DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 109 z 200
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 200
 #882800  autor: Kryniczanin
 15 sie 2016, 18:51
Numer przeniesiony w 2012 też dostał sms z pytaniem rejestracyjnym.
 #882803  autor: kaspeed
 15 sie 2016, 19:24
Czyli sms z automatu sprawdzjący czy dane aktualne:) dobrze :mrgreen:

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #883724  autor: artix
 22 sie 2016, 10:52
Zamówiłem kuriera rejestracyjnego, numer się zarejestrował, dzięki temu mogłem resztę numerów na tym samym koncie zarejestrować potwierdzając jedynie smsami.
Przepiąłem więc jeden numer tak zarejestrowany smsowo pod inne konto z numerami, ale nic to nie dało. Numery na tym koncie każe mi system rejestrować przez kuriera/punkt. No to założyłem nowe konto, podpiąłem zarejestrowany numer i niezarejestrowany i też nie mogę go zarejestrować smsem.
Macie może doświadczenia, jak to działa? Nie chce mi się odpinać i przepinać kilkadziesiąt numerów... :roll:

Edit: Dobra, dodzwoniłem się po 10 minutach, pan mi nie chciał zarejestrować numeru, bo przecież już mam jeden zarejestrowany na koncie, więc inne tylko smsami potwierdzić, jak mówię, że się nie da, to on że wszystko działa, a pewnie rejestruję ze strony a nie z klubu :D
To mówię, że go przepiąłem z innego konta, to musiał sam sprawdzić, no i się okazało, że jak się podepnie z innego konta zarejestrowany numer, to już wspaniały system nie potrafi pobrać danych :)
No ale jednak udało się potwierdzić dane jednego przeniesionego numeru i zaczęło działać.
 #883736  autor: Wulo
 22 sie 2016, 12:04
Dzwoniłem kilka dni temu, żeby potwierdzić swoje dane do rejestracji numeru (przenosiłem numer lipiec 2015), wszystko poszło sprawnie, konsultant zapytał tylko o imię, nazwisko i numer PESEL. Włączyłem sobie później ten kod, który uprawnia do zwrotu kasy za pakiet z taryf #chcewszystko. W moim przypadku mam pakiet #pełenluz, wczoraj odnowili mi pakiet i nie wiem czy przez pomyłkę, ale dodali mi do tego jeszcze 3GB Internetu (SMS od VM: "pakiet dokładka 3GB został aktywowany"). Dzięki temu mam 5,5 GB Internetu :) a jako ciekawostka dodam, że siostra miała identyczną sytuację ;)

Teraz tylko czekam na info we wrześniu, czy Virgin Mobile faktycznie zmieni operatora infrastruktury, bo jeżeli nie to będę zmuszony zmienić operatora :oops:
 #883951  autor: molibden
 23 sie 2016, 17:24
Sprawa wygląda następująco. Jeśli przenoszony wcześniej do Virgin numer w panelu użytkownika dalej widnieje pod tym samym nazwiskiem/peselem co przy przenosinach to nie proszą o potwierdzenie danych. jeśli po przenosinach ktoś przypisał sobie na koncie dodatkowe- przeniesione numery (np matki czy ojca) żeby wszystko mieć w jednym miejscu to dostał sms z potwierdzeniem. Dalej jednak wszystkie te telefony bedą widniały jako niezarejestrowane bo na dziś rejestracja odbywa się wg ustawy wiec rejestują wszystkie prepaidy czy przeniesione czy tez nie. U mnie wszystkie telefony miałem jako niezarejestrowane mimo że wszystkie były przeniesione od innych operatorów. Dawniej traktowano je jko zarejestrowane a po nowej ustawie widać nie. Rejestrowałem przez panel użytkownika a że jestem numerolubem i zbieram wszelkie dane z urzadzeń to puki, nr kart miałem pod ręką wiec nawet fizycznie teefonów nie musiałem mieć pod ręką. dziś przyjechał kurier , zajrzał do dowodu i numery są już wszystkie na mnie.
A na marginesie to ta operacja rejestracji dla operatorów MVNO rodzi dodatkowe koszty i o atrakcyjnych ofertach w tym roku można rczej zapomnieć. trzeba opłacić ludzi do papierologii i splacić firmy kurierskie. Operatorom ze stacjonarnymi salonami to chyba wsio ryba i dlatego stać ich nawet na dodatkowe prezenciki za rejestrację.
 #883952  autor: DanielR
 23 sie 2016, 17:50
To nie tak do końca. Ja miałem podpięty pod jedno konto numer mój i mamy. Oba przeniesione przed 25 lipca z Play. Z tym, że jej numer na jej dane (imię, nazwisko, PESEL i nr dowodu). Konsultant poinformował mnie, że od teraz tak być nie może. Następnie odpiął numer mamy i poinstruował, by założyć nowe osobne konto na jej dane. Ale pomimo to potwierdzenie zarejestrowania obu numerów nastąpiło podczas kontaktu telefonicznego. Na obydwa numery - mój i mamy, przyszedł SMS potwierdzający.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #884747  autor: Wulo
 29 sie 2016, 12:24
Virgin Mobile zwiększył ilość GB w pakietach. Mi dodali już 20 sierpnia.
 #884751  autor: maniek89
 29 sie 2016, 13:00
Sami dali?
Na ich stronie widzę, że zwiększyli pakiety, ale jest informacja, by dodatkowe gigabajty aktywować kodem *222*333#.
 #884755  autor: asffaf
 29 sie 2016, 13:55
Lepiej późno niż wcale. Szkoda że niewykorzystane gb nie przechodzą na kolejny miesiąc.
 #884768  autor: maniek89
 29 sie 2016, 15:18
O już widzę w newsie na stronie głównej, że jednak aktywujemy jednorazowo dokładkę ;)
 #884776  autor: Marens
 29 sie 2016, 15:47
Z newsa na głównej wynika, że "Dokładka pakietu danych" łączy się z "Więcej gigabajtów dla wiernych klientów Virgin Mobile". Rozumiem, że należy spodziewać się odnowienia 8GB w pakiecie #BezLimitu, zakładając że spełniamy warunki promocji (odnowienie 6 pakietów zintegrowanych). Tłumaczyłoby to odnowienie 5,5GB użytkownikowi @Wulo w #PelenNuz

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wiec ... 35752.html
 #884780  autor: Wulo
 29 sie 2016, 16:58
maniek89 pisze:Sami dali?
Na ich stronie widzę, że zwiększyli pakiety, ale jest informacja, by dodatkowe gigabajty aktywować kodem *222*333#.
Tak sami, dostałem właśnie od nich SMS po odnowieniu pakietu za 19 zł, że właśnie "pakiet dokładka 3GB został przyznany", pisałem nawet o tym kilka dni temu, taką samą sytuację miała moja siostra i kolega. Po wpisaniu tego właśnie kodu wyskakuje mi, że promocja została już wcześniej uruchomiona :-)
 #884785  autor: asffaf
 29 sie 2016, 18:09
W sumie przy pakiecie za 29 zł otrzymamy 8 gb + darmowy fb, twitter i messenger. W moim przypadku te aplikacje zużywają ok 1 gb transferu co daje łącznie 9 gb internetu.
 #885468  autor: tommiyacht
 02 wrz 2016, 07:19
Miałem aktywowany pakiet PEŁEN LUZ, nie doładowałem konta aby zapewnić środki, zrobiłem to po terminie. Teraz mam jakby blokade. Nie mam żadnego pakietu "jestem na ogólnej taryfie #CHCEWSZYSTKO , i nie moge ani kupić ani aktywować żanego pakietu, wyskakuje info że posiadam już pakiet itd...
 #885775  autor: ztomasz
 04 wrz 2016, 15:30
Mam pytanie z troche innej beczki. Zauwazylem dzis, ze przestal mi dzialac hotspot wifi na telefonie z karta sim VM. Czy Virgin wprowadzil, wraz ze zmiana wielkosci pakietow, ograniczenia w udostepnieniu sieci poprzez wifi? Ogolnie wifi mi sie pojawia z informacja "brak internetu" wiec raczej nie jest to wina sluchawki.
 #885820  autor: pauvre
 04 wrz 2016, 20:09
ztomasz pisze:Mam pytanie z troche innej beczki. Zauwazylem dzis, ze przestal mi dzialac hotspot wifi na telefonie z karta sim VM. Czy Virgin wprowadzil, wraz ze zmiana wielkosci pakietow, ograniczenia w udostepnieniu sieci poprzez wifi? Ogolnie wifi mi sie pojawia z informacja "brak internetu" wiec raczej nie jest to wina sluchawki.
U mnie udostępnianie internetu działa normalnie po dokładce 3gb.
 #886047  autor: maniek89
 05 wrz 2016, 22:27
ztomasz pisze:Mam pytanie z troche innej beczki. Zauwazylem dzis, ze przestal mi dzialac hotspot wifi na telefonie z karta sim VM. Czy Virgin wprowadzil, wraz ze zmiana wielkosci pakietow, ograniczenia w udostepnieniu sieci poprzez wifi? Ogolnie wifi mi sie pojawia z informacja "brak internetu" wiec raczej nie jest to wina sluchawki.
Sprawdziłeś w innym telefonie? Sprawdź.
tommiyacht pisze:Miałem aktywowany pakiet PEŁEN LUZ, nie doładowałem konta aby zapewnić środki, zrobiłem to po terminie. Teraz mam jakby blokade. Nie mam żadnego pakietu "jestem na ogólnej taryfie #CHCEWSZYSTKO , i nie moge ani kupić ani aktywować żanego pakietu, wyskakuje info że posiadam już pakiet itd...
Coś się systemowo musiało zwiesić. Numer do CMOK jest darmowy, zadzwoń, sprawdzą.
Wulo pisze:Tak sami, dostałem właśnie od nich SMS po odnowieniu pakietu za 19 zł, że właśnie "pakiet dokładka 3GB został przyznany", pisałem nawet o tym kilka dni temu, taką samą sytuację miała moja siostra i kolega. Po wpisaniu tego właśnie kodu wyskakuje mi, że promocja została już wcześniej uruchomiona :-)
To miło :D Ja musiałem sam aktywować ;)
 #886252  autor: Rozyk
 06 wrz 2016, 21:34
Wkurzyli mnie dzisiaj w Virgin.
Ponieważ w sierpniu wyjeżdżałem na wakacje za granicę na dwa tygodnie to nie przedłużyłem pakietu #bez limitu, tylko odpaliłem sobie na miesiąc Freemium (+jakieś tam dodatkowe pakiety). Freemium miałem do wczoraj (odpowiednio wcześniej zastopowany).
Oczywiście nie da rady włączyć wcześniej innego pakietu, nawet w takim przypadku gdy już zrezygnowaliśmy z jednego i chcemy od kolejnego okresu rozliczeniowego włączyć inny (a szkoda - mógłby być z odroczonym terminem włączenia).
Dobra - czekam na ostatni dzień tego Freemium, czyli wczoraj. No i dzisiaj rano o godz. 6.00 chcę odpalić #bez limitu, a tu ZONK. W systemie nadal figuruje, że mam Freemium, ale oczywiście wszystkie minuty, smsy i dane już się wymazały.
I teraz jeśli musisz gdzieś zadzwonić to lecisz po stawkach cennikowych.
CMOK czynny od godz. 8.00 więc d@@a.
Ok. godz. 7.45 sprawdzam w aplikacji - i na szczęście dało radę odpalić pakiet. Freemium się już całkiem dezaktywował.

No ale skoro już nie dają możliwości włączenia pakietu wcześniej. To od północy po zakończeniu poprzedniego powinna być możliwość odpalenia następnego (innego oczywiście - bo taki sam odpala się automatycznie). Tym bardziej, że dają sobie 24 godziny na włączenie pakietu. Na szczęście w praktyce odpala się szybciej.
 #886260  autor: ztomasz
 06 wrz 2016, 21:44
maniek89: zaczne moze od czyszczenia telefonu mojej drugiej polowki bo nie wiadomo czy nie nawgrywala jakis blokerow. Problem raczej indywidualny bo nikt nie napisal, ze tez ma takie sytuacje.

Rozyk: U mnie przy przedluzeniu automatycznym pakietu na kolejny miesiac od polnocy do okolo 7 rano leci wszystko po zwyklych stawkach, wiec chyba tak dziala ich system :P
  • Strona 109 z 200
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 200
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 200