DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 54 z 102
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 102
 #879709  autor: njuken
 30 lip 2016, 00:12
surface123 pisze: i ciekawe jak komus wujasnia ze np po 3 misiacach zniknelo komus 100 GB z konta ;)
Co tu wyjaśniać? Po prostu skończyła się ważność konta internetowego. Przedłużyć je będzie można tylko doładowaniem. Będą do tego dążyć żeby je przedłużać tylko z doładowania, a nie darmowym bonusem.
 #879726  autor: Marcel82
 30 lip 2016, 07:22
Mam w rodzinie 2 numery zarejestrowane na siebie w 2009 r., obydwa "Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci".
Teoretycznie powinienem dostać na każdy (100+400) zł + 10 GB + RWK (akurat tam jest RWK po każdym doładowaniu chyba).
A jak się to ma do informacji o bonusach, które gdzieś widziałem:
1. (100 zł + 10 GB na 30 dni) + RWK
2. (200 zł + 20 GB na 60 dni) + RWK
To drugie jest przy przejściu z innej sieci czy jeszcze inne cuda??
Pozdr.
 #879740  autor: teleman29
 30 lip 2016, 10:43
czesc Panowie mam inne niezwykle wazne dla mnie pytanie
obecnie mam formula play na karte unlimited
mialem 12 Giga teraz wlaczylem bonus i mam 22 giga i konto wazne rok

i podstawowe pytanie

czy jesli przejde przed koncem waznosci formuly unlimited na formule play na karte sms (za 7 zl/mies), to bonus 22 giga bedzie mi sie przedluzal przy tych 100 mb ktore sa dawane co miesiac w formule sms? dodam od razu ze nie chce form unlimited bo na drugim numerze zrobilem mininax i dostalem 500 zl

obecnie wszystkie GB mam na *108#, te z formuly i te z bonusu. oczywiscie na wszelki wypadek moge przedluzeyc srodki ze 108 jakims malym pakietem przed zmiana formuly z unlimited na sms

i czy zmiana (w trakcie waznosci bonusu) z formuly unlimited na formule sms (czyli de fakto wylaczenie jednej formuly i wlaczenie drugiej) nie zzeruje mi bonusu (oczywiscie formule wylacze przed koncem jej waznosci) a moze warunkiem by nie wylaczylo bonusu jest dodanie w trakcie jakiegos innego pakietu internet? pomozcie
 #879754  autor: njuken
 30 lip 2016, 12:10
Na start w Pink 9 jest 3 GB i dodatkowo 3 GB w postaci bonusu 12 x 250 MB
Z migracji dostawało się tylko ten bonus 250 MB. Po 15 czerwca i ten bonus wyłączyli wiadomo w jakim celu.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2016, 12:15 przez njuken, łącznie zmieniany 1 raz.
 #879755  autor: jarekt
 30 lip 2016, 12:14
@lee, proszę, nie wprowadzaj w błąd!

Punkt 6. tego regulaminu (Regulamin zmiany oferty na PInK) dotyczy cytuję "pakietów i bonusów przypisanych do Zestawów Startowych".

Chodzi o dodatkowe pakiety 2,57GB dla PInK9 i 8,09GB dla PInK19 (które razem z GB ze złotówek dają odpowiednio 3GB i 6GB) - tych nie otrzymasz zmieniając taryfę na PInK bo są one "przypisane do Zestawów Startowych" a nie np. do taryfy.

Natomiast pakiet cykliczny 250MB/500MB to element taryfy wymieniony w cenniku PInK i musi go otrzymać każdy (włącza się automatycznie po aktywacji startera) kto ma taką taryfę bez względu na to jak się do niej dostał. To np. tak jak z usługą "Darmowy Internet LTE" w RBM5 - bez względu jak się do tej taryfy (RBM5) dostaniesz, to możesz sobie ją włączyć (oczywiście ta usługa to promocja a nie element taryfy więc w którymś momencie jej możesz już nie włączyć w RBM5).

Poza tym wspomniany regulamin dotyczy tylko i wyłącznie starych taryf POnK, NPOnK i POnK4GL.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2016, 12:56 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #879756  autor: lee
 30 lip 2016, 12:16
Dzwoniłem do bok i pani zacytowała mi ten tekst który się pojawił ostatnio że start usługi jest 30 dni od aktywacji startera czy w moim przypadku zmiany oferty wczoraj.
Nie wiem czy można im wierzyć... doładuje za 30pln konto 12.08 a potem okaże się jeszcze co innego...
 #879760  autor: teleman29
 30 lip 2016, 12:30
Panowie taka ciekawostka. Na moim numerze który od samego początku był na starym play fresh dostałem 100 a po KILKU MINUTACH od razu 400. Niestety na drugim który miał kilka przygód typu RBM play RBM i różne taryfy wciąż tylko 100. Ktoś miał podobnie?
 #879762  autor: jarekt
 30 lip 2016, 12:31
Kolego lee, "pakiet" (250/500MB) jest przyznawany po 30 dniach od aktywacji startera (i po kolejnych 30 dniach, i po kolejnych...), a "usługa", która te pakiety przyznaje startuje w momencie aktywacji startera (do 24h, w Play24 zapala się zielone kółko) - i to masz napisane w Play24 i w regulaminie tej usługi i to ci Pani przeczytała i albo coś pokręciłeś i źle zrozumiałeś albo ona coś pokręciła i źle przeczytała (obie wersje są tak samo prawdopodobne :) ).
 #879768  autor: Maks SIM
 30 lip 2016, 13:02
lee pisze:Wiem [.....} To samo powiedziałem a ona swoje że usługa włączy się po 30dniach
to jest po prostu niewiedza i nierzetelność konsultantów obsługujących infolinie,
albo tez celowe działanie na pdst instrukcji "z góry" (takie dzialanie skutkuje tym, że zglaszający nie zrobi relkamacji, poczeka te 30 dni i pakiet przepada)
Pakiet "250MB przez 12 mies" musi być zapalony na zielono w PLay24 po aktywacji oferty taryfowej PINK.
Napisze tak: nie dajcie się odwieść od składania reklamacji :) i do przodu:)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #879774  autor: Maks SIM
 30 lip 2016, 13:17
lee pisze:Nie chciała w ogóle przyjąć reklamacji...
ręce opadają czasami jak się widzi takie traktowanie użytkownikówPLAY przez konsultantów :)
lee pamiętaj, że masz prawo do złożenia reklamacji i konsultant MUSI przyjąć taka reklamacje, masz nawet prawo podyktować treść reklamacji.
Można tez zrobić zgłoszenie przez play24, wtedy możesz szczegółowo i po swojemu opisać cała sprawę,
lee pisze:{...}jeszcze mnie rozłączyło bo reszta kasy z salda głównego mi się skończyła na fm. Ech...
Możesz dzwonić na infolinie Play z RBM+SD jak masz numer :)
albo zadzwoń na bezpłatną infolinie 730-300-300 to tez jest w sumie BOK PLay

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
  • Strona 54 z 102
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 102
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 102