DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 38 z 193
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 193
 #885600  autor: garfield-
 02 wrz 2016, 23:21
Co dobę, albo jak rozłączysz. Jesli na bieżąco sprawdzasz jest małe opóźnienie. Na dobowe podsumowanie jednak musisz zaczekać do następnego dnia. Czasem podjada więcej, ale później wyrównuje. Kiedyś mi to tłumaczyli , że system zakłada "do przodu" pewne wartości na poczet do rozliczeń.
 #885603  autor: 9452130
 03 wrz 2016, 01:08
U mnie 13/11 teraz ac przez cały dzień ledwo działało. Chociaż zawsze działa mi lepiej niż znajomemu który ma umowę na firmę za 120zł/msc. Telefony mamy dokładnie takie same tylko on ma no limit dla firm jakiś a ja dil. Będąc w tym samym miejscu ja mam zawsze ok 6-10 a on 2-5. Teraz postawiłem mu wifi z lte na karcie playa 100gb i działa podobnie jak u mnie.
 #887048  autor: adik
 12 wrz 2016, 18:49
coś ci się pomyliło , w rbm nigdy nie było takiej usługi.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #887057  autor: adik
 12 wrz 2016, 19:22
błąd w wyświetlaniu bo w rbm takiego czegoś nigdy nie było, tą usługę miała jakaś stara taryfa play (bodajże Fresh) , ale w rbm tego nie było nigdy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #887505  autor: 3G
 15 wrz 2016, 23:41
Czy trzeba restartować połączenie po aktywacji DIL? Włożyłem modem w router, połączenie jest cały czas i nie wiem jak się zachowa RBM - zje z pakietu czy normalnie z DIL będzie szło.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #887531  autor: p2225
 16 wrz 2016, 08:14
U mnie rozłącza z internetem (znika zasięg) i muszę zrestartować router.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #887653  autor: 3G
 17 wrz 2016, 07:23
Jak to znika zasięg? Włączenie czy wyłączenie usług nie powinno mieć wpływu na zasięg. Na jednym z numerów skończył się DIL, włączyłem, nic nie restartowalem i chodzi, ale jakoś wolno, że 2 Mb/s. Może to ten niby lejek, o którym była mowa.
W sumie specjalnie nie restartuje, bo chcę zobaczyć jak to policzy, jest sporo pakietu jeszcze.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #887656  autor: p2225
 17 wrz 2016, 08:46
Po prostu Play wyrzuca mnie z sieci i nie mogę się zalogować. Router wskazuje brak zasięgu. Po restarcie routera wszystko jest ok i zaraz potem mam sms, że pakiet uruchomiony.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #888658  autor: Rudolf50
 25 wrz 2016, 20:41
Zainteresowałem się internetem LTE od Play, sporo czytałem lecz mam kilka pytań

Jak najkorzystniej uzyskać DILa i czy warto kupować karty na allegro, na tej aukcji http://allegro.pl/play-internet-lte-na- ... 37048.html są niby 4 rodzaje ofert i te brak limitu to prawda czy nie ? A 150dni to oferta RBM7, a 100 to RBM5 czy dostępne cały czas RBM9 ?

I czy na każdej karcie da się wysyłać sms premium czy musi to być jakaś specjalna karta jak jest napisane na tej aukcji http://allegro.pl/play-internet-hspa-i- ... 71251.html
 #888669  autor: 3G
 25 wrz 2016, 22:29
Najkorzystniej to przenieść numer z innej sieci - wtedy uzyskasz RWK i DIL, ale bywa trudno znaleźć odpowiedni salon do tego.
150 dni to RBM7, 100 dni to RBM5, a RBM9 nie wiem.
Co do sms premium nie mam pojęcia.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #888679  autor: adik
 26 wrz 2016, 07:34
Rudolf50 pisze:I czy na każdej karcie da się wysyłać sms premium czy musi to być jakaś specjalna karta
da się wysyłać z każdej taryfy w RBM ponieważ to jest taryfa głosowa i nie trzeba żadnej specjalnej karty do tego, jest tylko jeden warunek - musi być dokonane przynajmniej jedno doładowanie i do 24h blokada sms premium powinna zostać wyłączona.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #888694  autor: Majek7
 26 wrz 2016, 10:21
Mam do połowy listopada 2016 ważne konto i korzystam z DIL w taryfie RBM5 (migracja play-fakt-rbm5 jak jeszcze było możliwe). Chciałbym kontynować na tym numerze korzystanie z DIL, bo mam na nim te środki potrzebne do aktywacji i tu moje pytanie do osób w temacie siedzących lepiej, mogę jakoś przedłużyć bez większych kosztów ważność konta w tej taryfie? RWK już nie wchodzi pewnie w gre, więc zostaje najzwyczajniej doładować za 50zl by przedłużyć ważność konta o 100 czy 150? dni? Nie ukrywam że nie chcę robić skarbonki na tej karcie, która leży w modemie wpiętym do routera, stąd rozglądam się i zasięgam opinii od innych w tym aspekcie. Pozdrawiam.
 #888699  autor: bolek2004
 26 wrz 2016, 11:07
Nie ma patentu na rwk w tej taryfie. Jedyne co wchodzi w grę to doładowanie za 50zł co daje 100 dni na wychodzące.
 #888703  autor: maniek357
 26 wrz 2016, 11:35
Miał ktoś taki cyrk ? Mam taryfę RBM7 MNP. Nazbierałem ponad 40 GB transferu (za aktywację i z promocji 10GB za 10zł). 2 miesiące temu aktywowałem cykliczny pakiet 600 MB co miesiąc, aby automatycznie przedłużać te 40 GB. Do tej pory nie było problemu. Dziś otwieram play24 a tam tylko 700 MB promocyjnego transferu. Ewidentnie ich wina, pewnie system nie włączył pakietu na czas i stary transfer zniknął ... Napisałem zgłoszenie na play24. Jest szansa, że zwrócą mi te utracone GB ?
 #888708  autor: adik
 26 wrz 2016, 11:46
jeśli nowy pakiet cykliczny włączył się w czasie kiedy był jego termin to nie odzyskasz utraconych GB,jeśli włączył się za późno to możesz pisać zgłoszenie o zwrot ale tylko wtedy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #888711  autor: maniek357
 26 wrz 2016, 11:55
Pakiet cykliczny włączyłem z 2 miesiące temu i raz czy dwa już mi automatycznie przedłużało ważność promocyjnych GB.

To operator powinien pilnować, aby pakiet cykliczny odnowił się we właściwym momencie. W regulaminie pakietów cyklicznych wyraźnie jest napisane "Niewykorzystane jednostki z pakietu na transmisję danych kumulują się z kolejnymi środkami przyznanymi w ramach Pakietów".

Mam nadzieję, że nie okażą się złodziejami i zwrócą to, co zabrali :)
  • Strona 38 z 193
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 193
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 193