DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 42 z 202
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 202
 #884296  autor: kaspeed
 25 sie 2016, 20:38
:mrgreen: Wątpie by nie było jaj:) ja przywykłem teraz czekam do 30.08 i dzwonie co jest i wołam znow zwrot od 12.08. Bo od tego dnia problem.Dziwi mnie tylko olewcze działanie techników.Sms 22.08 że przywrocili ze problemów brak.A problem tj lejek dalej istnieje. Dzięki bogu miałem kilka zapasowych łącz na świat:] Do oferty niemam nic tylko te problemy w moim wypadku to najdłuszszy problem jaki się trafił.Ale to tylko mi pasuje bo jest ubaw :-D Nie ma co spokojnie poczekam kase oddadzą karta rozmowy i sms nabijam i oddają kase to mam za darmo no limit ;]Naprawią net to będzie ok

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #884325  autor: zoltan666
 26 sie 2016, 00:37
Punkt 9.12 regulaminu oferty „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień.” mówi, że "Dane w ramach pakietu 10 GB nie wykorzystane w danym 7-dobowym cyklu rozliczeniowym, po jego upływie są automatycznie kasowane." A mi dziś nie skasowało i dodało 10 GB do tego co miałem wcześniej. ;)
 #884384  autor: gonzolak
 26 sie 2016, 12:37
taka ciekawostka: wczoraj dostalem sms-a o aktywowaniu usługi "Masz..." po 2 tygodniach od wyslania sms-a aktywujacego (hehehehe). Na szczescie usługa wlaczyla praktycznie sie odrazu po wyslaniu sms-a aktywujacego bo jakbym mial czekac 2 tyg. to ... :P
 #884640  autor: darekka
 28 sie 2016, 12:26
U mnie jak pisałem były 2 padnięte "Masz złotówki"-jena się sama naprawiła gdy minoł 30dzień cyklu i bez problemu reaktywowałem jej działanie ale drugi numer od 15 sierpnia jest zablokowany(internet z lejkiem), kasę koszą codziennie ale od 2 tyg. technicy nie potrafią usunąć problemu(telefony i ponaglenia przez konsultantów nie dają rezultatu). Liczę na tp, że już za tydzień jak minie 30dni od aktywacji ten również się sam naprawi, bo "technicy" raczej nie ogarniają już niczego.
P.S.jest dobra strona tego-oddadzą całą pobraną kaskę i zmuszę ich aby dorzucili konkretnie od siebie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #884654  autor: darekka
 28 sie 2016, 13:46
Dla mnie akurat ta "awaria" jest na rękę, bo akurat mam sporo wyjazdów na głowie, a net nie jest mi akurat niezbędny(mam zapas NJU). Kaska się przyda za dni bez neta(oddadzą po 1zł.) no i oczywiście jakiś adekwatny bonusik od operatora za min. 2 tyg. bez sieci chętnie wydębię. :D
Aczkolwiek mało to profesjonalne z ich strony, że 2 tyg. nie potrafią ogarnąć problemu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #884662  autor: kaspeed
 28 sie 2016, 14:50
No u mnie od 13stego temat wisi lejek tak samo funcjonuje.Wczoraj pobił konsul chyba wszystko.
Witam,
dziękuję za nadesłanie korespondencji.
Informuję, że w dniu 16-08-2016 wykorzystał Pan skumulowany przez kilka miesięcy pakiet.
Dlatego przyszedł SMS, że transmisja została ograniczona.

Dodatkowo w dniu 17-08-2016 18:37:17 włączył Pan ofertę dniówka, w której jest Internet do 50 MB transferu danych dziennie. Raptem 5 minut temu ją Pan wyłączył. Dniówka wyklucza się z ofertą Masz złotówke - masz no limit na wszystko i do wszystkich.

Następnie otrzymał Pan wiadomość w dniu 22-08-2016 o następującej treści:
"Twoj numer juz zostal zgloszony do udzialu w promocji. O możliwości ponownego zapisania poinformujemy Cie SMSem."

W związku z tym bonus został przyznany w dniu 26-08-2016 i zebrany dotychczas pakiet 20 GB po prostu został wykorzystany.
To teraz podsumuję;) reklamacja nr 1 13.08 22.08 sms ze naprawili choć lejek dalej istniał.Konsul zaproponował by wysłać sms start ponownie bo niby usługa została wyłączona.Stąd ten sms zwrotny który mi zacytował konsultant wczoraj. :smt005 Jakieś 20gb bonusu 1wsze słysze:) Aktywacja dniowki 50mega 22.08 konsul mi to aktywował licząc że odblokuje się prędkosć internetu.Co tego samego dnia tj 22.08 przy skłądaniu reklamacji poraz drugi wyłączył. No kabareton jak dla mnie;)

100dni za 4,99 dalej dla tej taryfy istnieje;)Tak by ktoś pytał dzisisaj przedłuzyłem

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #884665  autor: darekka
 28 sie 2016, 15:36
Full profeska nie ma co. Kiedyś ogarną lub samo się naprawi jak miesiąc od aktywacji minie.
Tak 100dni za 4,99zł. jest w Heyah, bo w T-mobile niestety nie ma już od jakiegoś czasu opcji przedłużenia konta bez doładowania.
P.S. sprawdzaj ten numer z przedłużonym kontem(sygnałek jakiś od czasu do czasu albo czytaj smsy otrzymane), bo u mnie zablokowali rozmowy wychodzące(mimo ważności konta do 21 listopada) i system się przymierzał do zapierniczenia kasy po 14dniach(jeśli bym akurat przypadkiem nie miał tego numeru w telefonie to bym się pewnie zdziwił chcąc z niego skorzystać). Kase by zapierniczyli numer skasowali i kop się z koniem, że nie jest się wielbłądem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #884677  autor: surface123
 28 sie 2016, 19:12
Co za brednie konsul wygaduje, dniówka za 0,28 groszy i 50 MB wcale nie wyklucza się z promocją masz złotówkę.

Na obu starterach od zawsze działa wszystko ok a miałem dniówkę włączoną aby nie ponosic 9 zł za bezpieczny internet za błędnie działający system t-mobile, i słowo "błednie" jest tylko zwrotem grzecznosciowym..
 #884784  autor: kaspeed
 29 sie 2016, 17:39
Szanowny Panie xxx,

dziękuję za korespondencję z dnia 27.08.2016.

Chciałbym przekazać, że jest mi niezmiernie przykro, iż obsługa przez pracowników biura obsługi wzbudziła Pana niezadowolenie oraz naraziła na powstałe trudności, za które chciałbym bardzo serdecznie przeprosić. Pragnę zapewnić, iż pracownicy biura obsługi dokładają wszelkich starań aby jakość obsługi spełniała pożądane standardy oraz oczekiwania naszych Klientów. Pragnę podziękować Panu za przekazane uwagi.

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez nasz Dział Techniczny, Transmisja Danych na koncie numeru 88xxx działa już prawidłowo.

Serdecznie przepraszam za nieprawidłowości, które napotkał Pan podczas korzystania z naszych usług. W ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację, konto numeru 88xxx doładowałem kwotą 20 zł w dniu 27.08.2016.

Jeżeli utrudnienia w korzystaniu z naszych usług nadal będa występowały, proszę o telefoniczny kontakt z Biurem Obsługi Abonenta celem podania danych wymaganych do zgłoszenia niedogodności do naszego Działu Technicznego.

Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia są wyczerpujące.

Przepraszam BOK Tmobile lecimy w kulki lejek dalej jest ba nie ma znaczenia nadajnik bo całe miasto obleciałem. :mrgreen: I tak bujamy od 13.08

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #884901  autor: zoltan666
 30 sie 2016, 12:03
Od 1 wrześnie wracam do "Masz złotówkę...". Tak czytam o waszych problemach z działaniem tej usługi i zastanawiam się jak będzie u mnie? Jak myślicie w którym dniu od uruchomienia usługa "się wysypie"? Czekam na propozycje - jedna na głowę. Zobaczymy kto najlepiej się na tym zna? ;) Dla najlepiej zorientowanego 5 kodów Coca Cola do wymiany na GB lub złotówki w Play (nie gwarantuje, że będą działać, ale powinny ;) ).
 #885014  autor: driver
 31 sie 2016, 02:06
Cześć.
Ja właśnie po miesiącu przerwy jestem po kolejnym 6 dniowym okresie używania "Masz złotówki..." za 5 zł doładowania w T-Mobile na kartę. Całkowicie bezproblemowe włączenie smsem TAK po północy dnia pierwszego i tym razem również całkowicie bezproblemowe korzystanie przez kolejnych pięć dni czyli razem 6 dni.
Doładowanie za piątaka w celu utrzymania aktywności numeru przez kolejny miesiąc bo aktualnie prywatnie jadę na mobilnym necie z Playa za kody z nakrętek Coli, Fanty i Sprajta. Akurat było wesele w rodzinie i z synem pozbieraliśmy na imprezie jakieś 30 GB :-) A że w mieście Play daje radę, to korzystam... Big Milkiem z Biedrony też nie gardzę więc mamy już jakieś 40 GB od Playa w promocji.

Powodzenia Koleżeństwu z "demobilem". Ten ich system musi kiedyś zacząć w pełni i bez zacięć ogarniać te "Masz złotówki...". Tylko kiedy???

P.S. Odstąpię przetestowany działający niezarejestrowany starter T-Mobile z innej wiosennej limitowanej serii - „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień.” Ten co pobiera 7 zł co 7 dni i oferuje przez te dni nielimitowane rozmowy oraz 10 GB do wykorzystania.
Jeśli ktoś z Szanownych Użyszkodników :wink: tego forum jest chętny to info jest w dziale Kupię, sprzedam, zamienię: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 17&t=86965

driver
 #885248  autor: odkrywca1
 01 wrz 2016, 10:33
Dziś dzwoniłem ponownie na infolinie i otrzymałem informacje, że nie dostanę moich 47 złotych dopóki dział techniczny nie rozwiąże problemu
Kiedy dzieł techniczny rozwiąże problem tego nikt nie wie ( tmobile ma chyba jednego informatyka zatrudnionego )
Zrobić dobrą ofertę i tak ją zepsuć :cry:
 #885255  autor: zoltan666
 01 wrz 2016, 10:52
Dziś po prawie 3 miesięcznej przerwie wróciłem do oferty "Masz złotówkę..." Smsa aktywującego wysłałem o godzinie 1:00, a o godzinie 1:05 już miałem dostępne złotówki na rozmowy. Natomiast GB pojawiły się o 2:07 i wtedy też przyszedł sms potwierdzający włączenie oferty. Specjalnie wybrałem godziny nocne (w których raczej internet będę miał wyłączony) na aktywacje oferty, aby ewentualnie uniknąć opcji "Bezpieczny internet" i reklamacji, gdyby coś nie zaskoczyło na styku dób. Już raz tak miałem. Jedne GB się skończyły, drugie nie wskoczyły i jeden dzień bez oferty i reklamacja.
 #885822  autor: darekka
 04 wrz 2016, 20:19
A u mnie nadal niespodzianki: jeden z numerów Heyah 3 dni temu został obciążony 3zł.(Bezp.internet) pomimo aktywnej usługi Masz złotówkę. Po kontakcie z BOA oddali i zrobili zgłoszenie z tym faktem. Wczoraj system pobrał następne 6zł. i zablokował internet-zgłoszenie nr.2. Trzeba czekać niestety.

Na jednym z T-mobile z Masz złotówkę od 15 sierpnia działa blokada Bezpiecznego internetu, a po 1zł. pobierają. Najpewniej się samo naprawi jutro jak minie 30dni od aktywacji(tutaj luzik:" kaskę oddadzą i pójdzie formalna reklamacja z żądaniem sowitej rekompensaty).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 42 z 202
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 202
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 202