DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #893075  autor: DanielR
 25 paź 2016, 19:54
zoltan666 pisze:"Od dziś w T-Mobile na kartę konto ważne rok po każdej rozmowie. Wystarczy, że korzystasz z telefonu..."
Czyżby powracali do pierwotnej (najlepszej) wersji różowej RWK?
Z początku, gdy wprowadzali tę promocję wystarczyło, że w danym miesiącu wykonało się bądź odebrało jakąś płatną usługę (połączenie, SMS), a konto raz w miesiącu wydłużało się o kolejny rok.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #893081  autor: biala1991
 25 paź 2016, 20:30
DanielR pisze:Czyżby powracali do pierwotnej (najlepszej) wersji różowej RWK?
Z początku, gdy wprowadzali tę promocję wystarczyło, że w danym miesiącu wykonało się bądź odebrało jakąś płatną usługę (połączenie, SMS), a konto raz w miesiącu wydłużało się o kolejny rok.
Marzyciel :D
 #893089  autor: eddie71
 25 paź 2016, 21:11
biala1991 pisze:
Co Ty piszesz? RWK zostało wycofane na wszystkich taryfach, i starszych typu Hot i nowszej Frii.
Tak zrozumiałem poradę od przedstawiciela T-Mobile, aby przejść na taryfę Frii. Było to na jakimś forum, gdzie krytykowano wyłączenie RWK. Możliwe, że źle zrozumiałem i była to inna forma przedłużenia ważności różniąca się od RWK. W każdym razie taryfa Frii nie pasowała mi.
 #893187  autor: slawekt
 26 paź 2016, 16:42
biala1991 pisze:Jeśli daje się je włączyć a nie ma oficjalnego info o przywróceniu to pewnie to błąd systemu.
Daje się włączyć w HOT. Sprawdzone wczoraj, przeszło za pierwszym razem pobrało zgodnie z regulaminem 5 zł. Ciekawe, czy na następne miesiące będzie się automatycznie przedłużać...
 #893205  autor: mungo
 26 paź 2016, 18:25
slawekt pisze:Daje się włączyć w HOT. Sprawdzone wczoraj, przeszło za pierwszym razem pobrało zgodnie z regulaminem 5 zł. Ciekawe, czy na następne miesiące będzie się automatycznie przedłużać...
Ja bym był bardziej ciekaw czy wyłączenie usługi rok ważności spowoduje skrócenie ważności konta do jednego miesiąca, czy pozostanie ważność na rok. Dotychczas w HOT ważność konta zostawała na rok przy wyłączeniu usługim, czyli inaczej niż we Frii, gdzie była ustawiana na 30 dni przy deaktywacji usługi.
 #893215  autor: groove
 26 paź 2016, 19:16
Znaczy sprawdziłeś to, czy podajesz to co w regulaminie piszą/pisali. Poprzednio jak RWK było po pewnym czasie już nie przedłużałem a ważność została.
 #893232  autor: zoltan666
 26 paź 2016, 20:46
RWK we Frii aktywowałem w niedzielę. Miałem ważność do 23.11.2017, a po kilku godzinach 15.11.2017. Wieczorem T-Mobile aktywowało mi pewną usługę prawdopodobnie wykluczającą się z RWK. W poniedziałek otrzymałem sms, że oferta RWK została wyłączona, a ważność konta wynosi 14 dni.
 #893256  autor: Kompan
 26 paź 2016, 22:43
mungo pisze:Ja bym był bardziej ciekaw czy wyłączenie usługi rok ważności spowoduje skrócenie ważności konta do jednego miesiąca, czy pozostanie ważność na rok. Dotychczas w HOT ważność konta zostawała na rok przy wyłączeniu usługim, czyli inaczej niż we Frii, gdzie była ustawiana na 30 dni przy deaktywacji usługi.
Aktywowałem RWK w HOT (5,01zł),w tym samym dniu wyłączyłem usługę.Roczna ważność konta została.
 #893611  autor: biala1991
 29 paź 2016, 08:41
groove pisze:Poprzednio jak RWK było po pewnym czasie już nie przedłużałem a ważność została.
W taryfie Frii? W jaki sposób? RWK odnawia się automatycznie i co miesiąc kasuje 3zł. Jeśli wyłączysz to jak już było wspomniane ważność skraca się do 14 dni więc jak Tobie się udało nie przedłużyć usługi i zachować ważność konta?


Polityka TM jest dla mnie kompletnie niezrozumiała. Przywracają RWK po cichu, w tajemnicy przed klientami. Pomyślałabym, że nie nagłaśniają ze wstydu spowodowanym brakiem standardowej usługi w dotychczasowej ofercie, ale przecież ta firma niedawno pokazała że nie cofnie się przed żadną żenadą :D Zlikwidowali 10GB za doładowanie by za chwilę wprowadzić to samo w blasku reklamy Bonus za rejestrację. Czemu więc przywrócenie RWK jest tak wstydliwe skrywane przed klientami? nawet na stronie nie ma żadnej wzmianki. Co TM chce osiągnąć wprowadzając usługę i nie informując użytkowników? :D
 #893614  autor: DanielR
 29 paź 2016, 09:51
Może ta zabawa w kotka i myszkę wiąże się z "nowym rozdaniem w prepaid", które to jest zapowiedziane na najbliższe dni? Niedługo okaże się, czy różowi grają naprawdę mocnymi kartami. Cierpliwości. :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #893655  autor: biala1991
 29 paź 2016, 15:10
Całkiem prawdopodobne, że to ten słynny as z rękawa.. chociaż z drugiej strony, takie fanfary przed przywróceniem pospolitej przecież w innych sieciach usługi? To by była spektakularna autokompromitacja :D
 #893658  autor: groove
 29 paź 2016, 15:32
biala1991 pisze: W taryfie Frii? W jaki sposób? RWK odnawia się automatycznie i co miesiąc kasuje 3zł. Jeśli wyłączysz to jak już było wspomniane ważność skraca się do 14 dni więc jak Tobie się udało nie przedłużyć usługi i zachować ważność konta?
Tak, w taryfie Frii. Ktoś swego czasu napisał, że chyba mają błąd(o ile nie było to celowe trzymanie sima jako "aktywnego") - co mnie już zupełnie nie dziwi, bo nie ma drugiej tak bałaganiarskiej sieci w PL - i sprawdziło się. Owszem przychodziły smsy, że brak środków na koncie i w końcu wyłączyli, ale...ważność została na rok...i właśnie jeszcze zostało koło miesiąca :mrgreen:.

Teraz czekam tylko na tego "asa" i jak będzie to kolejna porażka to od razu numer migruję do konkurencji.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, 15:36 przez groove, łącznie zmieniany 2 razy.
 #893659  autor: groove
 29 paź 2016, 15:35
biala1991 pisze:...chociaż z drugiej strony, takie fanfary przed przywróceniem pospolitej przecież w innych sieciach usługi? To by była spektakularna autokompromitacja :D
Oby zaskoczyli pozytywnie, ale znając ich, kolejny "fail" jest bardzo możliwy. Nie ma w PL drugiego operatora, do którego zaufanie byłoby tak skrajnie niskie.
 #893680  autor: biala1991
 29 paź 2016, 18:46
A.. taka sytuacja :D Miałam coś w tym stylu, tylko że to raczej polegało na niewyłączeniu nr a nie na przedłużeniu ważności konta. Kiedy zabrakło środków na pobranie opłaty cyklicznej rozmowy wychodzące zostały zablokowane czyli nr stracił ważność, następnie konto zostało wyczyszczone (było chyba 1zł :D ) Co prawda pomimo niepłacenia za RWK nr przez rok nie został skasowany jednak nazwałabym to raczej połowiczną ważnością :D Z tej opcji może korzystać tylko specyficzna kategoria użytkowników..ci posiadający mniej niż 3zł a powiedzmy sobie szczerze zachowaniem ważności konta najbardziej jest zainteresowana zupełnie inna grupa, ta ze skarbonkami :D Oni jeśli nie chcą doładowywać są skazani na comiesięczny haracz, dlatego tak mnie zdziwiło, że ktoś pisze jakoby we Frii można było ominąć opłatę i mieć ważne konto :)
 #893697  autor: groove
 29 paź 2016, 20:02
biala1991 pisze: zachowaniem ważności konta najbardziej jest zainteresowana zupełnie inna grupa, ta ze skarbonkami :D Oni jeśli nie chcą doładowywać są skazani na comiesięczny haracz, dlatego tak mnie zdziwiło, że ktoś pisze jakoby we Frii można było ominąć opłatę i mieć ważne konto :)
No właśnie, najbardziej irytująca rzecz to konieczność tworzenia skarbonki, żeby zachować to co już się wpłaciło. W zeszłym tygodniu zanim doczekałem się smsa potwierdzającego możliwość uzyskania bonusu wykupiłem za 5 pln pakiet 30 dni do wszystkich na szybko, bo następnego dnia konczyły się wychodzące. Byłem przekonany, że z pakietu mimo wszystko będę mógł skorzystać - jak jest np w Orange, ale jednak myliłem się i następnego dnia dowiedziałem sie o tym próbując zadzwonić - jak nie "kochać" tej firmy - zapłaciłem, ale skorzystać nie można. Oczywiście, nastepnej kasy już nie dorzuciłem żeby "ratować" ten pakiet.
Tak na marginesie, dlatego kiedyś mocnym argumentem był abo. kiedy to kumulowały się niewykorzystane minuty. U mnie to działało, np. jesienią, zimą zostawało dużo i się odkładało, a później wiosną/latem wszystko poszło i stratny nie byłem, albo w niewielkim stopniu. Później przyszła "nowa era" w telekomach i minuty się już nie kumulowały, więc jak coś i tak przepada część tego za co się zapłaciło. Tyle dygresji.

To ominięcie opłaty było zapewne przypadkowe, ale pokazuje w jakim stanie jest ta firma. Ostatnio na infolinii pytałem o RWK, powiedziałem ,że widzę na koncie aktywną usługę do włączenia, na co konsultantka pełna zdziwienia oznajmiła,że to niemożliwe i nic jej nie wiadomo na ten temat...wszystkie kończyny mi "opadły". Jak wspomniałem o tym nieszczęsnym pakiecie 30 minutowym to Pani sprzedała mi "złoty środek" mówiąc - "...ale jak Pan załaduje teraz za 25 pln to ten pakiet nie będzie Panu potrzebny.."(bo niby bonus wskoczy)...nie ma jak przyjazna klientowi firma. Chciałem im dać szansę(chcę zmienić opa) mimo wszystko, ale....oni naprawdę nie chcą. :D
  • Strona 9 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10