DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #883988  autor: asdaf
 23 sie 2016, 22:21
zapytanie pisze:Nie da się ustawić 45?
Spróbuj wejść w przekierowania w telefonie i wyłączyć je tylko dla opcji "gdy nie odbiera". U mnie się udało i mam 45 sekund.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2016, 10:23 przez asdaf, łącznie zmieniany 2 razy.
 #884020  autor: Maks SIM
 24 sie 2016, 09:46
Jeżeli testujecie usługę < JUŻ w Zasięgu >
warto zwrócić uwagę na ten fragment:
„Już w zasięgu” nie zadziała, gdy osoba dzwoniąca pozostawi Ci wiadomość na Poczcie Głosowej lub gdy numer dzwoniącego nie zostanie rozpoznany, na przykład kiedy osoba dzwoniąca ma włączoną blokadę prezentacji własnego numeru.
czyli przy testach powiadomień należy włączyć wyświetlanie / prezentacje numeru
__________________________________________________________________
P.S.
asdaf sprawdź kodem *#61#
czy rzeczywiście masz 45 sek dla 61 w PLAY, ponieważ ustawienie max 30 sek. przy 61
to ustawienie globalne dla wszystkich numerów PLAY.
Być może sam telefon ma możliwość ustawienia 45 sek.,
ale od strony Sieci PLAY jest to po prostu niemożliwe

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #884383  autor: Artur051
 26 sie 2016, 12:37
Kilka zgłoszeń o włączenie usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu i odpowiedzi konsultantów "włączyłem/am usługi na pańskim koncie" oraz efekt? Usługi jak nie działały tak nie działają
 #884391  autor: andx
 26 sie 2016, 13:04
Artur051 pisze:Kilka zgłoszeń o włączenie usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu i odpowiedzi konsultantów "włączyłem/am usługi na pańskim koncie" oraz efekt? Usługi jak nie działały tak nie działają
Miałem tak samo, dlatego przeniosłem 2 nr do Orange.
 #884398  autor: Artur051
 26 sie 2016, 13:20
andx pisze:
Artur051 pisze:Kilka zgłoszeń o włączenie usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu i odpowiedzi konsultantów "włączyłem/am usługi na pańskim koncie" oraz efekt? Usługi jak nie działały tak nie działają
Miałem tak samo, dlatego przeniosłem 2 nr do Orange.
Jeśli nie naprawią do czasu jak wykorzystam bonus - przeproszę się z Orange i tam wrócę. A pomyśleć, że wcześniej narzekałem na Orange przez te częste awarie. Ah te sieci...
 #884405  autor: andx
 26 sie 2016, 14:10
Zastanawiam się jeszcze, czy przywrócenie ustawień fabrycznych pomogło by na ten problem? Sam miałem tak zrobić, ale nie chciało mi się wszystkiego później ustawiać itd. Może po przejściu z Orange zostaje "coś" w telefonie i przez to ten problem, lub ma na to wpływ Orange, bo ja też przeszedłem z Orange do Play?
 #884413  autor: Artur051
 26 sie 2016, 14:40
Zastanawiam się jeszcze, czy przywrócenie ustawień fabrycznych pomogło by na ten problem? Sam miałem tak zrobić, ale nie chciało mi się wszystkiego później ustawiać itd. Może po przejściu z Orange zostaje "coś" w telefonie i przez to ten problem, lub ma na to wpływ Orange, bo ja też przeszedłem z Orange do Play?
To kwestia sieci, nie telefonu - wcześniej jeszcze miałem Virgin (po Play-u chodzi) i tam wszystko też działało
 #884441  autor: Maks SIM
 26 sie 2016, 17:00
Możesz zrobić jeszcze dwie rzeczy jeśli nie próbowałeś:
1. Przełożyć Karte Sim do innego,jakiegoś starego telefonu - typu NOKIA 3510, 3310 itp :mrgreen:
2. Sprawdzić czy numer telefonu, z którego dzwonisz na numer z "problemem" ma włączone wyświetlanie numeru (najpierw na włączonym telefonie czy numer się wyświetla).
Nie masz przypadkiem włączonej usługi Ukrywania Numeru na numerze, z którego dzwonisz
na ten feralny numer?
Do zweryfikowania pozostaje, czy system wysyła powiadomienia.
Informatycy z działu technicznego maja możliwość sprawdzenie, czy system wysyła powiadomienia.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #886826  autor: DanielR
 11 wrz 2016, 00:20
asdaf pisze:Spróbuj wejść w przekierowania w telefonie i wyłączyć je tylko dla opcji "gdy nie odbiera". U mnie się udało i mam 45 sekund.
asdaf pisze:Sprawdzałem stoperem po ilu sekundach od usłyszenia pierwszego sygnału następuje rozłączenie ;)
Przepraszam, że odkopuję temat sprzed kilkunastu dni, ale dopiero dziś miałem trochę czasu, by pobawić się przekierowaniami i sprawdzić rzeczywisty czas oczekiwania na odebranie połączenia. Jako, że mam numer w Virgin Mobile, mogę skontrolować jak to wygląda w przypadku Play i sieci roamingowych. I rzeczywiście - masz rację asdaf. To ja się myliłem ponieważ, gdy (dawno temu) mierzyłem ilość sekund, co prawda korzystałem z sieci Play, ale byłem zalogowany do krajowego roamingu T-Mobile, czego wtedy nie zauważyłem. Stąd mój błędny wniosek, że w Play maksymalny czas to również 30 sekund, podobnie jak w T-Mobile. Ale tak jednak nie jest.

I tak. Jeśli przy ustawieniu opcji "Gdy nie odbiera" na nieaktywną, dzwonimy do osoby korzystającej z sieci (lub zalogowanej w krajowym roamingu):
Play, Plus i Orange (tutaj muszę Ci zaufać asdaf, ponieważ sam nie mogę logować się w VM do pomarańczowych), wówczas czas ten bez problemu wyniesie 45 sekund.
Natomiast, gdy korzystamy z sieci T-Mobile i POL 34, czas ten wyniesie maksymalnie 30 sekund.
Sprawdzone przeze mnie po kilka razy, pomiędzy dwoma terminalami - telefonem Nokia i androidowym smartfonem Samsunga. Także wątpię, by to ustawienie zależało od marki aparatu lub/i platformy obsługującej system.

A tak swoją drogą. Jeśli chodzi o samą jakość komunikatów informujących o nieodebraniu połączenia, to w 3G POL 34, Plus i T-Mobile jest dobra, za to w Play - fatalna. Ledwo co zrozumiałem o czym informuje mnie automat.

Jak widać, warto poświecić trochę czasu, by samemu się upewnić. :wink:
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2016, 14:20 przez DanielR, łącznie zmieniany 1 raz.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #886856  autor: andx
 11 wrz 2016, 12:06
Artur051 pisze:
andx pisze:
Artur051 pisze:Kilka zgłoszeń o włączenie usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu i odpowiedzi konsultantów "włączyłem/am usługi na pańskim koncie" oraz efekt? Usługi jak nie działały tak nie działają
Miałem tak samo, dlatego przeniosłem 2 nr do Orange.
Jeśli nie naprawią do czasu jak wykorzystam bonus - przeproszę się z Orange i tam wrócę. A pomyśleć, że wcześniej narzekałem na Orange przez te częste awarie. Ah te sieci...
I jak tam Artur051, rozwiązał już ten problem?