Spróbuj wejść w przekierowania w telefonie i wyłączyć je tylko dla opcji "gdy nie odbiera". U mnie się udało i mam 45 sekund.zapytanie pisze:Nie da się ustawić 45?
Ostatnio zmieniony 24 sie 2016, 10:23 przez asdaf, łącznie zmieniany 2 razy.
Spróbuj wejść w przekierowania w telefonie i wyłączyć je tylko dla opcji "gdy nie odbiera". U mnie się udało i mam 45 sekund.zapytanie pisze:Nie da się ustawić 45?
czyli przy testach powiadomień należy włączyć wyświetlanie / prezentacje numeru„Już w zasięgu” nie zadziała, gdy osoba dzwoniąca pozostawi Ci wiadomość na Poczcie Głosowej lub gdy numer dzwoniącego nie zostanie rozpoznany, na przykład kiedy osoba dzwoniąca ma włączoną blokadę prezentacji własnego numeru.
Ja nie znalazłem takiej możliwości.asdaf pisze:Spróbuj wejść w przekierowania w telefonie i wyłączyć je tylko dla opcji "gdy nie odbiera". U mnie się udało i mam 45 sekund.zapytanie pisze:Nie da się ustawić 45?
Miałem tak samo, dlatego przeniosłem 2 nr do Orange.Artur051 pisze:Kilka zgłoszeń o włączenie usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu i odpowiedzi konsultantów "włączyłem/am usługi na pańskim koncie" oraz efekt? Usługi jak nie działały tak nie działają
Jeśli nie naprawią do czasu jak wykorzystam bonus - przeproszę się z Orange i tam wrócę. A pomyśleć, że wcześniej narzekałem na Orange przez te częste awarie. Ah te sieci...andx pisze:Miałem tak samo, dlatego przeniosłem 2 nr do Orange.Artur051 pisze:Kilka zgłoszeń o włączenie usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu i odpowiedzi konsultantów "włączyłem/am usługi na pańskim koncie" oraz efekt? Usługi jak nie działały tak nie działają
To kwestia sieci, nie telefonu - wcześniej jeszcze miałem Virgin (po Play-u chodzi) i tam wszystko też działałoZastanawiam się jeszcze, czy przywrócenie ustawień fabrycznych pomogło by na ten problem? Sam miałem tak zrobić, ale nie chciało mi się wszystkiego później ustawiać itd. Może po przejściu z Orange zostaje "coś" w telefonie i przez to ten problem, lub ma na to wpływ Orange, bo ja też przeszedłem z Orange do Play?
asdaf pisze:Spróbuj wejść w przekierowania w telefonie i wyłączyć je tylko dla opcji "gdy nie odbiera". U mnie się udało i mam 45 sekund.
Przepraszam, że odkopuję temat sprzed kilkunastu dni, ale dopiero dziś miałem trochę czasu, by pobawić się przekierowaniami i sprawdzić rzeczywisty czas oczekiwania na odebranie połączenia. Jako, że mam numer w Virgin Mobile, mogę skontrolować jak to wygląda w przypadku Play i sieci roamingowych. I rzeczywiście - masz rację asdaf. To ja się myliłem ponieważ, gdy (dawno temu) mierzyłem ilość sekund, co prawda korzystałem z sieci Play, ale byłem zalogowany do krajowego roamingu T-Mobile, czego wtedy nie zauważyłem. Stąd mój błędny wniosek, że w Play maksymalny czas to również 30 sekund, podobnie jak w T-Mobile. Ale tak jednak nie jest.asdaf pisze:Sprawdzałem stoperem po ilu sekundach od usłyszenia pierwszego sygnału następuje rozłączenie
I jak tam Artur051, rozwiązał już ten problem?Artur051 pisze:Jeśli nie naprawią do czasu jak wykorzystam bonus - przeproszę się z Orange i tam wrócę. A pomyśleć, że wcześniej narzekałem na Orange przez te częste awarie. Ah te sieci...andx pisze:Miałem tak samo, dlatego przeniosłem 2 nr do Orange.Artur051 pisze:Kilka zgłoszeń o włączenie usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu i odpowiedzi konsultantów "włączyłem/am usługi na pańskim koncie" oraz efekt? Usługi jak nie działały tak nie działają