DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #892642  autor: serek5555
 23 paź 2016, 12:46
Z tą siecią co jakiś czas wiecznie coś nie gra.
Na bonusy czy pakiety czeka się powyżej regulaminowych 24h i co niby zrobią, to znowu powtórka z historii i tak ciągle zwalają na awarie.
Ile można czekać - jak myślicie, mówią prawdę czy kłamią?
 #892645  autor: Rebeliant
 23 paź 2016, 13:18
Ja osobiście takich problemów nie mam. Poza Plusem miałem wszystkie sieci i chyba najlepiej pod kątem szybkich aktywacji pakietów etc. działa mi właśnie plejak. Razem z domownikami to kilka kart i bez problemu. Nie wykluczam natomiast istnienia felernych numerów, bo w każdej sieci takowy może się trafić. Myślę, że to pojedyncze przypadki.
 #892648  autor: rudymax
 23 paź 2016, 13:44
Generalnie nie ma większych problemów, a właściwie powinienem napisać nie było do tej pory. Niestety ostatnio, a przynajmniej od piątku, system nie wyrabia. Zleciłem na różnych numerach, w różnych taryfach, włączenie lub wyłączenie usług, pakietów i od piątku wszystko wisi ze statusem w trakcie włączania, w trakcie zmian itp. I nie chodzi tylko o bonusy za rejestrację, ale np wyłączenie poczty, czy zmianę taryfy. Musi być jakiś problem.
 #892652  autor: Kryniczanin
 23 paź 2016, 14:01
Jedyny porządny system bilingowy jest właśnie w Play.

Pozostałe sieci mają wielki problem z tym. T-Mobile to absolutny lider katastrofy systemu bilingowego.
 #892660  autor: bobiwr
 23 paź 2016, 14:22
Byłem we wszysstkich z W4 + ich "stelity". Sprawa dotyczy i firmy jak i "sieci rodzinnej". Obecnie większość w Play. Każdy op ma jakieś niedostatki. Ale nie bez powodu jestem, z w sumie kilkudziesięcioma numerami, tu gdzie jestem. Jak nie czekasz do "za 5 dwunasta" z aktywacjami to jest OK. Zasięg - jak coś jest w ogóle, to masz. Net dla normalnego korzystania wystarczający. Jedyna usługa leżąca totalnie na łopatkach w play to doładowanie w parze, ale to niszowa potrzeba w "dobie" promocyjnego RWK. Oczywiście to tylko moje zdanie. Można się spierać, podawać argumenty za i przeciw. Ale w żadnym wypadku nie potwierdzam jakiś stanów totalnej awarii.
 #892673  autor: rudymax
 23 paź 2016, 15:12
bobiwr pisze:Byłem we wszysstkich z W4 + ich "stelity". Sprawa dotyczy i firmy jak i "sieci rodzinnej". Obecnie większość w Play. Każdy op ma jakieś niedostatki. Ale nie bez powodu jestem, z w sumie kilkudziesięcioma numerami, tu gdzie jestem. Jak nie czekasz do "za 5 dwunasta" z aktywacjami to jest OK. Zasięg - jak coś jest w ogóle, to masz. Net dla normalnego korzystania wystarczający. Jedyna usługa leżąca totalnie na łopatkach w play to doładowanie w parze, ale to niszowa potrzeba w "dobie" promocyjnego RWK. Oczywiście to tylko moje zdanie. Można się spierać, podawać argumenty za i przeciw. Ale w żadnym wypadku nie potwierdzam jakiś stanów totalnej awarii.
Zgadzam się z opinią, ale nie zmienia to faktu, że przynajmniej od piątkowego popołudnia system leży w zakresie zarządzania usługami. Wystarczy zajrzeć na inne wątki dotyczące Play i RBM. Konsultanci na infolinii potwierdzają ten stan, twierdząc, że problem dotyczy zarządzania poprzez play24, jednak zlecenia przy pomocy kodów ussd również "wiszą". Konsultanci bez problemu włączają usługi.
 #892676  autor: Rebeliant
 23 paź 2016, 15:20
Ja rano zleciłem zmianę oferty Play na FM, za pośrednictwem kodu USSD. Na razie czekam, w P24 widnieje info, że trwa zmiana taryfy. Biorąc pod uwagę fakt, że mają na to 24h, to chyba wszystko w porządku. Może być coś na rzeczy, bo przysłali już kilkanaście SMS-ów przypominających o konieczności rejestracji.
 #892680  autor: jarekt
 23 paź 2016, 15:27
@Rebeliant - w Play od około miesiąca trwa inna awaria polegająca na masowym wysyłaniu SMSów przypominających o rejestracji na numer na którym zlecono zmianę taryfy.
Wysyłanie tych SMSów trwa aż do momentu w którym docelowa taryfa aktywuje się kompletnie i do końca. SMSy przychodzą z różną częstotliwością w takim okresie: co kilka/kilkanaście minut.
W obecnej, znacznie poważniejszej awarii, która trwa od piątku i w której zmiana taryfy (i jakiejkolwiek usługi czy pakietu) trwa minimum kilkadziesiąt godzin i nie widać dalej końca - spodziewaj się kilkuset takich SMSów, a minimum kilkudziesięciu.
 #892683  autor: rudymax
 23 paź 2016, 15:38
Mam podobną sytuację na jednym numerze, ale jest zarejestrowany na członka rodziny i zadzwonimy dopiero w poniedziałek. Zlecenie zmiany taryfy kodem USSD, niedługo minie 48 godzin. Niestety tu sprawa nie jest tak oczywista. Rzeczywiście informacja zwrotna mówi, że zmiana taryfy nastąpi w ciągu maksymalnie 24 godzin (a w normalnych warunkach dzieje się to znacznie szybciej), ale w/g większości regulaminów migracji (dodałem celowo większości, bo nie mam pewności czy wszystkich) Play zastrzega sobie na zmianę taryfy 7 dni. Jeżeli system nie zacznie funkcjonować normalnie, to wszystko będzie zależeć od podejścia konsultanta.
 #892684  autor: Jestem_Janek
 23 paź 2016, 15:46
No ja też czekam od piątku na zmianę taryfy RBM5->Energy, prawie dwie doby już minęły.
Zmiana zlecona przez *163#. Wiadomości przypominające o rejestracji też dostaje, ale tylko po sprawdzeniu taryfy kodem *111*49*1#, tak minutę później.
 #892686  autor: rudymax
 23 paź 2016, 15:59
Wiadomości przypominające o rejestracji też dostaje, ale tylko po sprawdzeniu taryfy kodem *111*49*1#, tak minutę później.
Potwierdzam. U mnie też przychodzą wyłącznie po użyciu kodu na sprawdzenie taryfy.
 #892748  autor: jarekt
 24 paź 2016, 00:03
Wszystko się zgadza (treść do obecnych problemów) ale nie wiem czy wiesz ale ta wiadomość jest z sierpnia kiedy był identyczny problem...
Ktoś to dzisiaj odkopał, podlinkował, potem inni, w tym ja, no i teraz Ty :)
Ale jest to ten sam problem co wtedy z tym, że trwa dłużej.

Co ciekawe Gruszka na swoim profilu dzisiaj napisał, że nie ma żadnej awarii. On chyba też odbył podróż w czasie albo przynajmniej ma deja-vu.
 #892755  autor: garfield-
 24 paź 2016, 00:44
tak, generalnie wszytko idzie dość szybko, ale jak wszędzie zdarzają się awarie.
Jak zadzwonisz, to może coś przepchną jak będą mogli. Mi rwk też wisi od 48 godzin, na infolinii mówili , że coś popróbują i zaskoczyło wieczorem. Także się starają. Przepraszają i dali nawet mi 20 zeta na konto główne.
 #892758  autor: xander21
 24 paź 2016, 01:55
Ja żadnej wpadki z Playem nie miałem raczej. A jestem w tej sieci kilka lat, testując przy okazji innych operatorów. I zawsze wracam do Playa, bo u innych coś mi nie gra. A to system bilingowy spóżniony, a to coś drogiego a innym razem czegoś nie ma. Play to najbardziej rozbudowana sieć. Polecam.
 #892791  autor: simvirgin
 24 paź 2016, 10:11
Do czerwca polecałem Play, ale teraz mocno się zastanawiam czy w ogóle polecać.
Po pierwsze, za moją namową cała rodzina jest od kliku lat w Play i ciężko mi znowu przekonać wszystkich na zmianę. Play traci notorycznymi zmianami regulaminów w trakcie trwania promocji. Na przykład Gruszka na konferencji mówił o sumowaniu 60+100+100, a wkrótce po cichu zniknęło +60zł/90dni. Bonus był dla 10 numerów, a już jest dla 3. Poza tym były jednodniowe promocje doładowań, ale już ich też nie ma. Największy zarzut, że wszystkie zmiany wprowadzają znienacka, a zapytani wprost (szczególnie dezinformator Gruszka) przez pierwsze dni nabierają wody w usta po czym wszystko staje się faktem - krętacze.
Dosyć żali, idę wynieść pety z bistro :smt006
 #892797  autor: Rebeliant
 24 paź 2016, 10:29
Nie żebym bronił plejaka, ale brak promocji doładowań jest zrozumiały ze względu na promocję jaką jest bonus za rejestrację. W połączeniu z promocją zakrętkową, która obowiązuje do końca roku, to daje naprawdę sporo krzyści, a operator też musi zarabiać. A zmniejszenie limitu bonusu za rejestrację też jest zrozumiałe. Pisałem o tym w temacie Fakt Mobile, ale napiszę jeszcze tu. Wyszła z tego cebula więc operator musiał reagować. Osobiście uważam, że trzy numery to wystarczająca ilość bonusu dla normalnego użytkownika. Dajmy ma to dwójka małżonków (każdy osobno) + dzieci, czyli wystarcza dla 6-osobowej rodziny.

A tak notabene temat dotyczy opinii na temat awarii, a kwestia promocji i opłacalności, to już indywidualne podejście.
 #892804  autor: pavesi
 24 paź 2016, 10:39
Mam dziwną sytuację w sumie poraz pierwszy.. Od 4 godzin czekam na włączenie usługi LTE - RBM na karę 5. Wiem jest na to do 24 godzin ale nigdy od kilku lat nie trwało to dłużej jak 15- 20 minut..
Włączyłem też pakiet 600mb i jest to samo .
Dodam że mam jeszcze aktywny pakiet mb na koncie a środki na koncie powyżej 30 zł ..
 #892805  autor: habish
 24 paź 2016, 10:44
Kryniczanin pisze:Jedyny porządny system bilingowy jest właśnie w Play.

Pozostałe sieci mają wielki problem z tym. T-Mobile to absolutny lider katastrofy systemu bilingowego.
Bo jest najnowszy :-)

Orange i Plus wdrażają od podstaw nowe systemy bilingowe, więc wkrótce i tam wszystko powinno działać bez problemów.