DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #876078  autor: Gregrin
 09 lip 2016, 13:06
Ostatnio testowałem sobie telefon.play.pl (wykastrowana wersja teleplay która została wyłączona ze względu na możliwości "ciekawego" jej wykorzystania https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/ja ... ieci-play/).
Obecnie jestem za granica i chciałem użyć tej usługi ale po wejściu na stronę dostaje komunikat:
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
To za granica nie działa czy ogólnie przestało działać albo maja jakąś awarie ?? Bo ogólnie założeniem tej usługi miało tez być używanie jej za granica: https://blogplay.pl/2010/12/teleplay-be ... y-telefon/
 #876917  autor: marcinek243
 13 lip 2016, 14:24
Na desktopie pomimo wybierania numeru - głuchy telefon. zaś przy korzystaniu przez smartfona wszystko działa. Tak ma być?
 #876939  autor: Gregrin
 13 lip 2016, 17:11
marcinek243 pisze:Na desktopie pomimo wybierania numeru - głuchy telefon
U mnie tak samo, nie słychać co mowie ani ja nic nie słyszę.
Jak korzystać z tego przez smartfona ??
 #877017  autor: marcinek243
 13 lip 2016, 21:27
Desing strony przystosowany do telefonów to też postanowiłem wejść przez chrome na androidzie i dadaaam działa :shock: Jedyny minus to taki, że aktywny jest głośnik od multimediów a nie ten od rozmów ale równie dobrze można przez słuchawki.

Swoją drogą dobry patent. Bierzemy np orange 300mb za 15zł i możemy dzwonić praktycznie z całego eu
 #877086  autor: lzur
 14 lip 2016, 09:42
U mnie działa OK. Ubuntu + Chrome
 #877173  autor: qcom
 14 lip 2016, 16:45
Sprawdzałem z ciekawości teraz
- android + chrome = działa
- PC windows 10 + chrome = działa
 #879201  autor: rudymax
 27 lip 2016, 15:22
Znowu mam problem jak wcześniej: "The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later." Czy ktoś mógłby potwierdzić?
 #882313  autor: rudymax
 11 sie 2016, 16:07
Próbuję skorzystać z usługi i od dwóch tygodni mi się nie udaje. Efekty są różne. Ostatnio jeżeli już uda mi się zalogować to próba zadzwonienia skutkuje informacją o braku środków. Osoba do której dzwonię dostaje wiadomość, że chcę się skontaktować i żeby oddzwoniła, a ja dostaję na telefon sms, że nie mam środków na koncie i żeby się doładować. Oczywiście środki są na koncie. Czyżby usługa stała się płatna i jest jakieś inne konto, które należy doładować? Jeżeli ktoś ma jakieś informacje proszę się podzielić.
 #893117  autor: rudymax
 26 paź 2016, 01:13
Powrócę do tematu. Usługa nadal nie działa u mnie na stacjonarnym PC i laptopie z zainstalowanym Win10. Można się zalogować, wybrać numer, telefon dzwoni, ale w głośnikach brak sygnału wywołania, a po odebraniu nic nie słychać. I tu ciekawostka - uruchomiłem aplikację na starym laptopie z winxp i wszystko działa! Wymieniłem w laptopie z win10 dysk na pusty, zainstalowałem xp i wszystko śmiga aż miło. Tak samo na win7. We wszystkich przypadkach sprawdzane na dwóch takich samych przeglądarkach. Ewidentnie jest jakiś problem w Win10. Dodam, że skype działa OK, ale działa niezależnie od przeglądarki i pewnie problem jest gdzieś we współpracy systemu, przeglądarki i aplikacji. Nie ma dostępu do urządzeń audio, pomimo udzielenia zgody na dostęp do mikrofonu. Może ktoś potrafi podpowiedzieć jak temu zaradzić?
 #893298  autor: LeszczT
 27 paź 2016, 10:58
Moim zdaniem jest to kwestia ustawień sterowników. Sprawdź czy w wykorzystaniu aplikacji są Twoje urządzenia audio - jeżeli nie to znaczy, że masz coś zwalone ze sterownikiem / dostępem przez apke do ustawień systemu win10 a ten się lubi gryźć. ;-)
 #893317  autor: rudymax
 27 paź 2016, 12:08
Dzięki za podpowiedź. To co sprawdziłem: strona prosi o zezwolenie na użycie mikrofonu i po wyrażeniu zgody pojawia się symbol mikrofonu, a z kolei w mikserze pojawia się pozycja regulacji głośności przypisana do aplikacji, podobnie jak w przypadku skype"a. Poza tym na komputerze stacjonarnym jest system Win 10 Prof 64-bit a na laptopie Win 10N Prof 32-bit i są to zupełnie inne platformy sprzętowe (tzn PC i laptop). Dodam, że zgadałem się ze znajomym i podobnie zadziało się u niego po aktualizacji z Win 7 Prof do Win 10 Prof 32-bit telefon.play.pl stracił realny dostęp do mikrofonu i głośnika chociaż ikony pokazują , że dostęp jest.
 #894928  autor: Gregrin
 10 lis 2016, 00:06
rudymax pisze: Ewidentnie jest jakiś problem w Win10. Dodam, że skype działa OK, ale działa niezależnie od przeglądarki i pewnie problem jest gdzieś we współpracy systemu, przeglądarki i aplikacji. Nie ma dostępu do urządzeń audio, pomimo udzielenia zgody na dostęp do mikrofonu. Może ktoś potrafi podpowiedzieć jak temu zaradzić?
Sprawdzałem dziś w Polsce na lapku Win10 pro 64bit, firefox 49.0.2 i działało. Jedyne co mogę poradzić to aktualizacja sterowników do karty dźwiękowej. Dodatkowo może (tak jak u mnie) w momencie wybrania numeru i zezwalania na użycie mikrofonu jest do wyboru więcej urządzeń?? U mnie dopiero na 3 urządzeniu zadziałało (musiałem wylogowywać i ponownie wybierać urządzenie).
 #894937  autor: Marek_G
 10 lis 2016, 00:41
U mnie to wygląda tak. Nie działa na Operze w komputerze ani na Operze Mobile w telefonie z Androidem.
Dla testu ściągnąłem na komputer Firefoxa Portable. Okazała się, że tu działa.
BTW na IE i Edge nigdy nie działało, brak obsługi jakiegoś standardu.