DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 12 z 91
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 91
 #887620  autor: lee
 16 wrz 2016, 19:19
Przejdź na ink50. Doładuj kartę za 31pln tak jak ja. Jest tam pakiet 24gb na rok który będzie wydłużać bonus 100gb co miesiąc przez rok.
Przejście na pink9 nie da Ci tego bonusu w postaci pakietu odnawianego co miesiąc przez rok.
Konsultanci kłamią w żywe oczy że po 30dniach się włączy itp. Niestety ale nie: )
Jest nawet taki zapis w regulaminie migracji do pink.
Pozdrawia

EDIT:

ten pakiet nie ma takiej opcji. On aktywuje się w systemie sam po aktywacji karty sim z taryfą pink9/19

EDIT2:

Obrazek
 #888188  autor: Tymotek
 21 wrz 2016, 12:00
#lee dzięki za wskazówki, ale wybrałem trudniejszą drogę, podaną przez Ciebie metodę zostawiłem na koniec jak inne zawiodą.

Napiszę krótko. Moja droga była długa, ale jest sukces! (znalazłem przeterminowanego sima POnK19 --> zarejestrowałem - działa --> zmigrowałem do PInK9 --> kończyło się 14 dni startowe, więc doładowałem za 5 zł -->2 reklamacje pisemne ws. braku pakietu nic nie dały --> reklamacja ustna - 3 dni czekania - Pakiet pakiet 250 MB został przyznany.) Dziękuje dobranoc
 #888599  autor: xander21
 25 wrz 2016, 01:12
Hej. Miesiąc temu uruchomiłem Pink9 z bonusem 250MB i od razu 100GB za rejestracje. Dziś minął miesiąc i bonus nie przepadł. A niektórzy straszyli, że nie można bonusu 100GB tego samego dnia co aktywacja sim. Hehe a jednak udało się :D
 #888641  autor: jarekt
 25 wrz 2016, 16:08
xander21 pisze:A niektórzy straszyli
@xander21 pewnie mówi o mnie :)

Nikogo nie chciałem przestraszyć, naprawdę. Przepraszam za to.

Ale gdyby z jakiegokolwiek powodu (np. jakaś awaria systemów w Play, których teraz jest sporo) przyznanie Ci w tym dniu pakietu 250MB opóźniło się nawet o kilka/kilkanaście godzin (i ten pakiet zostałby przyznany kolejnego dnia), nie mówiąc o większym opóźnieniu typu 2-3 dni, to wtedy byś sobie przypomniał moje "straszenie" (jak się wyraziłeś) i zrozumiałbyś powód dlaczego namawiam zawsze gorąco aby odczekać choć 1 dzień, a najlepiej te 2-3 dni.

Po prostu: dla prawdziwego świętego spokoju i nie tracenia potem czasu na pisanie reklamacji (i oczekiwania 2 tygodni na jej nieuznanie i na bzdurną odpowiedź) i denerwowania się i sprawdzania w tym "krytycznym" okresie co chwilę stanu MB i ważności (w dodatku daty tej nie można sprawdzić w Play24 bo nie jest ona pokazywana - tylko kodem *101# albo *107#).
 #888644  autor: njuken
 25 wrz 2016, 18:08
Właśnie przedłużyło po raz trzeci pakiet 100 GB do 24 września - sprawdzone kodem.

Mam złą wiadomość, pakiet 100 GB przepadł!
Miało przedłużyć po raz 4 do 24 października, zostało tylko 250 MB.

Obrazek
xander21 pisze:Hej. Miesiąc temu uruchomiłem Pink9 z bonusem 250MB i od razu 100GB za rejestracje. Dziś minął miesiąc i bonus nie przepadł. A niektórzy straszyli, że nie można bonusu 100GB tego samego dnia co aktywacja sim. Hehe a jednak udało się :D
To nie licz, że przedłuży ci za miesiąc, zostanie ci tylko 250 MB :)

W sumie u mnie Play straszna męczarnia - nie przekracza 3 Mb/s więc żadna strata :)
 #888647  autor: biala1991
 25 wrz 2016, 18:57
njuken pisze:Mam złą wiadomość, pakiet 100 GB przepadł!
Miało przedłużyć po raz 4 do 25 października, zostało tylko 250 MB.
I po balu :D
Teraz pytanie, czy to chwilowa awaria, z którą nieszczęśliwie zbiegło się Twoje przedłużenie o czym pisał Jarekt, czy Play nam wyciął brzydki nr i znalazł sposób na uszczelnienie systemu?
 #888651  autor: njuken
 25 wrz 2016, 19:40
Jeżeli to awaria, to miałem wyjątkowego pecha, że padło akurat w tym dniu, co przedłuża pakiet. Wypadałoby doładowywać za 5 zł konto przed przedłużeniem, ale jak dla mnie nie warto dla tych 100 GB.
 #888657  autor: biala1991
 25 wrz 2016, 20:35
Wygląda na to że przedłużanie bonusa opiera się na zasadzie - jest ryzyko jest zabawa :D Ja bym poświęciła te 55zł, żeby uniknąć stresu ale to trochę uciążliwe co miesiąc pilnować doładowania, które musi być wykonane w odpowiednim momencie
 #888661  autor: xander21
 25 wrz 2016, 21:04
W sumie ja do końca nie wiem czy mi przedłużyło. Zapomniałem zapisać kilka dni wcześniej stan konta z obecnym dzisiejszym. Nie wiem czy doliczyło 250MB. Może się o 1 dzień pomyliłem i mi dziś w nocy usunie? :lol:
 #889600  autor: biala1991
 01 paź 2016, 08:47
U mnie przedłużyło.. po doładowaniu :D Po niemiłej przygodzie Njukena spanikowałam i wrzuciłam piątaka.
Swoją drogą to niepojęte, że w Play24 nie można sprawdzić tak istotnych danych jak termin ważności MB. Przyzwyczaiłam się do Mój Orange, gdzie jest podgląd na wszystkie konta, promocyjne, bonusowe, nie trzeba mieć fizycznie dostępu do nr i pamiętać kodu, żeby uzyskać informacje o dacie ważności.
Wykastrowany trochę ten system Play ale mogło być gorzej, w Miboa różowych np. transfer z doładowania nawet się nie pokazuje :D
 #889603  autor: Karlos20
 01 paź 2016, 09:08
njuken: radziłbym złożyć reklamację, skoro pakiet przedłużał ważność niewykorzystanych GB, tym bardziej, że bonus starterowy ze starej taryfy działa tak samo, jak przy płatnym pakiecie 12x 2 GB + RWK za 50 zł w INK.
U mnie bez problemów w PINK19 otrzymałem kolejne 500 MB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #889607  autor: biala1991
 01 paź 2016, 09:45
Nie wiem czy tu jest podstawa do reklamacji. Regulamin mówi o comiesięcznym przyznawaniu pakietu 250MB. Czy gwarantuje też, że ten pakiet ma cokolwiek przedłużać? To system tak działa, że pakiet przedłuża bonus z rejestracji ale to chyba nie jest nigdzie oficjalnie zapisane. Kolega dostał 250MB więc co miałby reklamować? że po 4 miesiącach stracił 100GB, które regulaminowo są ważne miesiąc? :D Ale oczywiście próbować nie zaszkodzi
 #889609  autor: njuken
 01 paź 2016, 09:54
Karlos20 pisze:njuken: radziłbym złożyć reklamację, skoro pakiet przedłużał ważność niewykorzystanych GB, tym bardziej, że bonus starterowy ze starej taryfy działa tak samo, jak przy płatnym pakiecie 12x 2 GB + RWK za 50 zł w INK.
U mnie bez problemów w PINK19 otrzymałem kolejne 500 MB.
Złożyłem. Nic nie wspominałem o pakiecie z rejestracji, tylko o zachomikowanych GB.
Pakiet 250 MB który przedłużał te 100 GB - jak to wyjaśnił konsultant spóźnił się 20 minut. To wystarczyło by się wyzerował. Przyznał mi śmieszne 2 GB rekompensaty, podobno najwięcej ile mógł. Z kolejnym przedłużeniem ubywa minut, przed czwartym radziłbym doładować za piątaka.

Obrazek
 #889622  autor: rudymax
 01 paź 2016, 11:44
njuken pisze: Z kolejnym przedłużeniem ubywa minut, przed czwartym radziłbym doładować za piątaka.
Może dzisiaj ciężko myślę, ale nie zrozumiałem tego wpisu. Chyba to jakaś istotna wskazówka, mógłbyś wyjaśnić? Czy sugerujesz, że skraca się niejako zapas minut przy przyznawaniu kolejnych pakietów?
 #889659  autor: njuken
 01 paź 2016, 14:58
rudymax pisze:
njuken pisze: Z kolejnym przedłużeniem ubywa minut, przed czwartym radziłbym doładować za piątaka.
Może dzisiaj ciężko myślę, ale nie zrozumiałem tego wpisu. Chyba to jakaś istotna wskazówka, mógłbyś wyjaśnić? Czy sugerujesz, że skraca się niejako zapas minut przy przyznawaniu kolejnych pakietów?
Chyba byłem pierwszym tutaj na forum ze starym starterem, w który pakiet 250 MB przedłużył się już 24 czerwca. Czyli jeszcze nikt nie miał czwartego przedłużenia oprócz mnie. Dlatego uważałbym z tym czwartym przedłużeniem i ktoś musi potwierdzić czy mu także nie wyzerowało. W każdym razie mogli coś zrobić w systemie, żeby właśnie to przepadało po jakimś czasie. Jaki oni maja z tego zysk jeżeli kupując starter Pink9 jest 100 GB na 12 miesięcy i to bez doładowania.

MB/GB po doładowaniu które jak nazwa wskazuje przedłuża się po doładowaniu, a pakiet 250 MB które wpada niby do MB/GB to są i tak osobne konta, co potwierdził konsultant, bo gdyby było inaczej nie mogłyby przepaść MB/GB po doładowaniu.
Dlatego nie ma pewności, że te 100 GB będzie się zawsze przedłużało do końca.
 #889692  autor: biala1991
 01 paź 2016, 18:18
njuken pisze:MB/GB po doładowaniu które jak nazwa wskazuje przedłuża się po doładowaniu, a pakiet 250 MB które wpada niby do MB/GB to są i tak osobne konta, co potwierdził konsultant, bo gdyby było inaczej nie mogłyby przepaść MB/GB po doładowaniu.
Dlatego nie ma pewności, że te 100 GB będzie się zawsze przedłużało do końca.
Teraz ja nic nie rozumiem. Jakie osobne konta? Pakiet 250MB i bonus za rejestrację wchodzą na jedno konto, bo przedłużenia to potwierdzają. Utrata 100GB wg mnie wynika z opóźnienia pakietu cyklicznego o 20 min. Mówiąc najprościej nastąpiła przerwa w dopływie MB :) i pomimo zbierania bonusu na jednym koncie nie było szans na przedłużenie.
Twierdzenia konsula, że są jakieś osobne konta i bonus za rejestrację pomimo sumowania na Play24 z tradycyjnym bonusem za doładowanie naprawdę wisi na innym koncie traktowałabym z rezerwą. Sprawdziłam stan transferu przed i po zasileniu, zwiększył się chyba o 5,86MB, data ważności wydłużona najpierw o 7dni (tyle daje 5zł), potem w dniu przyznania pakietu cyklicznego przesunęła się o miesiąc, więc skąd to cudowne namnożenie kont? :)
 #889785  autor: njuken
 02 paź 2016, 12:41
Bo to takie konto 2in1 :)
Miałem nadzieje, że nie ma szans na wyzerowaniu MB/GB , ale okazało się że ten pakiet 250 MB nie ma ustalonej godziny, wystarczy że ponowi się o 2:20 zamiast o 1:59 jak zawsze powinien. To wystarczy do wyzerowania MB/GB, który jest ważny do 2.00. Tak rozumiem te 2 konta. One się że sobą nie scalają. Oba są ważne do 24 września, ale godziny ważności mogą być inne.
Niewykorzystane 250 MB powinno nawet przechodzić na następny miesiąc, a że ląduje na koncie po doładowaniu, które ma inną godzinę ważności może się okazać że i 250 MB przepadnie.
Ostatnio zmieniony 02 paź 2016, 13:03 przez njuken, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Strona 12 z 91
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 91
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 91