DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #877350  autor: kowal2200
 15 lip 2016, 16:15
Podrzucam podobną ofertę też opartą na plusie wygrzebaną przez zielony71:
"Promocja na pograniczu dobrej oferty. Roczna umowa, przez 10 miesięcy jest tanio, później przez 2 miesiące jest drogo. Średnio 17 zł/m-c, za nielimitowane rozmowy na komórki, SMS, MMS i 10 GB internetu. Szału nie ma, ale może komuś się przyda:-)
https://lajtmobile.pl/promocja-strzal-w-dziesiatke/68
 #877590  autor: Ruben
 17 lip 2016, 00:07
Ktoś ma jakieś doświadczenia bądź wiarygodne informacje odnośnie tego operatora tj. jak radzi sobie z przenoszeniem numerów?
Gdzieś w internecie spotkałem się z informacjami, że bardzo długo wysyłają umowę i są problemy z przenoszeniem numeru tj. dotychczasowy operator wyłącza numer a Premium Mobile nie włącza i można zostać bez numeru na kilka dni albo całkowicie stracić numer.
Pytam ponieważ oferta ciekawa ale jeżeli nie panują nad tym, to zbyt duże ryzyko zaczynać z nimi przygodę.
 #877601  autor: Remington
 17 lip 2016, 10:34
Zwróćcie uwagę na to, że Plus oferuje MVNO współpracę w oparciu o infrastrukturę nie tylko jego, ale też danego operatora. Stąd niskie ceny za granicę w Lyca i Kluczu, tani net w Lyca. Lajt to oferta Telestrady, giełdowej spółki mającej własną infrastrukturę i zapewne połączenia idą ich łączami. Co do Premium to nie wiem. W każdym razie "zasięg Plusa" nie oznacza jakości Plusa, bo ta może być zarówno dobra (jeśli operator korzysta z Plusa lub ma dobre własne łącza) jak i słabsza (jeśli używa słabego VOIP).
 #879906  autor: garfield-
 31 lip 2016, 00:16
mi dziś zaproponowali za 36 zeta dodatkowo 60 min połączeń w roamingu wych - jakby kogoś interesowało . ale co ciekawe dzwonili na numer, który podałem na olx do sprzedaży szafy ;)
 #882592  autor: felippe222
 13 sie 2016, 18:32
Ruben pisze:Ktoś ma jakieś doświadczenia bądź wiarygodne informacje odnośnie tego operatora tj. jak radzi sobie z przenoszeniem numerów?
Gdzieś w internecie spotkałem się z informacjami, że bardzo długo wysyłają umowę i są problemy z przenoszeniem numeru tj. dotychczasowy operator wyłącza numer a Premium Mobile nie włącza i można zostać bez numeru na kilka dni albo całkowicie stracić numer.
Pytam ponieważ oferta ciekawa ale jeżeli nie panują nad tym, to zbyt duże ryzyko zaczynać z nimi przygodę.
Większej bzdury nie słyszałem. Przeniesienie numeru z virgin do premium trwało niecałą godzinę.
 #882661  autor: Ruben
 14 sie 2016, 12:17
@garfield-, do mnie też dzwonili z ofertą na czas nieokreślony za 24,50pln (no limit komórki, stacjonarki, SMS/MMS, 4GB). Dzwonili na numer, który podałem wyłącznie na olx przy sprzedaży mebli ;)
@felippe222, to dobra informacja ale na FB piszą osoby, dla których proces MNP nie przebiegł bezproblemowo. Jak oceniasz jakość usług, nie ma żadnych problemów? Jest możliwość zarządzania usługami online czy tylko kontakt z BOK?
 #882832  autor: KarolK
 16 sie 2016, 08:52
Mam od niedawana freedom1 i nie narzekam na zasięg i dzialanie LTE. Z tego co wiem miało być tzw. self care od połowy sierpnia więc niebawem powinna być informacja i możliwość sprawdzania pakietu.
 #883883  autor: Ruben
 23 sie 2016, 09:44
@KarolK,
i jest już dostępny self care?
Operator działa na infrastrukturze Polkomtela a jak wiadomo u tego operatora możemy za usługę videostreamingu zapłacić dodatkowo pomimo posiadanego pakietu internetowego. Czy orientował się ktoś jak jest np. w Premium Mobile czy innych MVNO działających na Polkomtelu?
 #883894  autor: KR2615
 23 sie 2016, 11:27
A czy komuś z was zdarzyło się, żeby zadzwonił konsultant z propozycją przedstawienia oferty?
 #883901  autor: Ruben
 23 sie 2016, 12:10
@VIP-Card,
pisałem wyżej, że dzwonili do mnie na numer podany wyłącznie na olx przy sprzedaży mebli.
garfield- też miał telefon z propozycją i też na numer podany na olx więc raczej to nie przypadek.
 #886385  autor: KarolK
 07 wrz 2016, 16:25
Ruben pisze:@KarolK,
i jest już dostępny self care?
Operator działa na infrastrukturze Polkomtela a jak wiadomo u tego operatora możemy za usługę videostreamingu zapłacić dodatkowo pomimo posiadanego pakietu internetowego. Czy orientował się ktoś jak jest np. w Premium Mobile czy innych MVNO działających na Polkomtelu?
Tak, od pewnego czasu udostępnili panel klienta - wspomniany self care. Niestety co do videostreamingu się nie wypowiem, nie korzystałem.
 #886420  autor: habish
 07 wrz 2016, 20:47
Ruben pisze:Operator działa na infrastrukturze Polkomtela a jak wiadomo u tego operatora możemy za usługę videostreamingu zapłacić dodatkowo pomimo posiadanego pakietu internetowego.
Co ma piernik do wiatraka?
 #886422  autor: kuczka76
 07 wrz 2016, 20:53
KarolK pisze:
Ruben pisze:@KarolK,
i jest już dostępny self care?
Operator działa na infrastrukturze Polkomtela a jak wiadomo u tego operatora możemy za usługę videostreamingu zapłacić dodatkowo pomimo posiadanego pakietu internetowego. Czy orientował się ktoś jak jest np. w Premium Mobile czy innych MVNO działających na Polkomtelu?
Tak, od pewnego czasu udostępnili panel klienta - wspomniany self care. Niestety co do videostreamingu się nie wypowiem, nie korzystałem.
Gdzie masz ten self care?
 #886443  autor: Ruben
 07 wrz 2016, 22:49
Patryk7588 pisze:
Ruben pisze:Operator działa na infrastrukturze Polkomtela a jak wiadomo u tego operatora możemy za usługę videostreamingu zapłacić dodatkowo pomimo posiadanego pakietu internetowego.
Co ma piernik do wiatraka?
Cytujesz fragment mojej wypowiedzi, bez końcowego pytania przez co wypowiedź zupełnie traci sens i odnosisz się do niej pytając w ten sposób?
W swojej wypowiedzi zadałem konkretne pytanie, czy potrafisz na nie odpowiedzieć? Jeżeli nie potrafisz, to twój post jest zbędny i nie dotyczy tematu.
 #886467  autor: habish
 08 wrz 2016, 06:27
Wystarczy przeczytać regulamin Premium Mobile, opisane w nim są działania usług.
Nie wiem dlaczego regulamin Plusa miałby mieć zastosowanie w Premium Mobile.
 #886489  autor: Ruben
 08 wrz 2016, 09:32
Patryk7588 pisze:Nie wiem dlaczego regulamin Plusa miałby mieć zastosowanie w Premium Mobile.
Też nie wiem a jak nie wiem, to pytam. Tym bardziej, że w BOK nie potrafili udzielić odpowiedzi a jedyna odpowiedź jaka uzyskałem to ".. do tej pory nikt nie zgłaszał takiego przypadku".
Rozumiem, że przeczytałeś Regulamin i znasz odpowiedź więc podziel się nią zamiast bawić się w "wujek dobra rada".