DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #889697  autor: KR2615
 01 paź 2016, 18:53
Z góry przepraszam, jeśli dubluję temat, bo gdzieś już czytałem o takim zjawisku ale nie mogłem znaleźć. Otóż w czym rzecz. Mam Smart Plan LTE w Orange (ten stary) z marca 2015. W listopadzie zeszłego roku wymieniłem kartę na Nano w związku z zakupem iPhone'a 5s. Kilka tygodni temu wzbogaciłem się o 6s prosto z iStore. Zaczęły się dziać dziwne rzeczy ponieważ momentami przestają się wyświetlać strony, Facebook, Insta, nie idzie zrobić nawet Speedtesta za pomocą aplikacji od Ookla. Czasami pomagało przełączenie się na WiFi i z powrotem na sieć komórkową. Gorzej jeśli nie jestem w zasięgu WiFi, wtedy trzeba rebootować telefon. Nie zakładałbym tego tematu gdyby nie sytuacja z dziś, gdzie nawet restart nie pomógł. Gdzieś na forum czytałem, że to może być uszkodzona karta SIM. W innym miejscu ktoś pisał, ma problem z Xperią która nie chce przejść z 3G na LTE (również Orange) Zastanawiam się, czy to ich wina czy może mojej SIMki? Nie uśmiecha mi się iść do salonu bo w moim mieście są takie kolejki, że czasami i godzina nie wystarczy. Po drugie za ostatnią wymianę musiałem płacić 25zł.
 #889699  autor: poziom
 01 paź 2016, 19:21
To pewnie to słynne mrożenie sesji.

Ja po zrobieniu reklamacji dostałem odpowiedź, że to niby awaria (dwa miejsca w mieście)

Pobierałem np. sterowniki i po 30-40 pobranych megabajtach następowało zamrożenie transmisji, połączenie dalej jest ale brak pingu, brak transmisji - po kilku sekundach nastąpiło odetkanie i już zamiast transferu rzędu kilkunastu megabitów cięcie do 400-500kilobajtów czyli 4mbit.

Ostatnio pobierałem większy plik to zamroziło po 500MB - bez download managera nie ma co podchodzić, ot. pewnie taki ma operator sposób na priorytetowanie ruchu aby sieć wytrzymała.


Wyskrob do nich zgłoszenie i czekaj na odpowiedź.
 #889702  autor: KR2615
 01 paź 2016, 20:07
Zgłosiłem. Dali sobie 14+ 30dni. Jak mi po tym miesiącu odpowiedzą, że mają globalny problem a ja jestem fajnym klientem albo proszę sobie zajrzeć do instrukcji albo jedną z odpowiedzi które mogę znaleźć w FAQ to się wścieknę.
 #889733  autor: Marcin1108
 02 paź 2016, 00:56
Ja też tak mam na innym telefonie. Mi pomaga przełączenie z 3G na 2G, trzeba odpalić jakąś stronę na 2G i wtedy już normalnie działa 3G.