DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 37 z 193
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 193
 #885010  autor: njuken
 30 sie 2016, 23:38
3G pisze:Tak, ale mało który salon ma odpowiednie startery.
Taryfy na RBM5 nadal nie mogę zmienić.
To niech zamówią jak nie mają takich starterów do przenosin.
Udało mi się zmigrować kodem i RWK na szczęście zachowany.
Szufladka i jak będzie taka potrzeba doładuje.
 #885508  autor: p2225
 02 wrz 2016, 12:49
Play chyba rezygnuje też z darmowego LTE w RBM5. Dostałem lejek mimo że przedłużyłem darmowe LTE 3 dni temu.

Obrazek
Obrazek

Gdyby to był tak niski download powiedziałbym - spoko, pewnie jest obciążenie. Ale upload?
Lejek jak w mordę strzelił.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #885512  autor: Marlenka12
 02 wrz 2016, 13:02
Ja ma tak samo w darmowym LTE w RBM5. Dostałem lejek mimo że przedłużyłem darmowe LTE 31 sierpnia czyli coś się nie tak dzieje z tym darmowym lte :roll:
Obrazek

Obrazek

Zrobiłem zgłoszenie na play24 zobaczymy co odpowiedzą 8)
 #885513  autor: p2225
 02 wrz 2016, 13:09
@manyaky tak

Obrazek

na 3G normalnie, bo tu już leci z pakietu.
Obrazek

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #885522  autor: 3G
 02 wrz 2016, 13:54
Nie straszcie :-) U mnie działa normalnie.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #885523  autor: njuken
 02 wrz 2016, 13:56
Nie mogą wam tak włączonego DIL wyłączyć, reklamujcie skoro aktywowany.
Ale już chyba coś kombinują żeby go wyłączyć, niedobrze.

U mnie tak działa teraz PINK 100 GB za rejestrację

L2100 -104dBm
Obrazek
 #885530  autor: Antyfcb
 02 wrz 2016, 14:41
Przedwczoraj miałem problem z aktywacją przez Play24 DILa. Nie wiem czy spowodowane to było problemami samej platformy czy faktycznie coś kombinują.
Koniec końców udało się włączyć usługę i chodzi jak do tej pory ok.

Siempre en mi corazón
 #885533  autor: bolek2004
 02 wrz 2016, 14:45
Możliwe że zależnie od przeciążenia nadajników w danym rejonie po prostu włączają na takich kartach lejek, choć i tak jest spory w porównaniu do aero2.
<teoria spiskowa> Czekają aż ludzie przejdą na rbm5 (rbm na kartę II) i zmienią regulamin promocji.
Muszą teraz pasmo oszczędzać na tą swoją telewizje, nadajniki nie są z gumy.
 #885534  autor: Antyfcb
 02 wrz 2016, 14:52
Ja na RBM5 na 2 kartach jadę już ok 2 lata i działa jak na tę pieniądze (~5zl/msc) bardzo dobrze.

Siempre en mi corazón
 #885537  autor: njuken
 02 wrz 2016, 14:54
U mnie Play cały czas chodzi jak lejek
Teraz trochę lepiej:

4-5 km L2100 -99dBm z RSRQ -7
Obrazek

Chyba się już nie doczekam dobrych osiągów z Play na DIL
RBM5 z RWK cały czas czeka na doładowanie z powodu takich demonów szybkości :)
 #885542  autor: p2225
 02 wrz 2016, 15:10
Zadzwoniłem do BOK i dosłownie w sekundę cofnęli lejek. Wydawało mi się, że doskonale wiedzieli o co chodzi, bo tylko konsultantka potwierdziła, że ja to ja i natychmiast internet przyspieszył. Sądzę, że to zaplanowana akcja.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #885545  autor: p2225
 02 wrz 2016, 15:20
BOK Red Bull Mobile - 790 666 666. W BOK Play (790 500 500) nie mogą pomóc, bo to niby nie ich numer.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #885598  autor: 3G
 02 wrz 2016, 22:55
Mam pytanie z innej beczki... Jak jest taryfikowane połączenie, które trwa dlugo - powiedzmy przynajmniej z tydzień? Np. karta w routerze. Nie chodzi mi o to ile naliczy, ale kiedy. Gdy połączenie zostanie zakończone?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 37 z 193
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 193
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 193