Konkurs to już wygrał jeden z naszych-miał cały miesiąc działającą usługę.
Ja nie płaczę jak zdechnie tylko informuję o nowościach w usterkach , bo nie wszyscy mają "zaszczyt" być na bieżąco w tej materii. Zresztą co nas nie zabije to wzmocni-w tym przypadku cierpliwość wzmocni. Powinni mi płacić za testowanie.
Pochwalą się jak usuną wykryte błędy-chyba nie odwalą maniany typu: ludzie, ludziska famfary, bo mamy funkien nówkę system, wsio grać będzie na 102, a tu za dzień lub dwa zdechnie im(jak i kiedyś jak dłubali z Orange)-blamaż byłby niezły. Po cichu wprowadzą, abonenci błędy wykryją(może nawet je ktoś usunie) jak się uleży i grać będzie to oficjalny spęd mediów i triumf, famfary, szampan.
Na numer na, którym wczoraj brakło nielimitowanego internetu dostałem sms(w sprawie problemów z siecią) informujący, iż w mojej lokalizacji problemu brak-wczoraj problemy były, oraz informują mnie, że siła sygnału na zewnątrz to 2-3 kreski). Dodatkowo już internet działa i dostępne są 50,2GB.
Podsumowując problemy(na 2 numerach z naszą usługą) rozwiązane w mniej niż 24godziny-chwalę to. I nadal twierdzę, że coś się ostro ruszyło-nie tak dawno czekałem z 2 numerami po miesiącu aby usunęli usterkę(Bezpieczny internet powodował blokadę), a dziś migusiem wszystko ogarnęli.
Kurde wczoraj napisałem reklamacje-każą mi spadać.
Ja nie płaczę jak zdechnie tylko informuję o nowościach w usterkach , bo nie wszyscy mają "zaszczyt" być na bieżąco w tej materii. Zresztą co nas nie zabije to wzmocni-w tym przypadku cierpliwość wzmocni. Powinni mi płacić za testowanie.
Pochwalą się jak usuną wykryte błędy-chyba nie odwalą maniany typu: ludzie, ludziska famfary, bo mamy funkien nówkę system, wsio grać będzie na 102, a tu za dzień lub dwa zdechnie im(jak i kiedyś jak dłubali z Orange)-blamaż byłby niezły. Po cichu wprowadzą, abonenci błędy wykryją(może nawet je ktoś usunie) jak się uleży i grać będzie to oficjalny spęd mediów i triumf, famfary, szampan.
Na numer na, którym wczoraj brakło nielimitowanego internetu dostałem sms(w sprawie problemów z siecią) informujący, iż w mojej lokalizacji problemu brak-wczoraj problemy były, oraz informują mnie, że siła sygnału na zewnątrz to 2-3 kreski). Dodatkowo już internet działa i dostępne są 50,2GB.
Podsumowując problemy(na 2 numerach z naszą usługą) rozwiązane w mniej niż 24godziny-chwalę to. I nadal twierdzę, że coś się ostro ruszyło-nie tak dawno czekałem z 2 numerami po miesiącu aby usunęli usterkę(Bezpieczny internet powodował blokadę), a dziś migusiem wszystko ogarnęli.
Kurde wczoraj napisałem reklamacje-każą mi spadać.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.