DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 10 z 91
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 91
 #884948  autor: njuken
 30 sie 2016, 16:21
njuken pisze:
wrobel1501 pisze:
njuken pisze:Co do tej reklamacji bonusu 250 MB, dzwonił konsultant, że jak doładuje konto to się aktywuje.
Jeżeli tak nie będzie to mam reklamować i mi włączą. Warunkiem aktywacji bonusu jest doładowanie konta dowolną kwotą. Tak mi powiedział.
Wystarczy zdrapka za dowolna kwote np 5 zl czy konsultant nie okreslil minimalnej sumy ?
Tak mi odpisał, czyli raczej chodzi o dowolną kwotę.
Szanowny Panie,

dziękuję za rozmowę, podczas której została wyjaśniona kwestia pakietu 250 mb na okres 12 miesięcy.

Tak jak powiedziałem Panu przez telefon wystarczy tylko doładować konto i utrzymywać jego ważność by pakiet sam się aktywował.

Teraz jak dostał Pan bonus za rejestrację to z ważnością konta nie będzie miał Pan problemu.

Dziękujemy za korzystanie z naszych usług.

Życzę miłego dnia.

Z poważaniem
**************************
Obsługa Klienta Play

Pink 9 z migracji końcem lipca.

Wczoraj doładowane konto za 5 zł jak sugerował konsultant.
Bonusu 250 MB dalej brak - poszło 2 zgłoszenie.
Zobaczymy co mi teraz odpowie, nie mógł mi włączyć bo starter niby nie miał pierwszego doładowania :)
 #884964  autor: biala1991
 30 sie 2016, 18:46
njuken pisze:Pink 9 z migracji końcem lipca.[/size][/b]
Wczoraj doładowane konto za 5 zł jak sugerował konsultant.
Bonusu 250 MB dalej brak - poszło 2 zgłoszenie.
Zobaczymy co mi teraz odpowie, nie mógł mi włączyć bo starter niby nie miał pierwszego doładowania :)
Konsule wszystkich sieci odpowiadają zgodnie z powszechno-konsularną zasadą:
jak nie znasz rozwiązania problemu, improwizuj, przecież klient tym bardziej nie wie jak to działa :)
 #885005  autor: njuken
 30 sie 2016, 22:46
Udało się i aktywowali bonus 250 MB. Pozostaje teraz tylko przedłużać te 100 GB co tydzień za 5 zł i od października powinno już normalnie samo się przedłużać z bonusu przez 12 miesięcy.
Zgłaszajcie nie działający bonus z migracji, zawsze jest szansa że wam go aktywują. W moim przypadku musiałem doładować konto za 5 zł i zrobić ponownie zgłoszenie. Dziwne, bo na pierwszym moim starterze z migracji bonus aktywował się automatycznie i już po raz trzeci przedłużył 100 GB.
 #885009  autor: njuken
 30 sie 2016, 23:15
Tak było na początku. Później z migracji na Pink 9 już nie aktywowało się 250 MB i wiele osób straciło przez to 100 GB. Reklamacja nie uznana, bo przecież ten bonus jest na 30 dni.

To jest ten darmowy starter z którego można zmigrować do Pink 9.
Mają je jeszcze niektóre salony.
Obrazek

Nawet wydając te 5 zł na doładowanie w celu włączenia bonusu to wychodzi najtaniej.
Najlepiej po migracji na Pink 9 zrobić to na początku i reklamować.
Następnie najwcześniej po 2 dniach od włączenie bonusu przez konsultanta włączyć 100 GB.
 #885103  autor: lee
 31 sie 2016, 13:43
Zgodnie z regulaminem zmiany taryfy ze starszych na pink ten bonus się nie należy bo nie jest to oryginalna karta z pink.
Regulamin jest na stronie operatora. Sam miałem ten problem i wmawianio mi że jak doładuje to bonus dostanę. "Co najwyżej kija w zęby można dostać" hehe xoxo
Jak zadzwoniłem na darmową infolinie w celu rejestracji pink 19 wspomniałem o tym konsulatantowi i za trzecim razem trafiłem na osobę która wie co mówi. Przyjął moją reklamacje ale i tak nie mógł mi przyznać tego bonusa - jedynie w ramach rekompensaty 4x250mb na nowy okres rozliczeniowy.
Zmieniłem więc taryfę żeby nie wywalać w błoto starej karty sim. Przeszedłem na ink50.
Wrzuciłem pakiet na rok i tyle. 5/6 września się okaże czy działa wszystko jak powinno.

Pozdrawiam
 #885114  autor: jarekt
 31 sie 2016, 14:57
[quote="REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ "ZMIANA OFERTY NA PLAY INTERNET NA KARTĘ""]"6. Przy zmianie oferty na Play Internet na Kartę nie przysługują dodatkowe pakiety i bonusy przypisane do Zestawów Startowych opisane w Cenniku Oferty Play Internet na Kartę"[/quote]
Podejrzewam, że mówisz o tym zapisie.

Tyle tylko, że Cykliczny pakiet 250MB/500MB nie jest elementem Zestawu Startowego w rozumieniu wspomnianego cennika PInK tylko elementem taryfy/oferty PInK. Bowiem w cenniku PInK jako "w ramach Zestawu Startowego" wymienione są w tabeli tylko złotówki i pakiety GB na start. "Dodatkowy, cykliczny pakiet MB" nie ma dopisku, że jest "w ramach Zestawu Startowego".

Co to oznacza? To, że migracja do taryfy PInK9/19 nie da Ci pakietu startowego 1GB (dla PInK9 v.1) lub 3GB (dla PInK9 v.2) lub 3GB (dla PInK19 v.1) lub 9GB (dla PInK19 v.2) ale da ci pakiet cykliczny.

A dlaczego więc od około 15 czerwca ten pakiet cykliczny nie włącza się na tak zmigrowanych kartach? Bo Play to sztucznie zablokował (ale częściowo bo da się tę blokadę ominąć) gdy się zorientował jaką gafę strzelił z tymi 100GB w taryfach PInK i chociaż w ten sposób zablokował przedłużanie 100GB dla osób ze startymi starterami POnK, NPOnK, POn4L oraz ze starterami darmowymi w każdej edycji łącznie z PInK.

Jako dowód mojego poprawnego rozumowania i interpretacji regulaminu/cennika :) (że pakiet cykliczny 250MB jest elementem taryfy a nie startera) mogę podać, że wczoraj "aktywowałem" pakiet cykliczny (bez kontaktu z infolinią) 250MB na darmowym starterze PInK i jednym POnK.

Tak samo jest z nową taryfą InK50. Pakiet cykliczny 2GB przez rok (oczywiście akurat płatny) NIE JEST elementem startera tylko elementem taryfy InK50 - dlatego po migracji do InK50 możesz go włączyć. Gdyby był elementem startera to nie zrobiłbyś tego. I z regulaminu/cennika InK wynika to dokładnie tak samo jak w przypadku PInK - te pakiety cykliczne (darmowe czy płatne) są elementami taryf. I jeśli tylko da się na nie zmigrować (a da się) to ten pakiet cykliczny ma działać, a jeśli nie działa to jest to sztucznie zablokowane (jak w PInK9) wiadomo w jakim celu.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, 15:40 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #885121  autor: surface123
 31 sie 2016, 15:26
jarekt pisze: mogę podać, że wczoraj "aktywowałem" pakiet cykliczny (bez kontaktu z infolinią) 250MB na darmowym starterze PInK i jednym POnK. Nie mogę napisać jak to się robi bo i to Play zablokuje...
jarek

Płakać sie chce na te twoje wpisy....

Może by tak moderator ( admin ) zrobił porządek z takimi ludźmi... :/

Czy tylko mnie irytuje takie gadanie "wiem ale nie powiem" ??

Co za...
 #885127  autor: jarekt
 31 sie 2016, 15:41
@surface123: poprawiłem przedostatni akapit, teraz lepiej? Usunąłem też informację, że "upublicznię "przepis" pod koniec promocji albo jak nam się będą startery kończyć" bo rozumiem, że to zdanie również Cię denerwowało.
 #885143  autor: jarekt
 31 sie 2016, 16:16
@njuken, już Ci pisałem wtedy, że doładowanie nie jest w ogóle potrzebne aby ten pakiet się włączył i że Cię konsultant wprowadził w błąd, mówiąc że po doładowaniu to już na bank się włączy (a jak wiesz tak się nie stało).
Pakiet cykliczny włącza się automatycznie bez żadnych warunków, a jak się nie włączy no to np. można zrobić reklamacje i niektórym włączają a niektórym nie (różnie to tłumacząc, np. brakiem doładowania) ale generalnie raczej mają "wytyczne" aby tego nie robić, a na 100% nie przy pierwszej reklamacji.
  • Strona 10 z 91
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 91
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 91