DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 52 z 202
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 202
 #892659  autor: jarekt
 23 paź 2016, 14:20
@darekka - nie załamuj rąk.
Po pierwsze to zapis w starym regulaminie - w nowym może go nie być.
Po drugie nawet jak będzie to nie każdy zapis z regulaminu jest przez operatora respektowany (w sensie, że nie każdy jest zaprogramowany w ogóle lub poprawnie w ich systemie).

Po trzecie - które wynika z drugiego - znam sposób (a przynajmniej znałem, do kiedy obowiązywała stara promocja RWK i jej regulamin) i mogę go podać jeśli taka będzie wola większości (przy czym nie ze zdaniem każdego się tu na forum liczę :) ) na to aby ta ważność się nie skracała.
Sposób w TakTaku znała spora liczna osób (i wynikał z regulaminu i w zasadzie to nie był "trik") ale we Frii chyba większość nie znała (przy czym odkryłem we Frii 2 całkiem różne "sposoby" i obydwa działały).
 #892687  autor: darekka
 23 paź 2016, 16:06
To może na PW podeślij-jeśli jestem w gronie osób, których zdanie szanujesz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #892690  autor: jarekt
 23 paź 2016, 16:39
Oki, pójdzie PW ale nie wiem czy dzisiaj bo muszę odkurzyć parę rzeczy i ubrać w słowa.

Szanować to szanuję każdego, ale nie każdego prośbę czy wręcz nakaz spełnię :) zwłaszcza do publikacji na forum pewnych treści, których ja sam nie chcę publikować. Także poszanowanie a liczenie się ze zdaniem to dwie zupełnie różne kwestie :)

---edit---
Aha, dobrze by było poczekać do pojawienia się regulaminu - pewnie w poniedziałek się pojawi - aby ewentualnie skorygować mój "przepis" lub uzupełnić i ewentualnie przetestować. Nie ma regulaminu to na razie nie chcę w ciemno eksperymentować ale możliwe, że nic w "przepisie" i tak się nie zmieni.
Gdyby regulamin się nie pojawiał to Ci podeślę info bez oczywiście jego uwzględnienia - napiszę Ci tak jak było ze sposobem przed wycofaniem RWK we Frii.
 #892698  autor: darekka
 23 paź 2016, 17:17
Czekam cierpliwie i zarazem dziękuję za wkład w rozwój mojej wiedzy(skromnej ale zawsze jakaś jest :wink: ).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #892706  autor: zoltan666
 23 paź 2016, 19:05
Aktywacja usługi dostępna w miBoa i opisana tak:
"Aktywuj usługę i zapomnij o utrzymywaniu ważności konta. Pierwsza aktywacja usługi jest bezpłatna. Opłata cykliczna w kwocie 3 zł za korzystanie z usługi jest naliczana i pobierana automatycznie po zakończeniu 30 dniowego cyklu rozliczeniowego, w którym nastąpiła aktywacja. Następne opłaty cykliczne będą pobierane na początku każdego 30 dniowego cyklu rozliczeniowego."

Po aktywacji usługi dziś około godziny 12.40 miałem konto ważne do 23.11.2017, a teraz mam ważne już tylko do 15.11.2017. Całe T-Mobile. Przysłali smsa, o dostępności od dziś tej usługi, po szczegóły odsyłają na stronę T-Mobile, a na stronie o tym ani słowa.

To jeszcze nie koniec. Właśnie przed chwilą T-Mobile samowolnie aktywowało mi usługę „Nielimitowane rozmowy do wszystkich” z bonusem 10 GB na starterze „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień.” Zabieram się więc za zgłoszenie. Niech usługę wyłączą i kasę oddają.
 #892711  autor: surface123
 23 paź 2016, 19:49
A u mnie T-mobile nie moze lub nie chce wlaczyc promocji masz zlotowke masz no limit na jednym numerze z T-mobile, walcze od lipca :)

Teraz juz walczy tez UKE o to, nawet mi odpisali na reklamacje ze mam racje i przepraszaja ale uslugi jak nie było tak nie ma ;)
 #892917  autor: zoltan666
 24 paź 2016, 21:31
Nie mogę już z tym T-Mobile. Wczoraj włączyłem RWK (to za 3 zł./mc.) na starterze „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień.” Wieczorem T-Mobile samo aktywowało mi usługę na tym starterze i pobrało 7 zł. Napisałem zgłoszenie z prośbą o wyłączenie usługi i zwrot kasy. Otrzymałem odpowiedź: "Uprzejmie informuję, że usługa nielimitowanych rozmów do wszystkich na 7 dni nie jest aktywna na numerze. Niestandardowo w ramach polityki firmy przyjaznej klientowi dokonałam zwrotu na konto klienta kwoty: 7 zł. "
Teraz sprawdzam i ok, kasa wróciła, ale usługa jest aktywna, mam 10 Gb i ileś tam tyś. minut. Pewnie za tydzień znów pobierze 7 zł. I byłoby ok, gdyby nie to, że przez najbliższe 2 tygodnie tej usługi nie potrzebuje.
Żeby było jeszcze ciekawiej, to T-Mobile samowolnie aktywując usługę jednocześnie wyłączyło mi RWK gdzie pierwsza aktywacja RWK była darmowa. Teraz za aktywacje RWK zgarnie mi 3 zł. :smt013
 #893189  autor: zoltan666
 26 paź 2016, 16:52
No właśnie nie wiem, czy nie spróbuje tego numeru zarejestrować przez kuriera dla RWK choć jak na razie brak potwierdzeń by komukolwiek się udało uzyskanie tego RWK. Starter w sumie jest mi zbędny, kupić nikt nie chce to przynajmniej przez rok by poleżał bez żadnych kosztów. Tylko pewnie trzeba by go rejestrować na inne dane, bo jeden numer już na siebie w ten sposób rejestrowałem.
 #893291  autor: darekka
 27 paź 2016, 09:45
Ja do tej pory(9ego wypełniłem formularz z 1-szej edycji) nie doczekałem się jakiegokolwiek sygnału w tej sprawie(nawet smsa o wysłaniu kuriera nie było jeszcze).

Ponoć RWK(wg.info konsultantki ale ich wiarygodność jest znikoma) należy się do 20 numerów(choć wg. naszych dyskujsji nalerzy przyjąć, że tylko do pierwszego zarejestrowanego).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #893656  autor: notsure
 29 paź 2016, 15:13
Ciekawe czy ta rejestracja przez kuriera karty heyah (RWK) nie wpłynie negatywnie na "stabilność" działania naszej usługi głównej, chociaż mam wrażenie, że gorzej być nie może :)

p.s. wysłałem TAK na 80481 z godzinę temu i cisza... się przyzwyczaiłem do tandetnej sieci play gdzie pakiety aktywują się w 5 minut, zapomniałem, że to przecież "pro" T-Mobile w zasadzie :P

EDIT: A jednak nie, pobrało mi 1 zł i mam jedno doładowanie (tak widać w aplikacji mobilnej) :x czyli jeszcze nie wystartowało a już pewnie nie będzie działać net. Sms-a żadnego o aktywacji nie dostałem nie wiem czy czekać dalej czy już włączyć dane komórkowe i dostać blokadę po 100 MB, nie mam już zdrowia to tej pseudo sieci :evil:

EDIT2: 15:07 dostałem pierwsze doładowanie, 15:28 drugie doładowanie, sms-a potwierdzającego włączenie usługi wciąż brak. Nie wiem czy wciąż czekać z włączeniem danych komórkowych i korzystaniem z netu. Ciekawi mnie czy przejdzie ten bezpieczny internet czy też nie...

EDIT3: 15:45 dostałem sms-a z potwierdzeniem włączenia usługi, zrobię restart telefonu i właczam magiczne dane komórkowe, zobaczymy czy ten "no limit" przekroczy 100 MB :wink:

EDIT4: Narazie działa tzn. nie zablokowało neta po 100 MB :) Gdyby jeszcze ten Mi Max miał B20 bo tak na 3G tylko jadę.
 #893714  autor: darekka
 30 paź 2016, 00:08
Moze zmien godzine aktywacji uslugi- jakies 2dni temu reaktywowalem usluge na numerze Heyah i potwierdzenie aktywacji otrzymalem w 5minut od wyslania zlecenia( sms wyslalem przed 8 rano).

No i trzeba pamietac, ze usluga dziala do konca dnia( do 23:59:59) w, ktorym otrzymamy sms informujacy o mozliwosci ponownej aktywacji uslugi-zalecam poczekac do polnocy i dopiero z rana sms a nastepnego zlecic aktywacje-tak robie ja i wszystko smiga. W ten sposob aktywujac np. o 8ej rano usluga dziala do konca 31dnia.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #894028  autor: Taki_tam
 02 lis 2016, 09:31
Paczki danych i złotówek wskakują praktycznie w tym samym czasie. Ilość danych jak i ważność można sprawdzić kodem USSD *103*22# potem w menu wysłać 8 potem 11 i pojawia się właściwa informacja. Paczki ZAWSZE są ważne do końca następnego dnia. Jak po sprawdzeniu widać paczkę danych rzeczywiście dobrze jest wyłączyć net w telefonie i zestawić nową sesję. Wtedy na 100% dane będą rozliczane z nowej paczki. Faktem jest, że w T-M i Heyah jest klęska urodzaju z rodzajami paczek danych, chyba oni sami się w tym nie orientuję. Przykład PLAY może być tu wzorem do naśladowania jak powinno to działać.
 #894115  autor: zoltan666
 02 lis 2016, 20:18
darekka pisze:Pisz Reklamacje i domagaj sie zwrotu kasy, przywrucenia RWK itp.
Dziś już sam aktywowałem "10 GB gratis co tydzień..." i jednocześnie napisałem do nich prośbę o ponowną bezpłatną aktywację usługi "Rok ważności konta po każdej rozmowie". Prośbę moją spełnili, tak, że jest ok.
 #894163  autor: darekka
 03 lis 2016, 09:12
Czyli Operator naprawił swój błąd- można pichwalić coraz szybsze i skuteczniejsze usuwanie problemów z naszymi starterami.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #894208  autor: leszekte
 03 lis 2016, 13:18
Ja niestety mogę tylko narzekać . Mam Heyah,oferta " Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich" Od 23 października nie mam możliwości korzystania z internetu, jedyna strona na która da się wejść to m.iboa.pl . Codziennie pobiera mi z konta złotówkę, pakiet złotówek to kilkadziesiąt tysięcy złotych, za to pakiet internetowy jest pusty . konsultanci nie są w stanie rozwiązać problemu , szczytem bezczelności było zaproponowanie mi dzisiaj kontaktu z Działem Technicznym pod numerem ...... 708477242 (2,58 zł brutto/minuta)!!! . Cena jak za sekstelefon . Mam ta ofertę od początku, czasami włączał się "bezpieczny internet" ale awarie usuwano w ciągu kilku godzin .Złożyłem reklamację i czekam, a codziennie z konta ubywa gotóweczka. o Ile czytają to pracownicy heyah to sprawa dotyczy zgłoszenia CRID00001204804
 #894215  autor: Taki_tam
 03 lis 2016, 14:35
@leszekte: przypomnę swój post: "usługa jak pobierze 1zł to paczki ważne są do końca następnego dnia do 23:59:59 (mimo tego aplikacja MiBOA pokazuje 30 dni ważności usługi). Co oznacza, że usługa ważna jest 31 dni, a płacisz 30zł. Odnowienie można i NALEŻY robić w 32 dniu. To oszczędzi wielu różnych kłopotów z usługą. " kłopotów takich jak twój.
  • Strona 52 z 202
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 202
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 202