DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 14 z 91
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 91
 #892851  autor: ign123
 24 paź 2016, 15:38
Dziękujemy za cierpliwość
1. Użytkownicy, którzy zarejestrowali numer przed zmianą Regulaminu Promocji mogą aktywować bonus na 10 numerach - w tym przypadku należy skontaktować się z Obsługą Klienta aktywacja kodem USSD bądź na Play 24 niestety nie będzie możliwa.
2. Są to 3 bonusy na jedną osobę
3. Od 20.10 jest nowy limit trzech numerów
https://forumplay.pl/showthread.php/408 ... post377642
 #892867  autor: jarekt
 24 paź 2016, 16:54
Jeśli po aktualnym terminie pakietu, następnego dnia rano (tuż po północy) - kiedy kolejny pakiet ma zostać przyznany - do godziny 0:49 nie przyzna Ci pakietu to musisz się przygotować na awaryjne doładowanie za 10 minut.

Jeśli do godziny 1:00 wciąż nie będzie nowego pakietu (konto MB nie powiększyło się o 250MB/500MB a termin nie wydłużył się o +30dni) to jest już bardzo duże prawdopodobieństwo "problemów", które za chwile skończą się utratą wszystkich zgromadzonych MB/GB.

Wtedy natychmiast zleć doładowanie: kod/zdrapka/bank/bankomat/stacjapaliw/itp. ale jeśli masz - za przeproszeniem jaja - to możesz wyczekać jeszcze do 1:45.

Wiec pytam: czy jesteś hardkorem?
 #892873  autor: xander21
 24 paź 2016, 17:25
W sumie jestem hardcorem :D Ja do końca nie jestem pewien, czy to było 24go czy 25go, więc dlatego czekam. Możliwe, że mi juz przedłużyło zeszłej nocy. Więc troski niepotrzebne. Zobaczymy jutro czy GB nie uciekły.
 #892878  autor: xander21
 24 paź 2016, 17:47
jarekt pisze:Ja tak bardziej ogólnie piszę, dla wszystkich.
Jeśli po wpisaniu *107# albo *101# masz termin pakietu do dzisiaj, do 24.10.2016 do 23:59, to mowa jest o godzinie 1:00 25.10.2016.
Nie mam jak sprawdzić na *107# Czekam na nadajnik w moich okolicach, który ma być zbudowany lada dzień. Korzystam tylko w mieście, jak jestem. A zawsze zapominam sprawdzić termin wazności. Pamiętam tylko, że 24 sierpnia, aktywowałem bonus i numer.
 #892880  autor: jarekt
 24 paź 2016, 17:59
Nie znając precyzyjnej daty ważności pakietu (nie można tego sprawdzić zdalnie - chyba, że dzwoniąc na infolinię) nie będziesz mógł się zabawić w hardkora :)
Odpada też oczywiście - w takim przypadku jak Twój - doładowanie kodem/zdrapką.

Należy też mieć na uwadze, że ilość MB na koncie (ją można monitorować w Play24 między 0:30 a 1:40) jest pobierana tylko w momencie logowania. Odświeżanie strony nic nie daje. Trzeba się co kilka minut wylogować i zalogować ponownie aby sprawdzić aktualny stan MB i podjąć ewentualnie decyzje o doładowaniu numeru poprzez np. konto bankowe czy w inny zdalny sposób.

Oczywiście kluczem jest dokładna znajomość ważności konta MB (nie jest widoczna w Play24!).
 #892898  autor: rudymax
 24 paź 2016, 19:50
Mam pytanie luźno związane z tematem. Ile czasu musi upłynąć od momentu rejestracji numeru Play do przetrawienia tego w systemie. Nowy numer zarejestrowany jakieś dwie godziny temu w placówce Ruchu. Loguje się do sieci, ale na kod USSD odpowiedź "problem z siecią". Czy możliwe, że jeszcze nie wszystko w systemie się przetrawiło?
Ostatnio zmieniony 24 paź 2016, 20:24 przez rudymax, łącznie zmieniany 1 raz.
 #892900  autor: jarekt
 24 paź 2016, 19:59
Z reguły jakieś 2-3 minuty (rejestracja poprzez Play24 i infolinię).
Obecnie (od piątku) "rejestracja" również kuleje, a dzisiaj to podejrzewam, że ma niski priorytet aby najpierw rozładować kolejkę aktywacji pakietów (to raczej dla wszystkich najważniejsze, szczególnie dla tych, którym po północy kończy się ważność MB a z momentem przedłużenia czekali do ostatniej chwili).
 #893299  autor: PetMat
 27 paź 2016, 11:00
Witam.
Czy ktoś miał taki przypadek ?, PInK 9, zarejestrowany w sierpniu, uruchomiony bonus za rejestrację, w tej chwili odnawiany, pozostało jakieś 52GB. Dzisiaj z ciekawości zaglądam na Play24 w Pakiety i ...
"Pakiet 100GB i rok ważności konta 0,00 zł
wyłączony
(możesz jeszcze włączyć 1)
włącz"
Błąd w systemie ? Kliknąłbym "włącz" ale czy nie "pochrzani" się coś ?
 #893323  autor: jarekt
 27 paź 2016, 12:47
Uwaga!!!

Play od któregoś momentu dla Bonusu 100GB zaczął liczyć 30 dni od dnia aktywacji ale w ten sposób, że dzień aktywacji jest dniem nr 1. Kilka dni temu dniem nr 1 był dzień kolejny.
Oczywiście 30 dni na przyznanie pakietu dalej liczą od następnego dnia.

Przez taki trik Play'a (30 dni to dalej 30 dni zgodne z regulaminem, bo on nie precyzuje który dzień jest pierwszym dniem) wszyscy, którzy aktywują Bonus 100GB w dniu aktywacji startera PInk9/PInK19 STRACĄ za 30 dni całość!

Osoby, które poczekają 1 dzień z aktywacją Bonusu to tak jakby dawniej aktywowały go w ten sam dzień - czyli ryzykują utratę Bonusu bo będą się liczyły minuty (między 0:01 a 2:00 31. dnia).

Obecnie więc absolutne minimum to odczekanie 2 dni, a najlepiej 4-5 dni (na dodatkowe problemy takie jak ostatnio) zanim uruchomimy Bonus za rejestrację.

Zawsze powtarzałem, żeby poczekać te 2-3 dni minimum a najlepiej jeszcze parę dni - wiem jakie kroki może Play poczynić aby utrudnić wszystkim klientom życie - i on to regularnie robi bo to biznes.
 #893633  autor: reboot
 29 paź 2016, 12:48
xander21 pisze:PINK 9 przedłużył się na 100%, odczekałem 2 dni po terminie i nadal mam transfer cieszy mnie to juz drugi raz.
U mnie działa od czerwca. Na szczęście ominął mnie problem z awarią we wrześniu.
jarekt pisze:Obecnie więc absolutne minimum to odczekanie 2 dni, a najlepiej 4-5 dni (na dodatkowe problemy takie jak ostatnio) zanim uruchomimy Bonus za rejestrację.
To było mówione wielokrotnie, że najbezpieczniej kilka dni poczekać.
======

Mam 2 pytania:
1) czy bonusy dla Play internetowego i Play głosowego są wspólne tj. łącznie 3 czy można mieć po 3 dla każdego rodzaju numeru/promocji?

2) jak w praktyce wygląda przedłużanie bonusu jeśli się aktywowało numer w dniach 30-31?
W przypadku gdy w danym miesiącu nie występuje dzień miesiąca odpowiadający dniu przyznania pakietu, pakiet przyznany zostanie dnia poprzedzającego ustalony dzień.

WKS
 #893856  autor: krzemian
 31 paź 2016, 10:59
Jestem w trakcie procedury reklamacyjnej o przywrócenie ważności połączeń wychodzących w PInK9.
Mam aktywny pakiet cykliczny 250mb od pierwszego dnia.

Teraz pytanie: jak Play nalicza 30 dni do dodania 250mb do konta w przypadku, kiedy w międzyczasie tracę ważność połączeń wychodzących lub pakietu danych (również obecnie nieważny)?

Dodam, że od samego początku pakiet cykliczny świeci się w P24 na zielono, nawet teraz.
 #893870  autor: jarekt
 31 paź 2016, 12:02
Jeśli Usługa "Pakiet 250MB" jest już aktywna (w Play24 świeci się na zielono) to nie ma już znaczenia czy konto główne (złotówki, rozmowy wychodzące) straci ważność.

Po 30 dniach kolejna paczka danych 250MB i tak zostanie przyznana - nie będziesz mógł z niej tylko korzystać (nie będziesz mógł korzystać z internetu w ogóle) - bo warunkiem korzystania z internetu jest m.in. ważność konta głównego (wbrew temu co pisze w dość pokrętny sposób regulamin PInK). Co ciekawe nie przepadają również żadne MB/GB z konta - i co więcej - kolejne pakiety 250MB przedłużą ważność konta MB i zsumują się z już istniejącymi (MB z konta przepadają, gdy to konto straci ważność - ale uwaga - ważność tego konta nie jest widoczna w Play24! Trzeba użyć kodu *101# albo *107#).

Ale gdy minie ważność połączeń przychodzących (wg regulaminu PInK jest to nazywane błędnie "ważnością konta" i ja takiej definicji nie używam bo wprowadza ona totalne zamieszanie) to oczywiście stracisz wszystko łącznie z numerem, choć być może nie od razu (następnego dnia).

A regulaminowe 30 dni na przyznanie pierwszego pakietu 250MB jest liczone w dość pokrętny sposób: od kolejnego dnia od przyznania usługi jest liczone 31 dni (czyli 32 dni od aktywacji usługi!) czyli jeśli usługa aktywowała się 1 października, to pakiet zostanie przyznany 1 listopada około godziny 0:45 (październik ma 31 dni, więc 1 listopad to będzie 32. dzień licząc od 1 października lub 31. dzień licząc od 2 października). A jeśli usługa aktywowała się 1 listopada (listopad ma 30 dni) to pierwszy pakiet zostanie przyznany 2. grudnia około godziny 0:45. Tak to działa i tak jest zliczane przez system bilingowy Play.
 #893873  autor: artsky
 31 paź 2016, 12:13
Mam stary starter Play Internet na kartę 9zł jeszcze nawet w opakowaniu i planowałem go zarejestrować w grudniu. Czy mogę spokojnie poczekać, czy może powinienem to zrobić teraz? Śledzę ten wątek, ale już się zaczynam gubić...
  • Strona 14 z 91
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 91
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 91