DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 99 z 139
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 139
 #884605  autor: garfield-
 27 sie 2016, 23:21
przez FB powinno Ci dodać bonus do pakietu złotówek. Niestety Internetu inaczej nie przedłużysz niż pakietem za 5 zeta.
 #884609  autor: driver
 28 sie 2016, 01:54
rogelio
Na początku lipca br. przedłużyłem bonusowe złotówki w Red Bull Mobile Energy na kartę sposobem Pakietu 10za5 włączonego z pozycji telefonu kodem *111*81*1#.
Z konta głównego pobrało 5 zł a na konto bonusowe trafiło 10 zł i przedłużyło ważność promocyjnych złotówek o 30 dni.
Więcej razy tego nie próbowałem więc nie wiem, czy ww. sposób nadal działa.
Powodzenia!

driver
 #884629  autor: ricki123
 28 sie 2016, 11:48
driver pisze:rogelio
Z konta głównego pobrało 5 zł a na konto bonusowe trafiło 10 zł i przedłużyło ważność promocyjnych złotówek o 30 dni.
Więcej razy tego nie próbowałem więc nie wiem, czy ww. sposób nadal działa.
Powodzenia!
Działa działa w ten sposób ciągle przedłużam bonus również w rbm5
 #885186  autor: adik
 31 sie 2016, 20:59
Też mieliście dziś mocno wydłużoną aktywację pakietów w Energy ??
Mi wczoraj przepadł pakiet nolimit za 10 zł, bo aktywacja trwała u mnie teraz 22 godziny, w tym miechu rozmowy wyszły mnie 30 zł, bo włączyłem też standardowo pakiet za 20 zł który włączył się po kilkunastu godzinach ale wcześniej niż ten co wczoraj włączyłem wcześniej, jeszcze takiego przypadku nie miałem,ciekawe czy to jakaś nowa strategia na wydłużanie aktywacji żeby przedłużanie skasować ludziom czy tylko chwilowa awaria.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #885191  autor: bazooka
 31 sie 2016, 21:22
Jaka awaria @adik... :?:
Niedawno o tym pisałem: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 65#p883984
O co Wam chodzi z tą aktywacją na ostatnią chwilę, ludzie :?:
Ustawiam sobie przypomnienie na 24h przed wygaśnięciem - i włączam... :roll:
timi pisze:Ma ktoś kod dzisiejszy z Łodzi ?
Nikt nie ma tego kodu :?:
 #885196  autor: adik
 31 sie 2016, 21:27
22 godziny to nie jest norma, nigdy tyle żaden pakiet mi się nie włączał ,no chyba że ty włączasz pakiety minutę po północy to sorki.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #885742  autor: w12
 04 wrz 2016, 11:31
Dzięki.
To nawet nieźle wychodzi bo za 50 zł [+ 5 zł] mamy 4 miesiące rozmów do wszystkich i prawie 17 GB internetu a także stan darmowy. Średnio wychodzi 13,75 zł na miesiąc albo 15 zł jeśli dołożymy doładowanie 10 zł zamiast 5 zł.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #885826  autor: darekka
 04 wrz 2016, 20:25
Koledzy nauczcie się aktywować usługi z samego rana-ja już kilka naście minut po złożeniu zlecenia(Play24) mam minuty dodane, a z konta pobrane stosowne kwoty. Mają regulaminowo 24godz, na aktywację ale jeśli zleci się rano(polecam przed południem ale lepiej z samego rana) to na 100% nic Wam nie przepadnie, bo stary pakiet jest ważny do końca dnia ważności np. 5września 23:59:59. Jeśli 5tego z rana(wstajecie rano i zlecacie) zamówicie aktywację to na bank wszystko ładnie zaskoczy(z praktyki w kilka minut mam przedłużone pakiety).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #885836  autor: bolek2004
 04 wrz 2016, 21:02
To nie jest regułą, czasem zdarzają się awarie, w sumie doświadczyłem tego niedawno, pakiet rano powinien być nieaktywny żeby go można było włączyć, ale do wieczora nic się nie zmieniło więc musiałem z innego patentu skorzystać.
Czytałem też na forum play ostatnio że ktoś chciał przedłużyć promocyjne 500zł, pakietem 10za5 i zawsze szło od strzała, a ostatnio pakiet uruchamiał się coś koło 20 godzin co spowodowało że wszystko przepadło. Także trzeba brać poprawkę na to że może się zdarzyć awaria. Dobrze mieć jakiś alternatywny patent na przedłużanie pakietów ale pewnie z nie wszystkimi się tak da.
Play zawsze się wybroni bo ma w regulaminie 24 godziny na aktywację pakietu więc 20 godzin mieści się w tym, a to że komuś coś przepadło to już nie ich sprawa tym bardziej że często ten sam pakiet do uruchomienia nie uruchomisz od razu po północy bo stary będzie aktywny tylko dopiero koło 7-8 rano więc te regulaminowe 24 godziny w razie awarii spowodują że coś komuś przepadnie.
 #885852  autor: aster
 04 wrz 2016, 22:29
darekka pisze:Koledzy nauczcie się aktywować usługi z samego rana-ja już kilka naście minut po złożeniu zlecenia(Play24) mam minuty dodane, a z konta pobrane stosowne kwoty. Mają regulaminowo 24godz, na aktywację ale jeśli zleci się rano(polecam przed południem ale lepiej z samego rana) to na 100% nic Wam nie przepadnie
Czasami problem leży w ich systemie i w ogóle nie da się nawet rozpocząć aktywacji usługi.

Ja tak ostatnio właśnie miałem. W ogóle nie dało się zlecić aktywacji kolejnego pakietu 30-dniowego i tym samym straciłem zgromadzony transfer. M.in. przez to zmieniłem taryfę i nie jestem już w RBME...
 #885985  autor: pablo82
 05 wrz 2016, 17:36
Dotychczasowe kody podawane tu na forum do RBM Collect:
CYTT9L
RZP5QK
4RZE39
0CKNPO
PKKFWG
J5JZA9
GP2K18
TX1OYJ
63F5PO
BDP7L2
ZTDYFR
P9NTD1
0MQBW6
6HGKH9
CZEU4G
VWAZZT
Być może któryś z powyższych u Ciebie zadziała. Pozdrawiam pablo82
 #886690  autor: bolek2004
 09 wrz 2016, 22:07
Tak, powinno działać, klepiesz kod na taryfę na którą chcesz przejść, do tej pory nie było z tym problemu
  • Strona 99 z 139
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 139
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 139