniecznie przeniesie pudełka i prosił o przyniesienie wszystkiego następnego dnia - ale również potwierdził, że w takiej sytuacji serwis wymieni telefon na nowy i nie ma w takiej sytuacji znaczenia, czy jest to zarysowanie, czy większe uszkodzenie.
Następnego dnia przyniosłem telefon z pudełkiem, oddałem go sprzedawcy - tym razem był to jeszcze inny konsultant. Również potwierdził, że telefon zostanie wymieniony.
Czyli żadnych problemów. Jednak sprawdziłem dzisiaj informacje odnośnie gwarancji na stronie serwisu - jest tam podana informacje - zamieszczam cytat:
Jest to drogi sprzęt. Nie miałbym problemu - jeżeli telefon uszkodziłby się mi już po jakimś czasie jego używania - nawet w pierwszym czy drugim dniu. Jednak zarysowania było już po wyciągnięciu telefonu z pudełka.
Co o tym Państwo sądzicie ? Czy jeżeli okaże się, że jednak serwis nie uzna gwarancji, jest możliwość dokonania odpłatnej naprawy lub wymiany ? Pamiętam, że jakiś czas temu była w T - mobile możliwość wymiany telefonu - w ramach gwarancji - za 10 % ceny jego zakupu w salonie.
Po minięciu 4 miesięcy - rozmawiałem z całkiem miłą Panią konsultant w telefonicznym biurze obsługi klienta, która potwierdziła to, co mówił wcześniej sprzedawca w salonie. Stwierdziła, że nie będzie żadnego problemu i wymiana telefonu w takiej sytuacji mi się należy. Kilka dni później zgodnie z jej instrukcjami - usunąłem dane z telefonu, wyłączyłem lokalizacje i zaniosłem go do salonu. Tam konsultant stwierdził, że będzie jeszcze koniecznie przeniesie pudełka i prosił o przyniesienie wszystkiego następnego dnia - ale również potwierdził, że w takiej sytuacji serwis wymieni telefon na nowy i nie ma w takiej sytuacji znaczenia, czy jest to zarysowanie, czy większe uszkodzenie.
Następnego dnia przyniosłem telefon z pudełkiem, oddałem go sprzedawcy - tym razem był to jeszcze inny konsultant. Również potwierdził, że telefon zostanie wymieniony.
Czyli żadnych problemów. Jednak sprawdziłem dzisiaj informacje odnośnie gwarancji na stronie serwisu - jest tam podana informacje - zamieszczam cytat:
Niniejsza gwarancja nie dotyczy (a) części, które zużywają się z upływem czasu, takich jak baterie lub powłoki ochronne, chyba że uszkodzenia powstały w wyniku wad materiałowych lub wad wykonania; (b) drobnych uszkodzeń, w tym zadrapań, wgnieceń lub pęknięć plastikowych elementów portów; (c) uszkodzeń powstałych w wyniku używania produktu z produktem osoby trzeciej lub z produktem, który nie jest zgodny ze specyfikacjami Produktu Apple.
Jest to drogi sprzęt. Nie miałbym problemu - jeżeli telefon uszkodziłby się mi już po jakimś czasie jego używania - nawet w pierwszym czy drugim dniu. Jednak zarysowania było już po wyciągnięciu telefonu z pudełka.
Co o tym Państwo sądzicie ? Czy jeżeli okaże się, że jednak serwis nie uzna gwarancji, jest możliwość dokonania odpłatnej naprawy lub wymiany ? Pamiętam, że jakiś czas temu była w T - mobile możliwość wymiany telefonu - w ramach gwarancji - za 10 % ceny jego zakupu w salonie.